goede service, snelle levering

Er was een foutje gemaakt met het afleveren van onze afzuigkap. Dit werd direct recht gezet met een excuus mail, heel netjes. De volgende dag werd de juiste afzuigkap geleverd en de verkeerd geleverde kap werd opgehaald, prima service.

SUPER Zaak

Mijn afzuigkap was 8 maanden toen deze het begaf, na melding werd dit snel behandeld en een paar dagen later een nieuwe toegestuurd gekregen. Super service, als ik ooit een nieuwe nodig ben ga ik hier zeker weer bestellen!!! TOP!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super behulpzaam Klantvriendelijk Snelle levering Bij vragen gelijk antwoord.

Geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heb er een afzuigkap besteld die na te hebben ontvangen beschadigd was. Helaas was ook de afmeting wat afwijkend zoals was aangegeven op de website. Zonder problemen een nieuw exemplaar ontvangen. Super service en zeker aan te bevelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hebben de AGS 600 Black besteld. Eerst in de verkeerde kleur. Dat was geen probleem, er werd snel en kosteloos omgeruild. Heel erg netjes. De afzuigkap is een mooie design kap die in onze kleine keuken prima staat. Makkelijk schoon te houden, ondanks het glas, goed licht, alleen het geluid is vrij hard. Echte aanrader.

Vooral dezelfde service blijven leveren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aftersales zijn heel erg goed, zijn altijd bereid je te helpen met reserve onderdelen. Bij mij ging lampje stuk werd kosteloos vervangen echt super

Vooral zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na een defect aan de geleverde afzuigkap is dit snel en heel netjes afgehandeld, zeer tevreden

Niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goede service! Bij een aangetroffen oneffenheid op de afzuigkap kregen we hiervoor vervanging en direct reactie per mail. Ook werd het bedrag retour gestort na het ontvangen van een product wat uiteindelijk niet nodig bleek te zijn bij installatie. Daarnaast ben ik erg tevreden met de bestelde afzuigkap. Aanrader om hier je nieuwe afzuigkap aan te schaffen!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komen echt hun afspraken na.Hier zat er een fout in de motor.Na een paar mailtjes werd er gelijk een nieuwe gestuurd.Echt Top

Eigenlijk geen. GA ZO DOOR!!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering goed ingepakt top afzuigkap komen afspraken na. menig berdrijven kunnen hier wat van leren ga zo door een zeer tevreden klant

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle en correcte levering van onze afzuigkap. Bij onze vergissing met het inmeten van de schacht werd ons direct een verlengstuk toegezonden. Super bedrijf ! Ga vooral zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Op de website stond bij de door ons bestelde afzuigkap een pijp diameter vermeld van 100 mm. Echter was dit bij de afgeleverde afzuigkap helaas niet zo. Heb dus zelf een verloopstuk moeten kopen om de juiste aansluiting te realiseren. Heb dit per mail gemeld bij de webshop en kreeg hierop zeer snel antwoord. Er was een aanpassing gemaakt bij deze afzuigkap, maar dit was nog niet aangepast op de website. Afzuigkaponline.nl gaf aan om de gemaakte kosten te vergoeden en of ik hiermee akkoord ging. Heb hen verteld hiermee akkoord te gaan. Binnen een uur was het geld terug gestort en de tekst op de website aangepast. Top, ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

levertijd supersnel ,contact perfect snel antwoord service een dikke 10

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top bedrijf! Snelle levering en goede prijzen. En niet te vergeten top service! Ons rekje werd zwart in de vaatwasser, er werd gelijk een nieuwe geheel kosteloos opgestuurd. Dat is nog eens service. Beveel dit bedrijf absoluut aan.

niks, gewoon zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Service gericht bedrijf, echt een aanrader!!!

Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Helemaal blij mooie afzuigkap ,zeer goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

februari een afzuigkap besteld en keurig op tijd geleverd en verpakt. helaas ging de motor stuk in november. nieuwe motor zonder problemen vergoed door afzuigkaponline na 1 mailtje. helemaal top.

kan niets verzinnen.dit is ook niet nodig prima bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt. Makkelijk bereikbaar voor vragen. Helder en transparant. Voordelig

Kan geen bedenken, zoals een webshop hoort te zijn. Product 1 dag in bedrijf dus kan geen kwaliteit beoordelen, so far so good. Maar het product ziet er mooi en goed uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

bestelgemak, duidelijke site, snelle levering en het belangrijkste een Geweldige service,

ik kan er geen bedenken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Had een jaar een afzuigkap, waarmee ik al heel tevreden was, maar hij stopte er spontaan mee en deed niks meer. Een mailtje gestuurd en al heel snel werd een nieuwe lag geleverd. Waar is dat nog tegenwoordig? Helemaal toppie

Geen verbeterpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering Na 11 maanden niet helemaal goed wekend Zonder morren werd er een andere afzuigkap geleverd Goede service dus Zeer te vreden

Beantwoorden mails oogt wat onprofessioneel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Solide bedrijf , service is ook echt service,garantie is garantie, had een beschadiging op een van de filters van onze afzuigkap. Heb daar melding van gemaakt een dag daarna kwam de post een nieuwe afleveren Dan weet je genoeg. Vriendelijke Groet;Ton .

Geen verbeterpunten gewoon zo doorgaan.Daar kun je iets mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De snelheid van leveren is fantastisch. Ik had een probleem (door de vervoerder?) en dat werd echt super opgelost. Fijn te zien dat goede service nog bestaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

komt de afspraken goed na , bravo goed verpakt en op tijd ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Afzuigkaponline.nl

Filter op Taal