value for money!

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Geholpen door een zeer prettige medewerker!

Mooie boedha en snelle levering.

Gewoon alles top :)

Al verschillende malen gekocht en steeds alles dik in orde. Prijs / kwaliteit zeer goed. Ook het contact per mail is uitstekend . Zal zeker nog bestellingen doen .

Mooie stevige beelden

Vlugge en verzorgde bestelservice

Geweldige service

Na dat het eerste boeddhabeeld wat ik besteld had beschadigd aan kwam en ik dat telefonisch aangaf kreeg ik na het sturen van een paar foto's onmiddellijk een nieuwe toegestuurd. Vervolgens werd ik gebeld of ik tevreden was. Dat noem ik nou service. Heel hartelijk dank en ik weet zeker dat ik nog een x terug kom.

Snelle reactie via mail maar ook telefonisch. De Boeddha opgehaald en ik mocht een kijkje nemen in het magazijn. Hele vriendelijke mensen.

Mooi beeld, maar licht beschadigd.

Het is een heel mooi beeld. We kozen voor donkergrijs. Wel was er op enkele plaatsen een heel kleine beschadiging, nl. een wit tikkeltje van de donkergrijze verf die er af was gegaan. Dat is spijtig.

Prachtige beelden voor leuke prijs

Zeer vriendelijke mensen. Veel keus. Heel grote beelden en ook voor de kleinere beurs is er keus.

Prachtig beeld en levering super.

We hebben een prachtig massieve Buddha beeld voor een zeer redelijke prijs. De levering was exact op de van te voren aangegeven tijd en de verpakking was perfect. Zeer tevreden over Boeddha-beelden en de vervoerder. Super!!!!!

Super geholpen

Heel vriendelijk ontvangen, En goed geholpen

Gewoon goed

Snelle levering, goed verpakt.

Top ervaring als zakelijke klant bij Boeddha-beelden.com

Mooi beeld, perfecte service

Mooi beeld, maar bleek bij uitpakken beschadigd. Omruilen was geen ebkel probleem. Vriendelijke mensen. Namasté.

Snelle service voor een mooie prijs

Zeer klantvriendelijk en meedenkend

Oké alles

Geweldig beelden monik op olifant

What you see is what you get and more

Prima service en oprecht contact. Mooie beelden en goed verzorgd.

Top bedrijf

Erg vriendelijke man die zelfs helpt met de beelden in de auto laden. Verder geeft hij wat adviezen mee en het bedrijf is makkelijk bereikbaar met de auto.

Super goede servive en mooie beelden

Zeer vriendelijk ontvangen en nemen alle tijd voor je. Wij gingen voor 1 beeld maar wij vertrokken met 4 mooie beelden in diverse maten. Wij komen hier zeker terug.

Snelle levering, goede bereikbaarheid en communicatie

Top.

Ik ben tevreden

Goed en kwaliteit

Goede levering

Prima produkt, goed contact, snelle service

Ondanks goede verpakking was het produkt beschadigd. Er werd direct een oplossing gezocht, zonder discussie, prima communicatie. Ging het overal maar zo!

Bestelling heel snel en netjes geleverd en mijn kleine monnik is geweldig.

Top verkoper

Bestelling is snel gedaan. Verzenden was net zo snel. Kortom mijn volgende bestelling zal weer bij deze verkoper zijn.

Mooi beeld, prima service,goede communicatie

Het hele proces verliep vlekkeloos. De bestelling werd snel bevestigd, makkelijk betalingsproces, goed op de hoogte gehouden ten aanzien van levering, deugdelijk verpakt, mooi beeld - ik ben heel blij met het beeld.

Nijverheidsweg 103 E

8071DD Nunspeet