Alles perfect

Snelle levering , terugsturen is ook heel simpel en snel geregeld, zelfs retour sturen, binnen zes werkdagen, gratis met bij geleverde retour stikker.

Snelle levering van mooie kleding

Kleding werd snel geleverd en is van goede kwaliteit

Snel, altijd alles naar wens!

Heerlijk shoppen. Online en nog steeds persoonlijke aandacht. Echt heel fijn?

Mijn ervaring is uitstekend

Mijn ervaring is uitstekend, netjes op tijd bezorgd en verpakt. Een aanrader om vaker wat te bestellen.

Jurk besteld, meteen bevestigd en de volgende dag zoals beloofd geleverd. Keurig verpakt mooi kaartje erbij niks op aan te merken.

Was weer top!

Fijne webshop, maar ook een leuke winkel als je in de buurt van Akkrum bent. Mooie kleding, snelle levering en goede service.

alles perfect geregeld en zeer snel geleverd

Perfecte samenwerking. Zeer snelle levering. Duidelijke website. Goede omschrijving

Vlotte behandeling van bestelling

Helaas paste de bestelling niet. Nadat ik het terug gestuurd heb ontving ik na 2 dagen al mijn geld terug! Keurig netjes!

Mooie collectie, goede serivce

Naast een prima collectie is Maatjemeer vooral heel klantvriendelijk en zorgvuldig. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Blij met de service!

Goed verzorgd

Goed mooi perfect

Hoi Hanneke, We hopen dat je heel veel plezier hebt van je mooie bestelling. Bedankt voor deze fijne beoordeling, dit vinden wij super om te lezen! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma

Goed verzorgd

Hoi Ag, Dankjewel voor deze opmerking, wat lief. Met vriendelijke groeten , Mirjam Douma

Mooie collectie en toegankelijke site

Snelle levering en terugbetaling bij retouren

Hoi Marjo, Bedankt voor je fijne beoordeling, dit doet ons goed :) We hopen je volgende keer weer te mogen verblijden met een mooie bestelling. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma

Super snelle levering en correcte retour betaling

Snelle levering . Alles correct verlopen.

Hoi N Stolk, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze reactie achter te laten :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma

Snelle levering mooie kleding hele goede service

Fijne winkel zowel de webshop als de winkel in Akrum

Hallo T J T Meeuwsen, We hopen je graag weer te mogen ontvangen in onze winkel! Je kunt momenteel ook gezellig langs komen op afspraak, je kunt ons altijd even bellen of mailen. :) Dankjewel voor je lieve opmerking. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma

Leuke items, prima geregeld

Leuke items besteld, verwachting klopte met de jurkjes die thuis bezorgd werden. Netjes verpakt en mooie brief erbij.

Hoi Jo, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelde jurkjes :) Heel veel plezier hiervan. Dankjewel dat je dit met ons gedeeld hebt. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma

Heel goed, snel geleverd, mooie materialen.

Ik wilde meteen alles aan!

Hoi Annemieke, Heel veel plezier van je mooie aankoop. Dankjewel dat je dit met ons heb gedeeld. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma

Mooie en Modernekleding voor vrouwen met een maatje meer

Fijne winkel ga zo door

Hoi Corrie, Dankjewel voor deze top beoordeling! Met vriendelijke groeten, Mirjam

Top website met vooral zeer snelle levering n deze tijd

Top website en vooral snelle levering . Alles helemaal naar wens. Super!

Hoi Diane, Dankjewel voor je fijne opmerking, wat lief van je :) We zien je graag weer terug (online of fysiek ) Groetjes van , Mirjam

Goede kwaliteit kleding

Goede kwaliteit kleding

Hi Ine, Dankjewel voor je fijne beoordeling. Wat lief. Groetjes, Mirjam

Super geregeld.

Alles tot in de puntjes verzorgd.

Hoi Paula, Dankjewel voor je fijne beoordeling. Heel veel plezier van je mooie aankoop! Met vriendelijke groeten, Lummie Akkermans.

Prachtige stof en pasvorm

Het truitje wat ik heb besteld viel prima op maat en de stof en snit zijn prachtig.

Hoi Annette, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling. Dankjewel voor je lieve beoordeling. Met vriendelijke groeten, Lummie Akkermans.

Bestelling ging prima en ik heb het afgehaald.

Fijn om toch nog even in de sale te kunnen sneupen.....

Hi Paula, We kunnen niet wachten om je in onze winkel te mogen ontvangen! Bedankt voor je fijne beoordeling. Wat lief! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma

Leuke kleding voor de wat grotere maat

Veel keuze snelle levering.

Hoi Yefke, Heel veel plezier van je mooie aankoop. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons delen, super lief van je :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma

Positief en goed

Al jaren tot grote tevredenheid klant van zowel winkel als webshop En bij beide wordt je goed geholpen op een zeer klant vriendelijke en behulpzame manier

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.