Fijne online winkel

Mooie kleding voor redelijke prijs

Precies wat ik verwachtte

Mijn bestelling was er snel en was precies wat ik er van verwachtte. Dus ik ben super tevreden.

prima webshop

netjes geleverd en snelle terugbetaling

Snel geleverd en bij retour snel mijn geld terug . Ik heb alweer een nieuwe bestelling geplaatst.

Snelle levering van mijn bestelling, netjes verpakt. Blij met mijn colbertjasje !

Altijd goed

Al jaren koop ik hier mijn kleding, meestal online. De informatie klopt altijd, zodat ik vrijwel nooit iets hoef terug te zenden. Een heel prettig bedrijf.

Perfect, goed verzorgd en snel verzonden

Goed verpakt als pakketje, en snel geleverd.

Snelle levering, exact zoals omschreven. Mooi ingepakt en erg attente verkopers. Zeker een aanrader!

Bestellen en levering gaat makkelijk en snel

Bestellen in de webshop gaat makkelijk. Levering is snel en keurig verpakt.

Fijne webshop prima kwalteit kleding en snelle service. Top!

Dik tevreden!

Het door mij bestelde shirt werd snel en keurig verpakt geleverd!

Makkelijk bestellen, vlot leveren.

Prima zaak

Klantvriendelijk, goede kleding.

Snelle levering, netjes verpakt. Helemaal Top.

Snelle bezorging ,wacht nu op retourbedrag.

Fijne kwaliteit en snelle levering

Snel

Heel snel met leveren en bij retour heel snel met terug betalen.

Ben heel tevreden

Ben heel tevreden van jullie voor de eerste keer besteld bij jullie alles okay zowel bestelling betaling en een snelle levering . Ik ga zeker nog eens bestellen bij jullie. Ik zou zeggen doe zo voort Toppy Grtjs Marleen Hebbrecht

Goed!

Prima! Broek past precies.

Mooie kleding, heel blij mee! En super snel, thuis bezorgd

Snelle levering, mooie kleding

Netjes en op tijd

Voor de 1e keer iets besteld. Was netjes verpakt en keurig op tijd geleverd.

Prima ervaring

Product was wat ik bestelde, snelle verzending. Communicatie via de mail uitstekend.. Fijn dat MaatjeMeer ook panty’s op de website heeft staan. Graag weer.

Mooi assortiment plus-kleding van goede kwaliteit en prima service!

De bestelde kleding werd snel bezorgd; retourzending en terugbetaling verliepen vlot!

Vriendelijk te woord gestaan.

Heechein 54 8491EN Akkrum

06-16520304

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.