FANTASTISCH!

Onze eerste ervaring met 123maatkussens en zouden dit iedereen aanraden!

Lekkere stevige vulling, helaas de hoes minder

De hoes krijgt snel pluisjes en bolletjes van het erop zitten. Jammer want de kussen zitten heerlijk en blijven mooi in model terwijl er dagelijks op gezeten wordt.

Bedankt voor je beoordeling! Elke stof heeft andere eigenschappen waardoor de ene stof beter geschikt is voor de ene toeppassing dan voor de andere. De stof die jullie gekozen hebben is een standaard stof die we niet adviseren voor intensief (dagelijks) gebruik. We zullen even contact met je opnemen om te kijken of we wellicht iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team 123maatkussens

Geweldige zitcomfort.

Na enige dagen wachten,na de bestelling,werden de kussens bezorgd. Meteen op de stoelen gelegd en we zijn enorm enthousiast over het zitcomfort wat deze kussen hebben. Ook de uitstraling is goed. Gewoon hele fijn en mooie kussens.

Kwaliteit is super en netjes

Prachtige kussens, hele goede kwaliteit, goede prijs.

Heel erg mooie kussens en ook heel erg snel geleverd. De kwaliteit en pasvorm zijn echt meer dan geweldig. Ook hele goede customer service en mensen die nog harder willen lopen voor hun klanten. Dat gebeurt tegenwoordig niet meer zo vaak. Meer dan tevreden: met het product, met de prijs en met de service. Een echt aanrader. En ik schrijf niet zo vaak reviews, maar deze is het echt waard!

Prima kussen!

Heel tevreden over het kussen en de snelle levering!

Perfecte en snelle service

We hadden een kussen op maat laten maken voor op onze kist in de garderobe en de kleur en maat (en prijs) waren precies zoals wij in gedachte hadden. Gewoon perfect! Heel erg blij mee en de stof blijft mooi. We gaan zeker vaker bij 123maatkussens bestellen…

Goede klantenservice en denken met je mee. Levering en kwaliteit kussen/zitting perfect.

Stelt niet teleur.

Mooie kwaliteit hoezen.

PERFECTO MUNDO

Echt dit hadden we tien jaar eerder moeten doen... Kussen past perfect en zit heerlijk ( dikste kwaliteit genomen ).

Snelle levering en nette kussens

De bestelling was eenvoudig geplaatst en snel geleverd. Kussen ziet er (nog steeds) netjes uit en precies zoals wij het besteld hadden

Ik ben superblij met mijn kussen!

Fantastische service. Ik heb een kussen laten maken voor mijn 3- zitsbank omdat deze te laag voor mij werd. Uitstekend advies gekregen over soort kussen en stofkeuze (men stuurde 4 kleurstalen om de juiste keuze te kunnen maken). De kleur en de stof moest namelijk bij mijn huidige bankbekleding passen. Vriendelijke medewerkers die meedenken en zelf initiatief nemen als dat nodig is. SUPER.

Top bedrijf dat goed met je meedenkt!

Gisteren een bestelling geplaatst! We werden vrij snel gebeld met een aantal praktische tips en vragen! Zaken waar wij geen rekening mee hadden gehouden! Waar maak je nog mee dat er zo met je wordt meegedacht! TOP! Kregen weer keurig een aangepast besteloverzicht in de mail! Later nog iets aangepast, was totaal geen probleem! Nu wachten we onze kussens af!!

Dit is pas SERVICE!

Bestelling geplaatst en direct teruggebeld. Om er zeker van te zijn dat ik geen foute keuze had gemaakt. In mijn onwetendheid was dat zo. Samen een perfecte oplossing gezocht en komt met nieuw (prijs)voorstel. Hier wordt ik echt blij van.

12 kussens besteld voor de zithoek op de boot, geweldige kwaliteit. Mooie afwerking. Sneller geleverd dan verwacht en dat tegen een absoluut keurige prijs. Aanrader

Een mooi product en goede communicatie!

Voor het werk twee hele mooie zitkussens besteld voor in de vensterbanken. Doordat de betaling even anders moest, dan normaal was er een goede en heldere communicatie en een goed advies. De levering na de betaling was zoals beloofd, goed. Hoe het product eruit ziet op de site als voorbeeld zo ziet het er in het echt uit! We zijn er erg blij mee en raden 123maatkussens.nl bij iedereen aan!

Geweldig goed geholpen

Wat een klantvriendelijk bedrijf, heel goed geholpen met de juiste kussens voor de lounge set. Een bedrijf wat gaat voor goede voorlichting en niet voor de portemonnee! Top bedrijf

Alles super, top Qualität!

Die Kissen wurden schnell nach Wunsch gefertigt und versandt, Stoffqualität ist hervorragend und alles genau wie beschrieben. Vielen Dank und gerne wieder!

Mooie kussens van goede kwaliteit en uitstekende adviezen

Ik had een kussen nodig met een uitkeping en dat is prima gelukt. Kwaliteit blijft prima. Kan de kussens goed afstofzuigen. Dus ook ideaal met huisdieren. Misschien wel afhankelijk van de stof die je kiest.

Na een verkeerde keuze te hebben gemaakt voor de vullingen van onze kussens zijn wij zeer naar tevredenheid geholpen. Wij hebben nu heerlijke kussens!

Top, alles klopte, geen enkele negatieve opmerking.

Hebben kussens voor onze camper besteld, levering alleen maar positief, prijs correct, levertermijn correct, maten exact zoals opgegeven, stof goede kwaliteit, naaiwerk, rits, patroon uitstekend. Kunnen dit bedrijf alleen maar aanbevelen.

coussins exterieurs

Merci pour votre aide par téléphone pour la prise de dimensions . Chaque année je commande des coussins et le tissus est toujours suivi ;Finitions impeccables , délais toujours maintenu . N'hésitez pas !

Top kussens die heerlijk zitten

Voor onze lounge set nieuwe kussens besteld. Door alle info die op de website staat gekozen voor de kussens die het meest bij ons passen. Na 3 weken werden de kussens geleverd. Hartstikke mooi gemaakt, kleurvast want sommige kussens liggen echt pal in de zon en ze zitten nog eens heerlijk. Wij kunnen weer een paar jaar genieten in de tuin!!

Helemaal top!

Dit is echt DE website als je kussens wilt hebben voor bijvoorbeeld je loungeset. 123kussensopmaat biedt enorm veel keuze als het gaat om stoffen en kleuren en zelf het vulling voor je kussens. Alle maten zijn mogelijk en het bestelproces is heel makkelijk dankzij de duidelijke website. Het is aan te raden om van tevoren wat kleurstalen aan te vragen, maar dit is gratis en je kunt er drie tegelijk aanvragen. Om je te helpen met kiezen kun je de beschrijving van de stoffen doornemen, waardoor je van tevoren al een selectie kunt maken uit welke soort stof voor jouw kussens geschikt zouden zijn. Ook staan er een aantal foto’s online om je een idee te geven van wat er allemaal mogelijk is. Wij kwamen er desondanks toch niet direct uit voor wat betreft de kleur, dus we hebben contact opgenomen per mail en hier zijn we uiteindelijk heel goed mee geholpen; we hebben een kleur gekozen op basis van de opties die we na overleg toegestuurd kregen. Daarna 12 grote kussens besteld voor twee loungebanken, een grote bestelling dus, maar de levertijd was sneller dan verwacht! De aflevering was netjes op tijd en snel, de kussens waren zorgvuldig en praktisch ingepakt. Toch een beetje spannend want zou het toch niet tegenvallen? Gelukkig niet! De kussens zijn prachtig en we zijn er echt heel blij mee. Ik hoop de kussenhoezen schoon te houden maar ze zijn evt. wasbaar, hier heb ik (nog?) geen ervaring mee. Maar vooralsnog kan ik deze leverancier aanbevelen!

Great service and quality

Amazing service, prompt delivery, quality product. I was not sure about my order, the colour and model to choose. They helped me to made the order online from the pictures of my furniture and I’m very happy with the design and quality.

Leemskuilen 5 5563CK Westerhoven