Prima advies gehad

Heb vraag gesteld, advies gekregen en toen besteld. Allemaal naar tevredenheid en snelle reactie en levering.

Snel en zeer goed ontvangen. Goede kleding met uitstekende pasvorm. Ben zeer content.Ga zo door

Levering etc ging goed, maar de terugstorting van het aankoopbedrag is na 6 dagen nog niet ontvangen

Een beetje teleurstellend dat de toegezegd betaling niet na de toegezegd 2 dagen op de bankreken8ng staat, dit komt niet ten gunste van het vertrouwen in Maatjemeer. Ik wilde wachten met de respons tot net bedrag op de rekening staat, maar nu wordt zo aangedrongen dit te geven, dat ik het maar doe. Ik zal de webshop aanbevelen, maar met de nodige reserve.

geweldige service

Mijn eerste bestelling werd snel geleverd. Een van de twee items paste niet en heb ik geretourneerd. Binnen twee werkdagen inderdaad het geld terug op mijn rekening. Bij de tweede bestelling bleek een item niet voorradig en voordat ik de zending binnen had, was het geld al teruggestort op mijn rekening. Erg fijn en betrouwbaar.

Snelle verzending, keurig aangekomen en het paste perfect.

Shirt voldeed precies aan mijn verwachting en snel geleverd

Het is elke keer een feestje om een kledingstuk te ontvangen

Ik ben zeer content over de mooie kwaliteit van de kleding van MM!!

Het product viel een beetje tegen, maar de service is toppie, binnen twee dagen mijn geld terug Ik zal zeker weer bij jullie bestellen

Mooi verpakt en razend snel in huis!

Prachtige winkel, maar zo ver van huis voor mij: dan is het fijn dat ik ook bestellen kan!

Mooie spullen en makkelijk retourneren

Bij mijn eerste bestelling zaten een paar dingen die te groot vielen. Ik heb ze met de retourbon teruggestuurd en een dag later had ik het geld al retour op mijn bankrekening.

Supersnel geleverd, mooie kwaliteitsvolle kleding !

Goede Service

Goede Service , snelle levering, en jammer mijn bestelde blouse was te groot ook de retour was goed geregeld en belangrijk zéér snel mijn geld weer retour. .. TOP .. Kom zeker nog eens terug.

Een zeer prettige ervaring

Voor de 1e keer hier besteld en de bestelling kwam vlot binnen en paste perfect

Hoi Saskia, Enorm bedankt voor deze fijne review. Wat lief van je :) Groetjes van Mirjam

Heel tevreden

Snelle levering. Netjes verpakt....

Hoi Marlies, Bedankt voor deze lieve review :) Groetjes van Mirjam

Geheel in orde , ben zeer tevreden .

Ik nu ook een ander merk leren kennen , wat geschikt is .

Hoi Nelleke, Leuk om te lezen dat je je oriënteert op onze merken. Heel veel plezier ervan en bedankt voor het schrijven van deze leuke review :) Groetjes van Mirjam

erg goed

mooie en goede kleding snelle afhandeling

Hoi Edith, Dankjewel voor deze lieve reactie, dat doet ons goed. Groetjes van Mirjam

Had een vraag via de mail gestuurd en kreeg heel snel antwoord . Ook de levering was heel snel !

Hoi Pauline, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent :) Heel veel plezier van je mooie aankoop. Dankjewel voor deze beoordeling. Groetjes van Mirjam

Pakketje nog niet ontvangen

Normaal gesproken heel content maar nu duurt het ontvangen wat langer

Hoi Marlies, Wat vervelend om te lezen. Helaas ligt dit probleem bij de pakket service en niet bij ons.. Wij versturen de bestelling altijd binnen 1 werkdag m.u.v. maandag. Dan zijn wij gesloten. Ik snap wel dat je graag je pakketje wilt ontvangen. Groetjes van Mirjam

Leuke collectie.

Precies geleverd volgens omschrijving.

Hallo Linda, Dankjewel voor je fijne beoordeling, hopelijk tot ziens. Groetjes van Mirjam

Perfecte zaak

Hoi Alie, Wat een fijne beoordeling, ontzettend bedankt. Groetjes van Mirjam

Snelle levering, super snelle terugbetaling na helaas een retourzending ivm maat

Jammer dat mijn maat er niet meer was, zag er kwalitatief mooi uit.

Hoi Gerda, Dat is inderdaad jammer.. Ik hoop je de volgende keer blij te kunnen maken met iets moois :) Heel erg bedankt voor je lieve beoordeling en graag tot ziens! Groetjes van Mirjam

uitstekend

snele levering

Hoi Janny, Wat een fijne beoordeling en sterren, thanks! Groetjes van Mirjam

Hele snelle levering en mooie kwaliteit

Hoi C, Bedankt voor de fijne beoordeling, wat lief :) Groetjes van Mirjam

Snelle service, goede website

Hoi Marceline, Dankjewel voor deze fijne beoordeling :) Toppie. groetjes van lummie

Snelle verzending!

Hi Binie, Heel erg bedankt, veel plezier van je aankopen :) Groetjes van Lummie

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.