Perfecte service

Roosters na een jaar in de afwasmachine gedaan, die kwamen er niet zo mooi uit uiteraard. Mail gestuurd om te kijken of ik de roosters opnieuw kon bestellen. Dat kon en wel geheel kosteloos. Wat een goede service na een domme actie van mijzelf.

Waardeloos.

Ik heb in 2 jaar tijd 3 nieuwe afzuigkappen moeten monteren. 1 en al ellende. 2 keer kapot display en heb nu eentje met druk knoppen gemonteerd. Kijken hoelang deze mee gaat. Ik ga gelijk maar opzoek naar alvast een nieuwe. Helemaal klaar mee. Onvoorstelbaar dit. Wat een troep.

Snelle goede service na defect bij levering

Geleverde afzuigkap bleek een gescheurde luchtrotor te hebben, waardoor ratelen en trillen. Meteen gemeld, met foto, en per omgaande werd een nieuwe vervangende afzuigkap opgestuurd die prima werkt.

Ik had verkeerde filter besteld, gebeld en kreeg een dag later de goede filter toe gestuuer top!!

Netjes en snel geleverd

Motorloze vlakscherm afzuigkap besteld. Deze werd snel geleverd en was heel degelijk verpakt en beschermd. Net pas zelf geinstalleerd. Ging prima op een scharnier na die in de weg zat en verplaatst moet worden. Maar daar kan afzuigkaponline natuurlijk niets aan doen. Eerste indruk is heel positief. Zou hier zo weer bestellen.

Bestelde afzuigkap bleek qua bevestiging toch niet te passen in de daarvoor passende ruimte. Dit kwam daar ons gat ruimer bleek. Hier de bestelde afzuigkap op retour gezonden en keurig ons geld terug ontvangen. Chapeau voor dit bedrijf!

Snelle service en goede afhandeling bij reclameren

Had de classico zwart besteld. Kwam geheel volgens afspraak in goede verpakking bij mij afgeleverd. Helaas was de kap tijdens productieproces al beschadigd, gemeld bij bedrijf. Zij hebben dit zeer elegant en naar volle tevredenheid voor mij opgelost.

goede service, snelle levering

Er was een foutje gemaakt met het afleveren van onze afzuigkap. Dit werd direct recht gezet met een excuus mail, heel netjes. De volgende dag werd de juiste afzuigkap geleverd en de verkeerd geleverde kap werd opgehaald, prima service.

SUPER Zaak

Mijn afzuigkap was 8 maanden toen deze het begaf, na melding werd dit snel behandeld en een paar dagen later een nieuwe toegestuurd gekregen. Super service, als ik ooit een nieuwe nodig ben ga ik hier zeker weer bestellen!!! TOP!

Pluspunten

Super behulpzaam Klantvriendelijk Snelle levering Bij vragen gelijk antwoord.

Geen!

Pluspunten

Heb er een afzuigkap besteld die na te hebben ontvangen beschadigd was. Helaas was ook de afmeting wat afwijkend zoals was aangegeven op de website. Zonder problemen een nieuw exemplaar ontvangen. Super service en zeker aan te bevelen!

Pluspunten

Hebben de AGS 600 Black besteld. Eerst in de verkeerde kleur. Dat was geen probleem, er werd snel en kosteloos omgeruild. Heel erg netjes. De afzuigkap is een mooie design kap die in onze kleine keuken prima staat. Makkelijk schoon te houden, ondanks het glas, goed licht, alleen het geluid is vrij hard. Echte aanrader.

Vooral dezelfde service blijven leveren.

Pluspunten

Aftersales zijn heel erg goed, zijn altijd bereid je te helpen met reserve onderdelen. Bij mij ging lampje stuk werd kosteloos vervangen echt super

Vooral zo doorgaan

Pluspunten

Na een defect aan de geleverde afzuigkap is dit snel en heel netjes afgehandeld, zeer tevreden

Niet

Pluspunten

Snelle levering en goede service! Bij een aangetroffen oneffenheid op de afzuigkap kregen we hiervoor vervanging en direct reactie per mail. Ook werd het bedrag retour gestort na het ontvangen van een product wat uiteindelijk niet nodig bleek te zijn bij installatie. Daarnaast ben ik erg tevreden met de bestelde afzuigkap. Aanrader om hier je nieuwe afzuigkap aan te schaffen!

Geen.

Pluspunten

Komen echt hun afspraken na.Hier zat er een fout in de motor.Na een paar mailtjes werd er gelijk een nieuwe gestuurd.Echt Top

Eigenlijk geen. GA ZO DOOR!!!!!

Pluspunten

Snelle levering en goede service

Geen

Pluspunten

snelle levering goed ingepakt top afzuigkap komen afspraken na. menig berdrijven kunnen hier wat van leren ga zo door een zeer tevreden klant

geen

Pluspunten

Zeer snelle en correcte levering van onze afzuigkap. Bij onze vergissing met het inmeten van de schacht werd ons direct een verlengstuk toegezonden. Super bedrijf ! Ga vooral zo door.

Pluspunten

Op de website stond bij de door ons bestelde afzuigkap een pijp diameter vermeld van 100 mm. Echter was dit bij de afgeleverde afzuigkap helaas niet zo. Heb dus zelf een verloopstuk moeten kopen om de juiste aansluiting te realiseren. Heb dit per mail gemeld bij de webshop en kreeg hierop zeer snel antwoord. Er was een aanpassing gemaakt bij deze afzuigkap, maar dit was nog niet aangepast op de website. Afzuigkaponline.nl gaf aan om de gemaakte kosten te vergoeden en of ik hiermee akkoord ging. Heb hen verteld hiermee akkoord te gaan. Binnen een uur was het geld terug gestort en de tekst op de website aangepast. Top, ga zo door.

Pluspunten

levertijd supersnel ,contact perfect snel antwoord service een dikke 10

geen

Pluspunten

Top bedrijf! Snelle levering en goede prijzen. En niet te vergeten top service! Ons rekje werd zwart in de vaatwasser, er werd gelijk een nieuwe geheel kosteloos opgestuurd. Dat is nog eens service. Beveel dit bedrijf absoluut aan.

niks, gewoon zo doorgaan

Pluspunten

Service gericht bedrijf, echt een aanrader!!!

Ga zo door!

Pluspunten

Helemaal blij mooie afzuigkap ,zeer goede service.

Pluspunten

februari een afzuigkap besteld en keurig op tijd geleverd en verpakt. helaas ging de motor stuk in november. nieuwe motor zonder problemen vergoed door afzuigkaponline na 1 mailtje. helemaal top.

kan niets verzinnen.dit is ook niet nodig prima bedrijf.