Uitstekend!!

Leuke site om hier te bestellen. De afhandeling van de order was razendsnel. Ook de bezorging. Het was de volgende dag al in huis. Klasse hoor.

Top levering. En leuke aanbiedingen.

Snelle levering en zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

Lekker snel

Service met de menselijke maat

Ik heb voor mijn schoonmoeder in de winkel 'voorgeshopt'. Via foto's heeft zij haar keus bepaald. Die heb ik omgezet in een webshopbestelling. Ging prima. Ik heb 1 shirt teruggestuurd en wacht nu op terugstorten van het geld. Tussendoor goed overleg met medewerkers MM.

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering

Mooie kleding en de maten kloppen altijd!

Bestelling en retour snel afgehandeld

Ik bestelde 2 artikelen. Eén was naar wens en hield ik. De retour en terugbetaling was binnen 2-3 dagen afgerond.

Mooie kleding, netjes verpakt

Mooie kleding, netjes verpakt

goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit, zit lekker

Prima, zowel de collectie als de service

Ben al lang klant bij Maatjemeer.nl. De service is prima en de collectie is gevarieerd en uitgebreid. En ook de adviezen zijn heel goed.

Kleding van goede kwaliteit en prijs. Klantvriendelijk en snelle levering.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ik heb een prachtige pullover van Mona Lisa gekocht. Dat is misschien een iets duurder merk maar het is de prijs helemaal waard. Het is heerlijk zacht en warm en het design heeft ook nog eens allemaal vrolijke kleuren. Binnen week had ik de pullover in huis. Prima service.

Alles is perfekt

Mooie kleding en bij retour sturen is alles keurig voor elkaar. Verzendlabel erbij en direct je geld terug

Leuke collectie

Zeer klantvriendelijk

Helaas niet alle modellen meer beschikbaar in maat 48

prima geregeld

goede service

Ben heel tevreden.

Keurig geleverd!

Naast de prachtige winkel met een mooi assortiment bestel ik ook via de webshop. Wordt altijd keurig geleverd en mooi op tijd! Ik beveel een maatje meer zeker aan!

Mooie kleding, van goede kwaliteit, snel en netjes thuisbezorgd ben 100 procent tevreden.

De kleding is van mooie kwaliteit

Goede communicatie, snelle verzending, snelle terugstorting bedrag. Ga zo door!

Snelle afhandeling retourzending en terugbetaling

Snelle afhandeling retourzending.

Supersnel geleverd en prachtige jurk!

Heel klantvriendelijk en ruime keuze

Fijne webshop met mooie merken in grote maten. Veel keuze, ook in de 'gangbare' maten. Vriendelijk klantcontact en snelle levering. Top!

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Chalou, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.