Super goed

Alles goed geregeld kan niet beter

Aanrader!!!

Alles ging vlot en volgens afspraak!!!

Goede kwaliteit en Goede service.

Het is perfect gegaan kom ook de winkel binnenkort bezoeken

Had na twee dagen het pakket binnen en ben zeer tevreden was de eerste keer maar een pluim voor julie binnenkort kom ik de winkel bezoeken gr van Joke

Alles prima verlopen

Snelle levering Goede site Fijne kleding

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Top

Goed op de hoogte gehouden ivm levering en net zo snel word er gemeld dat iets retour is gestuurd. Dik tevreden

Ik ben tevreden!

Snel bezorgd!

Uitgebreide collectie en ook snel en netjes bezorgd.

Zeer fijne zaak

Zeer behulpzaam, er was iets fout gegaan met de post nl. ze hebben goed geholpen.

Helaas waren allebei de shirts te groot maar was geen probleem terug gestuurd en meteen mijn geld terug.

Bizar slecht

Ik heb een jasje besteld, niets ontvangen behalve een restitutie van het aankoopbedrag minus verzendkosten van een verzending die niet bestaat.

Snelle serves, goede kwaliteit en prijsverhouding.

Mijn bedteling voldeed aan mijn verwachting.

Helemaal goed!

Alles verloopt helemaal naar wens!

Ik bestel via de site. Deze werkt prima. Je wordt netjes op de hoogte gehouden. Pakketje is snel binnen. Alles netjes verpakt. Retour is ook prima. Snelle terug betaling. Kleding van plusbasic wat ik hier heeft een prima kwaliteit. Je kunt hier zeker veilig bestellen!

Mijn ervaringen met maatje meer zijn super

Goede ervaringen. Snelle service. En vol op keus. Ga zo door dames

Perfecte afhandeling

Ik heb iets retour gestuurd, omdat het shirt te klein was. Werd perfect afgehandeld Het artikel een broek heb ik gekocht. Prima kwaliteit.

Sehr zu Frieden.

Positiv. Schnelle Lieferung. Zum Retouren kann ich noch nichts Sagen. Bon noch am warten ob es mit der Rückerstattung Pay pal klappt. Sie vermerken immer bei hmgezahlt mit Idel. Größe der Kleidung top! Könnte esrwas mehr Auswahl an Hosen Jeans mit kurzer Beinlänge geben. Ich empfehle Sie weiter!!

Snelle levering, leuke kleren.

Snelle levering, leuke kleren.

Mag graag online winkelen

Goede service .. snelle afhandeling

MIJN ERVARING IS UITSTEKEND

GROTE COLLECTIE GROTE MATEN IN DE GOEDE MERKEN MET GOEDE PASVORM . BIJ TERUGSTUREN DIRECT BEVESTIGING EN SNEL TERUGSTORTEN VAN HET BETAALDE BEDRAG

Goede service. Snelle levering en netjes verpakt pakket ontvangen. Ook het retourneren verloopt soepele en snel. Kom hier zeker terug.

Super leuke kleding en snelle levering erg tevreden

2 kledingstukken besteld maat 46 deze werden al snel bezorgd Netjes verpakt met evt. Retourbon erbij Maar dit was gelukkig niet nodig, vestje en blouse zitten perfect en het staat erg leuk op mijn rokje

Zoals altijd top !

Mooie smaakvolle kleding. Prima pasvorm. Bestelling correct uitgevoerd. Wat er op de website staat wordt nagekomen.

Altijd prima service en goede communicatie.

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.