Great service and quality

Amazing service, prompt delivery, quality product. I was not sure about my order, the colour and model to choose. They helped me to made the order online from the pictures of my furniture and I’m very happy with the design and quality.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Ziet er keurig uit. Sneller dan verwacht geleverd. 1 tip; de plofkussens vallen lager uit omdat de maat van de stof aangehouden wordt en ze enigszins bol zijn. Wel goed als dit vooraf vermeld zou staan.

Op maat gemaakt zitkussen voor de eetbank. Eerst 4 kleurenstaaltjes besteld. Daaruit een keuze gemaakt. Kwaliteit is uitstekend. Met hulp van de website juiste dikte besteld. Blij mee.

Prima service!

Erg blij met de nieuwe loungebank kussens...

Eenvoudig te bestellen en goede kwaliteit

Overzichtelijke website en eenvoudig te bestellen. De kussens bevallen zeer goed: fijne stevige kussens en mooie stof; maat past perfect.

excellent

klantvriendelijke bestelmogelijkheid, goed kwaliteit kussens. Wellicht tip geven om als je kiest voor dikkere rugkussens om de kussens niet alleen hoger maar ook breder te bestellen als opgemeten

Gemak, communicatie en fijn product

Prima programma om kussen op maat te bestellen, duidelijke uitleg en fijn dat je stofproef kunt aanvragen. Daar heb ik overigens geen gebruik van gemaakt. Kussen past perfect, ziet er strak uit, naden, rits, allemaal keurig. Top dus!

Geweldig meegedacht

Goed advies gehad kwa stof en vulling en hoe ik de hoek in moest meten met plofkussens. Bedankt!

Prachtig lang kussen dat goed is schoon te houden. Belangrijk daar wij een jonge hond hebben.

Ik heb een mooie bank onder de vensterbank staan van 2,5 meter. Een geliefde plek van velen om op de zitten. Zo ook voor onze hond. Het geeft hem een goed overzicht over de straat hij wil weten wie komt en gaat. Een breed kussen die gemakkelijk is schoon te houden wordt dan belangrijk. Het blauwe kussen wat ik besteld heb voldoet volledig aan mijn wensen.

Geweldige service

Ik had per ongeluk een verkeerde vorm aangegeven. Het viel de medewerkster op en belde me of dat echt de bedoeling was. Het duurt wel even om te wachten op het kussen. Maar de kwaliteit mag er wezen. Past precies in mijn stoel. Heb er veel plezier aan. Ook de kleur die ik had verwacht. Alleen maar lof voor dit bedrijf. Als ik ooit weer een kussen nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

Makkelijk bestellen en geleverd product voldoet aan de wensen.

Ik vond de site makkelijk te vinden, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Spullen kwamen snel en waren goed ingepakt. Kussens zelf zijn van hoge kwaliteit. Zij liggen zo lkkr dat ik zelf een keer op heb geslapen. Dank je wel.

top

echt heel netjes gemaakt maten kloppen precies en de dikte van de kussens zijn erg comfortabel kortom echt top heel blij mee groet Monique

Makkelijk te bestellen en heel netjes gemaakt

Mijn vragen werden snel beantwoordt. De kussens zijn makkelijk te bestellen. T wordt duidelijk weergegeven. De kussens zijn heel netjes gemaakt. De levertijd klopt! Dus al met al ….. heel blij mee!

Professionnel service

Kussen precies op tijd, perfect afgewerkt, erg goede kwaliteit

Mooi op maat gemaakte bankkussens!

Wij hebben 2 tuinbanken met afwijkende maten. We konden nergens passende zitkussens vinden. Tot we bij 123maatkussens uitkwamen. De juiste maten doorgegeven en een paar weken later zijn ze bezorgd. Passen perfect en een hele mooie kwaliteit!

ALTIJD TOP!

Voor de derde keer hebben wij hier kussens besteld, 2 x voor onze rotan stoelen bij de eettafel en nu voor onze zelf gebouwde camperbus. ik wilde het eerst zelf doen, maar toen ik zag hoeveel geld dat nog ging kosten al gauw voor 123 gekozen. En zoals onze voorgaande ervaringen ook nu weer snel en supernetjes geleverd voor een prima prijs. Ik zie meer goeie reviews op ons camperforum en volkomen terecht!

Snelle levering en prima kwaliteit.

Zoals al gezegd, de kwaliteit van de kussens is top. Wat fijn is dat de stof erg makkelijk te reinigen is. Mochten we ooit weer kussen nodig hebben, gaan we zeker weer hier bestellen.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Professioneel en klantgericht

Prettige en vriendelijke communicatie. Weliswaar op afstand (sms, e-mail), maar dat was geen enkel probleem. Fijne terugkoppeling na iedere stap in het proces. Opgegeven maatvoering perfect uitgevoerd. Goede adviezen waar ik zelf twijfelde. Snelle en adequate levering. Eigenlijk alles zoals het hoort. Super, niets dan lof!

Duidelijke info vooraf, kwaliteit en service zoals verwacht

Duidelijke info vooraf, kwaliteit en service zoals verwacht

Te harde kussens

Wij hebben gekozen voor de kussens met het grootste zitcomfort. Het zijn absoluut mooie kussens maar wij ervaren geen fijn zitcomfort. Kussens zijn gewoon te hard.

Bedankt voor uw beoordeling en opmerking. U heeft bij uw bestelling gekozen voor de standaard SG35 vulling (dit is een stevig/hard) zitkussen. Een kussen met een hoogzitcomfort is bijvoorbeeld de HR45 (dit is een medium harde vulling). Helaas hebben we geen klacht van u ontvangen, we zullen even contact met u opnemen om te kijken wat we kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team 123maatkussens

Kwaliteit, maatvoering klopt

Stof in het echt beter dan de sample,

Goede kwaliteit en service

Product is van prima kwaliteit, vriendelijke klantenservice. Alleen jammer dat men soms met een persoonlijke koerier werkt en als je dan niet thuis bent, wordt levering terug naar Nerdeland gestuurd ipv af te leveren in onze postkluizen of bij de buren of in een pickup winkel

Geweldig lekker zitkussen.

Goed advies gekregen voor het kussen. Neem een SG35 voor een zitkussen. Fijn om te kunnen kiezen uit de maten en kleur. Stof is ook waterafstotend, helemaal top. Voor iedereen aan te raden keurig netjes genaaid. Ben zelf coupeuse, echt heel netjes en we genieten er nu van nu het mooi weer is.

Leemskuilen 5

5563CK Westerhoven