Mooi beeld, snelle levering!

Netjes geleverd

Snel geleverd en staat prachtig in mijn woonkamer,enige puntje is dat hij op sommige plaatsen niet goed geschilderd is

Snel en goede service!!

Makkelijk bestellen, contact over leveren, snel en goed. Erg blij mee!! Beeld is mooi!!

All perfect

Im very happy and i will buy again Tx

Super schnell

Kaum zu glauben wie schnell die Ware bei mir in Deutschland war :) Danke

geweldig

Was een cadeau die met veel blijdschap is aangenomen

Uitzonderlijk snelle service. Vandaag besteld morgen in huis is geen loze belofte ( zelfs naar België). De kwaliteit van de beelden is zoals beschreven en eveneens erg goed aan een scherpe prijs. Ik vond er alvast mijn keuze en ben uiterst tevreden. Zeker aan te raden. Ik koop er zeker nog eens een beeld.

Mooi vrolijk boedha beeld ontvangen.

Iedere dag verrast het beeld bij en blijf ik er even stil bij staan.

Subliem

Zoals altijd prachtige boedha's, supersnelle dienstverlening en uitermate klantvriendelijk. Ik blijf fan!!!!

Mooi beeld snelle bezorging en goed verpakt.

Weer heel tevreden met onze aankoop.

We hebben al veel mooie reacties gekregen van mensen die langs kwamen,ook van de buitenbeelden die we aankochten bij jullie.

Correct

Correct en goed verpakt

Vacker

Snabb leverans

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Voldeed helemaal aan de verwachting

Mooi beeld besteld en superblij mee, vanaf bestelling tot bezorging tot in de puntjes verzorgd.

Goede ervaringen.

Ik heb nu 2 x een beeld besteld, en beide keren een vlugge en correcte levering. Beelden werden zelfs voor me achterom gebracht, en in de achtertuin gezet. (In de verpakking nog).

Mooie beelden, prima service

Mooie beelden, prima kwaliteit en service

Vriendelijk en effectief geholpen!

Mooie aanbieding opgehaald in Nunspeet. Prettig ontvangen en geholpen.

Wat een super bedrijf. Ik ging een buddha ophalen met valys omdat ik rolstoelafhankelijk ben. Wat een prachtig beelden. Ik keek mijn ogen uit. Terwijl wij op de taxi terug heerlijk op het bankje buiten zaten te wachten kregen we een lekker bakkie koffie. Gezellig zitten praten met zijn kleine meid. Namaste. Een echte aanrader.

prima maar wat aan de kleine kant

Ziet er goed uit maar kleiner als ik verwacht had.

Verwarmend contact

De eerste ontmoeting was al hartverwarmend. Zijn ontzettend betrokken. De eigenaar was daar met zijn dochter en stelde zich netjes voor, ook zijn dochter. Denkt vooral met je mee. Zeer maar dan ook zeer vriendelijk! Klant is echt de koning bij hen!!

Alleen jammer dat bezorger toch in de morgen kwam was aangegeven na 13.00 uur

value for money!

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Geholpen door een zeer prettige medewerker!

Mooie boedha en snelle levering.

Gewoon alles top :)

Al verschillende malen gekocht en steeds alles dik in orde. Prijs / kwaliteit zeer goed. Ook het contact per mail is uitstekend . Zal zeker nog bestellingen doen .

Mooie stevige beelden

Vlugge en verzorgde bestelservice