Uitstekend. Mooie beelden en snelle service

zeer tevreden

voor herhaling vatbaar

Alles conform afspraak

Schade

Helaas werd de schade er ontstond niet vergoed of verholpen. Het was overduidelijk dat ik hier zelf niks aan kon doen. Slechte service.

Prachtig beeld, snelle afhandeling

Het beeld is prachtig en voldoet aan alle verwachtingen

Ontzettend snelle levering

Direct nadat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik al een bevestiging. Vlot daarop (nog dezelfde dag) een bericht, dat de order werd verwerkt. En de dag daarop werd het al afgeleverd. Top! We hebben een sokkel besteld en zijn tevreden over de kwaliteit. Kopen via boeddha-beelden.com is wat ons betreft een aanrader!

Een geweldig mooi beeld , dat snel geleverd werd en goed verzorgd. Snelle en goede service.

Prettige website

Kon vlot bestellen

De boedha is goed aangekomen. We zijn heel tevreden met het product en de levering. Was het wachten waard. Bedankt voor u goede service. M.V.G. J Steenbakkers

Heel mooi

Mooi beeld, vlugge levering

Fantastisch beeld!

Fantastisch beeld! We zijn er heel blij mee!

Zeer goed verzonden

Mooi beeld!

Fijne en snelle communicatie! Vriendelijke eigenaar en medewerkers. Het Boeddha beeld is supermooi om te zien. Dank jullie wel!

Goede ervaring

Snelle levering goede kwaliteit.

snelle verzorgde levering en prima kwaliteit

excellent

2e keer dat ik hier een artikel heb besteld. Goede, snelle, correcte levering zonder beschadiging ik ben zeer tevreden.

Zeer te vreden

Zeer uitgebreide collectie Boeddha's voor binnen en buiten en wierook geuren.

Geweldig bedrijf.

Ik vindt dit bedrijf geweldig. Top gewoon. Netjes en. Snel en zeer correct geholpen. Het pakje met zorg ingepakt en verzonden. Top dank jullie wel voor de snelle en goede service.

Snelle levering, makkelijk bestelproces

Leuke artikelen, bestellen ging simpel en snel. Levering snel en op tijd. Leuke prijs/kwaliteit

prima service

vlotte en correcte dienstverlening

Bijzonder mooi beeld

Beeld gekocht voor onze vrienden als huwelijkskado. Ze zijn er zo blij mee.

Mooie kwaliteit en origineel zoals afbeelding

Hele mooie afwerking. Snelle verzending.

geweldig

goede, snelle, correcte levering zonder beschadeging of teleurstelling van het geleverde!!! Waar voor me geld en nog beter, plezier!! Namaste!!

Super goeie service ! Alles op tijd geleverd , goed advies en keurig verpakt!! Top!!!