Ontdekking

Eerste kennismaking is geweldig. Mooie kleding in mijn maat. Redelijk snel geleverd. Het redelijk heeft te maken met Post.nl, kan Maatjemeer.nl niets aan doen. 1 artikel retour gestuurd omdat de maat niet goed bleek, heel snel betaling retour ontvangen. Heel goed. Enige minpunt is, dat niet bij alle kleding de lengte staat vermeld. Ik ben langer dan gemiddeld, voor mij is dat erg belangrijk. Met name bij broeken. Nu staat er bijvoorbeeld lengte normaal. Ja, dan is het voor mij een gok. Als de binnenbeen lengte erbij staat, weet ik of ik wel/niet kan bestellen. Ook bij shirts, bestel ik alleen als ik de lengte ongeveer weet. Voorkomt het terug moeten sturen van kleding.

Niet geleverd

Er staats steeds pakje niet aan gemeld bij Postnl 7juli besteld jammer

Superwinkel goede service en prima webshop

Vriendelijke snelle service

Pakketjes worden snel en netjes geleverd. Bij een retour komt het geld snel terug.

Vriendelijk en correct

Netjes verpakt en snel bezorgd.

Super goed en snel bezorgd!!

Hele goede ervaring, zowel in de winkel als online!!!

Prachtige kleding en perdecte service

Dit is tot op heden mijn beste webshop. Ik was al heel lang op zoek naar een kobaltblauwe pantalon. Eindelijk vond ik er één bij Maatjemeer.nl. Ik belde om de lengtemaat op te vragen. Ik werd al na een half uur teruggebeld. Ik besloot de pantalon te kopen en hij werd direcht verzonden. Hij is perfect qua stof, maat en pasvorm. Ik ben er heel erg gelukkig mee en een pluim voor de dames in de winkel. Ze zijn heel klantgericht bezig.

Snelle levering, mooie grote collectie

Verrast door het grote aanbod op de website. Zeer snel geleverd, niets op aan te merken. Ik ga hier vaker bestellen!

Supersnelle en vriendelijke service

Mooie kleding en snel verstuurd.

Alles is prima gegaan, pakket kon door de brievenbus en was op tijd geleverd.

Mijn bestelling werd keurig verpakt geleverd.

net wat ik wou, past perfect !

net wat ik wou, past perfect !

Mooie plus mode voor een betaalbare prijs

Mooie Trui van merk het Petra gescoord. Fijn materiaal en past goed. Gewoon je eigen maat gebruiken, want de trui valt best ruim.

Snelle levering en leuke blouse

2 dagen nadat ik mijn blouse had besteld, was deze al binnen. Verpakt in stevig papier dus geen plastic of grote doos die veel plaats inneemt

Mooi product snel geleverd met een persoonlijke brief erbij!

Super snelle levering, deze keer ook door PostNL.

Prima kwaliteit

Erg blij mee

Snelle levering van de bestelling! Prima verzorgd !

Al heel lang ben ik heel blij met jullie! Onze afstand is te groot om zo even binnen te lopen en daarom bestel ik vanuit de webshop. De kleuren kloppen en de presentie ook. Toch past het niet altijd (helaas) . Het retourneren gaat altijd goed waarbij je/ik keurig op de hoogte wordt gehouden hoe het retourproces verloopt. Blijf zo die je / jullie zijn!!!! Jelleke

Alles goed gegaan

Vanaf bestelling t/m levering alles goed gegaan. Ook volgens verwachting.

Helaas was het product niet wat ik zocht, maar de service was prima

Helaas was het model van het artikel niet wat bij mij past. Maar de service was meer dan prima.

Geen klachten

Als is goed prima

Duidelijk en correct.

Alles werd snel en.correct geregeld.

De info, de bestelling, de wijze van verpakking ( envelop en geen grote kartonnen doos) is uitstekend. Wellicht kan erbij gezet worden: dit is een brievenbuspakket. Dan hoef je er niet voor thuis te blijven. Nu laat ik het bij PostNl afleveren, want ook nu was het pakketje ( helaas) vertraagd.

Zelfs op mijn vakantieadres snel geleverd?,

Heechein 54

8491EN Akkrum

06-16520304

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.