Prima verzorgd, snelle levering

Prima verzorgd, snelle levering, mooie beelden

Mooi, goede prijs kwaliteit, goed verpakt, snelle levering.

Hoewel de historische Boeddha mogelijk geglimlacht zou hebben bij het idee dat mensen zijn ontdekkingen en leer wilden symboliseren in een beeld, kan het schenken van zo’n beeld tóch bijdragen en helpen herinneren aan beoefening. En het helpt dat dit niet persé duur, moeilijk verkrijgbaarst lang wachten kost. Dus is ben zeer tevreden met dit beeld, de bestelwijze, de vlotte levering en de verpakking.

Je krijgt duidelijke informatie over de voorraad, bestelling verloop en de bezorging.

geweldig

Het is en geweldige leuke boehda en keurig verpakt en mooi op tijd geleverd . Van mij een dikke vette 10

Onberispelijke super service helemaal tot in Vlaanderen

perfecte communicatie, levering zoals beloofd en gepland. Zending perfect verpakt en vriendelijke transporteur.

Mooi beeld

Levering volgens afspraak

Top service en producten van hoge kwaliteit

Zeer snelle levering, perfect verpakt en boedha is adembenemend mooi!

De Boeddha die geleverd werd, was stuk. Waarschijnlijk tijdens transport verkeerd gegaan. Hierover een mail gestuurd. Dit is verder helemaal geen discussie geworden en een nieuwe gelijk ontvangen! Super service!

Altijd mooi en optijd geleverd

Hele goede ervaring.mijn huis staat er vol mee

TOP Service

Na 1 minuut al mail terug ontvangen. Snelle en super meedenkende service!

Snelle levering en top service

Zeer goede service bij het bestellen en zeer snel geleverd

uitstekends

keurig op tijd en het ziet er goed uit wij zijn er blij mee.

Mijn bestelling de volgende dag al in huis. Goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. Een tevreden klant.

Snelle levering en aardgas product

Levering duurder slechts een dag. Product zelf is nogal aan de ruwe kant en niet heel stabiel. Heb er zelf aan een kant vilt onder moeten plakken.

Mooi beeld voor een mooie prijs

Vlot geleverd, goede prijs en zorgvuldig verpakt!

Snelle, correcte afhandeling van de bestelling, maar kwaliteit van de beeldjes onvoldoende

De twee door mij bestelde beeldjes waren voor de helft verkleurd. Een heb ik een beetje op kunnen lappen met behulp van meubelolie, maar de ander kan ik niet aan iemand cadeau doen, want hij ziet er niet uit.

Mooi beeld, zoals gehoopt.

Snelle service en levering. Top geregeld!

Zeer vlotte afhandeling.

Bestelling de volgende dag binnen en goed verpakt. Product is zoals het online wordt weergegeven.

Namasté Yvonne, fijn te horen dat alles vlot verlopen is. Geniet van je aanschaf en wie weet tot een volgende keer.

Goed!

Snelle levering, goed verpakt en net zo mooi in het echt als op de foto.

Namasté Jossita, bedankt voor je order en de mooie woorden. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Mooi beeld

Zeer mooi beeld Stipte levering. Mooie aanwinst in onze tuin

Namasté Fernand, bedankt voor de fijne woorden en order. Geniet van je nieuwe aanwinst voor de tuin!

Bezorging snel

Ons bestelde is een kado dus moet nog uitgepakt om te kijken of het aan de verwachting voldoet

Namasté Alie, bedankt voor de order. Veel plezier met het geven!

Makkelijke website dus snel en makkelijk te bestellen. Correcte, snelle en goed verpakte levering.

Goed.

Namasté Emil, bedankt voor de order en fijne review. Geniet van je aanschaf!

Heel mooi en voldeed aan mijn verwachting. Hij krijgt een mooi plekje in mijn nieuwe huis

Namasté Dorine, bedankt voor de mooie review en order. Veel plezier in je nieuwe woning en geniet ervan!

Mooi kunstwerk voor deze prijs

Dit het tweede beeld dat ik koop via Boeddha -beelden.com. Mooi kunstwerk tegen een mooie prijs. Heel erg goed verpakt om beschadigingen te voorkomen en niet lang moeten wachten. Een aanrader!

Namasté Joël, bedankt voor je terugkerende order en mooie woorden. Veel plezier van de aanschaf!

Zeer snelle levering

Fijn bedrijf die snel en secuur onze Boeddha heeft geleverd. Deze heeft een prachtig plekje in onze tuin gekregen.

Namasté Annelies, veel plezier van je nieuwe aanwinst. Staat vast al mooi te pronken in de tuin.