De site is overzichtelijk, de levering en de evt terugbetaling was super snel. Groetjes

Persoonlijke service

Helaas moest de broek retour maar ik zou hier zeker nog eens bestellen. Een persoonlijke touch en een boel aandacht van A tot Z

Zeer tevreden. dit was de eerste keer

Zie bovenste regel.

Probleemloos

De eerste maal besteld. Alles verliep vlot en probleemloos. Bedank voor jullie snelle service

Goede webshop met kwaliteitskleding

Goede service en een hele ruime keuze. Retourneren is ook makkelijk.

Ze zijn snel met levering! Kleding is van goede kwaliteit. Ook met retouren geen problemen, ik ben blij dat ik deze winkel gevonden heb!

De mooie jurk die ik besteld had werd heel snel en zorgvuldig geleverd. Deze viel heel erg klein dus terug gestuurd maar wat waren de kleuren schitterend!

Perfecte service.

Uitstekende service.

Snelle levering en heel makkelijk.

Prima!!

Alles gelopen zoals verwacht

Leuke kleding voor een maatje meer

Ruime keus en overzichtelijke site. Bestelling zou iets sneller bezorgd mogen worden maar kan ook aan de bezorger liggen

PERSOONLIJK EN professioneel

Voorheen vaak de winkel bezocht, nu noodgedwongen op online winkelen aangewezen. Werkt prima. Al moet je wel eens wat terugsturen.

Alles ok

Blij met mijn mooie linnen jasje. Goed verpakt en prima op tijd bezorgd. Tevreden klant.

Grote keuze

Grote keuze in mode van Via Appia Due. Snelle levering. Vind ik in andere webshops niet.

Goede service.

Ik wilde mijn tuniek bestellen maar er ging iets mis bij de betaling. Even een mailtje gestuurd en dit is prima opgelost. Het tuniek was netjes verpakt en snel geleverd. Top service.

Weer een nieuwe fijne trui

Mijn fijne trui kwijtgeraakt tijdens het wandelen. Gelukkig hadden ze nog een in mijn maat. Snel toegestuurd! Weer helemaal blij

Fijne webshop

De webshop van maatjemeer.nl daar ben ik erg blij mee ze hebben mooie kleding de verzendtijd is heel kort en het retourneren gaat ook gemakkelijk en je krijgt je geld ook erg snel terug, een mooi bedrijf wat ik zeker aanbeveel.

Heerlijke jurk

Kleur helemaal goed, past bij mijn groene ogen. Draagt lekker.

Geweldig.

Grote en mooie collectie

Mooie collectie en mooie merken, snelle levering en niet moeilijk als iets niet goed is kun je het terug sturen, ook dan is het geld snel terug gestort.

Gewoon goed

prima afgeleverd

eerste keer besteld en prima en snel geleverd.

Leuke damesmodezaak!!!

Maatjemeer.nl heeft hele leuke kleding voor dames met een maatje meer! Mooie merken en goede kwaliteit kleding, als je weet wat je maat is dan is het ook erg makkelijk bestellen. De verzending van de kleding verloopt prima, Het is niet de volgende dag in huis, maar als je dat weet dan is dat ook niet erg. Je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer je het pakketje kunt verwachten. Kortom, een fijne zaak om te shoppen!

Qualité et choix

Très contente de mes achats ! Très bonne qualité

Nog niets ontvangen

Niet jullie schuld, maar pakket is nog niet gearriveerd. Zou 26 juni geleverd worden, werd verschoven naar dec27stexeb nu blijkt pakket bij PostNL onbekend. Al bij jullievl geïnformeerd, maar blijkt dat jullie pas na 2 weken mogen reageren bij PostNL? Dus niet zo blij

Heechein 54

8491EN Akkrum

06-16520304

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.