Uitmuntend

Snel , netjes , fijn keuze in grote maten.

Leuke mode voor de vollere vrouw

Na lang zoeken heb ik dan eindelijk de juiste site gevonden voor een maatje meer. Ruime keuze in leuke, fleurige kleding en snelle levering. Ook de retour zending wordt vlug terugbetaald. Ik ben blij met jullie !

Passen perfect en wat een snelle levering. Top!!!

Ik had van dit merk een broek gekocht bij ons in de buurt, die heerlijk zit. Vandaar dat ik 2 broeken van Adekina heb gekocht bij jullie. Dacht dat het dezelfde was. Ze waren iets anders van stof en dikte, maar ook deze passen perfect en komen echt niet retour. Ik kom zeker een andere keer nog eens bij jullie terug. Super!!!!

Erg netjes

Er is erg veel keus voor dames met een groter maatje. In de winkel word je netjes geholpen. Ook online is de service prima. Snelle levering. Netjes ingepakt. Als iets niet past of niet naar je zin is kun je het retourneren. De terugbetaling gaat super snel. Ik ben erg tevreden over deze winkel.

prima!

alles goed verlopen ,bestellen ,bezorging

Goede service, snelle verzending.

Altijd blij met jullie kleding. Ruime keuze, goede klantenservice. Kortom een dikke 10!

Fijne webwinkel met mooie merken

De webshop is erg handig en heeft veel mooie merken.en een ruim aanbod. Snelle service zowel qua verzending als qua retour inclusief de retourbetaling. Pluim.

Snelle fijne service

De bestelling werd in enkele dagen geleverd en van het ene artikel dat terug moest, werd de retourbetaling supersnel geregeld. Een fijne betrouwbare zaak.

Tot heden alles goed gegaan.

Tot heden goede ervaring.

Snelle levering.

Vandaag besteld, morgen in huis. Dit is echt zo, niet zo maar een leus, vandaag besteld, inderdaad volgende dag in huis.

Goede kwaliteit en prima levering

Snelle en goede levering. De kleding is echt van topkwaliteit. Erg mooi en comfortabel!

Top webwinkel, snelle levering, kwalitatieve kledij

Eindelijk een plek waar mensen met een maatje meer modieuze en kwalitatieve kledij kunnen vinden.

Fijne shopervaring

Inmiddels een aantal keer besteld bij Maatjemeer.nl en de service is heel goed. Bestellingen worden snel verstuurd en retouren en terugbetalingen worden heel snel afgehandeld. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Jammer dat de fysieke winkel niet echt in de buurt is, maar als ik eens die kant op ga dan kom ik ook in de winkel. Het is overigens over het algemeen bijzonder te noemen dat deze fijne merken zo weinig beschikbaar zijn in fysieke winkels door heel Nederland! Ga zo door!

Goede communicatie

Goed hoor

Goed hoor

Een hele mooie webshop!!

Veel keuze, prachtige kleding, overzichtelijke site, snelle keurige bezorging en hele aardige mensen= Maatjemeer.nl. Ik ben een heel tevreden klant!!

Wat een kwaliteit!

Lang op zoek naar een zwarte wrapdress zonder franjes. Dat het ik bij Maatjemeer gevonden! Spijtig dat ik in Belgie woon, anders zou ik vaak langs jullie winkel komen!

Mooie kleding, vlot en netjes geleverd. Ook retour (vanwege meerdere maten) werd heel snel afgewikkeld. Ontvangen e-mails duidelijk en van sympathieke toon. Al met al zeer tevreden over deze shop!

Ik had 2 tops besteld, werden heel snel verzonden. Goede kwaliteit

Zeer tevreden! Al meerdere bestellingen gedaan en altijd een perfecte afhandeling.

Zie boven

Top. Snel en correct.

Prima tijdige en correcte levering.

Mooie kleding goede kwaliteit wel wat preizig maar goede kwaliteit bestel zeker vaker

Klantgericht en goede service

Snelle reactie op mijn mail omtrent een uitverkochte maat en zoals gezegd binnen 1 week weer op voorraad.

Na bestelling een snelle levering van t pakket Super dat er een retour etiket bij zat Goed verpakt Super service

Was goed

Ik heb pas 1keer besteld en die ervaring was heel goed.alles netjes geregeld

Bedrijfsgegevens

Heechein 54

8491EN Akkrum

06-16520304

[email protected]

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.