Blij met Maatjemeer

Fijne site. Gemakkelijk zoeken. Bestelling binnen een paar dagen ontvangen. Waren prima verpakt. Ik ben er blij mee!

Heel tevreden

Al jaren een tevreden klant

Perfecte

Super netjes en keurig Jan niks anders zeggen dan perfect

heel correct bedrijf, goede kwaliteit kleding, en prima service

de ervaring met De Dames van Akkrum is voor mij heel positief

Blij met mijn aankoop. Snelle levering.

Persoonlijke, deskundige organisatie en super snelle service!

Even opgebeld worden door MM omdat het lijkt alsof mijn postadres niet klopt! Dat is kenmerkend voor de kwaliteit van deze organisatie, die op alle details let. En dan heb ik nog niets gezegd over de snelle levering en de mooie producten! Complimenten! En ‘n tipje: blijf ook kritisch op het Nederlandse taal-gebruik.

Fijne webshop, mooie mode

Nette en prettige afhandeling van de verkoop. Mooie merkkleding.

Prettig contact bij vragen

De mij toegezonden kleding voldeed volledig aan de verwachting. De vermelding van maten is heel zorgvuldig en de artikelen worden heel snel geleverd.

Gewoon perfect.

De merken en de maatvoering zijn correct weergegeven. Off-white is ook off-white. Dat maakt missers miniem. Snelle en correcte levering. Maar, ik ga liever fysiek naar de Dames toe. Voor het advies en ook voor het praatje.

Heel vlotte en vlugge levering (België)!

Hoewel ik mijn pakje heb geretourneerd (heel makkelijk met Post.NL) zal ik waarschijnlijk een uitstap maken naar Friesland en de winkel in Akkrum komen bezoeken!

Leveren zoals beloofd!

Duidelijke website en vlotte levering van de bestelling!

Heel snelle levering en fijn geholpen. Zeker een aanrader

Hoi Annelies, Dankjewel voor je leuke reactie. Fijn dat je een goeie ervaring met ons hebt! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Superleuk jurkje gevonden online, megasnel en netjes geleverd!

Hoi Nicole, Fijn dat je een leuk jurkje bij ons online hebt gevonden! :) Thanks voor je 10, wat lief van je. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Goede snelle service!

Ik wist wat ik wilde hebben (een specifiek merk maar dan in een andere kleur dan ik al had). De stof lijkt iets minder elastisch dan de andere die ik heb maar past prima.

Hoi Elizabeth, Bedankt voor je aanbeveling! Altijd fijn dat wanneer je iets zoekt, je het ook hebt gevonden. ;) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Altijd spannend om via internet te bestellen. Als je al eens de ervaring hebt gehad dat het een fake site was. Geld kwijt. Hier direct een bevestigende mail. En wanneer ze leverde. Met 2 werkdagen. En dat klopte ook. Prima Product, basic plus, ja dat is een top merk. Dus ik ben heel te vrede.

Hoi Afke, Wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt meegemaakt met zo een fake site. Maar ik ben blij dat je het vertrouwen in de online webshops niet bent verloren en bij ons een tevreden bestelling hebt ontvangen! :) Plus Basics is inderdaad een super merk, veel plezier ervan. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Snelle levering! Leuke persoonlijke brief erbij.

Hallo Sjoukje, Bedankt voor je goede beoordeling, wat lief. Dit waarderen wij enorm! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Zeer positief

Prima communicatie en snelle levering

Hoi Albert, Bedankt voor je compliment, wat een fijne reactie. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Zoals elke keer weer: een hele vlotte verwerking van de bestelling!

Elke keer wordt de bestelling meteen ter hand genomen. Je ontvangt ook dadelijk een bevestiging met een tijdstip waarop je het bestelde thuis kunt/ mag verwachten. Fijn vind ik ook dat kleinere bestellingen worden verstuurd als brievenbuspakketje.

Hoi Joke, Wat fijn dat je elke keer weer tevreden over ons bent. Dit doet ons goed om te horen! :) Bedankt voor je lieve reactie. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Accuraat en snel bezorgd

Accuraat en goed verpakt. Snel bezorgd

Hallo M. Enschede, Bedankt voor je goeie beoordeling van ons. Dit doet ons goed. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Heel knap hoe mijn vraag over de maat over kleding beantwoord werd over de telefoon. Hierdoor heb ik de goede maat besteld en de kleding werd ook vlot verstuurd. Hele goede kwaliteit ook, gewoon voelbaar, ben er heel blij mee.

Hoi Marijke, Wat fijn dat je zo goed bent geadviseerd! Ik hoop dat je enorm veel plezier beleefd van je nieuwe kleding stuk. Bedankt voor je leuke reactie, dat waarderen wij enorm. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Super snel bezorgd!

Prachtig shirt, goede kwaliteit! Bestelling zeer zorgvuldig en super snel bezorgd!

Hoi Sijke, Bedankt voor je leuke reactie en goeie beoordeling, dit waarderen wij natuurlijk enorm. Ik hoop dat we je de volgende keer weer zo tevreden stellen. Een vrouw die kwaliteit erkent :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Uitstekende kwaliteit en service

Prima service, uitstekende kwaliteit, snelle bezorging

Hoi Maria, Bedankt voor je reactie, dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Prima en snelle levering

Product voldoet uitstekend. Mooi afgewerkt. Vreemd dat de verzending onbeschermd in een papieren envelop gedaan werd.

Hoi Annemieke, Fijn dat je zo tevreden bent over het product. In kader van recyclen gebruiken wij (bij een goeie weersverwachting) geen plastic zakken om die vervolgens nog in de papieren envelop te plaatsen. Ik hoop dat je dat snapt! :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Leuke merken

Fijn dat bestelling snel bezorgd wordt en dat een kleine bestelling als brievenbuspakket verstuurd wordt.

Hoi Joke, Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent! Wat een fijne reactie, dankjewel. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Fijn vest gekocht

Hoi Marlou, Veel plezier van het vest, bedankt voor je fijne beoordeling :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.