Perfecte en persoonlijke service!

Afgelopen week contacteerde ik via de chat de mensen van Ergowerken omdat ik interesse had in de Comfort Ergohuman Classic bureaustoel. Op dat moment was deze stoel overal out-of-stock. Van het model zonder hoofdsteun was er bij Ergowerken wél nog een beperkte voorraad, van het model mét echter ook niet niet. Jammer, dacht ik... Maar dat was zonder Tim gerekend! Hij vertelde me dat ze net de week tevoren een stoel mét hoofdsteun in de toonzaal hadden opgebouwd en hij deze wel voor me wilde demonteren, opnieuw verpakken en opsturen. Te gek! Zo gezegd, zo gedaan en nu zit Raf dus lekker op z'n nieuwe stoel. De levertijd was uiteindelijk iets langer als verwacht, maar dat was volledig buiten de wil en invloed van Ergowerken om en te wijten aan drukte rond moederdag bij de koerier. Ik werd netjes op de hoogte gehouden. Samengevat: top service van een top team!

Uitmuntende service!

Door de (Corona)vertragingen bij PostNL werden de 2 bestelde ergonomische bureaustoelen later geleverd dan verwacht, Ergowerken heeft direct een onderzoek gestart en ons goed op de hoogte gehouden. De bouwkwaliteit van de stoelen was fantastisch maar over het zitcomfort waren we helaas niet tevreden. Ook hierbij was de service optimaal door eerst hulp aan te bieden bij het instellen en vervolgens direct een afspraak te maken voor het ophalen. De stoelen werden 's ochtends opgehaald en dezelfde middag stond het aankoopbedrag al op mijn rekening. Zoveel klantgerichtheid maak je maar zelden mee!

Snel en persoonlijk

Ivm thuiswerken een laptop standaard besteld. Na een aantal minuten al een verzendbevestiging in mijn e-mail. De volgende dag was de standaard binnen en kon ik het al gebruiken. Zelfs nog een handgeschreven briefje erbij om mij te bedanken voor de bestelling.

Service zoals service hoort te zijn

Vanwege het thuiswerken momenteel, zocht ik een laptopstandaard. Deze vond ik bij ergowerken.nl en bestelde hem hier. Ik kreeg later een mailtje dat ze verwachtten deze de dag erna te sturen (stond al keurig op de site aangegeven, maar toch nog even een extra mailtje ontvangen). De dag erna werd hij inderdaad verstuurd en ondertussen is hij binnen. Een klein kladblokje en handgeschreven kaartje zaten bij het pakket in. Zulke dingen hoeven niet, maar geven toch een persoonlijke draai aan het pakketje. Leuk! Mocht ik in de toekomst producten nodig hebben op het gebied van ergonomie, zal ik hier zeker terugkomen.

Prima: vlot het geen gekregen wat ik wilde

Ik wist al wat ik wilde bestellen. Dus dat ging snel. Bij de aflevering een leuk kaartje erbij met een aantal goede tips.

Goed: duidelijke communicatie.

Live tracken van bezorging tot aan de deur kan nauwkeuriger.

Goede omschrijving van producten en snelle levering

De website biedt veel informatie over de producten, wat van belang is voor ergonomische randapparatuur. Je kunt er de producten goed vergelijken. Er wordt uitgelegd waar je op moet letten bij aankoop. De producten worden snel geleverd

Perfecte service, super snelle levering

Perfecte service, super snelle levering

Fijne ervaring! goed geholpen, snel bezorgd.

ik heb een laptop standaard en een plat toetsenbord gekocht. ik ben met beide erg blij. het toetsenbord was op aanraden van Ergowerken. ik was op de mac een magic keyboard gewend. alleen deze werkte niet volledig op windows. nu heb ik een vergelijkbaar toetsenbord en dat werkt erg fijn!

Zeer fijne conversatie / advies

Fijne mensen om contact mee te hebben. Helpen je in alle rust met het zoeken van de juiste producten die je nodig hebt en geven daarbij ook een mooie korting bij grotere aantallen. Daarnaast is de aftersales ook zeer goed. Ik had producten besteld die later lastig leverbaar waren. Met één telefoontje vanuit Ergowerken werden alternatieve opties besproken. Ik ben zeer tevreden en zal zeker vaker bij Ergowerken mijn producten bestellen. Groet, Tom van Dijken van Smart Computerservice uit Volendam

Precies wat ik hoopte.

Snelle service, snelle levering, persoonlijk kaartje erbij. Top.

Na wat problemen met credit card betaling uitstekende follow up en levering.

Snel, behulpzaam en correct.

Zeer vlotte levering, binnen een dag geleverd, reageerde direct op een vraag. Zeer correcte prijs. Aanrader

Vlot geregeld

instructie was ok om de juiste maat te bestellen. Nu mijn favo muis in huis!

Zoals verwach, prima in order

Niet de goedkoopste, maar alles was zoals het hoort. Hier zou ik weer kopen.

Snelle levering!

Snelle levering en goed verpakt. Daarnaast ook nog eens een handgeschreven bedank briefje, zie je niet gauw meer! 👍🏽👍🏽

Snel en goede service

Snel en goede service

Goed bezorgd

Op tijd gedtuurd

In een woord fantastisch

Had twee verschillende maten kabelgoten nodig; ende website geeft dan niet de korting die je verwacht. Een belletje leverde een goede offerte net korting. Excellent

Zeer kundig en persoonlijk

Voor onze organisatie hadden wij een aantal nieuwe bureaustoelen nodig. Degene die vervangen moesten worden waren zonder armleuning en amper verstelopties. Dankzij Ergowerken zitten onze medewerkers (waaronder ik) prettig en zonder nek/rugklachten. Vond het ook fijn dat toen de stoelen werden gebracht een uitleg werd gegeven. Ergowerken is zeker een aanrader!!

Kennis van zaken

Oline een verticale muis besteld, wat best een lastige klus was. Welk model, en waarom? Na levering was een verticale muis qua polsklachten absoluut fijner om mee te werken maar naar mijn mening nog niet maximaal. Ik wilde heel specifiek liever mijn hand rechter op het bureaublad, duim wat hoger. Ergowerken kon direct aangeven welke muis dan beter was, welke maat dan beste zou zijn (small of medium) etc. ) En kan ik de eerste bestelde muis gewoon terugzenden. Superfijn als een webwinkel weet wat de producten inhouden, wat specifieke verschillen zijn en zo dit samen oplossen.

Prettig!

Mijn ervaring met Ergowerken was erg prettig. Ze denk mee door uit te leggen wat de mogelijkheden zijn voor de werkplekken. Er wordt voldoende ruimte geboden om producten te testen waardoor de juiste keuze gemaakt kan worden voor onze werksituatie. Zeker een aanrader om eens met Tim, of een van zijn collega's te gaan sparren!

Perfecte service

Probleem met mijn defecte muis is prima opgelost. Hartelijk dank.

Steeds supergoede ervaringen met dit bedrijf !!

Vlotte, punctuele leveringen en steeds vriendelijk dankwoord bijgevoegd ! Dit bedrijf mag als voorbeeld dienen voor " hoe het moet en kan !"

Goede service en snelle levering

Over Ergowerken.nl

Het gezond inrichten van je werkplek moet niet moeilijk zijn, toch? Dat vinden wij dus ook. We hebben er onze taak van gemaakt. Begin 2013 startten wij ergowerken. Heel wat dagen later mogen we dagelijks werkplekken in heel Nederland een ergonomische boost geven. Via chat, telefoon, e-mail en bezoeken op locatie geven we advies en leveren we producten waar je fijner je werkdag mee doorkomt. Een paar van onze mooie services (gratis verzenden & retourneren, 90 dagen zichttermijn) geven je meer zekerheid in het maken van de juiste keuze.