Prima overzichtelijke webshop

Fijn dat je leuke merken voor de plus sizers bij Maatje Meer kunt bestellen. De website is overzichtelijk en wordt goed bijgehouden. De bestelling wordt snel uitgeleverd en door PostNL bezorgd. Een aanrader!

Uitstekende verpakking en bezorging van het pakket

Prettige ervaring,, voor herhaling vatbaar !

Super leuke webshop met groot aanbod kleding in grote maten.

Snelle verzending van de bestelde artikelen. Altijd een retourlabel meegeleverd. Snelle teruggave van geld als het artikel niet bevalt. Makkelijk bereikbaar bij vragen. Gewoon een super leuke webshop om te bestellen maar ook te "neuzen".

Ga zo door.

Mijn ervaring is super bij maatje meer. Werd goed geadviseerd. En een snelle service. Wordt met je mee gedacht.

Besteld en de volgende dag keurig verpakt geleverd

Snel

Zeer tevreden. Wordt snel verstuurd, keurig verpakt. Goed product.

Supersnel en prachtige kleding

Zoals altijd weer snel geleverd en een ruime keuze uit prachtige kleding.

Snelle correcte levering en afhandeling van mijn retour producten.

Super goed

Super geholpen

zéér positieve ervaring: mooi product, mooie prijs, snelle levering

Ik wilde graag een 10 geven maar dat lukte mij niet, voor de laatste ster werd slechts de helft ingevuld als ik erop klikte. Ik ben zéér tevreden op alle vlakken. Kon niet beter!

Door de schoudervulling ontstaat er een mooi silhout. Draagt comfortabel. Een mooie aanwinst. Bedankt!

Past perfect! Blij mee. Jammer dat het colbert zo kreukelig uit de verpakking kwam.

Goed artikel en snelle levering

Het artikel wat ik ontvangen heb, voldoet aan mijn verwachtingen en het werd ook nog snel geleverd. Meer kan ik niet vragen.

De kleding was heel snel, keurig verpakt bij mij. Helaas was alles te groot. Het geld werd super snel teruggestort! TOP!!!!

I

Mooie kleding voor de vollere dames en snelle service

Alles prima geregeld!

Bestelling geplaatst. Snel geleverd en zeer tevreden met de door mij bestelde artikelen.

Vlotte levering

Ziet er allemaal prima uit.

Hetgene wat ik besteld had was prima,maar kende de kwaliteit al via appi due al. Alleen jammer dat het in zak zit en kreukels,betaal er een hoop geld voor. Dus afleveren bij klant,mag wel wat netter,tenzij je gelijk je kleding graag strijkt het oogt mooie als het in een doosje zit met dun papier erom heen en een kaartje met dank u wel,dan komt het anders over,dan hier een zak kleding met twee zakken kleding,sorry,dit is mijn ervaring en maak het bij andere online bedrijven anders mee.

Eenvoudig, snel en correct! Blij met mijn bestelling

makkelijk bestellen vlot geleverd

Prima geregeld

Mijn eerste bestelling was een positieve ervaring. Snel geleverd, mooie kwaliteit stof en een goede maatvoering. Kortom voor herhaling vatbaar.

Duidelijke website en snelle levering

Kledingstuk was netjes verpakt. Op de website goed en duidelijk weergegeven.

Prima verlopen.

Leuke webshop met mooie kleding

Goed verzorgd.

Prima.

Afhandelen van retour ook prima geregeld

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.