Goede snelle service!

Ik wist wat ik wilde hebben (een specifiek merk maar dan in een andere kleur dan ik al had). De stof lijkt iets minder elastisch dan de andere die ik heb maar past prima.

Altijd spannend om via internet te bestellen. Als je al eens de ervaring hebt gehad dat het een fake site was. Geld kwijt. Hier direct een bevestigende mail. En wanneer ze leverde. Met 2 werkdagen. En dat klopte ook. Prima Product, basic plus, ja dat is een top merk. Dus ik ben heel te vrede.

Snelle levering! Leuke persoonlijke brief erbij.

Zeer positief

Prima communicatie en snelle levering

Zoals elke keer weer: een hele vlotte verwerking van de bestelling!

Elke keer wordt de bestelling meteen ter hand genomen. Je ontvangt ook dadelijk een bevestiging met een tijdstip waarop je het bestelde thuis kunt/ mag verwachten. Fijn vind ik ook dat kleinere bestellingen worden verstuurd als brievenbuspakketje.

Accuraat en snel bezorgd

Accuraat en goed verpakt. Snel bezorgd

Heel knap hoe mijn vraag over de maat over kleding beantwoord werd over de telefoon. Hierdoor heb ik de goede maat besteld en de kleding werd ook vlot verstuurd. Hele goede kwaliteit ook, gewoon voelbaar, ben er heel blij mee.

Super snel bezorgd!

Prachtig shirt, goede kwaliteit! Bestelling zeer zorgvuldig en super snel bezorgd!

Uitstekende kwaliteit en service

Prima service, uitstekende kwaliteit, snelle bezorging

Prima en snelle levering

Product voldoet uitstekend. Mooi afgewerkt. Vreemd dat de verzending onbeschermd in een papieren envelop gedaan werd.

Leuke merken

Fijn dat bestelling snel bezorgd wordt en dat een kleine bestelling als brievenbuspakket verstuurd wordt.

Fijn vest gekocht

Snel, netjes verpakt, kwaliteit

Snel, netjes verpakt, kwaliteit

super klantgericht, heel erg tevreden

Snelle levering, snel antwoord op een vraag, gemakkelijk retourneren en snel geld terug. In een woord: geweldig. Echt een aanrader.

Fijne shop waar je snel, netjes en met WARMTE wordt geholpen!

Ik had 3 items besteld waarvan er 1 retour moest. Ik kreeg de keuze om te bellen met de winkel. Fijn voor iemand die in principe nooit besteld in een webshop ;)) ik ben netjes, snel en met warmte geholpen . Heel vriendelijk en correct! Alles was snel geregeld! Ik hoop dat die persoonlijke “touch” er in blijft. Daarmee onderscheiden jullie je van de vaak onoverzichtelijke en afstandelijke webshops! Kleding: veel keuze, soms wat aan de prijs maar mooie kwaliteit. Ik kom zeker terug! Of nog beter; open een winkel in t Goy!

Mijn ervaringen met jullie zijn UITSTEKEND!

Jullie hebben mooie merken met een goede pasvorm. De kwaliteit van de stof vind ik ook goed. Alles staat duidelijk op de site beschreven. De levering van het bestelde product vind ik heel vlot en correct! Ga zo door!!!

mooie kleding, modieus en van goeie kwaliteit

bestelling kwam vlot, net als eerdere keren. Aanrader deze winkel!

Prachtige kleding, vlotte afhandeling en verzending. Helaas was de prachtige jurk te groot, dus teruggestuurd. Ook dat ging uitstekend, binnen 2 dagen afgehandeld en geld retour. Zeker tot de volgende keer!

Mijn ervaring met Maatjemeer is uitstekend

Had 2 dezelfde dingen besteld en kreeg netjes een mail dat de bestelling iets langer zou duren omdat er nog maar 1 van was. Ben tevreden over wat ik had besteld en het was netjes verpakt.

Spijtig genoeg was 1 slip passend bij een hemdje toch niet meer op voorraad. Ik ben daar keurig vooraf van op de hoogte gesteld en kreeg de keus om mijn aankoop (deels) ongedaan te maken en mijn geld terug te krijgen. Bij andere webshops is het mij vaker gebeurd dat ik daar niet vooraf van op de hoogte werd gesteld. Uiteindelijk gekozen om toch het hemdje te kopen en de terugbetaling van de slip is snel geregeld. Chapeau voor deze service! Het lijkt misschien een klein detail maar ik vind dit een stuk klantvriendelijkheid wat niet meer vanzelfsprekend is. De winkel biedt een ruim en divers assortiment aan in moderne mode voor grote maten.

Klantvriendelijk en mooi bedrijf

Na 10 dagen niets ontvangen

Helaas een shirt gekocht, na 10 dagen nog niets ontvangen. Contact heeft niet meer opgeleverd als 'wij hebben het verstuurd'. Daarna is het blijkbaar hun zaak niet meer.

Mooie mode met goede pasvorm en de levering is top

Maatjemeer.nl verkoopt goede merken, de een wat betaalbaarder dan de ander. Er zit altijd wel iets tussen met de juiste pasvorm; soms zelfs iets te veel zodat kiezen nog moeilijk wordt ;-) Ik heb nu een aantal malen artikelen besteld bij Maatjemeer.nl en de levering is top. Ondanks de coronatijd had ik mijn artikelen 2 werkdagen later in huis (ik had 's avonds mijn bestelling geplaatst). Netjes verpakt en met de nodige informatie over eventuele retourzending bijgesloten. Gelukkig had ik dat niet nodig want ik heb alles lekker gehouden! Laat de zomer maar komen, ik ben er klaar voor!

Snel en veilig, leuke kleding

Zowel in de webshop als de winkel vind ik altijd iets van mijn gading. Nu weer besteld. Alles kwam keurig ingepakt en op tijd aan. Zelfs binnen 1 dag in coronatijd. Kom hier zeker weer.

Heel blij mee!

ik heb veel van Plus Basics en dit was een A-line tuniek van het eerste seizoen die ik heb in donkerblauw en wilde heel graag een zwarte erbij , moeilijk te krijgen nog de A line is anders geworden en hier vond ik hem nog , dus superblij mee keurig afgehandeld en heel snel opgestuurd dus heel blij mee.

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.