Snelle levering en snelle retourafhandeling!

Snel geleverd, ondanks de feestdagen en de retourzending was supersnel afgehandeld. Ik ga zeker vaker bestellen!

GEWELDIGE ervaring met deze webshop.

Heb voor de eerste keer via de webshop een jasje gekocht na een zeer vriendelijk telefoongesprek. Ik kan deze vriendelijke Ineke aanbevelen, ze doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Jasje was de dag erna al in huis. EEN AANRADER

Ben al jaren klant. Bestelling via de website wordt snel geleverd en in de gezellige winkel werken deskundige dames en ze hebben prachtige merken, waaronder mijn favoriete merk Yoek. Ik wens jullie allemaal een fantastisch en succesvol nieuwjaar! Elly Baas Heemstede

Prima service, mooie kleding, veel keuze en vriendelijk/kundig personeel. 😀

Mijn ervaring is goed!

In deze drukke kersttijd is mijn bestelling zeer correct en heel vlot geleverd! Alle lof hier voor!

goede service, snelle levering,chapeau

ik ken deze zaak al vele jaren en ben zeer tevreden, ik wens Ineke en Ruud een fijne Kerst en een gezond 2020

Goede service, snelle levering, prettig contact

Prettig contact toen bleek dat ik niet de juiste maat had besteld. Kreeg de goede maat direct toegestuurd.

Snelle levering, goede service, mooie kleding

Geweldige service

Ik had een paar kledingstukken besteld, die helaas niet paste. Ik heb ze retour gestuurd en binnen een paar dagen had ik het geld weer op mijn rekening!!! Dat is pas service!!!! Ga zo door!

Snel verzonden in een drukke tijd. Keurig op de hoogte gehouden wat betreft de voortgang. En in tegenstelling tot vele webshops een maattabel die klopt, waardoor de kleren goed passen. Uitstekende kwaliteit en koop!

Prima .

De zaak is bij mij bekend,Als wij in Friesland zijn probeer ik altijd even langs te gaan.Dus nu maar via de post.Ideaal zo.Veel succes ermee. Truce uit Purmerend. Een 10.

Erg prettig

Goede ervaring. Wil zeker ook naar de winkel.

Ausgezeichnet

Super Angebote, moderate Preise, viele Information zu den Artikeln, Größe, Paßform, schnelle Lieferung

Uitstekend!

Correct, werd op de hoogte gehouden over de bestelling , in één woord , prima!!

Voor herhaling vatbaar

Uitstekende service, groot assortiment, goede kwaliteit en persoonlijke benadering. Ook online. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Heel plezierig en niet onpersoonlijk, zoals bij ‘de grote jongens’.

Duidelijk in wat je kunt verwachten qua levertijd en -voorwaarden. Ook plezierige retourvoorwaarden. Aardige en gepersonaliseerde brief bij geleverde bestelling vond ik ook leuk.

Fijne winkel, goede service!

Had een Etage jas besteld die keurig verpakt en super snel bezorgd werd! Helaas was hij te groot, en een kleinere maat was al uitverkocht. Mijn geld had had ik binnen 48 uur weer terug.

Blij met mijn jas

Erg blij met mijn Etagejas en met de service van Maatjemeer.nl. De levering was erg snel. Alles was netjes verpakt.

Hele goede webshop

Snelle levering en snelle en correctie afhandeling van terugbetaling.

Goede webshop

De door mij bestelde goederen zeer snel geleverd en erg goed van pasvorm en kwaliteit.

Hier vond ik het kledingstuk waar ik al lang naar op zoek was

Mooie webshop, gevarieerd aanbod en de maattabel klopte helemaal. Ik heb besteld en twee dagen later had ik mijn aankoop in huis. Ondanks dat er geen persoonlijk contact was, voelde ik mij als klant serieus genomen.

Fijne webshop

Snelle levering. Kleur was wat donkerder dan op website, maar dat kan ook door instellingen bij mij komen.

Persoonlijk en met oog voor de klant via de telefoon geholpen , Top !

De site biedt een groot aanbod aan broeken. Om daar uit een keuze te maken is best ingewikkeld . En op en neer pakketten te versturen is duur en niet duurzaam. Via de telefoon en op het vroege tijdstip , er waren nog geen klanten in de winkel ,heeft de mevrouw mij super fijn geholpen . Een ervaren vakvrouw met kennis van modellen en stoffen heeft mij een heerlijke broek en mooie top geadviseerd. Zeker met een maatjemeer juist zo fijn. De site straalt deze persoonlijke aandacht uit zodat je al het gevoel krijgt dat Maatjemeer voor jou “ passende “ kleding heeft. Prima site en prima winkel.

Voor herhaling vatbaar!

Mijn vest is precies wat ik hoopte en de levering gaat zoals ze aangeven. Kortom, ik kom zeker nog terug!

Wederom een prima transactie, bedankt!

Zoals altijd weer een goed verzorgde zending, snel, attent. Daar kunnen veel web-reuzen nog wat van leren. Ga zo door!

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Mat Fashion, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.