mooie beelden

mooie beelden, goed verpakt, en snel bezorgd

Correcte levering

Prachtig beeld!

Snelle love ee ring is prima. Alleen jammer als de reclame is 5 bestellen 6 ontvangen niet geldt als ik er 6 bestel dan geen extra doosje. Fijne kwaliteit.

Mooie kwaliteit en snelle levering.

Ruime keuze , duidelijke site. Naar telefonische vraag netjes beantwoord en werd de tijd voor je genomen. De volgende dag de bestelling netjes ingepakt thuis gekregen. Zeker 5 *****

Mooi!

Prachtig beeld en snel geleverd.

Mooi product, goede service

Mooi beeld! en een snelle service. Erg goed verpakt tegen stoten.

Toller Service, schneller Versand.

Toller Service und schneller Versand auch nach Deutschland. Ware top.

Snel geleverd en heel goed verpakt; is erg mooi en ik ben er heel blij mee.

Goede service en het beeld ziet er precies zo uit als dat ik had verwacht.

Was heel snel en goed

Mooi product

Ik vond de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. We hebben hem aan een vriendin gegeven omdat haar monnik niet mee kon verhuizen naar n.l. Ze was zeer verrast van het mooie beeld.

Correct

Snelle en correcte levering. Voldoet aan hetgeen wordt verwacht

Na betaling zeer snelle levering , top !

Zeer correct

Het bestelde beeld was niet op voorraad maar zou nog wel geleverd worden. Dit werd keurig gecommuniceerd en op aangeven tijdstip werd het beeld geleverd.

Prima kwaliteit

Prettig winkelen, snelle levering en goed verpakt

Makkelijk bestellen. Goede opvolging en reactie van het bedrijf. De beelden zijn goed verpakt. Verstuurt met track en tracé

Helemaal prima precies zoals op afbeeldingen staat en een snelle levering.Top.

Geleverd wat besteld is.

Goed, snel. Product in goede staat ontvangen door het goed in te pakken.

Supermooie beelden, snelle levering gewoon een tyin om zen van te worden

geweldig

ik heb het voor mijn vriendin gekocht als kado en zij is er erg blij mee, en als zij het mooi vind dan ben ik ook tevreden. de bestelling ging vlot en de levertijd was de geplande datum.

Zeer snel goed ingepakt leuk

Aan te bevelen smiling boedha

Zeer mooi.

Bestelling vlot verlopen , ook de levering. En het bestelde artikel was heel mooi. Ook veilig verpakt.

Snelle levering, mooi Boeddha beeld en goed verpakt.

De bestelling was niet direct op voorraad, maar de communicatie hierover verliep vlot. Ik werd steeds op de hoogte gebracht.

Snelle en goede levering

Heel blij met de goede en snelle levering. Het beeld was goed verpakt. De jongeman die het beeld heeft bezorgd was vriendelijk en behulpzaam.