Snelle levering en prima kwaliteit

Heel verzorgd pakket ontvangen

Pakketje zag er heel verzorgd uit. Helaas was het niet naar wens. Je kunt het makkelijk retourneren.

jammer dat 1 shirt te groot was, retour zending snel afgewerkt. klasse!

Wel even wachten als je op zaterdag besteld maar keurig verpakt.

Op zaterdag besteld en op dinsdag bezorgd. Was wel de moeite waard ,keurig ingepakt en items naar wens.

Een bestelling geplaatst en keurig op tijd geleverd. Ik bestel vaak van een bepaald merk en daar zijn de levertijden rustig 10 werkdagen. Bij Maatjemeer dus niet. Perfect! Met PostNL heb ík eigenlijk nooit een probleem.

Zoals altijd; prachtige kwaliteit, goed verpakt verzonden.

Het is iedere keer weer een feestje om de bestelling te ontvangen. De kleding al met plezier gedragen.

Ga vooral zo door !!!!!

geweldige service bij bestelling.

Prima zaak! Mooie spullen.

Keurige afhandeling en snelle service. Kwaliteit

Teleurstelling

Artikel wel op website, maar niet op voorraad leverbaar. Kreeg hier netjes een berichtje van.

Hi Yvonne, Wat jammer dat het artikel niet op voorraad was. Helaas komt dit soms eens voor, misschien dezelfde dag nog verkocht in onze winkel, vergeten af te rekenen? Of niet goed aangeslagen in de kassa. We weten het niet. Maar voor beide partijen is het natuurlijk erg vervelend. Je zult dezelfde dag je geld weer terug ontvangen op je rekening. We hopen je weer eens blij te mogen maken met een bestelling :) Groetjes Mariëlle

Mooie jurk, goeie kwaliteit. Netjes verpakt

Mooie jurk, goeie kwaliteit. Netjes verpakt

Hoi herma, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je jurk! Dankjewel voor het delen. Groetjes Mariëlle

Snelle levering en goed verpakt

Ga zeker weer bestellen bij jullie, hebben veel merken die ik mooi vind !

Hoi Anja, Wat lief van je dat je ons deze review gunt! Dankjewel voor het plaatsen. Groetjes Mariëlle

Al verschillende keren iets bestelt steeds,en bevalt heel goed ook geen klachten wat bezorging betreft via post NL.

Hoi Roefie, Gelukkig! Wij zijn blij om te lezen dat je zulke positieve ervaringen hebt :) Groetjes Mariëlle

Altijd goed

Ik ga graag naar deze winkel Online verliep ook zo het hoort

Hoi Joke, Wat leuk dat je zowel online als in onze winkel shopt, dankjewel voor deze beoordeling Groetjes Mariëlle

Goede kwaliteit en de kleding wordt meteen bezorgd,geen problemen met een retour.

Hoi Maya, Dankjewel voor het delen van deze lieve woorden. Tot ziens Groetjes Mariëlle

Correcte snelle levering

Het geld kwam na retourzending snel op mijn rekening.

Hoi Lidy, Fijn om te lezen dat je zo snel je geld hebt ontvangen, hier streven wij ook naar! Groetjes Mariëlle

Altijd geweldig

Hele goede ervaringen. Altijd Top en goed geregeld.

Hoi Els, Ontzettend bedankt voor deze opsomming van mooie complimenten, dat doet ons goed! Groetjes Mariëlle

Zeer snelle service

Op zondag besteld en later op de dag kreeg ik bericht dat de bestelling was verzonden. Top! Mooie kleding van bekende merken.

Hoi CB, Op maandag hebben wij onze winkel dicht, maar is er wel speciaal iemand die de pakketten en dergelijke doet! Fijn is dat he :) Dankjewel voor deze mooie beoordeling Groetjes Mirjam

Zeker voor herhaling

Tevreden over product, kwaliteit en levering.

Hoi Annemie, Dankjewel voor het schrijven van deze review. Dit doet ons als bedrijf erg goed om te lezen! Tot ziens, Groetjes van Mirjam

Leuke collectie. Bestelling in goede orde ontvangen. Retourzending snel afgehandeld.

Hoi Annette, Wat lief, heel erg bedankt. tot de volgende keer! Groetjes Mariëlle

weer prima service en verzorging!!

Weer eens een truitje Via Appia Dua besteld en ook snel ontvangen. Helaas, deze was een maat te groot. Direct gebeld met MaatjeMeer om te bezien of de kleinere maat ook nog voorhanden was. Nu, er was nog een kleinere maat en binnen anderhalf uur kregen wij al bericht, dat dit exemplaar naar ons onderweg was. Inmiddels is alles geheel naar wens verlopen. Het te grote truitje weer retour en de kleinere maat ook in huis. Fijn, dat dit zo goed verzorgd wordt.

Hoi Evelien, Wat een fijne ervaring om te lezen! Wat heb je dit prachtig uitgebreid en mooi omschreven. Dankjewel voor deze opsomming aan complimenten. Groetjes Mariëlle

Keurige vlotte levering.

Als je let op kwaliteit: dik in orde!

Hoi Ina, Dankjewel! Wat een mooi cijfer heb je ons gegund :) Groetjes Mariëlle

Hele snelle levering, top!

Hoi Pauline, Dank. Wat ontzettend aardig van je! Groetjes Mariëlle

Goede zaal prima kwaliteit .

Snelle levering .

Hoi EM, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Groetjes Mariëlle

Online kopen en toch het gevoel persoonlijk te zijn geholpen!

Je krijgt je pakketje binnen, daar zit een voor jou “persoonlijke” brief bij en dat geeft een vertrouwd gevoel… voor iemand die liever live winkelt is dat prettig.

Hoi Jeanine, Wat leuk dat onze brief jou is opgevallen! Hier doen we ons best voor :) Dankjewel voor de complimenten Groetjes Mariëlle

Mooie broek. Prima service.

Hoi A, Dankjewel voor de complimenten! :) Erg aardig van je Groetjes Mariëlle

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Chalou, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.