Prima webshop

Veel keuze, mooie kledingmerken en een goede service.

Hoi Anneke, Dankjewel voor je geweldige beoordeling, dit doet ons als bedrijf ontzettend goed! Thanks :) Met vriendelijke groeten, Ruud van Doorn De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

alles ok

mijn bestelling is zeer snel geleverd en goed ontvangen.

Hallo Gert, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, wat lief! :) Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Ruud van Doorn De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Uitstekend!

Veel keuze, goed advies en snelle levering!

Dag, Bedankt voor je top beoordeling, wat lief :) Met vriendelijke groeten, Ruud van Doorn De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Snelle levering, was precies zoals op foto, wat wil je nog meer?

Hoi Nelly, Dankjewel voor je super beoordeling! Veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Supersnelle levering, prima artikel

Snelle levering, goede service. Geen extra verzendkosten. Gewoon goed. Jammer dat Post NL mijn pakje gewoon op de grond bij de voordeur heeft neergelegd. Was een brievenbuspakket en dat heeft hij er niet ingekregen blijkbaar. Maar hier kan de afzender niets aan doen.

Hoi Ann, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Het is inderdaad vervelend dat de post bezorger jouw pakketje bij de voordeur op de grond heeft neergelegd... Maar hier kunnen wij inderdaad zoals je benoemd niks aan doen, dit staat los van ons. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Top Webshop!!!

Goede avond, Ik kan niet anders zeggen dat het een echte aanrader is om bij jullie te shoppen. Snelle levering, en je geld hoef je niet achter aan, perfekte afhandeling bij een retourtje!!

Hoi Rikie, Dankjewel voor je top beoordeling! Super fijn om te lezen. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Moderne Kleding in grote maten

Altijd fijn om bij jullie te bestellen en heel snel bezorgd en nu eens geen grote wijde jurken enzo maar gewoon kleding waar je je ook met een grotere maat prettig in voel ga zo door groeten Corrie

Hoi Corrie, Dankjewel voor je lieve opmerking! Wat fijn om te lezen hoe tevreden je bent. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Snel en betrouwbaar

Leuke (web)winkel, mooie merken, goede service. Ik koop graag bij jullie!

Dag Mir, Wat een lieve reactie! Dit doet ons goed :) Dankjewel. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Mooie, fijne kleding. In de winkel heerlijk de tijd en rust om te passen en natuurlijk uitstekend ad

Heel fijn om als volslanke vrouw , goedzittende kleding te vinden waar ik me prettig in voel.

Hoi Krijny, Wat een lieve reactie. :) We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent! Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Snelle levering en mooi assortiment

Prettige winkel en web shop

Hoi Stieneke, Dankjewel voor je lieve beoordeling! We zien je graag terug zowel online als in onze winkel :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Zowel in winkel en online al jaren dik tevreden

Hoi Mieke, Wat fijn dat wij jou al jaren als onze vaste klant hebben. Enorm bedankt voor je lieve reactie! :) Tot ziens! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

PERFECT GELEVERD

SNEL BEZORGD EN ZORGVULDIG VERPAKT

Hoi Jose, Dankjewel voor je fijne beoordeling, wat lief ! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Ik ben gehandicapt en kom eens in het jaar bij jullie. En iedere keer weer wordt ik super geholpen en met raad en daad terzijde gestaan. Vooral dat laatste is voor mij heel belangrijk. Ik kan niet de hele winkel doorsneupen om iets wat ik leuk vind en kan niet alles lukraak passen. Steeds weer komen jullie met leuke dingen aanzetten dat evt wat zou zijn en als dat niet het geval is zeggen jullie dat ook eerlijk. Zolang als mogelijk is blijf ik komen. Bedankt.

Dag Durkje,, Wat zijn wij enorm blij om te lezen hoe tevreden je bent over ons! Dankjewel voor deze super lieve reactie en beoordeling. We vinden het ontzettend belangrijk dat onze klant met een fijn gevoel komt winkelen :) Graag tot ziens! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Zoals altijd prima

Mooie merken

Hallo Joke, Dankjewel voor de goeie beoordeling, fijn dat je zo tevreden bent. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Mooie collectie Maten die aangegeven worden kloppen. Snelle levering van bestelling via Internet

Hoi Ans, Enorm bedankt voor je lieve reactie, wat super fijn om te horen :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum www.MaatjeMeer.nl

Zoals ALTIJD: geweldig

snel, correct

Hoi Evelyn, Dankjewel voor je goeie beoordeling, dat waarderen wij enorm! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Zeer goede service ze doen wat ze zeggen en de broek is prima

Dag Corrie, Dankjewel voor je lieve reactie en beoordeling! Heel veel plezier van de broek :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Zeer vlotte service!

De laatste tijd verbaas ik me er steeds weer over hoe snel jullie de bestelling leveren. Heel fijn! En het zijn producten van een prima kwaliteit! Eerder leverden jullie een "brievenbuspakketje" af in een zak, tegenwoordig zit het in een doos. Keurig verpakt, alleen....ik krijg het moeilijker uit mijn brievenbus. Dit is voor mij (persoonlijk) een klein minpuntje. Verder.....niets dan lof!!!

Joke, bedankt voor je aardige reactie en mooie beoordeling. Het versturen van alles in doosjes was op zich tijdelijk. Maar soms doen we dat nog als een artikel er mooier door uitkomt. Maar je kan bij de opmerkingen zeggen: "Graag in een envelop" . Dan komt het in orde. Nogmaals heel erg bedankt. Groet, Ruud

Persoonlijke service

Tijdens vakantie in omgeving Akkrum per toeval deze winkel ontdekt. Meerdere blouses gekocht van voelbare goede kwaliteit viscose. Eenmaal thuis in Brabant via de webshop besteld. Fijne, persoonlijke service wat net een stapje verder gaat.

Dag Monique, Wat leuk dat je bij ons langs bent geweest in Akkrum in de winkel! Dankjewel voor je lieve beoordeling :) Heel veel plezier van je aankoop. Mocht je weer eens in de buurt zijn ben je natuurlijk van harte welkom bij ons in de winkel! Met vriendelijke groeten, Hillechien Ijtsma - De melker De Dames van Akkrum

Snelle levering. Ze doen wat ze zeggen!

Hoi Nel, Dankjewel voor je lieve reactie en de 5 sterren die je ons hebt gegeven :) Heel veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groeten, Hillechien Ijtsma - De Melker

Prima bedrijf goede producten goed contact. Altijd snelle levering

Hoi Marianne, Bedankt voor je fijne reactie en beoordeling. Wij hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop :) Met vriendelijke groeten, Ruud van Doorn De Dames van Akkrum

Nette levering

De door mij bestelde kleding werd geleverd in een nette doos met een persoonlijke brief erbij. Er is aandacht aan besteed. Dat kan je zo zien Dit maakt het voor mij wel dat ik vaker ga bestellen. ..enne ja de kleding was ook perfect.

Hoi Margaret, Ten eerste enorm bedankt voor je lieve reactie! Persoonlijk contact en goeie communicatie met de klant vinden wij enorm belangrijk, daarom zijn we ook ontzettend blij dat je het allemaal zo positief ervaart :) Geniet van je aankoop en hopelijk tot ziens, online of misschien wel in de winkel mocht je in de buurt zijn! Met vriendelijke groeten, Ruud van Doorn De Dames van Akkrum

goede kwaliteit. en snelle levering.

Hallo E. Smits. Dankjewel voor je goeie beoordeling, dit stellen wij enorm op prijs! Met vriendelijke groeten, Ruud van Doorn De Dames van Akkrum

Echt een aanrader!!

Voor het eerst iets besteld bij Maatje meer. En ik ben heel tevreden!! Vriendelijk werd mijn vraag beantwoord. Trui niet voorradig in mijn maat, maar er werd meteen moeite gedaan om hem te bestellen en binnen korte tijd had ik de trui in mijn maat thuis. Heel blij ermee!!

Hoi Ans, Enorm bedankt voor je lieve beoordeling. Ik hoop dat je veel plezier krijgt van de trui. We zien je graag terug! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Goede kwaliteit kleding

altijd een feest als het pakje er is en erg klant E

Hoi Corrie, Wat super om te zien dat je er zo'n feestje van maakt met onze pakketjes! :) Heel veel plezier ervan en enorm bedankt voor je lieve reactie. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.