Alles prima en snel geregeld

Goede ervaringv

Fijne webshop en goed advies!

Prettige communicatie

De bestelling was er snel, was mooi verpakt en met een vriendelijke brief met duidelijke informatie over retourbeleid. Hier ga ik vaker bestellen.

Erg tevreden

De kleding is van goede kwaliteit, werd snel geleverd en de pasvorm was goed. Ik ga zeker vaker bestellen.

Snelle levering, mooie producten

Snelle levering en terugstorten van geld.

Zeer betrouwbaar en goede communicatie!

Ik ben heel blij met MM. Goede afhandeling, ook bij retour zending. Mooie kwaliteit kleding en veel keuze.

Snelle levering en ook snel geld terug na retour.

Kwalitatief goede en mooie kleding

Correcte en snelle levering.

Super leuke kleding voor dames met een maatje meer!

Maatjemeer.nl is een hele leuke webshop voor dames met een maatje meer. Er is voor ieder wat wils, allerlei printjes, kleurtjes en stofjes. Makkelijk bestellen, goed verpakt, een persoonlijk berichtje in de doos en zeer snel geleverd! Ik heb hier al vaker geshopt en ik zal dat in de toekomst ook blijven doen. Deze winkel is een echte aanrader!

Snelle, correcte levering!

Mooie collectie! Bij retour snel het geld terug!

Snelle kevering en mooie kwaliteit

Kwaliteit

Prachtige jurk gekocht. Goede kwaliteit en snelle levering. Tip... ik zou een mooie verpakking doen.

super service en goede prijs kwaliteit verhouding

Bestellen is simpel, kleding komt overeen met wat je op de site ziet. Maatvoering is kloppend. Goede sale.

Bestelling per ommegaande bezorgd. Twee mooie shirts gekocht. Retourbetaling erg snel afgehandeld. Zeer plezierig!

Prima en snel afgehandeld

prima afwikkeling.

Bestelling snel en netjes ontvangen.

Blouse voldoet aan mijn verwachting. Ben erg blij

Snelle service, mooie kwaliteit

Bestelling snel geleverd. Mooie kwaliteit. Was helaas deze keer niet mijn ding.

Vlotte levering

Vlotte levering snelle service top

Geweldig geholpen

Nog een leuke tuniek gescored in de sale. Het is gemakkelijk met bestellen en betalen. Verzending was snel en goed geregeld.

Fijn spul gekocht gelukkig. Blijft altijd n gok dat online shoppen

Post nl kwam idd dag later dan aanvankelijk aangekondigd. En ik vond t gek dat erbij stond dat je ervoor moest tekenen ✍️. Ik had t voor t eerst naar zo’n afhaalmuur laten sturen. De flater broek bleek soepel materiaal maar zooo soepel dat ik binnen n uur op de broek liep. Dus tip voor anderen, wacht met korter maken tot nadat je t in huis gedragen hebt om de goede lengte te bepalen…

Prima levering

Het kledingstuk was op tijd en in goede staat ontvangen

Leuk assortiment en prima service

Deze webshop heeft een mooie en uitgebreide collectie en bij tijden leuke opruiming. De kleding wordt snel en netjes verpakt verstuurd. Ruilen of terugsturen is nooit een probleem en een en ander wordt vlot afgehandeld. Een van mijn favorieten!

Jammer

Doordat je een retour bedrag van 4,95 moet betalen weerhoudt het mij om weer bij jullie te bestellen.

Beste Marjo. Wat goed dat ik dit lees. Want dit is niet goed gegaan. Het is nooit de bedoeling om zowel verzending als retour te betalen. Dat is per ongeluk bij jou gebeurt. De betreffende medewerkster was onvoldoende daarop gewezen kennelijk. Inmiddels is opdracht gegeven om € 4.95 terug te storten. Onze excuses. Groet, Ruud

Snelle levering, ook bij terugzending wordt alles snel afgehandeld

Mijn ervaring is uitsteken, grote collectie

Dankjewel Mary. Fijn om te horen. Gr. Ruud

Over Maatjemeer.nl

Maatjemeer.nl is een webshop met prachtige grote maten mode voor vrouwen. Exclusieve kleding van topmerken in de damesmode. Hierbij kun je denken aan Yoek, Plusbasics, Georgedé, Xandres, KjBrand, Yesta, Base Level Curvy, Kaffe Curve, Via Appia Due, Yesta, Base Level Curvy , Doris Streich, Exxcellent, Sandgaard, Mona Lisa en nog heel veel andere merken. Het is ontstaan vanuit één van de mooiste speciaalzaken in deze specialiteit. De Dames van Akkrum uit uiteraard Akkrum (Friesland). Het is beslist ook de moeite waard om deze winkel een keer te bezoeken. De service en expertise van de medewerksters is groot. Maar ook is het gewoon gezellig in dat oude koetshuis.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.