Snelle levering, netjes verpakt. Helemaal Top.

Snelle bezorging ,wacht nu op retourbedrag.

Fijne kwaliteit en snelle levering

Snel

Heel snel met leveren en bij retour heel snel met terug betalen.

Ben heel tevreden

Ben heel tevreden van jullie voor de eerste keer besteld bij jullie alles okay zowel bestelling betaling en een snelle levering . Ik ga zeker nog eens bestellen bij jullie. Ik zou zeggen doe zo voort Toppy Grtjs Marleen Hebbrecht

Goed!

Prima! Broek past precies.

Mooie kleding, heel blij mee! En super snel, thuis bezorgd

Snelle levering, mooie kleding

Netjes en op tijd

Voor de 1e keer iets besteld. Was netjes verpakt en keurig op tijd geleverd.

Prima ervaring

Product was wat ik bestelde, snelle verzending. Communicatie via de mail uitstekend.. Fijn dat MaatjeMeer ook panty’s op de website heeft staan. Graag weer.

Mooi assortiment plus-kleding van goede kwaliteit en prima service!

De bestelde kleding werd snel bezorgd; retourzending en terugbetaling verliepen vlot!

Vriendelijk te woord gestaan.

Mooie kleding van goede kwaliteit.

Alles klopt, kleur/maat

Ervaring is super, kleur klopt, maat klopt, snelle levering, en goede informatie als het evt. retour moet. 1 minpuntje is, dat het best kwa prijs beetje hoog is. Maar door dat alles klopt, heb je dat er wel eerder voor over. Nu hopen dat het na lang dragen ook mooi blijft, omdat het toch kwa prijs hoger ligt, verwacht je dit dan wel. Maar tot zover super tevreden.

Super goed

Alles goed geregeld kan niet beter

Aanrader!!!

Alles ging vlot en volgens afspraak!!!

Goede kwaliteit en Goede service.

Het is perfect gegaan kom ook de winkel binnenkort bezoeken

Had na twee dagen het pakket binnen en ben zeer tevreden was de eerste keer maar een pluim voor julie binnenkort kom ik de winkel bezoeken gr van Joke

Alles prima verlopen

Snelle levering Goede site Fijne kleding

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Top

Goed op de hoogte gehouden ivm levering en net zo snel word er gemeld dat iets retour is gestuurd. Dik tevreden

Ik ben tevreden!

Snel bezorgd!

Uitgebreide collectie en ook snel en netjes bezorgd.

Zeer fijne zaak

Zeer behulpzaam, er was iets fout gegaan met de post nl. ze hebben goed geholpen.

Helaas waren allebei de shirts te groot maar was geen probleem terug gestuurd en meteen mijn geld terug.

Bizar slecht

Ik heb een jasje besteld, niets ontvangen behalve een restitutie van het aankoopbedrag minus verzendkosten van een verzending die niet bestaat.

54 Heechein Akkrum 8491EN

06-16520304

About Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.