Snelle service netjes verpakt

Hoi Silvia, Dankjewel! wat lief van je, bedankt voor het delen :) Groetjes Ineke

Prettig kopen op afstand

Ieder bezoek aan de website is verleidelijk; duidelijke, volledige informatie over de kleding. Een mooi assortiment van prachtige kwaliteit/merken maakt voor mij van kijken vaak kopen. Ik hoef zelden iets terug te sturen.

Goede en snelle levering ,goed verpakt . Een tevreden klant

Zoals altijd weer super goed!

Ook deze bestelling is weer snel en met zorg verzonden! Blij mee!!

Snel bezorgd.

Goede afhandeling. Mooie blouse

Perfecte aflevering van mijn bestelling

Voor het eerst bestelde ik bij Maatjemeer. Voor mij een verademing want jullie hebben leuke kleding. Ik moet nog even goed uitzoeken wat mijn juiste maten zijn maar ik zal jullie zeker in de gaten blijven houden. Nu word het wachten op herfst weer, zodat ik mijn kleding kan gaan dragen.

Prachtige blouse

Na bestelling werd mijn blouse vlot geleverd. Het paste door de brievenbus. Blouse past perfect. Tevreden klant dus

Hoi Yvonne, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring met ons :) Heel erg fijn om te lezen! Dankjewel hiervoor. Vriendelijke groeten van Mariëlle

Prachtige merken, snelle bezorging en goede service

Hoi Esther, Een heel mooi complimenten, dankjewel voor het schrijven. :) Groetjes van Eefje

Hi Marlies, Daar doen we het voor! Dankjewel voor de beoordeling :) Groetjes van Eefje

Snel geleverd,

Goed verpakt, snelle levering , duidelijke website

Hoi Coby, Dankjewel! Super fijn om te lezen :) Groetjes van Eefje

Gewoon goed

Gewoon goed, zoals het hoort.

Hoi Lisenka, Dankje dankje! Heel lief van je :) Groetjes van Eefje

Prima webshop voor grote maten

Ik koop hier al jaren. Alleen maar goede ervaringen.

Hoi joke, Super! Wat lief dat je dit met ons deelt. Dankjewel :) Groetjes van Eefje

HEEL GOED , SNELLLE LEVERING

prima , heel blij mee

Hoi Mary, Dankjewel! Wat een fijne complimenten. Groetjes van Eefje

Heel tevreden

Heel tevreden

Hi Anita, erg lief van je, dankjewel voor het delen :) Groetjes van Eefje

Snelle levering!

Netjes verzorgd en snel geleverd!

Hoi Francien, Wat een mooi complimenten, thanks! Groetjes van Eefje

Alweer een perfecte levering. Bedankt.

Supersnelle levering. Netjes verpakt. Mooie collectie!!

Hoi Loes, Mooi! Heel erg bedankt voor het delen. Groetjes Ineke

Snelle levering.

Hoi Wm, Dankjewel! Lief zeg. Vriendelijke groeten van Mariëlle

Mooie spullen, snelle levering

Overzichtelijk online winkelen.

Hoi Marjon, Dankjewel! Dat vinden wij heel fijn om te lezen. Vriendelijke groeten van Mariëlle

Keurig verzonden

Hoi Clara, Kom je eens langs in de winkel? Dat lijkt ons super leuk! Dankjewel voor je beoordeling :) Vriendelijke groeten van Mariëlle

Mooie webshop die beloftes warmaakt

Prachtige mode op een eenvoudige wijze te bestellen en de levering is super

Hi Giny, Wat lief! Hier doen wij het allemaal voor :) Vriendelijke groeten van Mariëlle

Super. !

Mooie kleding, maat klopt, is er keurig verpakt. Snelle levering...ik zeg koop hier met een gerust hart.!

Hoi Jeannette, Dankjewel! Super fijn, erg veel pleizer van je bestelling. Vriendelijke groeten van Mariëlle

mooie kwaliteit kleding en snel bezorgd

Al meerdere malen besteld bij Maatje Meer. Altijd alles keurig verzorgd verpakt en kwalitatief mooie kleding voor dames met een grote maat.

Hoi Trudy, Wat fijn dat je bij ons besteld, leuk dat jij bij ons grote klantenkring hoort! :) Vriendelijke groeten van Mariëlle

vlotte correcte afwikkeling

bestellen vlotte verwerking

Hi Margaretha, Dankjewel! Super lief van je. Vriendelijke groeten van Mariëlle

Snelle levering van hele mooie kleding

Zeer tevreden ben ik met de snelle levering. Mooie merken en kwaliteit. Ik kom zeker (online) terug!!

Hoi Maureen, Wat lief van jou! We zien je graag terug in de winkel of online :) Vriendelijke groeten van Mariëlle

perfecte service

duidelijke website, realistische beschrijving,artikel komt overeen met de foto.

Hoi Jozefien, Dat is lief van je, bedankt voor het delen :) Vriendelijke groeten van Mariëlle

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Chalou, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.