Goed hoor

Goed hoor

Een hele mooie webshop!!

Veel keuze, prachtige kleding, overzichtelijke site, snelle keurige bezorging en hele aardige mensen= Maatjemeer.nl. Ik ben een heel tevreden klant!!

Wat een kwaliteit!

Lang op zoek naar een zwarte wrapdress zonder franjes. Dat het ik bij Maatjemeer gevonden! Spijtig dat ik in Belgie woon, anders zou ik vaak langs jullie winkel komen!

Mooie kleding, vlot en netjes geleverd. Ook retour (vanwege meerdere maten) werd heel snel afgewikkeld. Ontvangen e-mails duidelijk en van sympathieke toon. Al met al zeer tevreden over deze shop!

Ik had 2 tops besteld, werden heel snel verzonden. Goede kwaliteit

Zeer tevreden! Al meerdere bestellingen gedaan en altijd een perfecte afhandeling.

Zie boven

Top. Snel en correct.

Prima tijdige en correcte levering.

Mooie kleding goede kwaliteit wel wat preizig maar goede kwaliteit bestel zeker vaker

Klantgericht en goede service

Snelle reactie op mijn mail omtrent een uitverkochte maat en zoals gezegd binnen 1 week weer op voorraad.

Na bestelling een snelle levering van t pakket Super dat er een retour etiket bij zat Goed verpakt Super service

Was goed

Ik heb pas 1keer besteld en die ervaring was heel goed.alles netjes geregeld

Is ok.

Alles prima gegaan.

Heb enkele broeken besteld met verschillende maten om te passen. Heb er twee gehouden, zitten heerlijk. Kreeg bij het retourneren gelijk bericht dat het geld teruggestort zou worden. Mail gestuurd na een week dat het geld er nog niet was en kreeg gelijk bericht terug. Prima service. Dik tevreden!

Toppie

Prima service en prima kwaliteit en zeker aan te raden

Snel bezorgd

Snel bezorgd, ruime keuze ,duidelijke webshop!

prima gegaan, snelle levering en mooie producten

zoals hierboven vermeld, snelle levering en weer heel mooie kleding

Aangenaam verrast!

Voor mij de eerste keer dat ik bij deze webshop geshopt heb. Meteen een positieve ervaring, vooral het ruime assortiment trokken mij over de streep . O.a. mijn favoriete merk Yesta was ruim vertegenwoordigd. (ook leuke sale items) Een heldere communicatie, alsmede de vele positieve reviews deden de rest. Ik kan deze webshop van harte aanbevelen, ik blijf met regelmaat terugkomen dat is iets wat zeker is!

Direct geleverd en prachtig artikel, precies zoals omschreven, en ze zijn eerlijk, ik moest lachen om de zin betaling achteraf niet mogelijk omdat als je wilt kopen in de winkel ook gewoon moet betalen, ze hebben gelijk

Mooie kleding

Prima.

De bestelling wordt snel en netjes verpakt geleverd. Ook retourneren is geen probleem.

Prima webwinkel

Altijd fijn als een webshop doet wat ze beloven En dat doet Maatjemeer zeker weten. Bestelling word netjes geleverd binnen de afgesproken tijd en mocht het een keer niet passen is de retour ook zo verrekend. Zo zouden er meer webshops moeten zijn .

Beste Giny, We doen ons best inderdaad om te doen wat we beloven. Wat fijn dat je dit waardeert. Groet, Antsje

Goede kwaliteit die keurig op maat valt.

Het is altijd een gok, een eerste keer bestellen bij een webshop. Hoe vallen de maten? Is het kwalitatief een goed product. Ziet het kledingstuk er in het echt net zo uit als op de foto? Ik ben blij verrast!! Met toch een behoorlijke buik en billen, paste de broek die ik besteld heb in mijn eigen maat perfect. Keurige bezorging binnen een paar dagen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Ik ga zeker meer bestellen dames! Top!!

Hoi Annet, Wat fijn dat het zo goed past. Bedankt voor je reactie en tot ziens in onze webshop! Groetjes Antsje

Een zaak waarop je kan bouwen

Prettige en deskundige hulp in de winkel. Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan. Artikelen via de webshop keurig op tijd bezorgd.

Hallo Anneke, dankjewel voor je positieve reactie. Tot ziens online of in Akkrum! Groetjes Antsje

Leuke collectie

Ruime keuze in grote maten voor dames. Ik ben leuk geslaagd. Vanwege de afstand online gewinkeld. Geen retour dus hoe dat gaat heb ik geen ervaring mee. Wellicht komt dat nog eens.

Beste Paulien, Dat is natuurlijk heel fijn voor je dat je online kan slagen en niks retour hoeft te sturen! Geniet van je kleding! Groetjes Lummie

Goede communicatie

Super mooie kwaliteits kleding Ben er super blij mee. Ik zal echt weer iets kopen MM Hartelijke groet Agnes

Beste Agnes, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de kleding uit ons top assortiment. Heel veel plezier er van! Groetjes Lummie

Bedrijfsgegevens

Heechein 54

8491EN Akkrum

06-16520304

[email protected]

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.