Betrouwbaar en snel

Afzuigkap was snel geleverd, voldoet aan de verwachtingen.

Goede servies

Echt Top, ik heb een Afzuig die niet goed werkt na een email en foto sturen is het geregeld aan te raden Goed bedrijf

Mijn bestelde afzuigkap was beschadigd aangekomen. Na 1 telefoontje gelijk een oplossing geboden. Binnen een dag oplossing afgerond.

Geweldige service

Mijn afzuigkap werd op tijd geleverd en bij het uitpakken ontdekte ik een deukje. Dit gemeld aan de verkoper en dit werd zonder moeilijk te doen meteen naar volle tevredenheid opgelost. Nog even dit, deze review schrijf ik niet op verzoek maar omdat dit bedrijf het verdiend!

Netjes geholpen online. Top service

Afzuigkap gekocht. Ging na 2 maanden kapot. Een telefoontje was genoeg. Binnen 24 uur een nieuwe afzuigkap ontvangen zonder extra kosten. Superservice

zeer tevreden over dit bedrijf

afzuigkap gekocht in september en nu vorige week een probleem met een vetrooster van onze afzuigkap contact gehad met hun en netjes opgelost en een nieuwe opgestuurd zeer tevreden over afzuigkaponline.nl , zal hem zeker aanbevelen

heel goed

een perfecte afzuigkap

Afzuigkap besteld, de volgende dag al in huis. Ondanks de sinterklaasdrukte. Helaas werkte de afzuigkap niet goed. We hadden een mail gestuurd en er werd direct gereageerd. De volgende dag werd meteen een nieuwe afgestuurd. Deze werkt perfect. Kortom top bedrijf.

De service van een bedrijf ontdek je veelal als er iets mis gaat. Bij ons ging een lampje kapot. Na wat vruchteloos online zoeken naar exact een zelfde lampje de vraag maar aan de mensen van afzuigkaponline gesteld. Daar nam men direct de moeite om ons te helpen en informeren. Fabrikanten van afzuigkappen blijken nogal eens van lampjes te wisselen. Daarom maar beide lampjes vervangen door ongeveer soortgelijke. Men bood ons zelfs nog aan de kosten voor de lampjes te vervangen. Prima club!

Top Service

Onze afzuigkap had het begeven en besloot een nieuwe te kopen bij afzuigkaponline.nl. Als door een wonder kwam de kapotte afzuigkap na een reset weer tot leven en werd de bestelling bij afzuigkaponline.nl geannuleerd. Zonder enige vragen werd het bedrag snel op onze rekening gerestitueerd. Zo een service kom je niet snel meer tegen. Als onze afzuigkap het wederom begeeft, zal ik zeer zeker een nieuwe bestelling doen bij afzuigkaponline.nl.

Ik moet even reageren op de review hieronder..

Je hebt te maken met een bedrijf waar mensen hard moeten werken om aan het einde van de dag geld over te houden om van te kunnen leven. Bestellingen worden helemaal gratis thuisbezorgd en dan komt er zo'n klojo zoals jij die niet goed leest en het verkeerde product besteld en daardoor zou dit bedrijf ook nog eens retourkosten moeten betalen en dubbel verlies maken?? Als je dat soort service verlangt moet je maar lekker op BOL.com een afzuigkap gaan bestellen waar je tientallen euro's meer zal moeten betalen. Waar haal je het lef vandaan om deze mensen met een 1 te schofferen terwijl het je eigen domme fout is! Als je alle overige reviews doorleest kun je niet anders concluderen dat jij hier degene bent die een 1 verdiend! Van mij hier een dikke 10.

Retour kosten voor koper

Wat een kutbedrijf Verkeerde Afzuigkap besteld, Wil ik hem terugsturen, maar moet zelf retourkosten betalen. Bah wat een raar bedrijf, nooit van gehoord

Het klopt dat de kosten retour voor de koper zijn als hij verkeerd is besteld de kosten voor verzending naar de klant betalen wij

Na 13 maanden hield de afzuigkap er inerns mee op Mailtje gestuurd en er werd gezegd dat er meteen een nieuwe aan zou komen ! Wat een service ! Geen gezeur en gedoe !

geweldige duidelijke site

hopelijk is de levering net zo overzichtelijk als jullie site

Afzuigkap met achterwand besteld en bij montage wat zes weken later was kwam ik tot de ontdekking dat de het aansluitstuk ontbrak. Heb een mailtje verstuurd met de vraag of dat er bij hoorde te zitten of dat het apart besteld moest worden, kreeg ik een mailtje terug dat het onderdeel direct opgestuurd zou worden zonder enig commentaar. Dat vind ik heel erg klantvriendelijk.

Superservice

Mijn afzuigkap die ik bij afzuigkaponline.nl heb gekocht gaf na anderhalf jaar kuren. Ik heb wat betreft garantie en service slechte ervaring met webshops en had weinig hoop op een goede afloop. Maar deze webshop heeft mij meer dan 100% tevreden gesteld. Ik meldde via mail mijn klacht dat de kap na een half uurtje draaien stopte en pas na geruime tijd weer werkte. Ik heb ook verteld dat ik heb gecontroleerd of de terugslagklep niet bleef hangen en of er geen obstructie in het afvoer kanaal zat. Alles was in orde. Na één dag kreeg ik al antwoord. Dit hoorde niet en of ze een nieuwe vervangende type mochten sturen..... Ik stond perplex. Ik had verwacht dat ik kap voor reparatie zou moeten opsturen. En dan weken zonder kap, enz enz. Maar niets van dit alles. Twee dagen later is de kap bezorgd en ik heb hem meteen opgehangen. Hij werkt als een tierelier. Wat een ongelooflijk goede service zonder moeilijk doen en gezeur. Hier kunnen andere webshops nog een voorbeeld aan nemen. Nogmaals bedankt afzuigkapnline.nl voor jullie uitstekende service

Uitstekend!

Prettig contact via de mail en zeer service gericht. Een echte aanrader want we zijn erg tevreden met onze afzuigkap en hoe een vraag daarover is opgelost. Laura Meijer

Zeer goede en snelle service

De bij afzuigkaponline gekochte afzuigkap die ik voor mijn schoonouders kocht maakte na een aantal maanden steeds meer lawaai. Zonder problemen werd er snel een nieuwe geleverd die ook al binne afzienbare tijd hetzelfde mankement vertoonde. Nu werd er ook weer zonder problemen snel de nieuwe afzuigkap van een ander merk geleverd. In beide gevallen waren er voor ons geen kosten aan verbonden. Ik heb het wel eens anders meegemaakt. Snelle en fijne communicatie en perfecte service. Een absolute aanrader!

Gewoon top service

Wij hadden een 90 cm schouwkap besteld voor € 139,00. Wat kan je hier van verwachten? Maar we willen de keuken op niet al te lange termijn aanpassen en een dure kap is dan zonde. Zonder is ook geen optie. De kap werd geleverd en bij het uitpakken bleek er 1 lampje kapot te zijn. Er zat ook een deuk aan de zijkant maar dat zie je niet als je hem aan de muur hangt. Wij hadden zoiets van voor dat geld ga ik al die rompslomp niet overhoop halen en hangen hem gewoon op. Echter na 2 dagen begon de motor in de kap te resoneren en later langzamer te draaien. Kortom de kap was dus niet in orde. Contact opgenomen met Afzuigkap online en zonder problemen wer er direct een ander exemplaar gestuurd. Deze hebben we nu naar tevredenheid in werking. Kortom TOP service bij deze firma.

Uiterst correcte service en zeer goede prijs

In eerste instantie een kap gekocht van 80 centimeter. Blijkt dat ik het verkeerd heb opgemeten. Cobntact met Rick gezocht. Geen enkel probleem, de juiste kap wordt direct op de koerier gezet en geen enkel administratief gerommel. Top service. Dit bedrijf is zeker de moeite waard qua aanbod en zeker prijsverhouding.

Ik bestelde een Motorloze afzuigkap en die kwam binnen Met beschadiging en ik heb direct gebelt en gemailt en binnen een uur werd er een nieuwe opgestuurd. Echt een top service!! En goeie producten

Top oplossing!

Maandag telefonische melding en mail over een afzuigkap die na 3 maanden stuk was. Er werd direct opgenomen maar op mijn mail die ik moest sturen kwam geen reactie. Nieuwe mail gestuurd en ook geen reactie dus maar een review ingestuurd. Hierop werd direct gereageerd en mijn probleem opgelost door binnen 24 uur een nieuwe afzuigkap te sturen. Dit overtrof mijn verwachtingen dus complimenten. Mijn mails waren blijkbaar niet ontvangen en dat kan natuurlijk wel eens gebeuren. Ik kan u dit bedrijf aanraden!

Afzuigkap kwam defect aan. reactie binnen 10 minuten van afzuigkappen.nl we sturen een nieuwe kap. Binnen 2 dagen geleverd top service Ria

Perfecte service zelfs nadat er na 3 maanden onze kap kapot was. Na een zeer correcte mail wisseling meteen een nieuwe ontvangen