Eindelijk Ascari broeken kunnen kopen in een andere kleur dan grijs of zwart of blauw.

Hele vlotte levering, ik hoop vaker Ascari broeken bij Maatjemeer te kopen.

Geweldig!!!

Goede middag, sorry, even vergeten om te reageren, maar ik bestel graag bij jullie. Alles correct, en bij een retourtje echt snel je geld terug! Zeker het aan bevelen waardig!!!! Vriendelijke groet Rikie Wildenborg.

Mooie kleding , super service , snelle bezorging !

Erg leuk geholpen en geadviseerd , ik heb n paar erge leuke setjes gekocht . De bestellingen online altijd erg snel .

Kwaliteit

Ik ben zeer tevreden , snelle levering en prachtige kleding !!

Snel en kleding van goede kwaliteit

Eindelijk weer perfecte broek gevonden

Bij toeval de webshop van de “Dames” gevonden, een vraag gesteld waar ik bijna direct antwoord op kreeg. Top klantenservice!? Een bestelling gedaan en ben super tevreden, eindelijk weer de perfecte broek gevonden. Ga zeker vaker bestellen bij De Dames.

Prima service en vlug

Zeer tevreden iedere keer weer

Bestellen en snel in huis Leuke collectie De maten hoe ze vallen goed omschreven op de website

Snelle levering, jas zit prima alleen de rits hapert soms.

Ik kreeg alleen van jullie een mail dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden,maar dat bleek een dag later te zijn.Ik bleef er speciaal voor thuis.,maar verder heel tevreden

Prima nette snelle levering . Indien nog retour gemakkelijk en snel zoals beloofd geld terug

Parfait !

Premier achat sur le site et pas déçue, j'y reviendrai ! Très bonne description des articles, tailles conformes et livraison très rapide !

Super gegaan! Binnen 2 dagen pakket binnen!

Ben zeer tevreden met de kleding en de snelheid!

Super broek

Snelle levering goed geregeld Een broek die direct past en goed zit

uitstekend

Mijn bestelling was er super snel in een brievenbuspakje. Helaas had de postbode erg veel moeite om het door mijn brievenbus te krijgen. Gelukkig was ik thuis en kon het pakje achteruit debrievenbus weer uittrekken. Het vest is prachtig.

Mijn bestelling bij Maatjemeer verliep perfect!

De broek die ik bij Maatjemeer bestelde, was de volgende dag al in huis en paste perfect. Dat smaakt meer (Maatje)meer!

Prima webshop

Snel en keurig geleverd!

Bestelprocedure via webshop eenvoudig en snelle levering. Tevreden klant.

Snelle en correcte levering.

Artikel komt exact overeen met de afbeelding. Ik ben blij met de snelle levering.

goede service

staan je altijd te woord , en proberen als er problemen zouden zijn ,ze op te lossen

prettig

snelle en correcte service, ook van terugbetaling wanneer ik artikelen retourneer

Super snelle levering

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis. Netjes verpakt met een leuke begeleidende brief. Was de eerste keer dat ik hier bestelde maar ga het in de toekomst zeker vaker doen.

Fijne webshop, mooie kleding en goede service

Altijd goed !

Hoi Petra. Dankjewel voor deze beoordeling, wat lief van je. Groetjes van Mirjam

Goede service , heldere communicatie.

Goede ervaring. Jammer dat één van mijn bestelde artikelen toch niet beschikbaar was.

Hoi EI, Helaas... Dit gebeurt soms wanneer er op dezelfde dag dat jij het online besteld, iemand het in de winkel koopt. Dus dan gaat het net bij elkaar langs aangezien wij onze collectie die in de winkel hangt, ook op de webshop verkopen. Heel erg vervelend voor beide partijen, dat begrijp ik. Heel erg bedankt voor deze lieve beoordeling! Graag tot ziens. Groetjes van Mirjam

Hoi Mieke, Bedankt voor deze lieve beoordeling, dat doet ons al bedrijf goed :) Groetjes van Mirjam

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.