Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt. Makkelijk bereikbaar voor vragen. Helder en transparant. Voordelig

Kan geen bedenken, zoals een webshop hoort te zijn. Product 1 dag in bedrijf dus kan geen kwaliteit beoordelen, so far so good. Maar het product ziet er mooi en goed uit.

Pluspunten

bestelgemak, duidelijke site, snelle levering en het belangrijkste een Geweldige service,

ik kan er geen bedenken

Pluspunten

Had een jaar een afzuigkap, waarmee ik al heel tevreden was, maar hij stopte er spontaan mee en deed niks meer. Een mailtje gestuurd en al heel snel werd een nieuwe lag geleverd. Waar is dat nog tegenwoordig? Helemaal toppie

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Snelle levering Na 11 maanden niet helemaal goed wekend Zonder morren werd er een andere afzuigkap geleverd Goede service dus Zeer te vreden

Beantwoorden mails oogt wat onprofessioneel

Pluspunten

Solide bedrijf , service is ook echt service,garantie is garantie, had een beschadiging op een van de filters van onze afzuigkap. Heb daar melding van gemaakt een dag daarna kwam de post een nieuwe afleveren Dan weet je genoeg. Vriendelijke Groet;Ton .

Geen verbeterpunten gewoon zo doorgaan.Daar kun je iets mee.

Pluspunten

De snelheid van leveren is fantastisch. Ik had een probleem (door de vervoerder?) en dat werd echt super opgelost. Fijn te zien dat goede service nog bestaat.

Pluspunten

komt de afspraken goed na , bravo goed verpakt en op tijd ontvangen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Had Ardo 70cm afzuigkap gekocht en kreeg alleen een ander model.( onderkant en knoppen) Gelijk gemaild en kap is iets veranderd. Door miscommunicatie heb ik kap retour gedaan en geld retour. Het staat nu ook op site vermeld bij dit product.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, leuke modellen en goede verpakkingen van glazen onderdelen. Redelijke prijs-kwaliteit verhouding.

Elektra is belabberd en zelfs gevaarlijk (ben zelf elektrotechnicus). Achter de schakelaar zaten ongeisoleerde fastonstekkers in het metalen profiel (is verboden, zie NEN3140). Als er door een kapot stekkertje of een los stekkertje contact zou ontstaan met de metalen rand en de stekker van de kap zit in een ongeaard stopcontact dan krijgt de gebruiker die de kap aanraakt 230V te verwerken. Ook is de bedrading onvoldoende dubbel-geïsoleerd omdat de hoesjes die over de bedrading zitten te kort zijn, met name in de bochten waar veel scherpe randjes zitten. Om het elektraverhaal compleet te maken zit de aansluitdoos niet bovenop de kap maar IN het kanaal! Dat is vragen om problemen met inkruipend vocht en vet, bij gemotoriseerde kappen komt dan nog het probleem dat de draden vertind zijn en geen hulsjes hebben. Vertinde draden werken zich na verloop van tijd compleet los met de mogelijkheid tot oververhitting van de klemmen en dus mogelijk brand.

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit, snelle levering, echt goed ingepakt. Miste bij levering van de F4 het rvs frontlijst, gebeld en gemaild, volgende dag al de rvs frontlijst binnen echter met een deukje erin, waarschijnlijk gebeurd tijdens productie. Opnieuw gebeld en volgende dag al een nieuwe rvs frontlijst binnen. Ondanks dit toch klasse, zoals het ook hoort. Echte aanrader.

Vooral zo doorgaan met goede service verlenen aan de klant.

Pluspunten

Erg snelle levering. Verkeerde kap besteld, bellen en mail gestuurd. Andere wordt geleverd en oude weer meegenomen. TOP geregeld.

Pluspunten

Perfecte afhandeling en een zeer goede service. Ga zo door

Pluspunten

Snelle levering en een perfecte service

Pluspunten

Na verzending eerste contactmail kreeg ik de volgende dag een antwoordmail met de mededeling dat de door mij gewenste vervangende bedieningspaneeltje van mijn RVS afzuigkap zou worden toegestuurd. 2 Dagen daarna had ik de bestelling al in huis, zonder nota. Waar vind je tegenwoordig nog een dergelijke service?

Pluspunten

Na een mailtje wordt een nieuwe metaal-fliter opgestuurd, nadat het eruit was gevallen door niet goed klikkende clipjes.

Pluspunten

Helemaal top, zeer snelle levering en ziet er mooi uit. Toch gelukt om een kap van 70cm te bestellen. Proficiat heren.

snoer is inderdaad kort, maar geen probleem.

Pluspunten

Snel geleverd, met kosteloos een extra deel schoorsteen. Ziet er goed uit, onbeschadigd. Werkt verder prima. Goede prijs.

Wij kochten nado 600 zwarte afzuigkap. De verlichting is echt waardeloos. Goedkoop, chinees spul. Geeft echt te weinig licht. Kan beter.

Pluspunten

Na een mailtje nieuwe metaal-fliters opgestuurd. 25-11-2014

ga zo door met service

Pluspunten

ik had het afdek kapje van de verlichting va de afzuigkap F6 stuk , na een mailtje aan het bedrijf kreeg ik de volgende dag al een nieuw afdekkapje opgestuurd , kosteloos ,met de mededeling dit is service , super waar kom je dit nog tegen ?

Ga zo door met de prima klantvriendelijke service .

Pluspunten

Wij hadden een verkeerde afzuigkap besteld, er is gelijk een andere geleverd.

geen

Pluspunten

Super service. Motor stopte na kort gebruik. Even gemailt en ja na enkele dagen niet alleen de motor maar gewoon complete nieuwe afzuiger. Wat wil je nog beter???

Hier gewoon je afzuiger kopen ! Als er wat mee is even mailen en de service gaat voor je aan de gang.

Pluspunten

Goede service we hebben in november vorig jaar een afzuigkap gekocht die de volgende dag is afgeleverd. Na montage bleef soms de knop van de lampjes niet hangen en moest meerdere malen opnieuw ingedrukt worden. Hierna ging er eerst een lamp uit en na enige tijd ook de tweede. De knop bleef toen helemaal niet meer hangen Een dag na mijn mailtje over de klacht kreeg ik een complete nieuwe knoppen unit toegestuurd en na dat ik deze had ingebouwd en de lampjes had vervangen werkte alles weer als nieuw

Ga zo door

Pluspunten

Hele goede service, nadat 1e afzuigkap beschadigd was hadden we binnen 3 dagen een ander binnen. Goede, nette, snelle service

Pluspunten

Bestelling geplaatst, helaas niet na 24 u maar na 48 u binnen. Maar dat reken ik ze niet aan, vervoer kan niet helemaal gegarandeerd worden. Bij uitpakken bleek dat er in beide filters een deuk zat, heb gemaild en twee dagen later had ik al nieuwe in huis. Geen moeilijk doen of gezeur. Ik las het hieronder al; zo hoort een internetbedrijf te werken. Ook de medewerker aan de lijn (Mark) was erg behulpzaam.

Ga gewoon zo door.

Pluspunten

Oliva 900 Goed product voor een prima prijs, Alles netjes afgewerkt en prima service ! Zo hoort een internet winkel te zijn.

Die zijn er niet

Rietveldenweg 43 5222ap Den bosch