Laden reviews...
Laden reviews...
706 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Basert på tilbakemeldinger er rask levering og hjelpsom kundeservice sentrale plussfaktorer. Produktkvalitet og pakking får også positive kommentarer. Nettstedet oppleves som oversiktlig og bestillingsprosessen som pålitelig. Totalt gir kundene en positiv handleopplevelse og stabil støtte.
Fijne duidelijke webshop, veel keuze, snelle levering
Beveelt aan
3 December 2024
Henriette
Nuenen
Beste Henriette,
Bedankt voor uw enthousiaste reactie! Fijn dat u tevreden bent met onze webshop, het ruime aanbod en de snelle levering. Tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
tpostnl weet nergens van ra ra heeft Beenmode evt coulance rgeling telefonis slecht te berijken paty,s zijn nu binnen
Beveelt aan
3 December 2024
c hoogendijk
zwijndrecht
Beste C. Hoogendijk,
Wat vervelend dat uw bestelling via PostNL niet tijdig is aangekomen! We gaan dit uiteraard met PostNL voor u uitzoeken. We nemen contact met u op om samen tot een passende oplossing te komen. We staan graag voor u klaar en komen er beslist samen uit.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Zie hierboven
Beveelt aan
3 December 2024
Danielle
Eemnes
Beste Danielle,
Wat fijn dat u zo goed en vriendelijk geholpen bent bij uw keuze. We staan altijd klaar om u te ondersteunen en hopen u snel weer van dienst te mogen zijn!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Wij zijn echt tevreden, gaan we hier vaker bestellen.
Beveelt aan
3 December 2024
Jelle
Beuningen
Beste Jelle,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo tevreden bent. We kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen helpen bij uw volgende bestelling.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Fijne, vriendelijke medewerkers die zeer behulpzaam waren! Dank voor de goede service!
Beveelt aan
2 December 2024
Daphne
Driel
Beste Daphne,
Wat fijn om te horen dat onze medewerkers u zo goed hebben kunnen helpen! Dank u wel voor uw mooie beoordeling en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Mooie maillot van goede kwaliteit en precies de goede kleur . Zit lekker.
Beveelt aan
2 December 2024
Karin Geerlings
Purmerend
Beste Karin,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn dat de maillot precies aan uw verwachtingen voldoet qua kleur en kwaliteit. Veel draagplezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Panty's netjes in een mooie doos geleverd
Beveelt aan
2 December 2024
Miranda van Overbeek
DORDRECHT
Beste Miranda,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat de panty's netjes en mooi verpakt zijn geleverd. We zien u graag terug bij een volgende bestelling!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
goede service
Beveelt aan
2 December 2024
Chantal
Oudewater
Beste Chantal,
Wat fijn dat u onze herinnering heeft gewaardeerd en dat de levering snel en naar wens is verlopen. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Erg blij met de snelle levering en het product!
Beveelt aan
1 December 2024
Moira
Utrecht
Beste Moira,
Dank u wel voor uw mooie woorden! Fijn dat u blij bent met zowel de snelle levering als het product. We zijn blij dat we het probleem met u konden oplossen en dat u een positieve ervaring heeft gehad.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
De bestelde kousen waren niet wat ik ervan verwacht had. De klantenservice kon me in eerste instantie niet helpen. Na mijn teleurstelling duidelijk te hebben gemaakt is er contact gemaakt en is het probleem opgelost. Is een heel fijne webwinkel met een goede service, veel keuze en kwaliteit.
Beveelt aan
1 December 2024
Channa
Amstelveen
Beste Channa,
Hartelijk dank voor uw reactie! We zijn blij te horen dat u en uw kleinzoon tevreden zijn met de sokjes. Fijn dat alles snel en naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Sokjes besteld voor mijn kleinzoon en voor mij. In een prachtige paarse kleur. Hij is er zo blij mee, dat hij ze het liefst elke dag draagt. Snelle levering en mooie kwaliteit!
Beveelt aan
29 November 2024
Henny
Raamsdonksveer
Beste Henny,
Wat een geluk dat de pantoffels van Giesswein zo goed bevallen en lekker warm zitten! We zijn blij dat de levering vlot verliep. Geniet van uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
De pantoffels van giesswein zitten als gegoten en lekker warm . En werdt op tijd bezorgd! Ben er blij mee !
Beveelt aan
28 November 2024
Charley
Assendelft
Beste Charley,
Fijn om te horen dat alles goed is verlopen en dat de bezorging snel en met zorg is uitgevoerd. Bedankt voor uw positieve feedback!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Correcte snelle bezorging en met zorg ingepakt !
Beveelt aan
28 November 2024
Marijke
St. Michielsgestel
Beste Marijke,
Dank u wel voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat de pantoffels snel zijn geleverd en dat alles precies volgens de belofte is verlopen.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Prima pantoffels. Volgende dag geleverd. Maat klopt.
Beveelt aan
27 November 2024
C.B.
Amersfoort
Beste C.B.,
Wat leuk om te horen dat u zo vriendelijk geholpen bent en dat u tevreden bent met het kleuradvies en uw keuze. Bedankt voor uw positieve woorden!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Ik heb gebeld voor kleuradvies (op een plaatje ziet het er toch net iets anders uit) en ben zeer vriendelijk geholpen bij mijn keus.
Beveelt aan
27 November 2024
Marianne
Enkhuizen
Beste Marianne,
Fijn om te horen dat de snelle levering zo goed ontvangen is! Bedankt voor uw positieve reactie.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Snelle levering
Beveelt aan
27 November 2024
Bert van Oijen
Kerkrade
Beste Bert,
Hartelijk dank voor uw reactie! We zijn blij dat de levering snel verliep en u tevreden bent met uw aankoop. Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Altijd netjes verpakt en super snel verzonden. Ik heb hier mijn ultieme panty gevonden en ik hoop er nog veel te kunnen bestellen in de toekomst! Ik kan niet zonder!
Beveelt aan
27 November 2024
Marloes
Amsterdam
Beste Marloes,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat u uw ultieme panty heeft gevonden en dat de service naar wens is. We hopen inderdaad dat we u in de toekomst nog vaak mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Mooie sokken en vlug geleverd en een leuk brief erbij heel attent
Beveelt aan
27 November 2024
Alie
Veenendaal
Beste Alie,
Wat fijn om te horen dat u blij bent met de sokken en de snelle levering! We doen altijd ons best om een persoonlijke touch toe te voegen aan onze bestellingen, en we zijn blij dat u dit waardeert.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Duidelijke site. Bestelproces is makkelijk. Bezorging de volgende dag. Had een grotere bestelling en wist dat deze niet door de brievenbus zou passen. Wat mij dan heel erg verbaast is, dat er voor bezorging op een ophaallocatie nog steeds extra betaald moet worden: €1,90 voor een DHL afhaalpunt en maar liefst €3,90 voor een PostNL punt. Terwijl bezorging op een afhaalpunt toch de meest groene optie is. Juist vanwege dat laatste laat ik mijn pakketjes het liefst op een ophaalpunt bezorgen: Alle beetjes helpen. Heb dit al eerder aangekaart, er zou “naar gekeken worden”, maar kennelijk is dat nog steeds niet aangepast. Daarnaast is Beenmode.nl één van de weinige webshops waar een toeslag moet worden betaald wanneer er met een creditcard of PayPal betaald wordt. Ik kijk meestal even verder voordat ik bestel bij Beenmode.nl, juist vanwege bovengenoemde.
Beveelt aan
26 November 2024
Marianne
Bosch en Duin
Beste Marianne,
Dank u wel voor uw feedback. We begrijpen uw punt en nemen uw opmerkingen serieus. We streven ernaar de bezorgkosten zo klantvriendelijk mogelijk te maken. Uw suggestie nemen we zeker mee in onze overwegingen, maar het is nog geen definitieve beslissing of we deze wijziging zullen doorvoeren.
Aan de ene kant willen we de best mogelijke service bieden en tegelijkertijd een eerlijke beloning garanderen voor al onze ervaren medewerkers, zowel aan onze kant als bij de postbezorgers. We zijn ons bewust van de belangrijke rol die post- en pakketbezorgers spelen in het hele proces, en het is helaas niet haalbaar om alle kosten hiervoor zelf te dragen. Veel van onze zendingen kunnen door de brievenbus wat doorgaans 'groener' is dan via een pakket. Dit geldt ook voor de kosten van PayPal of Creditcard, die aanzienlijk hoger zijn. Daarom moedigen we betalingen via iDeal aan.
We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen en we hopen dat u ons trouw blijft zodat we u nog lang van dienst kunnen en mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Het was voor mij de eerste keer om bij Beenmode te bestellen en prima en vlot geregeld. Voorheen was het de pantoffelshop.
Beveelt aan
26 November 2024
E.van Geelen
Rotterdam
Beste E.,
Wat fijn om te horen dat uw eerste ervaring bij Beenmode.nl positief was! We hopen dat u ons nog vaker zult vinden voor uw aankopen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Pakje is nog niet bezorgd door Post NL.
Beveelt niet aan
26 November 2024
Nina
Vlijmen
Beste Nina,
Hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het vervelend dat uw pakket vertraging had bij PostNL, maar gelukkig is het inmiddels opgelost. We stellen het op prijs dat u ons de kans hebt gegeven om dit te verhelpen. Hopelijk kunnen we u in de toekomst beter van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Iedere keer wanneer ik via beenmode.nl bestel verloopt eea snel valt er kwaliteit in de brievenbus.
Beveelt aan
26 November 2024
Gigi
Moergestel
Beste Gigi,
Wat fijn om te horen dat u keer op keer tevreden bent met onze snelle en professionele service! We doen ons best om alles tot in de puntjes te verzorgen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
groot en goed assortiment, duidelijke website. snel geleverd en heel leuk: met een persoonlijke noot van degene die verpakt heeft.
Beveelt aan
25 November 2024
Teun
Gasteren
Beste Teun,
Dank u wel voor uw mooie woorden! We zijn blij dat u tevreden bent met het assortiment, de snelle levering en de persoonlijke noot bij uw bestelling. We hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Prima materiaal ruime keuze op de site. Met name het handgeschreven kaartje met veel draag comfort Met het product waar vindt je dit nog.
Beveelt aan
25 November 2024
E.de jong
Zoetermeer
Beste E.,
Wat een fijn compliment! We zijn blij dat u zo tevreden bent met de levering, verpakking en de kwaliteit van de kousen. De persoonlijke touch maakt het voor ons extra leuk om bestellingen te verzorgen.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Goed
Beveelt aan
25 November 2024
Joke
Tiel
Beste Joke,
Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Isabelle
Beenmode Klantenservice
Driehoeven 16
5076 BB Haaren
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Overige bedrijven