Snelle levering, mooie producten

Prachtig beeldje

Het beeldje dewelke ik ontvangen heb voldeed voor de 100% aan mijn verwachtingen, enkel jammer dat de aangegeven levertijd niet klopte maar daar ligt de fout wss wel bij de koerierdienst.

Precies zoals de foto

Mooie Buddha! Zoals op de foto. We zijn er erg blij mee!

Mooie beelden maar service helaas minder.

Twee keer mooi beeld besteld en omdat de kleur niet paste waar hij voor bedoeld was wilde ik ze graag retour sturen. En heb daar 2x voor moeten betalen. Beloven retour etiket maar nooit ontvangen. Komt u maar naar de winkel kunt u ze terug brengen en iets anders uitzoeken. Slechte service. Erg jammer.

Goede afhandeling zeer goede verpakking en op de afgesproken tijd geleverd

Netjes en snel geleverd op een ander opgegeven adres.

ik ben erg tevreden over de service

ik ben blij met de beelden en de manier waarop de levering heeft plaats bevonden.

super service

Doen wat ze beloven, al had ik het niet dezelfde dag in huis. Dit komt uiteraard door de bezorger, dat is tegenwoordig een drama bij de meeste bedrijven. ECHT een mooi beeld en heel goed verpakt. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Hier zal ik zeker nog wel vaker wat bestellen.

Prachtige beelden,snelle levering

De beelden zijn prachtig en de levering was snel. Goed verpakt dus geen schrammetje op de beelden. Blij metde drie monnikjes (horen,zien en zwijgen) en de happy boeddha.

Uitstekend!

Ook na de bezorging nog prima informatie over de boeddhasoort! Erg gewaardeerd!

Snelle levering Goede en veilige verpakking Mooi product

Geweldig netjes afgeleverd ben heel tevreden over alles

Ik ben zeer tevreden over het product en hoe het allemaal is verlopen echt top

Ontvangen wat werd beloofd.

Ik heb telefonisch contact opgenomen, de levering is idd verlopen zoals aan de telefoon vermeld. De beelden zijn van goeie kwaliteit en mooi afgewerkt. Ze waren goed verpakt om schade te voorkomen. Wij waren zeer tevreden!

Heel tevreden over het product en hoe het geleverd is. Goed verpakt en snel geleverd.

Mooie Boeddha

Prima op tijd bezorgd en krijger van de Boeddha was er zeer blij mee

Snel en betrouwbaar

Simpel te bestellen en ik kon er van op aan dat op de datum dat ik aangegeven had mijn beeld ook kwam. Beeld is erg mooi. Wel wat moeite met het vele plastic verpakkingsmateriaal maar ik ga het hergebruiken

mooi spul, netjes verpakt

goede webshop met leuke spullen, correcte afhandeling

Teleurstelling

De snelle levering blijft uit, helaas mijn geschenk voor de jarige nog niet kunnen afgeven, gelukkig heb ik een geduldige jarige en hoop ik dat het wachten de moeite zal zijn

Tip: meesturen van de betekenis van de houding van de boeddha's. Voor de ontvanger fijn die niet geheel bekend hiermee is.

's morgens besteld 's avonds in huis

Een zuil besteld voor een eerder bij Boeddha-beelden gekochte Boeddha past prachtig in mijn tuin. Goede prijs/kwaliteit met een leuke korting i.v.m. moederdag.

Zeer mooi

Zeer mooi beeld van perfecte grote voor onze tuin. Ook goed verpakt voor vervoer.

Service!

Zeer vriendelijke medewerkers en zeer snelle levering. Mooi beeld. Erg tevreden over de service

Perfect !!

Boedha besteld via de website met tuinbeelden beschermer , snelle levering en netjes en goed verpakt, en de boedha is prachtig !!

Mooie Boeddha prompt geleverd

De Boeddha wordt in goede verpakking geleverd, op de afgesproken tijd. Wat mooi is, is dat zowel bij het on-line kiezen als na levering extra informatie wordt geleverd over de achtergrond van de specifieke Boeddha en zijn houding. Ook eerlijke informatie over het materiaal waar het beeld van is gemaakt.

Prima en snelle verzendin en een geweldig mooi beeld.

Echt prachtig beeld!