Snelle levering en attent. Met een handgeschreven kaartje bedankt voor mijn bestelling en het een leuke match was met een eerdere bestelling. Zeer vriendelijk aan de telefoon ook. Ergomuis van Delux werkt als een tierelier. Top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering; goede prijs/kwaliteit verhouding

snelle levering; goede prijs/kwaliteit verhouding; goed instructiefilmpje op de site.

Geweldige klantenservice

In een van de artikelen was sprake van een productiefout. Al voor dat ik het pakje had geretourneerd kwam het juiste artikel al weer binnen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en snelle levering

Goldtouch toetsenbord en ergo muis besteld, erg tevreden over

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Handige boekenstandaard, prima service!

Ben heel tevreden met de boekenstandaard. Heb de (mooie) rode kleur besteld, en het werd de volgende dag al geleverd op de door mij aangegeven tijd. Prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

via ons eigen bestelsysteem besteld en is helemaal goed gegaan.

makkelijk te bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goed product

De bestelde voetensteun werd binnen een dag geleverd en voldoet aan alle wensen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geholpen en uitstekende service.

Al een poosje gebruikte ik een ergonomische muis maar plotseling werkte het scroll wieltje niet meer. Hoewel de muis iets meer dan een jaar in mijn bezit was werd deze, na controle, snel vervangen door een nieuwe muis. Deze muis had echter een fabricage fout waardoor de linker muisknop continue actief was. Opnieuw zonder problemen een nieuw exemplaar ontvangen en deze werkt weer super. Ben er heel blij mee en gelukkig van die vervelende arm klachten af !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer tevreden met de levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

mee trek trees kan beter . Dit i.v.m de bestelling binne is en volgens trek trees niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed produkt, niet op tijd geleverd

Ik bestelde bij jullie omdat op de site stond dat je de volgende dag zou leveren. Toch werd het een dag later. Als je dus samenwerkt met een partij die je niet volledig controleert (‘de post’), moet je niet schrijven dat je de dag na bestelling kunt leveren. RL

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede keus en soepele levering.

Het hele proces van bestellen, leveren en betalen verloopt zeer aangenaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ter zake kundig , behulpzaam en eerlijk

Door omstandigheden heb ik zelf een angepaste muis voor een collega opgehaald. Samen met de heren hebben we uitvoerig gesproken over de mogelijke opties en zijn zo gekomen tot een naar mijn mening goede keuze .

Netjes en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goeie service van ergowerken, zeer slechte koerierdienst

De koerierdienst heeft er een zootje van gemaakt : laattijdige meldingen van bezorging, bezorging een dag voor de aangevraagd datum van bezorging, dubbele boodschappen. Alle mailverkeer van de koerierdienst was verkeerd, maar gelukkig heb ik het pakje toch kunnen afhalen, zelfs zonder mail van de koerierdienst (waarvoor dank aan mijn krantenwinkel). Ergowerken op zich, was heel correct en snel. Waarvoor dank.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Persoonlijke kaart bij de levering is kers op de taart

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en vriendelijke service en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bestelling was snel binnen en er zat ook nog een attent kaartje bij met een persoonlijke groet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotter kan niet, mijn complimenten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk overzichtelijke site. Goede prijs kwaliteit verhouding en clotted afhandeling bestelling.

Kan er geen bedenken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, klantvriendelijk, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super vriendelijke en persoonlijke benadering

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle duidelijke service. Geven er ook nog een persoonlijk tintje aan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie op de chat, duidelijk antwoord, snelle levering, afspraken worden nagekomen

Over Ergowerken.nl

Het gezond inrichten van je werkplek moet niet moeilijk zijn, toch? Dat vinden wij dus ook. We hebben er onze taak van gemaakt. Begin 2013 startten wij ergowerken. Heel wat dagen later mogen we dagelijks werkplekken in heel Nederland een ergonomische boost geven. Via chat, telefoon, e-mail en bezoeken op locatie geven we advies en leveren we producten waar je fijner je werkdag mee doorkomt. Een paar van onze mooie services (gratis verzenden & retourneren, 90 dagen zichttermijn) geven je meer zekerheid in het maken van de juiste keuze.

Filter op Taal