Goed advies, snelle levering

Vriendelijke benadering en goed advies.

Fijne winkel en webwinkel, aanrader. Mooie collectie 'elk wat wils'.

Was 'in den beginne' al klant in (heel gezellige!!)winkel in Akkrum. Een toen daar gekochte winterjas hangt nog steeds op de kapstok........ Inmiddels verhuisd keer ik terug middels de webwinkel voor de goed zittende broeken van KJBrand en langer vallende kleding van Yoek en Yesta. Misschien een idee om ook de langer vallende collectie van Gozzip op te nemen?

Keurig op tijd bezorgd

Ik wordt netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken

enorm veel keus

Maatjemeer heeft bijzonder veel keus voor de vrouwen met een grote maat. Doordat ze zoveel merken verkopen is er altijd wel een merk wat je aanspreekt. Na de bestelling wordt er vlot geleverd. Past iets niet, dan kunnen de artikelen op een gemakkelijke manier retour gestuurd worden. Binnen 2 dagen staat het geld van de retouren alweer op je rekening!

Prima eerste ervaring!

De bestelde blouses werden binnen twee werkdagen in goede staat geleverd via post.nl Ben er erg blij mee en zal vaker jullie site bezoeken. Jullie winkel bezoeken zal iets lastiger worden omdat ik in zuid-Limburg woon maar daarom is het online winkelen een prima alternatief.

Klantvriendelijk.

Helaas nog niet vaak geslaagd bij dit bedrijf maar ze zijn heel klantvriendelijk.

Zeer tevreden van Maatjemeer.nl!

Zeer tevreden van Maatjemeer! Post.nl is daatentegen geen aanrader, pakketje is lang onderweg geweest en je krijgt daar weinig info over. Hier in Belgie hebben we geen goede ervaringen met post.nl.

Wordt snel geleverd

Brievenbuspakje, maar fijne inhoud

Altijd weer een gokje, online bestellen. Maar als het resultaat in een keer goed is dan glimlach ik. Beetje link wel om een kledingstuk van €75 in een envelop te versturen. Snap ik allemaal wel, maar kans op beschadiging is toch iets groter. (Erg fijngevoelig zijn de bezorgers n.l. niet altijd.) Kwaliteit van het kledingstuk is top en ik kijk ernaar uit om het te gaan dragen.

Tevreden klant

Prima service, mooie kledingstukken en snelle afhandeling

Goede kwaliteit en service

Prettig

Geweldige service

Zo blij met snelle levering.

hele goede service en alles wat besteld is, is goed!

Heb twee keer een bestelling geplaatst. Werd vlot bezorgd en alles paste en stond leuk

Zeer goede service

Krijg de kleding zeer snel en het zijn prachtige kleren. Bedankt Dames van Akkrum!!!

Prima shirt en goede levering

Mooie kwaliteit en maat.

Precies wat ik verwachtte

Keurig verzorgd, precies wat ik verwachtte, een heerlijke trui! T shirt komt als het wat warmer wordt.

Een nette en spoedige levering.

Het betreft mijn 2e bestelling sinds ik deze webshop heb ontdekt. Net als de 1e keer ben ik zeer tevreden over de nette en snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt. De broek die ik besteld had was perfect.

Mooie kleding, snelle service

Ik ben altijd blij met de mooie collectie en snelle service

Fijne online winkel

Tweede keer hier iets gekocht. Snel geleverd, goed verpakt. Ook terugsturen makkelijk en snel een bericht dat het ontvangen is en teruggestort wordt.

hele mooie kwalitatieve kleding. blij met mn outfit!

grote collectie in de webshop. mooie kleding. goede kwaliteit. had wat meer besteld om te passen, retouren zijn ook makkelijk te doen. blij met dit adres voor kleding.

Fijne webshop met veel keuze.

Altijd snelle levering en mooie kleding. Veel keuze voor een iets vollere vrouw.

Snelle service, prima product!

Nadat ik de winkel had bezocht ( aanrader) thuis toch nog besloten extra jurk te bestellen. Zeer snelle verzending!

Leuke vlotte mode en snel geleverd

Ik had nog nooit iets van jullie gezien of gehoord. Ik was totaal verrast en zo snel geleverd!

Alles is naar wens verlopen

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.