Prima en snelle levering

Product voldoet uitstekend. Mooi afgewerkt. Vreemd dat de verzending onbeschermd in een papieren envelop gedaan werd.

Hoi Annemieke, Fijn dat je zo tevreden bent over het product. In kader van recyclen gebruiken wij (bij een goeie weersverwachting) geen plastic zakken om die vervolgens nog in de papieren envelop te plaatsen. Ik hoop dat je dat snapt! :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Leuke merken

Fijn dat bestelling snel bezorgd wordt en dat een kleine bestelling als brievenbuspakket verstuurd wordt.

Hoi Joke, Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent! Wat een fijne reactie, dankjewel. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Fijn vest gekocht

Hoi Marlou, Veel plezier van het vest, bedankt voor je fijne beoordeling :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Snel, netjes verpakt, kwaliteit

Snel, netjes verpakt, kwaliteit

Hoi Simone, Wat een leuke reactie, dankjewel voor je goeie beoordeling! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

super klantgericht, heel erg tevreden

Snelle levering, snel antwoord op een vraag, gemakkelijk retourneren en snel geld terug. In een woord: geweldig. Echt een aanrader.

Hoi Marianne, Wat een super fijne reactie, dankjewel voor je goeie beoordeling. Dit soort reacties waarderen wij enorm. Fijn dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Fijne shop waar je snel, netjes en met WARMTE wordt geholpen!

Ik had 3 items besteld waarvan er 1 retour moest. Ik kreeg de keuze om te bellen met de winkel. Fijn voor iemand die in principe nooit besteld in een webshop ;)) ik ben netjes, snel en met warmte geholpen . Heel vriendelijk en correct! Alles was snel geregeld! Ik hoop dat die persoonlijke “touch” er in blijft. Daarmee onderscheiden jullie je van de vaak onoverzichtelijke en afstandelijke webshops! Kleding: veel keuze, soms wat aan de prijs maar mooie kwaliteit. Ik kom zeker terug! Of nog beter; open een winkel in t Goy!

Hoi Marjolein, Wat een super fijne reactie en wat ben ik blij dat je zo goed telefonisch geholpen bent. Reacties zoals deze doen ons goed, dit is waar wij onze persoonlijke service voor doen! :) Enorm veel plezier van je aankoop en hopelijk tot ziens bij ons in Friesland! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Mijn ervaringen met jullie zijn UITSTEKEND!

Jullie hebben mooie merken met een goede pasvorm. De kwaliteit van de stof vind ik ook goed. Alles staat duidelijk op de site beschreven. De levering van het bestelde product vind ik heel vlot en correct! Ga zo door!!!

Hoi Joke, Enorm bedankt voor je leuke reactie, fijn dat je zo tevreden over ons bent! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

mooie kleding, modieus en van goeie kwaliteit

bestelling kwam vlot, net als eerdere keren. Aanrader deze winkel!

Hoi Joke, Wat fijn dat je zo tevreden bent en dat je onze winkel aanraad. Dit doet ons goed :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Prachtige kleding, vlotte afhandeling en verzending. Helaas was de prachtige jurk te groot, dus teruggestuurd. Ook dat ging uitstekend, binnen 2 dagen afgehandeld en geld retour. Zeker tot de volgende keer!

Hoi Daphne, Wat fijn dat je zo'n goeie ervaring met ons hebt opgedaan! :) Deze reactie doet ons goed, bedankt. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Mijn ervaring met Maatjemeer is uitstekend

Had 2 dezelfde dingen besteld en kreeg netjes een mail dat de bestelling iets langer zou duren omdat er nog maar 1 van was. Ben tevreden over wat ik had besteld en het was netjes verpakt.

Hoi Annalies, Wat fijn dat je zo tevreden bent en dat je zo'n goeie reactie voor ons hebt geplaatst. Dit doet ons goed, bedankt! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Spijtig genoeg was 1 slip passend bij een hemdje toch niet meer op voorraad. Ik ben daar keurig vooraf van op de hoogte gesteld en kreeg de keus om mijn aankoop (deels) ongedaan te maken en mijn geld terug te krijgen. Bij andere webshops is het mij vaker gebeurd dat ik daar niet vooraf van op de hoogte werd gesteld. Uiteindelijk gekozen om toch het hemdje te kopen en de terugbetaling van de slip is snel geregeld. Chapeau voor deze service! Het lijkt misschien een klein detail maar ik vind dit een stuk klantvriendelijkheid wat niet meer vanzelfsprekend is. De winkel biedt een ruim en divers assortiment aan in moderne mode voor grote maten.

Hoi Patricia, Wat fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door ons. Bedankt voor je compliment over onze klantvriendelijkheid, dit is voor ons ook heel belangrijk! :) Dankjewel Patricia. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Klantvriendelijk en mooi bedrijf

Hoi Edith, Bedankt voor je lieve compliment, dit doet ons goed! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Na 10 dagen niets ontvangen

Helaas een shirt gekocht, na 10 dagen nog niets ontvangen. Contact heeft niet meer opgeleverd als 'wij hebben het verstuurd'. Daarna is het blijkbaar hun zaak niet meer.

Hoi Bianca, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Helaas horen wij de afgelopen maanden wel eens vaker dat de pakket service via wie wij onze bestellingen versturen, enorme vertraging heeft. Dit vinden wij voor jou heel vervelend, maar ook voor onszelf. Helaas staan wij hier los van en kunnen wij alleen contact opnemen met de pakket service waar het pakketje is op dit moment. Ook sturen wij altijd een track en trace code via de email zodat u zelf het pakket kunt volgen. Ik hoop dat je snapt dat wij dit natuurlijk ontzettend vervelend voor je vinden, maar de vertraging ligt vanaf dat punt bij de pakket service. Wij willen je ten alle tijde graag helpen en zouden er zeker voor zorgen dat het goed is gekomen met je bestelling. Ik hoop dat er nog een volgende keer komt en wij je tevreden kunnen stellen! :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Mooie mode met goede pasvorm en de levering is top

Maatjemeer.nl verkoopt goede merken, de een wat betaalbaarder dan de ander. Er zit altijd wel iets tussen met de juiste pasvorm; soms zelfs iets te veel zodat kiezen nog moeilijk wordt ;-) Ik heb nu een aantal malen artikelen besteld bij Maatjemeer.nl en de levering is top. Ondanks de coronatijd had ik mijn artikelen 2 werkdagen later in huis (ik had 's avonds mijn bestelling geplaatst). Netjes verpakt en met de nodige informatie over eventuele retourzending bijgesloten. Gelukkig had ik dat niet nodig want ik heb alles lekker gehouden! Laat de zomer maar komen, ik ben er klaar voor!

Dag Monique, Wat een super leuke reactie, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze reactie te plaatsen en ons een goeie beoordeling te geven. Dit doet ons zeker goed! Ik hoop dat je inmiddels enorm veel plezier hebt gehad van je bestelling. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Snel en veilig, leuke kleding

Zowel in de webshop als de winkel vind ik altijd iets van mijn gading. Nu weer besteld. Alles kwam keurig ingepakt en op tijd aan. Zelfs binnen 1 dag in coronatijd. Kom hier zeker weer.

Hoi Janette, Wat een fijne reactie, dankjewel! Inmiddels is onze winkel weer geopend en wil ik je zeker welkom heten. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Heel blij mee!

ik heb veel van Plus Basics en dit was een A-line tuniek van het eerste seizoen die ik heb in donkerblauw en wilde heel graag een zwarte erbij , moeilijk te krijgen nog de A line is anders geworden en hier vond ik hem nog , dus superblij mee keurig afgehandeld en heel snel opgestuurd dus heel blij mee.

Hoi Maria, Wat een fijne reactie, dankjewel! Wij zijn enorm blij met zulke reacties, dit waarderen wij zeker. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Snelle levertijd

Goede kwaliteit kleding

Hoi Corrie, Dankjewel voor je goeie beoordeling, wat lief! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Snel, correct en mooie merken

Heel tevreden over mijn aankoop, past perfect qua maat en bij wat ik al had, treffer in de solden dus, zie alleen de knopen niet graag, maar die ga ik vervangen, dat is eigen smaak :) Ik ga nog bestellen!

Hoi Martine, Wat fijn dat je bestelling precies goed was! En wat handig dat je hem op je eigen stijl kunt aanpassen ;) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Uitstekende kwaliteit en service

Voor het eerst bij MM besteld, kwaliteit van kleding en service is prima. Via Post.NL duurde het een paar dagen meer, voordat het arriveerde.

Hoi Maria, Dankjewel voor je reactie, helaas krijgen wij de afgelopen tijd wel wat vaker reacties over de levering van PostNL. Dit vinden wij ook enorm vervelend en begrijpen dat het voor onze klant ook lastig is. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Prima service, snelle levering

Dit keer duurde het iets langer voordat de bestelling aankwam, maar dat lag geheel aan PostNL.

Hoi Carla, Dankjewel voor je goeie beoordeling. Dit doet ons goed. Wij vinden het inderdaad ook vervelend dat de pakketjes door PostNL vertraging oplopen, voor jullie maar ook voor onszelf. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Men krijgt, wat men ziet.

Prachtig product, en snel afgeleverd.

Hoi Heleen, Dankjewel voor je super reactie, dit doet ons zeker goed! Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Snel en goed!

Ik heb inmiddels al meerdere keren besteld via de webshop (woon niet in de buurt van Akkrum). Altijd leuke keuze, snelle levering en als er wat is reageren ze snel. Top!

Hoi Mirjam, Dankjewel voor je leuke reactie en super beoordeling! Wij waarderen dit enorm. Je bent natuurlijk van harte welkom bij ons in Akkrum :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Prima ervaring

Mooie collectie, snel geleverd en meteen antwoord op mijn vragen achteraf. Kortom, prima ervaring !

Hoi Isabelle, Dankjewel voor je fijne reactie! Ik ben blij dat je een goeie ervaring met ons hebt gehad :) Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Bestelling snel en goed afgeleverd ik zie dat doris streich ook bij jullie te koop is ga zo even kijken

Hoi Anna, Dankjewel voor je super reactie, dit doet ons goed! Inmiddels hebben wij de na-jaars collectie van Doris Streich ook alweer binnen. Wekelijks krijgen wij nieuwe collectie binnen. Met vriendelijke groeten, Mirjam Douma De Dames van Akkrum

Veel keus uit mooie kleding van goede merken.

Geweldig wat een keus. Je kunt kiezen uit heel veel merken, dat is heel fijn. Goede omschrijving, zodat je de goede maat kan kiezen. Bestelling klopte helemaal. Het is nog leuker om in de winkel te shoppen, maar de webshop is ook geweldig.

Dankjewel Nettie . Deze woorden doen ons goed. Fijn dat je de moeite hebt genomen en graag tot een volgende keer.

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop voor de grote maten mode. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan KjBrand, Twister, Yoek, Via Appia Due, Persona (by Marina Rinaldi) , Georgedé, Doris Streich, Chalou, Sempre Piu, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot.