Prettig

Snel en netjes geregeld. En leuk tuniek

Prima levering en retourzending snel terugbetaald

De bestelling snel ontvangen. 3 kledingstukken zijn helemaal naar wens. 1 kledingstuk retour, model niet passend bij mij. Het retourbedrag snel terugontvangen. Kortom zeer tevreden oftewel Uitstekend.

Snel!

Blij met mijn bestelling, best even getwijfeld. Maar afgeprijsd heb ik mijn kans gepakt. Heel erg blij! En super snel verstuurd. Prachtig.

Was oké

Snelle en correcte levering. Uitstekende kwaliteit van geleverde kleding.

Binnen een mum van tijd waren de bestelde broeken binnen. Heb deze broeken al eerder besteld vanwege de pasvorm en de uitstekende kwaliteit. Maatjemeer is voor mij een aanrader!

Geweldige webshop!!!

Ruime keuze en snelle terugbetaling als je iets terugstuurt

Snelle levering!

Bestelling voldeed aan mijn wensen!

Vriendelijke mails, snelle service, goed verpakt.

Het is een heel gemakkelijke website. Het bestellen was eenvoudig. Snel besteld en snel en heel netjes verpakt geleverd. Zou hier zeker weer bestellen.

Alles wordt netjes geleverd. Top.

mooie kleding

Super snel

Heel snel geleverd. Helaas geen goed model voor mij, dus retour gezonden en heel snel terugbetaling binnen.

Prima webshop

Keurig verzorgd, erg blij mee.

Was er al na 2 dagen

Ik had 's avonds een shirt besteld. Dat kwam al na 2 dagen. Was ook netjes verpakt

Snelle levering. Super leuke jas. Zit als gegoten.

Snel verstuurd en snel geld terug

Shirt besteld , helaas toch iets te groot. Terug gestuurd en snel geld terug

Super snelle levering en mooie kwaliteit en pasvorm

De levering van de bestelling was supersnel, daar kan ik zeker met de adviezen rondom Corona niet voor naar de winkel.

Helemaal prima!

Snelle service, vaak na 2 werkdagen al binnen. Bekende merken passen altijd.

Mooie merken, goede service

Mooie merken, goede service

Perfecte service. Vlotte levering.

Zeer snel geleverd , en in de brievenbus , geen overbodige verpakking . Geweldig

Snelle, keurige levering.

Hemden van RJ bodywear besteld. Goede kwaliteit. Een snelle, keurig verpakte levering. Zeer tevreden.

Fijne webshop met mooie kleding

Mijn ervaring met deze webshop is heel goed. Bij eventuele vragen wordt je goed en heel vriendelijk geholpen. Fijn advies gekregen van medewerkster. Retour... geen probleem, volgende dag kreeg ik bericht dat het artikel ontvangen was de dag erna was het geld al terug gestort. Al met al een dikke pluim.

Vriendelijk, behulpzaam, snelle verzending

Vriendelijk, behulpzaam bij het vinden van de juiste broek. Snelle levering

Goede kwaliteit kleding van deze tijd

Online besteld en snel geleverd.

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.