Goede service en snelle levering

perfect

goede en vlotte service

Goede site, snelle levering, leuke kaart erbij.

Zie tekst hierboven. De persoonlijke kaart vond ik heel leuk.

Service is uitstekend

Kennelijk had ik geen standaardverzoek, maar er is met vasthoudendheid gezocht naar een oplossing en die is er uiteindelijk ook gekomen.

Zeer snelle levering

Nogmaals dezelfde kabeldoorvoer besteld welke zeer snel geleverd is, een aanrader dus !

Goed product en super goede service!

Ik ben blij met mijn ergonimische muis en toen er een slider af was, kreeg ik meteen 2 nieuwe setjes per post tegen verzendkosten. Super!

Goed product, snelle levering

Goede aankoop van ergonomische muis.

Snelle afhandeling. Prima product. Via video uitstekende toelichting hoe e.e.a. werkt. Goed eindresultaat.

Fijn om een product in 3 termijnen te kunnen betalen zonder rente. Vooral voor een grote onverwachte uitgave bij de duurdere elektronica komt mij dit goed van pas.

Ik zat te twijfelen tussen 2 muizen en kreeg via de chat al veel informatie over deze 2 muizen en een aanbeveling o.b.v. mijn vermelde klachten. Na het bestellen kreeg ik al heel snel een mail dat het ongeveer 1 a 2 werkdagen gaat duren. Omdat het iets langer duurde (4 werkdagen) kreeg ik al vrij snel een mail dat het helaas niet lukt voor 2 werkdagen, en dat ik ook 5% korting kreeg omdat ze het niet konden verzenden binnen de aangegeven tijd. Bij mijn bestelling kreeg ik ook nog een kaartje om mij te bedanken voor mijn tijd en bestelling. Ik heb veel persoonlijke aandacht gekregen voor mijn bestelling. Het bedrijf reageert super snel en volledig. Helemaal top en zal het bedrijf zeker aanbevelen

Men levert doet wat men beloofd

Ik had een voetensteun besteld. Zelfs vroeger gelevetd dan verwacht. TOP!!

Snelle levering en prima prijs.

Bestelling in het weekend gedaan en meteen de dinsdag erop bezorgd. Goed verpakt en mooie extra service door een kaartje met extra tips te geven.

Snel en efficient

Zeer snelle correcte levering van een goed product.

Ontzettend tevreden met de levering

Voor mij de eerste keer dat ik in aanraking kwam met dit bedrijf om een polssteun te bestellen voor mijn moeder. Het product was netjes afgeleverd. Het handgeschreven kaartje erbij was een leuk iets. Al met al dik tevreden over de snelheid van de levering en de service!

Prima club!

Goede producten, snelle service. Betrouwbare partij. Ga zo door!

Ruim aanbod en snelle levering

De website heeft een ruim aanbod en een goede beschrijving van de producten, wat belangrijk is voor ergonomische apparaten en hulpmiddelen.

Pakketje volgende dag ontvangen. Goed, stevig ingepakt en met een aardig kaartje.

Helemaal super en handig!!!

Snel binnen, mooie vormgeving, zo handig, echt 'n verrijking in mijn leven! Lezen zonder nekklachten, in elke houding je handen vrij, deze bookseat had ik veel eerder moeten bestellen!

zeer goed geregeld

snel geleverd . nette communiecatie ook als ze iets niet op voorraad hebben

Scherpe prijs, en net dat beetje extra aandacht

Product werd de volgende dag geleverd, inclusief een handgeschreven kaartje. De volgende bestelling mbt ergowerken zal zeker weer hier geplaatst worden.

Zeer duidelijke en overzichtelijke site. Productinformatie is uitstekend. Eigenlijk niks op de service en verzending aan te merken. Mooie producten!

Duidelijke site, met snelle en vriendelijke levering

Het product voldoet aan de verwachting, is snel op de gewenste plek en tijd geleverd, met nog een vriendelijke persoonlijke groet

Fijne website, snelle levering

Ergonomische muis besteld, ging allemaal soepel; goed verpakt en fijn product. Ook goedkoper dan andere websites.

Uitstekende service!

Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling. Na een prettig telefoon gesprek werd mijn fout administratief direct hersteld en kreeg ik de dag erna het juiste product.

Over Ergowerken.nl

Het gezond inrichten van je werkplek moet niet moeilijk zijn, toch? Dat vinden wij dus ook. We hebben er onze taak van gemaakt. Begin 2013 startten wij ergowerken. Heel wat dagen later mogen we dagelijks werkplekken in heel Nederland een ergonomische boost geven. Via chat, telefoon, e-mail en bezoeken op locatie geven we advies en leveren we producten waar je fijner je werkdag mee doorkomt. Een paar van onze mooie services (gratis verzenden & retourneren, 90 dagen zichttermijn) geven je meer zekerheid in het maken van de juiste keuze.