Men levert doet wat men beloofd

Ik had een voetensteun besteld. Zelfs vroeger gelevetd dan verwacht. TOP!!

Snelle levering en prima prijs.

Bestelling in het weekend gedaan en meteen de dinsdag erop bezorgd. Goed verpakt en mooie extra service door een kaartje met extra tips te geven.

Snel en efficient

Zeer snelle correcte levering van een goed product.

Ontzettend tevreden met de levering

Voor mij de eerste keer dat ik in aanraking kwam met dit bedrijf om een polssteun te bestellen voor mijn moeder. Het product was netjes afgeleverd. Het handgeschreven kaartje erbij was een leuk iets. Al met al dik tevreden over de snelheid van de levering en de service!

Prima club!

Goede producten, snelle service. Betrouwbare partij. Ga zo door!

Ruim aanbod en snelle levering

De website heeft een ruim aanbod en een goede beschrijving van de producten, wat belangrijk is voor ergonomische apparaten en hulpmiddelen.

Pakketje volgende dag ontvangen. Goed, stevig ingepakt en met een aardig kaartje.

Helemaal super en handig!!!

Snel binnen, mooie vormgeving, zo handig, echt 'n verrijking in mijn leven! Lezen zonder nekklachten, in elke houding je handen vrij, deze bookseat had ik veel eerder moeten bestellen!

zeer goed geregeld

snel geleverd . nette communiecatie ook als ze iets niet op voorraad hebben

Scherpe prijs, en net dat beetje extra aandacht

Product werd de volgende dag geleverd, inclusief een handgeschreven kaartje. De volgende bestelling mbt ergowerken zal zeker weer hier geplaatst worden.

Zeer duidelijke en overzichtelijke site. Productinformatie is uitstekend. Eigenlijk niks op de service en verzending aan te merken. Mooie producten!

Duidelijke site, met snelle en vriendelijke levering

Het product voldoet aan de verwachting, is snel op de gewenste plek en tijd geleverd, met nog een vriendelijke persoonlijke groet

Fijne website, snelle levering

Ergonomische muis besteld, ging allemaal soepel; goed verpakt en fijn product. Ook goedkoper dan andere websites.

Uitstekende service!

Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling. Na een prettig telefoon gesprek werd mijn fout administratief direct hersteld en kreeg ik de dag erna het juiste product.

Snelle verzending goede prijzen

Snelle verzending goede prijzen.

Uitstekende service en snelle levering

Altijd goede service en snelle levering. Het persoonlijke kaartje bij de levering is erg leuk en wat dat betreft is Ergowerken erg betrokken bij de klant.

Super fijne muis!

De grip is erg prettig en de muis werkt zonder problemen. Aanrader!

Snelle levering, goed product, prima prijs en tegenwoordig bijzonder "een handgeschreven bedankje" bij het pakketje.

Fantastich

Superlichte en gemakkelijk handelbare computer muis

nec plus ultra

Zeer toegankelijke en overzichtelijke website, goed gespecialiseerd aanbod, competitieve prijzen, snelle en uitstekende deskundige respons op chat, snelle levering, vlotte afrekening, wat kan een mens nog meer verlangen van een firma?

Zeer tevreden, vriendelijke service en snel geleverd

Zeer positief over verloop van bestelproces, wijze van communicatie en snelheid van levering

In alles goed

Goede assortiment, prijzen zijn goed en snelle levering. Wij hebben ook nog even contact gehad over een bestelling en dat verliep ook buitengewoon prettig.

Snelle levering en goede, persoonlijke service.

Levering van mijn ergonomische toetsenbord ging snel en probleemloos. Het persoonlijke kaartje van de medewerker die het zelfde toetsenbord gebruikte, vond ik een aardige geste. Bovendien beantwoordde hij mijn aanvullende vragen via de mail snel en uitgebreid. Keurige service.

Uitstekend!

Goede communicatie en een persoonlijk geschreven kaart bij de bestelling is een leuke touch! Zeker aan te bevelen.

Over Ergowerken.nl

Het gezond inrichten van je werkplek moet niet moeilijk zijn, toch? Dat vinden wij dus ook. We hebben er onze taak van gemaakt. Begin 2013 startten wij ergowerken. Heel wat dagen later mogen we dagelijks werkplekken in heel Nederland een ergonomische boost geven. Via chat, telefoon, e-mail en bezoeken op locatie geven we advies en leveren we producten waar je fijner je werkdag mee doorkomt. Een paar van onze mooie services (gratis verzenden & retourneren, 90 dagen zichttermijn) geven je meer zekerheid in het maken van de juiste keuze.