Goede webshop

De door mij bestelde goederen zeer snel geleverd en erg goed van pasvorm en kwaliteit.

Hier vond ik het kledingstuk waar ik al lang naar op zoek was

Mooie webshop, gevarieerd aanbod en de maattabel klopte helemaal. Ik heb besteld en twee dagen later had ik mijn aankoop in huis. Ondanks dat er geen persoonlijk contact was, voelde ik mij als klant serieus genomen.

Fijne webshop

Snelle levering. Kleur was wat donkerder dan op website, maar dat kan ook door instellingen bij mij komen.

Persoonlijk en met oog voor de klant via de telefoon geholpen , Top !

De site biedt een groot aanbod aan broeken. Om daar uit een keuze te maken is best ingewikkeld . En op en neer pakketten te versturen is duur en niet duurzaam. Via de telefoon en op het vroege tijdstip , er waren nog geen klanten in de winkel ,heeft de mevrouw mij super fijn geholpen . Een ervaren vakvrouw met kennis van modellen en stoffen heeft mij een heerlijke broek en mooie top geadviseerd. Zeker met een maatjemeer juist zo fijn. De site straalt deze persoonlijke aandacht uit zodat je al het gevoel krijgt dat Maatjemeer voor jou “ passende “ kleding heeft. Prima site en prima winkel.

Voor herhaling vatbaar!

Mijn vest is precies wat ik hoopte en de levering gaat zoals ze aangeven. Kortom, ik kom zeker nog terug!

Wederom een prima transactie, bedankt!

Zoals altijd weer een goed verzorgde zending, snel, attent. Daar kunnen veel web-reuzen nog wat van leren. Ga zo door!

Maatjemeer is up to date, bezorgen in korte tijd en zijn duidelijk.

Die ene zin geeft voldoende weer dat de service goed is.

Zeer tevreden!

uitstekend!!

Super snelle levering. Kleding is van zeer goede kwaliteit.

Uitstekende en snelle service. Kwaliteit van de kleding is ook erg goed.

de beste en persoonlijkste grotematen webwinkel

Omschrijvingen kloppen evenals het maatadvies, snelle en goede bezorging. Erg fijn is dat als het lukt brievenbuspost wordt gebruikt dit helpt het milieu ook weer!

Erg tevreden

Zaterdag besteld en dinsdag al in huis, super. Mooie overzichtelijke site, hier ga ik haken shoppen...

Altijd weer prompte levering.

Als hierboven omschreven.

Bestelling snel binnen👍🏻

Mijn broek zaterdag besteld en dinsdag al binnen gekregen.

prima bedrijf, goede service

Bedankt voor de tuniek van Twister,superleuk. Zoals altijd snelle levering. Wat ik fijn vind aan de bezorging is dat als het door de brievenbus past dat netjes staat aangegeven in de track en trace code.

Kan niet anders zeggen , dan dat ik heel tevreden ben.

Goede webwinkel met prima service

Goede webwinkel met prima service

Super vriendelijke mensen, oprecht geïnteresseerd in de klant.

Prachtige winkel in Akkrum waar ik tijdens vakantie bij toeval langs kwam. Hoorde daar van de webshop. Bestelling geplaatst, snelle en goede levering. Helaas 1 artikel wat te klein was terug moeten sturen. Ook deze afhandeling ging perfect. Mijn complimenten.

Voor het eerst besteld was helemaal top

Eerste keer besteld en al heel snel in huis ben helemaal tevrede

Eerste keer iets besteld. Vlotte bestelling.

Mooie kleding, goede snelle service.

Al vaker in Akkrum geweest, nu online besteld. Beide ervaringen tip top! Kwaliteit, ruime keuze, goede prijs kwaliteit en fijne, vriendelijke service.

Ze maken alles waar.

Zeer snelle levering. Helaas moest ik ook iets terugsturen. Geld binnen 2 dagen retour.

Dankjewel Monika. Erg fijn dat je de moeite hebt genomen ons te ondersteunen met deze mooie recensie.

Goede service, snelle bestelling. Moest helaas retourneren omdat de stof voor mij te dun en te glad was. Dat is het enige nadeel van online bestellen. Je kunt de stof niet voelen. Maar ook de retourzending is super snel afgehandeld en geld is snel terug betaald.

Nel, Wat fijn dat je ons deze prachtige beoordeling en cijfer gunt. Graag de volgende keer meer succes met de bestelling. Gr. Ruud

Goede en snelle service, zeker voor herhaling vatbaar

Goede en snelle service, zeker voor herhaling vatbaar

Ann, Dat horen we graag. Bedankt voor je beoordeling. Gr. Ruud

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Mat Fashion, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.