Mooi beeld jammer dat ze er niet hoger zijn.

Snelle levering en perfect verzorgd

Het is een prachtig beeld dat netjes verpakt en snel geleverd werd. Heel erg fijn!

Fantastische service

Dank u wel voor de fantastische service. Het beeldje is in goede gezondheid aangekomen. Groetjes. Cisca Bras-Huis.

Zoals altijd..heel tevreden klant..de Thaise boedha was precies zoals hij moest wezen..snelle levering goed verpakt..we komen binnenkort zeker terug..maa rf dan in de winkel..top

Ik wilde een boeddha-beeld en vond deze mooi

Snel besteld en de bestelling was gauw binnen. Bedankt

heel vlotte verwerking van de bestelling

bestelling zeer vlot verlopen. Enkel de levering wat minder, pas de maandag geleverd ipv op zaterdag zoals afgesproken ! speciaal moeten thuisblijven !

Geweldige service.

Het pakket was te groot om op de afgesproken plaats, pakketkluis van DHL te leveren. Na een telefoontje van boeddhabeelden.com nieuwe bezorgplaats afgesproken en de volgende dag al in huis. Prima service

Snel geleverd en zeer goed verpakt.

Een pracht van een beeld dat zéér snel werd geleverd. Nog een pluspunt is dat het beeld zeer goed was verpakt. Top!

Geweldige snelle.levering Heel goed verpakt Een plaatje Had alleen de boedha groter verwacht Maar dat is mijn verkeerde inzicht geweest

Mooi beeld alleen slecht materiaal

Ik heb dit beeld als verjaardags kado gekocht omdat hier expliciet bij stond dat het een beeld is welke geschikt is voor de tuin, in de beschrijving was te lezen dat bij strenge vorst het beeld naar binnen moet. Nu hebben wij dit jaar geen strenge vorst gehad en de hele verf is al gebroken en af aan het bladeren, jammet van het mooie beeld.

Vriendelijke, goede service en mooi beeld.

Mooi beeld ontvangen

Levering ging helaas niet helemaal volgens planning.. Natuursteen blijkt caststone te zijn. Gietsteen, onderzijde ziet er uit als beton. Ben benieuwd hoe duurzaam het beeld is op lange termijn. Gaat het afbladderen?

Tevreden klant snelle levering en mooi product

Alles volgens plan. Perfect!

Zeer tevreden over de manier van werken. Duidelijk en correct.

Top Service en snelheid

Aanrader

goede service

Ik ben heel goed geholpen met mijn vragen. bedrijf heeft opstellingen gemaakt en foto's door gestuurd naar mij mailadres. Maar hadden echter de gevraagde sokkel niet, geen probleem ik vroeg een andere opstelling en binnen een paar uur. toch weer een foto in de mailbox met de gevraagde opstelling. deze mensen helpen je echt met het uitzoeken van jou gevraagde producten.

Prachtig boeddha beeld

Mooi boeddhabeeld van fiberclay, ik had al een staande van hetzelfde materiaal en nu een zittende erbij, snelle en zorgvuldige levering!

Super communicatie en levering

Nettjes van te voren gebeld of levering uitkwam, bij mij dus niet dag erna afgesproken was geen probleem. Tijd doorgekregen van levering enigste was dat hij 1 uur eerder was. Dit was voor mij geen probleem omdat ik thuis was,misschien bij iemand anders wel. Mijn ervaring was zeer prettig. En mijn beeld goed verpakt en heel mooi.

Niets te klagen!

Goede communicatie vanwege de vertraagde levering van het beeld. Het beeld was iets te goed verpakt: bij het uitpakken waaiden de stukjes polystyreen door de hele tuin! Maar ik ben erg tevreden met het beeld.

Goede kwaliteit en snel gelverd

Prachtig beeld

Fijn

Heel mooi paket ,alles netjes verpakt En plezier om er naar te kijken mooie kwaliteit.

De boeda is mooi ik ben er blij mee

Prima service komt afspraken na

Prima service komt afspraken na

Top boeddha beeld en top geregeld

Groot aanbod Boeddha beelden met een goede beschrijving. De bestelling en levering was goed geregeld. Aanrader!

Mooi beeld zoals afgebeeld

Duidelijke communicatie en keurige verzending op afgesproken tijd.