Geweldig,omdat mijn bestelling de volgende dag al geleverd werd.Keurig verpakt in een doosje,met een leuke sticker erop. Super.

Gewelfige kwaliteit pasvorm en goede service

Uitstekend!

Snelle levering en mooie merken

Het is er super winkelen online

Mooie kleding,goede levering !!!

Weer een nette en snelle levering

Mijn bestelling werd net als de laatste keer weer heel snel geleverd en netjes verpakt. Ik ben dan ook meer dan tevreden.

Bestel altijd online. Supersnelle levering en bij retourneren snel je geld terug.

Mooie kledinh

Goed bedrijf met mooie kleding, blouse past perfect.

Goede ervaring top winkel

Heel blij met Maatje meer

Ik heb hele goede ervaringen met bestellen via Maatje meer. De winkel bezoeken is voor mij te ver rijden, meer dan 200 km. Dus bestellen via de website is voor mij ideaal. Deze keer een zomershirt en vest van Via Appia. Het advies voor het shirt was 1 maatje kleiner te bestellen. En dat klopte. Ik ben er blij mee.

Leuke kleding, verpakking met persoonlijke sticker

Persoonlijke benadering bij afhandeling van foutje mijnerzijds. Netjes opgelost

Het is perfect verpakt snel en goed.

Fijn dat er een site is voor mensen met een maatje meer. Vooral zoveel keuze uit verschillende merken. Top

Snelle levering!

Geregeld

Alles goed geregeld,snel geld retour!

snel en goed

goede website, en goede levering en service

Waar PostNL het liet zitten maakte jullie zeer goed

Moest er lang op wachten want post ,nl was zeer laat ! Maar het gestuurde was prima in orden en netjes verstuurd

Mooi en snel

Je hebt je bestelde kleding bijna de volgende dag thuis!

Alles is goed gegaan.

Blij met mijn bestelling.

Super !

Mijn pakket was met zorg en mooi verpakt, de verzending ging supervlot en snel. Ik ben helemaal tevreden!

Betrouwbaar.

Fijne webshop.

Mooie collectie en goede prijzen .

Altijd precies het bestelde op tijd geleverd en het is weer een verassing als het mooie kledingstuk wordt uitgepakt .

Het was prima voor elkaar.

Hartstikke goed

Snelle levering en leuk verpakt

Netjes verpakt, mooi vest. Heel tevreden

Bij tegenvallende gebeurtenis werd ik heel netjes behandeld!

Samen goed overlegd aan de telefoon en er samen goed uitgekomen! Zo zie je maar! Altijd even communiceren en de oorzaak opsporen! Blij dat de firma Maatje meer mij heeft gebeld! Volgende keer zoek ik weer vrolijk op deze website! Dank voor terugbellen!!

54 Heechein

Akkrum 8491EN

06-16520304

About Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.