Zeer fijne conversatie / advies

Fijne mensen om contact mee te hebben. Helpen je in alle rust met het zoeken van de juiste producten die je nodig hebt en geven daarbij ook een mooie korting bij grotere aantallen. Daarnaast is de aftersales ook zeer goed. Ik had producten besteld die later lastig leverbaar waren. Met één telefoontje vanuit Ergowerken werden alternatieve opties besproken. Ik ben zeer tevreden en zal zeker vaker bij Ergowerken mijn producten bestellen. Groet, Tom van Dijken van Smart Computerservice uit Volendam

Precies wat ik hoopte.

Snelle service, snelle levering, persoonlijk kaartje erbij. Top.

Na wat problemen met credit card betaling uitstekende follow up en levering.

Snel, behulpzaam en correct.

Zeer vlotte levering, binnen een dag geleverd, reageerde direct op een vraag. Zeer correcte prijs. Aanrader

Vlot geregeld

instructie was ok om de juiste maat te bestellen. Nu mijn favo muis in huis!

Zoals verwach, prima in order

Niet de goedkoopste, maar alles was zoals het hoort. Hier zou ik weer kopen.

Snelle levering!

Snelle levering en goed verpakt. Daarnaast ook nog eens een handgeschreven bedank briefje, zie je niet gauw meer! 👍🏽👍🏽

Snel en goede service

Snel en goede service

Goed bezorgd

Op tijd gedtuurd

In een woord fantastisch

Had twee verschillende maten kabelgoten nodig; ende website geeft dan niet de korting die je verwacht. Een belletje leverde een goede offerte net korting. Excellent

Zeer kundig en persoonlijk

Voor onze organisatie hadden wij een aantal nieuwe bureaustoelen nodig. Degene die vervangen moesten worden waren zonder armleuning en amper verstelopties. Dankzij Ergowerken zitten onze medewerkers (waaronder ik) prettig en zonder nek/rugklachten. Vond het ook fijn dat toen de stoelen werden gebracht een uitleg werd gegeven. Ergowerken is zeker een aanrader!!

Kennis van zaken

Oline een verticale muis besteld, wat best een lastige klus was. Welk model, en waarom? Na levering was een verticale muis qua polsklachten absoluut fijner om mee te werken maar naar mijn mening nog niet maximaal. Ik wilde heel specifiek liever mijn hand rechter op het bureaublad, duim wat hoger. Ergowerken kon direct aangeven welke muis dan beter was, welke maat dan beste zou zijn (small of medium) etc. ) En kan ik de eerste bestelde muis gewoon terugzenden. Superfijn als een webwinkel weet wat de producten inhouden, wat specifieke verschillen zijn en zo dit samen oplossen.

Prettig!

Mijn ervaring met Ergowerken was erg prettig. Ze denk mee door uit te leggen wat de mogelijkheden zijn voor de werkplekken. Er wordt voldoende ruimte geboden om producten te testen waardoor de juiste keuze gemaakt kan worden voor onze werksituatie. Zeker een aanrader om eens met Tim, of een van zijn collega's te gaan sparren!

Perfecte service

Probleem met mijn defecte muis is prima opgelost. Hartelijk dank.

Service is uitstekend

Kennelijk had ik geen standaardverzoek, maar er is met vasthoudendheid gezocht naar een oplossing en die is er uiteindelijk ook gekomen.

Steeds supergoede ervaringen met dit bedrijf !!

Vlotte, punctuele leveringen en steeds vriendelijk dankwoord bijgevoegd ! Dit bedrijf mag als voorbeeld dienen voor " hoe het moet en kan !"

Goede service en snelle levering

perfect

goede en vlotte service

Goede site, snelle levering, leuke kaart erbij.

Zie tekst hierboven. De persoonlijke kaart vond ik heel leuk.

Zeer snelle levering

Nogmaals dezelfde kabeldoorvoer besteld welke zeer snel geleverd is, een aanrader dus !

Goed product en super goede service!

Ik ben blij met mijn ergonimische muis en toen er een slider af was, kreeg ik meteen 2 nieuwe setjes per post tegen verzendkosten. Super!

Goed product, snelle levering

Goede aankoop van ergonomische muis.

Snelle afhandeling. Prima product. Via video uitstekende toelichting hoe e.e.a. werkt. Goed eindresultaat.

Fijn om een product in 3 termijnen te kunnen betalen zonder rente. Vooral voor een grote onverwachte uitgave bij de duurdere elektronica komt mij dit goed van pas.

Ik zat te twijfelen tussen 2 muizen en kreeg via de chat al veel informatie over deze 2 muizen en een aanbeveling o.b.v. mijn vermelde klachten. Na het bestellen kreeg ik al heel snel een mail dat het ongeveer 1 a 2 werkdagen gaat duren. Omdat het iets langer duurde (4 werkdagen) kreeg ik al vrij snel een mail dat het helaas niet lukt voor 2 werkdagen, en dat ik ook 5% korting kreeg omdat ze het niet konden verzenden binnen de aangegeven tijd. Bij mijn bestelling kreeg ik ook nog een kaartje om mij te bedanken voor mijn tijd en bestelling. Ik heb veel persoonlijke aandacht gekregen voor mijn bestelling. Het bedrijf reageert super snel en volledig. Helemaal top en zal het bedrijf zeker aanbevelen

Over Ergowerken.nl

Het gezond inrichten van je werkplek moet niet moeilijk zijn, toch? Dat vinden wij dus ook. We hebben er onze taak van gemaakt. Begin 2013 startten wij ergowerken. Heel wat dagen later mogen we dagelijks werkplekken in heel Nederland een ergonomische boost geven. Via chat, telefoon, e-mail en bezoeken op locatie geven we advies en leveren we producten waar je fijner je werkdag mee doorkomt. Een paar van onze mooie services (gratis verzenden & retourneren, 90 dagen zichttermijn) geven je meer zekerheid in het maken van de juiste keuze.