Geweldige winkel

Geweldige winkel! De doos bevatte zelfs een zak popcorn en een gesigneerde ansichtkaart met een foto van het team. Goede variëteit aan mechanische toetsenborden.

Super!!!

Dit was mijn eerste aankoop bij Ergowerken en ga zeker vaker terugkomen. Dik tevreden met mijn voetensteun. En ook nog een persoonlijk kaartje erbij. Top!

Pakje eenvoudig besteld en razendsnel in huis. Een verademing tussen alle Chinese webshops; een winkel die gewoon in NL is gevestigd, telefonisch bereikbaar is en goede servicevoorwaarden heeft. Heel fijn dat het nog bestaat :)

Ik heb hier een k2 mechanische toetsenbord besteld. Ergowerken heeft het toetsenbord de volgende dag weten te leveren met een leuke kaartje erbij (Thx Mark) en het toetsenbord was netjes verpakt. Echt een super-ervaring met het bedrijf en ik zal hier zeker weten vaker bestellen. Toppers!

Vlotte service, en hele snelle levering. Ik ben tevreden!

goede service

Ik ben langs geweest bij ergowerken en ben daar uitstekend geholpen met het kiezen van een muis en toetsenbord. De prijzen zijn ook goed.

Toppers!

Enige tijd geleden een Penguin muis besteld, deze bleek niet goed te werken. Ergowerken heeft vervolgens een nieuwe opgestuurd. De muis is perfect. Voordeel is dat je hem in een goede houding zowel links als rechts kunt gebruiken waardoor dit de kans op RSI klachten verder verkleind. Het is eerst even een uurtje wennen, maar daarna is de muis prima in gebruik.

Goede service!

Product besteld en geleverd volgens beschrijving. Ook meegeleverd: Een handgeschreven kaartje met een bedankje. Heel erg bedankt Xavier, en natuurlijk alle andere werknemers. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Zo'n hoge standaard service tref je niet vaak

De artikelen zijn keurig geprijsd (met kwantumkorting!) en worden gratis verzonden. Retourneren is ook gratis (binnen 90! dagen). De website werkt fantastisch, producten zijn makkelijk te vinden en een retour aanvragen was enorm simpel. Ik ben erg onder de indruk van de gebruiksvriendelijkheid van de website. Verder troffen we ook nog een handgeschreven kaartje aan bij de (keurig verpakte en op tijd geleverde) bestelling. Aanrader!

Excellent customer service!

I ordered a Keychron K2 but it has a defect. They replaced for me with a new one quickly. The return progress is very friendly and well-respond. I really like the hand-written note in the package. So far I am very satisfied with the service and highly recommend for others.

Service en assortiment is bovenverwachting

Ik ben Ergowerken tegen gekomen toen ik naar iets wat exotische producten aan het zoeken was, de Keychron toetsenbord. In Nederland zijn er maar weinig webshops die het leveren en Ergowerken is er één van. Door het uitgebreide assortiment waarvan velen niet ergens anders verkrijgbaar zijn, de persoonlijke service en de persoonlijke aandacht voor de levering ben ik erg tevreden en kan ik zeker aanbevelen voor anderen. Ik heb helaas nog geen ervaring met de klantenservice, dus daar kan ik mijn ervaring (nog) niet over delen. Tot dus ver heb ik ook nog geen klachten over hun geleverde producten gehad. Groet, Hakan

Helder, ook als je geen wizzkid bent

Ik heb een gesplitst toetsenbord en wireless muis gekocht. Ik maakte me wat zorgen over de aansluiting op een Apple laptop en heb hierover via chat advies gevraagd en ontvangen. Heel helder, waardoor ik een goede keuze kon maken. De aansluiting van mijn muis lukte me niet en ik kwam niet uit de beschrijving. Telefonisch werd ik vervolgens gelijk goed op weg geholpen tot een begrijpelijke en passende oplossing. Uiteindelijk werkt zowel muis als toetsenbord binnen 30 min. na het openen van de verpakking! Dat is fijn. Dank je wel.

Duidelijk proces en kwaliteit van levering

Iedere stap in het (bestel)proces van de kabelgeleider was helder en overzichtelijk. De geleider was goed verpakt en er zat ook nog een persoonlijke noot bij; ik ben er helemaal blij mee!

Eerste kennismaking is gelijk zeer goed bevallen. Top!

Kijk zo kan het dus ook! Prima prijs betaald, super snelle verzending, goed verpakt en zelfs een leuke persoonlijke boodschap bijgesloten. Helemaal leuk. Ik kan deze webshop dus met harte aanbevelen.

Goede en snelle service

Zeer tevreden over toetsenbord aankoop. Onverhoopt na enkele maanden toch stuk gegaan, maar onder garantie de volgende dag al een nieuw exemplaar in huis! Zeker met het thuiswerken van nu een aanrader!

Supervriendelijk en erg goed geholpen

Ik wilde graag een nieuw zadel voor mijn Score zadelkruk, omdat de bekleding stuk was gegaan na ruim 10 jaar gebruik. Ik ben erg goed, snel en vriendelijk geholpen en ook nog eens beduidend goedkoper dan bij "de concurrent". Super! Van harte aanbevolen.

Perfecte en persoonlijke service!

Afgelopen week contacteerde ik via de chat de mensen van Ergowerken omdat ik interesse had in de Comfort Ergohuman Classic bureaustoel. Op dat moment was deze stoel overal out-of-stock. Van het model zonder hoofdsteun was er bij Ergowerken wél nog een beperkte voorraad, van het model mét echter ook niet niet. Jammer, dacht ik... Maar dat was zonder Tim gerekend! Hij vertelde me dat ze net de week tevoren een stoel mét hoofdsteun in de toonzaal hadden opgebouwd en hij deze wel voor me wilde demonteren, opnieuw verpakken en opsturen. Te gek! Zo gezegd, zo gedaan en nu zit Raf dus lekker op z'n nieuwe stoel. De levertijd was uiteindelijk iets langer als verwacht, maar dat was volledig buiten de wil en invloed van Ergowerken om en te wijten aan drukte rond moederdag bij de koerier. Ik werd netjes op de hoogte gehouden. Samengevat: top service van een top team!

Uitmuntende service!

Door de (Corona)vertragingen bij PostNL werden de 2 bestelde ergonomische bureaustoelen later geleverd dan verwacht, Ergowerken heeft direct een onderzoek gestart en ons goed op de hoogte gehouden. De bouwkwaliteit van de stoelen was fantastisch maar over het zitcomfort waren we helaas niet tevreden. Ook hierbij was de service optimaal door eerst hulp aan te bieden bij het instellen en vervolgens direct een afspraak te maken voor het ophalen. De stoelen werden 's ochtends opgehaald en dezelfde middag stond het aankoopbedrag al op mijn rekening. Zoveel klantgerichtheid maak je maar zelden mee!

Snel en persoonlijk

Ivm thuiswerken een laptop standaard besteld. Na een aantal minuten al een verzendbevestiging in mijn e-mail. De volgende dag was de standaard binnen en kon ik het al gebruiken. Zelfs nog een handgeschreven briefje erbij om mij te bedanken voor de bestelling.

Service zoals service hoort te zijn

Vanwege het thuiswerken momenteel, zocht ik een laptopstandaard. Deze vond ik bij ergowerken.nl en bestelde hem hier. Ik kreeg later een mailtje dat ze verwachtten deze de dag erna te sturen (stond al keurig op de site aangegeven, maar toch nog even een extra mailtje ontvangen). De dag erna werd hij inderdaad verstuurd en ondertussen is hij binnen. Een klein kladblokje en handgeschreven kaartje zaten bij het pakket in. Zulke dingen hoeven niet, maar geven toch een persoonlijke draai aan het pakketje. Leuk! Mocht ik in de toekomst producten nodig hebben op het gebied van ergonomie, zal ik hier zeker terugkomen.

Prima: vlot het geen gekregen wat ik wilde

Ik wist al wat ik wilde bestellen. Dus dat ging snel. Bij de aflevering een leuk kaartje erbij met een aantal goede tips.

Goed: duidelijke communicatie.

Live tracken van bezorging tot aan de deur kan nauwkeuriger.

Goede omschrijving van producten en snelle levering

De website biedt veel informatie over de producten, wat van belang is voor ergonomische randapparatuur. Je kunt er de producten goed vergelijken. Er wordt uitgelegd waar je op moet letten bij aankoop. De producten worden snel geleverd

Perfecte service, super snelle levering

Perfecte service, super snelle levering

Fijne ervaring! goed geholpen, snel bezorgd.

ik heb een laptop standaard en een plat toetsenbord gekocht. ik ben met beide erg blij. het toetsenbord was op aanraden van Ergowerken. ik was op de mac een magic keyboard gewend. alleen deze werkte niet volledig op windows. nu heb ik een vergelijkbaar toetsenbord en dat werkt erg fijn!

Over Ergowerken.nl

Het gezond inrichten van je werkplek moet niet moeilijk zijn, toch? Dat vinden wij dus ook. We hebben er onze taak van gemaakt. Begin 2013 startten wij ergowerken. Heel wat dagen later mogen we dagelijks werkplekken in heel Nederland een ergonomische boost geven. Via chat, telefoon, e-mail en bezoeken op locatie geven we advies en leveren we producten waar je fijner je werkdag mee doorkomt. Een paar van onze mooie services (gratis verzenden & retourneren, 90 dagen zichttermijn) geven je meer zekerheid in het maken van de juiste keuze.