Prima! Snelle levering, duidelijke informatie en mooie kleding

Ik kom regelmatig en de winkel in Akkrum. Vaak vind ik wel iets en het is prettig winkelen. De webshop is handig (nu met Corona-crisis) en service prima. Toch pas ik liever in de winkel. Zien, voelen, ideeën opdoen.

Prima!!!

Juiste artikel, goede maat, snelle levering

Prima geregeld!

Ze doen wat ze beloven. Een vlotte levering van het bestelde product!

Toen ik in friesland woonde kwam ik vrij regelmatig in de winkel en daar is het altijd gezellig winkelen. Nu woon ik in gelderland en is de afstand wat te groot, maar gelikkig is daar "Maatje Meer". Ook hier is het prettig winkelen en als je cw verkeerde maat besteld hebt😉, is een telefoontje genoeg om het op te losen.

Altijd een snelle en prima service

Goede kwaliteit . Mocht iets niet passen dan is retour sturen geen probleem.

Geleverd wat ik heb gekocht

zoals het hoort

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en keurig verzonden. Na twee dagen in huis. Mooie kwaliteit kleding.

Prima geregeld,snelle levering.

Snelle levering,mooie kwaliteit broek.

Graag gedaan Annet. En je weet ons nu te vinden. Haha. Bedankt. Ruud

GE-WEL-DIG!!!!!!

Vanuit het mooie Brabant de trip gemaakt naar jullie winkel. Erg hartelijk ontvangen en goed kledingadvies. WE KOMEN ZEKER NOG EENS TERUG👍

Jenny, Bedankt voor deze fijne woorden. Erg leuk dat je de moeite voor deze recensie neemt. Hinke was er ook erg blij mee. 😊 Graag tot een volgende keer. Gr Ruud

ik heb nog geen bestelling ontvangen!!!!!na 4 dagen

Waardeloos

Eindelijk een 1. Één van de eerste. Het pakketje werd zoals afgesproken binnen 2 werkdagen verstuurd. Sterker nog binnen 1 dag. Jammer genoeg bleef het pakket bij PostNL hangen en kwam hij inderdaad veel te laat. Iets van 6 dagen nadat wij het hadden overgedragen. Tsja.. Zeg het maar. Gaat dit over ons? Of over PostNL ? Overigens komt dit zelden voor dus PostNL is ook zo slecht nog niet. :) Ben ik wat cynisch? Mijn excuus, maar dat klopt. Gr. Ruud

Mooie website en overzichtelijk

Aankopen worden vlot en goed uitgeleverd

Dankjewel Nel. Fijn dat je de moeite hebt genomen voor zo een fijne beoordeling. We blijben ons best doen. :)

Kleine aankoop - toplevering!!!

Heb iets gekocht in de sale en had het binnen 2 dagen in de brievenbus. Super, ik was hartstikke blij.

Fijn dat je deze goeie ervaring hebt verstaald in zo een mooi cijfer. Dat betekent veel voor ons. Thanks. ;)

Het is voormij een feestje als er een pakje word geleverd de kleding zit perfect

Thanks Corrie. We zijn je graag nog lang tot je dienst.

Kleding netjes verpakt. Een 8 omdat er toch nog plastic wordt gebruikt. Mijn 8 wordt een 10 als het plastic vervangen wordt door bijvoorbeeld papier.

Dankjewel Riem. Wel een punt wat je noemt. Gaan we over nadenken. Gr. Ruud

Mijn ervaring, altijd correct, snelle levering, Niet goed, terugsturen en snel je geld terug. TOP!!!

Zie vorige vraag TOP!!

Dankjewel. Volgens mij ben jij (uit mijn geheugen) een klant van het eerste uur. Dat waarderen we heel erg. En we zijn blij dat je zo tevreden blijft. Groet, Ruud

Goede spullen, vlotte en nette afhandeling

Wederom een prima transactie. De kleding is altijd van goede kwaliteit, de bestelling wordt vlot afgehandeld, altijd netjes voorzien van een retouretiket voor als het toch niet bevalt, eventuele terugbetaling wordt altijd heel snel gedaan en als je een vraag hebt, word je vriendelijk en snel geholpen. Kortom, een topwinkel waar menige webreus een voorbeeld aan kan nemen.

Simone. Dit zijn van die recensies die mij doen blozen. Maar ook ben ik blij dat veel van de punten die we hoog in het vaandel hebben door jou benoemt wordt. Super bedankt. Gr. Ruud

Leuk assortiment. Fijne maatinformatie. Altijd snel en correct geleverd.

Dankje Els. Je verwoordt in drie zinnen wat we belangrijk vinden. Snel geld retour had je ook kunnen noemen, maar dat heb je misschien nog niet meegemaakt. Haha. Gr. Ruud

Mooie jurk past goed

Altijd spannend of het wel aan je eisen voldoet. Maar mooie soepelvallende stof. Blij mee. Levering vlot.

Dankjewel Annie. We hopen dat je nog lang van onze service zal genieten. Gr. Ruud.

Super snelle en erg aangenaam geholpen.

Wat een top winkel.

Wat een top recensie. ;) Bedankt voor de moeite. Gr. ruud

Snelle levering en snelle retourafhandeling!

Snel geleverd, ondanks de feestdagen en de retourzending was supersnel afgehandeld. Ik ga zeker vaker bestellen!

Dankjewel Marianne. Je bent ook in het voorjaar weer welkom. Super dat je de moeite hebt genomen voor een recensie. Gr. Ruud

GEWELDIGE ervaring met deze webshop.

Heb voor de eerste keer via de webshop een jasje gekocht na een zeer vriendelijk telefoongesprek. Ik kan deze vriendelijke Ineke aanbevelen, ze doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Jasje was de dag erna al in huis. EEN AANRADER

Leuk hoor Mia. Dit zijn van die kleine pareltjes al;s reactie die het vuur bij ons laten branden. haha. Thanks. Uiteraard ook namens Ineke

Ben al jaren klant. Bestelling via de website wordt snel geleverd en in de gezellige winkel werken deskundige dames en ze hebben prachtige merken, waaronder mijn favoriete merk Yoek. Ik wens jullie allemaal een fantastisch en succesvol nieuwjaar! Elly Baas Heemstede

Late reactie Elly. Maar weer heel erg bedankt voor deze lieve woorden. Groet, Ruud

Prima service, mooie kleding, veel keuze en vriendelijk/kundig personeel. 😀

Dankjewel Karin. Ik ben erg blij dat je de moeite voor ons hebt genomen om dit te melden. Gr. Ruud

Mijn ervaring is goed!

In deze drukke kersttijd is mijn bestelling zeer correct en heel vlot geleverd! Alle lof hier voor!

Dankjewel Joke. Bedankt voor je reactie. Gr. ruud

goede service, snelle levering,chapeau

ik ken deze zaak al vele jaren en ben zeer tevreden, ik wens Ineke en Ruud een fijne Kerst en een gezond 2020

Hoe laat kan een mens reageren? Maar evenzogoed gemeend. Hardstikke bedankt, Carry. Groet Ineke en Ruud

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Mat Fashion, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.