Mijn ervaringen met jullie zijn UITSTEKEND!

Jullie hebben mooie merken met een goede pasvorm. De kwaliteit van de stof vind ik ook goed. Alles staat duidelijk op de site beschreven. De levering van het bestelde product vind ik heel vlot en correct! Ga zo door!!!

mooie kleding, modieus en van goeie kwaliteit

bestelling kwam vlot, net als eerdere keren. Aanrader deze winkel!

Prachtige kleding, vlotte afhandeling en verzending. Helaas was de prachtige jurk te groot, dus teruggestuurd. Ook dat ging uitstekend, binnen 2 dagen afgehandeld en geld retour. Zeker tot de volgende keer!

Mijn ervaring met Maatjemeer is uitstekend

Had 2 dezelfde dingen besteld en kreeg netjes een mail dat de bestelling iets langer zou duren omdat er nog maar 1 van was. Ben tevreden over wat ik had besteld en het was netjes verpakt.

Spijtig genoeg was 1 slip passend bij een hemdje toch niet meer op voorraad. Ik ben daar keurig vooraf van op de hoogte gesteld en kreeg de keus om mijn aankoop (deels) ongedaan te maken en mijn geld terug te krijgen. Bij andere webshops is het mij vaker gebeurd dat ik daar niet vooraf van op de hoogte werd gesteld. Uiteindelijk gekozen om toch het hemdje te kopen en de terugbetaling van de slip is snel geregeld. Chapeau voor deze service! Het lijkt misschien een klein detail maar ik vind dit een stuk klantvriendelijkheid wat niet meer vanzelfsprekend is. De winkel biedt een ruim en divers assortiment aan in moderne mode voor grote maten.

Klantvriendelijk en mooi bedrijf

Na 10 dagen niets ontvangen

Helaas een shirt gekocht, na 10 dagen nog niets ontvangen. Contact heeft niet meer opgeleverd als 'wij hebben het verstuurd'. Daarna is het blijkbaar hun zaak niet meer.

Mooie mode met goede pasvorm en de levering is top

Maatjemeer.nl verkoopt goede merken, de een wat betaalbaarder dan de ander. Er zit altijd wel iets tussen met de juiste pasvorm; soms zelfs iets te veel zodat kiezen nog moeilijk wordt ;-) Ik heb nu een aantal malen artikelen besteld bij Maatjemeer.nl en de levering is top. Ondanks de coronatijd had ik mijn artikelen 2 werkdagen later in huis (ik had 's avonds mijn bestelling geplaatst). Netjes verpakt en met de nodige informatie over eventuele retourzending bijgesloten. Gelukkig had ik dat niet nodig want ik heb alles lekker gehouden! Laat de zomer maar komen, ik ben er klaar voor!

Snel en veilig, leuke kleding

Zowel in de webshop als de winkel vind ik altijd iets van mijn gading. Nu weer besteld. Alles kwam keurig ingepakt en op tijd aan. Zelfs binnen 1 dag in coronatijd. Kom hier zeker weer.

Heel blij mee!

ik heb veel van Plus Basics en dit was een A-line tuniek van het eerste seizoen die ik heb in donkerblauw en wilde heel graag een zwarte erbij , moeilijk te krijgen nog de A line is anders geworden en hier vond ik hem nog , dus superblij mee keurig afgehandeld en heel snel opgestuurd dus heel blij mee.

Snelle levertijd

Goede kwaliteit kleding

Snel, correct en mooie merken

Heel tevreden over mijn aankoop, past perfect qua maat en bij wat ik al had, treffer in de solden dus, zie alleen de knopen niet graag, maar die ga ik vervangen, dat is eigen smaak :) Ik ga nog bestellen!

Uitstekende kwaliteit en service

Voor het eerst bij MM besteld, kwaliteit van kleding en service is prima. Via Post.NL duurde het een paar dagen meer, voordat het arriveerde.

Prima service, snelle levering

Dit keer duurde het iets langer voordat de bestelling aankwam, maar dat lag geheel aan PostNL.

Men krijgt, wat men ziet.

Prachtig product, en snel afgeleverd.

Snel en goed!

Ik heb inmiddels al meerdere keren besteld via de webshop (woon niet in de buurt van Akkrum). Altijd leuke keuze, snelle levering en als er wat is reageren ze snel. Top!

Prima ervaring

Mooie collectie, snel geleverd en meteen antwoord op mijn vragen achteraf. Kortom, prima ervaring !

Bestelling snel en goed afgeleverd ik zie dat doris streich ook bij jullie te koop is ga zo even kijken

Veel keus uit mooie kleding van goede merken.

Geweldig wat een keus. Je kunt kiezen uit heel veel merken, dat is heel fijn. Goede omschrijving, zodat je de goede maat kan kiezen. Bestelling klopte helemaal. Het is nog leuker om in de winkel te shoppen, maar de webshop is ook geweldig.

Dankjewel Nettie . Deze woorden doen ons goed. Fijn dat je de moeite hebt genomen en graag tot een volgende keer.

Hetgeen ik ontving, kwam overeen met de foto op de website. Dat moet j ev tegenwoordig ook maar afwachten....

Dank je Yvonne. Ik moet wel eerlijk zeggen dat foto's en kleuren op internet altijd een dingetje is. Maar wat lief dat je ons zo een mooi cijfer hebt gegund. Graag een volgende keer tot je dienst. Groet, Ruud

Geweldige smaakvolle kleding

shop gevonden op t net, heb er iets besteld, wat dezelfde dag nog werd verzonden! Het artikel is fleurig en bevalt goed, goede pasvorm. Deze winkel is zeker aan te bevelen,

Dankjewel Joke voor jouw aanbeveling. Dat is voor een kleine webshop als de onze erg belangrijk. Groet, Ruud

Snelle levering en goede service, denken echt met je mee. Zeertevreden.

Bedankt Marianne. Fijn dat je de moeite hebt genomen. Tot een volgende keer. Gr. Ruud

Snelle en goede levering!

Kleine bestelling 🚚 en toch super snel geleverd. Fantastisch!!!

mooie merken, goede, snelle en vriendelijke service !

Hier ga ik zeker nog een keer kleding bestellen.

Fijn dankjewel Irene voor de moeite. Tot een volgende keer.

Snel in huis, liefdevol verpakt

Leuke collectie, overzichtelijke website. Kleding was snel in huis.

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Mat Fashion, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.