Zeer tevreden. Vlotte levering tot in België. Beeld en klantenservice van uitstekende kwaliteit!

Molto soddisfatto

Ho acquistato una statua orientale di medie dimensioni in fibra di argilla: buono e solido il materiale ed ottime e dettagliate le rifiniture. Pienamente soddisfatto, e prezzo adeguato alla qualita' del pezzo. Spedizione immediata, ma consegna andata per le lunghe per colpa del servizio postale e non del venditore. Consigliato.

Zeer goede service na de koop zelfs op zondag!Dikke duim

Goede prijs / kwaliteit Ruime keuze Voor elk budget

Heel mooi product

Zeer mooie boedha, pronkt in de kamer

Heel goede service

Mijn bestelling werd niet optijd geleverd door het transportbedrijf. Ik heb daar melding via de mail gedaan. De volgende dag ben ik door boeddha.com opgebeld wat er precies was gebeurd. Ik vond dat heel nettjes. Verder is de service heel goed bellen op voor afspraak om te leveren, zeer vriendelijke mensen. Nu 2 beelden gekocht daar en zijn super mooi en goed verpakt. Zeker een aanrader als je goede service en beelden wilt hebben. Als ik weer zoiets wil zal ik zeker hier terug komen.

Keurig verpakt,

Helemaal naar wens

Mooi product, snel geleverd tegen goede prijs.

Zoals altijd weer en snel goed verpakt ontvangen

Mooi

Een prachtige boeddha beeld. Staat prachtig in de vensterbank. Zeer goed ingepakt. Geweldig blij mee.

Los dat de andere bestelling wat later komt goeie zaak

Zie boven.

Eccellente

Identico da come in foto. Ottima collaborazione e efficienza, grazie mille ❤️

L’attente un peu longue mais la promesse tenue

Comme le boeddha commandé n’était plus de stock, plusieurs propositions mon été faites et j’ai choisi en connaissance de cause( un délai d’attente un peu plus long de 4 mois) mais au final, ils sont magnifiques

Tijdens bestelling werd er duidelijk aangegeven dat product niet op voorraad was. Persoonlijk op de hoogte gehouden over voortgang van levering

Zeer prettig geholpen. Beeld is prachtig! We zijn er heel blij mee. Een blikvanger voor onze tuin. Goed verpakt en snel geleverd :-)

Levering was top, goede afspraken. Goed verpakt geen schade. Heel mooi beeld. Iets langer moeten wachten op mijn beeld.

Mooie beelden

Mooie beelden, goed verpakt en snel geleverd. Ik heb al meerdere beelden hier besteld en ik ben altijd zeer tevreden :)

Heel mooi

Snelle levering, voor zijn prijs heel mooi afgewerkt. Zeer tevreden

Nvt

Nvt

Ik ben goed en netjes bediend en van een prachtige Boeddha voorzien

Ik ben heel tevreden en blij met mijn aankoop het geeft rust in mijn tuin en mijzelf

duidelijk en snel

heel goed kan niet beter

Goede Communicatie

Bestellen was heel makkelijk, goed contact qua levering ook.

De Beelden hebben niet te grote die afgebeeld op de site.

Mooi op tijd geleverd. Mooie stuks.

Had ff geduurd voordat hij voorradig was. Maar het wachten waard. Duidelijke berichtgeving qua levering.Goed ingepakt om beschadigingen te voorkomen.

zeer tevreden

uitstekende klantenservice en verzorgde aflevering.

Mooi beeld.

Bedrijfsgegevens

Nijverheidsweg 103 E

8071DD Nunspeet

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.