prima behandeling en afhandeling

goede afhandeling

Hoi Carry, Super bedankt voor deze beoordeling :) Fijn om te dat je zo tevreden bent en dit met ons deelt! Groetjes van Ruud

leuke mode snelle levering

voor herhaling vatbaar

Hallo Ineke, Wat leuk om te lezen dat je van plan bent om vaker bij ons te bestellen. Kom eens gezellig in de winkel langs als je in de buurt bent! Hartelijke dank voor deze fantastische review :) Groetjes van Ruud

Blij mee

Bestelling snel in huis, mooie kleding!

Hoi Jet, Dankjewel voor het compliment en de 5 sterren! Heel veel plezier van je aankoop en graag tot ziens :) Groetjes van Mirjam

Snelle en correcte afhandeling

Er wordt ook aan het milieu gedacht. Dozen worden, indien mogelijk, hergebruikt. Terecht wordt gevraagd iets langer na te denken en de porto( toch een grote onkostenpost, zeker bij een kleine webshop) zelf te betalen. Maar het hoeft niet. De brief is zodanig opgesteld, dat de hele zending een persoonlijk tintje krijgt.

Hoi Myriam, Wat een prachtige uitgebreide review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Je hebt dit schitterend omschreven. Dit lezen wij met een lach op ons gezicht. :) Heel erg bedankt en graag tot ziens! Mocht je eens in de buurt zijn, kom dan gezellig langs. Groetjes van Mirjam

Prima gegaan.

Vlotte levering en prima pasvorm en mooie kwaliteit.

Hoi Gea, Ontzettend bedankt voor dit compliment, hier doen wij het voor :) Heel veel plezier van je aankoop en graag tot ziens! Groetjes van Ruud

Snelle en plezierige afhandeling

Uitgebreide collectie

Hallo Ria, Dankjewel voor deze beoordeling, wat super fijn om te lezen dat je tevreden bent. Heel veel plezier van je mooie aankoop en graag tot ziens. Groetjes van Ruud

Snel

Snelle levering.

Hoi P, Wat lief dat je de tijd genomen hebt om ons deze 5 top sterren te geven! Super bedankt. Groetjes van Ruud

Onverminderd goed!

De levering van de bestelling was ook weer heel vlot. Alle lof!

Hoi Joke, Heel erg bedankt voor dit fijne compliment :) Ik hoop dat je heel veel plezier hebt van je bestelling en dat we je de volgende keer weer blij mogen maken met een nieuwe bestelling. Groetjes van Ruud

goede service, mooie kleding

Goede service, mooi kleding

Hoi CB, Dankjewel voor dit mooie compliment. Geniet van je aankoop en hopelijk tot de volgende keer! Groetjes van Ruud

Mooie webshop, snelle levering.

Duidelijke webshop met mooie kleding. Snelle levering. Super blij met de blouse die ik besteld heb.

Hoi Wilma, Bedankt voor het schrijven van deze super fijne beoordeling. Wat lief van je.. Heel veel plezier met je mooie blouse. Hopelijk kunnen we je de volgende keer weer blij maken met een mooie bestelling :) Groetjes van Ruud

Mooie kwaliteit en snelle levering

Hoi Tannie, Bedankt voor dit fijne compliment, dit doet ons goed. Hopelijk tot een volgende keer :) Groetjes van Eefje.

Super netjes geregeld!

Vanaf bestelling tot levering heel fijn gecommuniceerd. Super netjes verpakt en mooie kleding!

Hoi Mariet, Wat lief dat je deze review hebt geschreven. Ontzettend bedankt. Tot de volgende keer! Groetjes van Eefje

Uitmuntend

Zeer snel geleverd , netjes verpakt . Ben er heel blij mee !

Hoi Klaske, Wat fijn om te lezen dat je pakket snel is afgeleverd. Dankjewel voor deze goeie review! Graag zien we je weer terug, online of in de winkel :) Groetjes van Eefje.

Altijd geweldig en correct!

Fijne winkel om dingen te bestellen! Nog leuker om er persoonlijk naar toe te gaan!

Hallo Gerry, Wat een fijn compliment, enorm bedankt hiervoor. Wij vinden het zeker altijd gezellig als je bij ons langs komt in de winkel! Graag tot ziens :) Groetjes van Eefje.

Snelle afhandeling

De jurk die ik bestelde kreeg ik al heel snel binnen. Helaas stond het mij niet en kon ik het gratis retour zenden. Het bedrag staat inmiddels alweer op mijn rekening. Super snelle service dus!

Hoi Nelleke, Super fijn om te horen dat je de jurk snel binnen krijg. Handig dat je gebruikt hebt gemaakt van het gratis retour etiket. :) Binnen twee werkdagen heb jij het geld inderdaad alweer op je rekening! Ik hoop je de volgende keer niet alleen blij te kunnen maken met onze service, maar ook met een prachtige bestelling :) Groetjes van Ruud

Verzorgde snelle verzending!

Het pakje werd snel en met een vriendelijke brief erbij verzonden. En ik was blij met de inhoud!

Hoi Pascal, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Klantvriendelijkheid staat bij ons op nr.1 ! Heel erg bedankt voor deze beoordeling, wat lief van je. Groetjes van Lummie

De levering gaat erg snel

De levering gaat erg snel en netjes via post.nl De kleding zit ook goed verpakt als het verzonden wordt

Hoi Marjan, Enorm bedankt voor deze beoordeling. Wat lief van je. Groetjes van Eefje.

Besteld betaald geen levering

Besteld was vrd is betaald. Bevestiging ontvangen maar kon toch niet meer geleverd worden.Jammer zou het dus nu niet aanbevelen.

Hoi Diny, Het is natuurlijk erg vervelend dat je bestelling niet op voorraad was. Dit gebeurt wanneer er een stenen winkel en webshop is. Dan was iemand jou net even voor en is hij hoogst waarschijnlijk in de winkel verkocht op zaterdag. Hier gaat 24 uur overheen voordat de webshop is bijgewerkt. Vervelend voor jou en vervelend voor ons. Beide partijen balen hier erg van. Ik zie dat jij je bestelling hebt geplaatst op een zondag. Maandags zijn wij gesloten. Dinsdagochtend is direct het geld naar jou terug geboekt en ben jij op de hoogte gebracht van het artikel wat niet op voorraad was. Dus zo snel mogelijk. Maar of wij dan echt die 2 sterren verdienen? Ja, misschien wel. Ik hoop je de volgende keer blij te kunnen maken met een mooie bestelling en graag zien we jou weer terug :) Groetjes van Mirjam

Mooie kleren

Hallo Corry, Dankjewel voor deze beoordeling :) Graag zien we je weer terug. Groetjes van Eefje.

Mooie jurk. Heel snel ontvangen, de volgende dag al.

Kan niet beter!

Hoi Nelly, Wat fijn dat je zo tevreden bent, dit doet ons goed :) Dankjewel dat je deze lieve beoordeling hebt geschreven. Groetjes van Lummie

Heel tevreden

Mijn Yoek jurk werd heel snel en keurig verpakt geleverd.

Hoi Cloe, Dankjewel voor deze prachtige beoordeling. Heel veel plezier van je mooie jurk van het top merk Yoek! Super. Groetjes van Lummie

Mooie kleding voor de voluptueuze vrouw!

Alleen maar hele fijne ervaringen met deze winkel en objectief personeel.

Hallo Krijny, Dankjewel voor de geweldige complimenten. Dit tovert een lach op ons gezicht! :) Graag tot ziens! Groetjes van Lummie

Snel en netjes verzorgd

Snel en netjes verzorgd

Hallo Mia, Ontzettend bedankt dat je de tijd genomen hebt om ons te beoordelen. Dankjewel voor deze fijne complimenten! Groetjes van Lummie

Snel geleverd en super verpakt. Toppie gewoon.

Hallo Ria, Wat een fijne beoordeling, enorm bedankt hiervoor. graag zien we je weer terug :) Groetjes van Lummie

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.