Kwaliteit én service voor de scherpste prijs!

Geweldig bedrijf! Ik heb voor aankoop veel vergeleken maar de prijs is hier absoluut het laagst, en dat voor fantastische kwaliteit én service. Wij hebben een matrastopper voor onze bedstee laten maken, we kregen na het aangeven van onze keuze in materiaal zelfs nog uit hun eigen initiatief advies welk materiaal geschikter zou zijn. Ik mocht meermaals staaltjes laten komen en heb zo de perfecte stof kunnen uitzoeken. Door een situatie in onze bedstee die zij ook niet konden voorzien lag het matras niet helemaal lekker erin. Menig ander bedrijf zou daar de schuld gelegd hebben, maar 123maatkussens heeft zonder probleem het matras opgehaald en aangepast zodat hij beter zou liggen. Het contact is snel, persoonlijk en duidelijk met iemand met verstand van het product. Ik hoop snel een foto te kunnen toesturen zodra onze verbouwing klaar is en we de bedstee in orde gaan maken. Voor mij geen ander bedrijf meer, alles op maat koop ik vanaf nu op 123maatkussens!

Ge-weldig!

Vorige week donderdag besteld in de stof Cartenza Liver en nu de week erop op vrijdag al geleverd. Heel mooi gemaakt en het schuim (SG35) is lekker stevig. Wij zijn zeer tevreden!

Uitstekende keus voor een kussen op maat

2x bij dit bedrijf een bestelling geplaatst, en 2x dezelfde zeer positieve ervaring gehad: *Bedrijf is goed te bereiken, niet zo'n irritant keuzemenu met 10.000 opties. *De medewerkers denken met de klant mee, in plaats van een bestelling gelijk door te zetten waar een betere optie aanwezig is, en hebben waardevolle suggesties. *Prijzen zijn concurrerend, en de geleverde kussens voldoen aan de (kwaliteits)verwachtingen. *Bestelproces is duidelijk, klant wordt goed op de hoogte gehouden. *Beide keren werd de bestelling snel geleverd, voor de verwachte afleverdatum. Dit is hoe ik verwacht dat een bedrijf zaken doet. Heb ik weer een kussen nodig, dan weet ik waar ik heen ga.

Mooi kussen

Met behulp van de kleurstalen precies de juiste stof gevonden.

Heel mooi

De instructies gevolgd op de website en het kussen is helemaal perfect. Goede kwaliteit. Erg tevreden.

super !

erg goed geholpen , snelle levering . goede service .

goed maar enigszins te zacht

ik heb een hardere zit verwacht, steviger

Perfecte mooie kussens.

In onze infrarood sauna kussens gekocht, extra dik. Mooie afwerking, perfecte afmetingen, zalig om op te liggen....

Snel geleverd. En ziet er perfect uit.

Keurig gemaakt, top!

Makkelijk en mooi voor een goede prijs

Online kwam ik 123maatkussens tegen. Ik heb het kussen voor onze erkerzitje zelf online kunnen maken (materiaal, kleur, vorm en dikte kunnen bepalen). En op mijn vragen had ik gelijk antwoord via een vriendelijke medewerker aan de telefoon. Ik ben meer dan tevreden met het gemak van de bestelling en de kwaliteit van het kussen!

Mooi en precies gemaakt

En ook nog eens conform afspraak geleverd. Niets op aan te merken dus

Ziet er goed uit.

Het kussen ziet et prima uit past goed, maar helaas is hij te hard, Jammer dat ik hem niet kan gebruiken. Mvg. Marianne van Hooren

perfect

vriendelijke, behulpzame klantenservice. snelle levering.

Super mooi gemaakt !

Goed geholpen en zeer tevreden over resultaat !

alles heel vlot verlopen

Het was makkelijk om te bestellen. De levering verliep heel vlot en het resultaat is als verwacht. Het is prachtig

zeer goed

zeer goed en rap en goedkoop

Fantastische service

Goede service na verkoop

Snel en professioneel

Het kussen werd besteld met duidelijke instructies van hun kant om dit goed te specifiëren. De levertermijn werd gerespecteerd en het kussen voldeed perfect aan de vereisten.

Keurig en precies!

De kussens voor onze camper werden sneller geleverd dan beloofd was! Dikke plus! En dankzij de gratis staaltjes die we aan konden vragen is het ook nog gewoon precies de goede bekleding in precies de goede kleur geworden!

super

Het kussen die we bestelden, was top in orde. Heel mooi afgewerkt, en vroeger geleverd dan voorzien.

Precies zoals ik het hebben wil

Kussen in de maat en stoffering zoals besteld gekregen binnen de afgesproken termijn.

Prima product en levering.

Het product is volledig zoals door mij gewenst gemaakt en is van uitstekende kwaliteit. De communicatie vanaf het moment tot de levering was prima.

Super mooi. Netjes afgewerkt en was perfect

Kussens werden snel geleverd en zien er prachtig uit. Mooi gemaakt!

Kiyoh Bewertungen