Snel geleverd, goed verpakte betaalbaar kwaliteit producten.

Makkelijk te navigeren website met betaalbare en kwaliteit producten. Besteld en snel in huis en geniet van de producten.

Duidelijke en snelle communicatie om product af te halen.

Duidelijke en snelle communicatie om product af te halen.

snelle bezorging van een juist product

snelle bezorging van een juist product

Goede communicatie en handgeschreven kaartje bij de levering. Super attent!

Zie bovenstaande.

Top aankoop

Snel en gemakkelijk besteld en echt de dag erna geleverd. Ennn, precies wat ik nodig had.

Yes, de volgende dag binnen.

Heel fijn zo'n snelle levering met een vriendelijk briefje erbij.

Snelle levering en verrassende persoonlijke aandacht

Het ergo compact toetsenbord werd snel geleverd en de communicatie was zeer duidelijk. Leuk detail bij het uitpakken was dat er post-its en een handgeschreven kaartje in het pakket zat.

Ik heb een ergonomisch toetsenbord en trackball besteld. Alles werd keurig binnen 24 geleverd. Top.

Topkwaliteit Advies & Service

Goed advies van de Medewerkers van Ergowerken, dachten snel en doeltreffend met me mee. Gaan snel en zeker accuraat te werk. Binnen no-time een offerte in de mailbox. En een niet goed geld terug garantie van 30 dagen!! Maar voor ons gaan de spullen zeker niet terug! Kinesis Freestyle toetsenbord bevalt al prima !!! na enkele uren ben je al gewend en wil je niet anders meer.! Het losse numpad is ook een verademing. kortom super tevreden het bedrijf ERGOWERKEN, en de producten van kinesis zijn zeker een aanrader.

Goede service!

Heel snel geholpen via de chatfunctie op de website. Goed meegedacht over een oplossing en het bestelde product had ik een dag later in huis

Donderdag besteld, vrijdag binnen

Speelt geweldig in op onze spoedopdracht. Super

Bestelling is prima te doen, nav advies Beteropjewerk.

De bestelling is door mij geplaatst voor een collega. Dit nav advies van Karin Vaessen van Beteropjewerk. collega zal zijn bevindingen dan aan mij doorgeven of dit wel/niet bevalt. Als proef konden wij dit bestellen, reactie collega volgt. mvg secretariaat BU Bioscience, Hana Nobels

Prima product en snel geleverd!

Wat ik ervan verwachtte is geleverd.

makkelijk besteld, snel geleverd

Op verzoek van mijn moeder een bestelling geplaatst bij ergowerken.nl Dit is beslist goed bevallen! Duidelijke website, makkelijk besteld en snel geleverd. Kortom, prima service!

Goed product; fijne website

Bestelde product voldoet aan de verwachting. Duidelijke website en snelle levering,

Goed geregeld, goede producten en altijd een handgeschreven "notitie" bij elke levering. Kan ik waarderen! Alleen qua "houders" onder het bureau van tafels wat uitbreiden, dan koop ik nog meer!

Perfecte service.

Product was niet aanwezig maar direct een prima alternatief aangeboden en geregeld

Prettige personen die netjes hun werk verrichten.

Prettige personen die netjes hun werk verrichten.

Goed verpakt en snelle levering en zelfs een hand geschreven bedankje.

Goed verpakt en snelle levering en zelfs een hand geschreven bedankje.

Topservice - snelle en persoonlijke aanpak

Prima webshop en snelle, correcte levering

top leverancier met nog net een beetje extra

persoonlijke benadering groot assortiment en wat er niet is komt er wel super snelle levering goeie prijzen denken mee en zetten alles in 't werk om je te helpen

Goed advies en service bij defect product.

Goed advies op basis van klachten. Klachten waren snel weg. Optische ergonomische muis ging helaas na aantal maanden kapot. Is zonder al te veel gedoe vervangen door een nieuwe toen klacht gegrond bleek.

Over Ergowerken.nl

Het gezond inrichten van je werkplek moet niet moeilijk zijn, toch? Dat vinden wij dus ook. We hebben er onze taak van gemaakt. Begin 2013 startten wij ergowerken. Heel wat dagen later mogen we dagelijks werkplekken in heel Nederland een ergonomische boost geven. Via chat, telefoon, e-mail en bezoeken op locatie geven we advies en leveren we producten waar je fijner je werkdag mee doorkomt. Een paar van onze mooie services (gratis verzenden & retourneren, 90 dagen zichttermijn) geven je meer zekerheid in het maken van de juiste keuze.