Zeer mooie en goede kwaliteit van materiaal van Boeddha! Heeft een prachtige uitstraling!

Rustgevende boeddhistische beeld! Prachtig ontworpen! En zeer goede kwaliteit!

Mooi boeddha

Vlug geleverd

Prima verpakt en zit er mooi uit

Absolute aanrader

Zeer goede service, prijs kwaliteit top. Leuke beelden Snelle en efficiënte levering. Aanrader

Mooi schilderij mooie prijs, blij met de aankoop.

Service op zijn best

Niet twijfelen - kopen is de boodschap.

Super correct en snel

Mijn bestelling werd snel geleverd en zeer tevreden met mijn aankoop. Het beeld was zelfs nog mooier dan op de foto.s

Schitterend

Heel mooi en verzorgd aangekomen...

Top service, mooie beelden

Zoals hierboven

Netjes ingepakt snelle levering. mooi product.

Subliem

Zoals altijd top service, prachtige boeddha's, snelle levering en een voorbeeld wat klantvriendelijkheid betreft. Een topper!!!

Keurig op tijd en goed verpakt geleverd

Het was een cadeau voor de opening van een praktijk van een vriendin. Op een zwarte zuil een prachtig cadeau!

En wij zijn er heel blij mee heeft een mooie plaats gekregen !

Snelle levering en goed verpakt

Snel geleverd en netjes verpakt.

Levering was vlug en beeld was mooi MAAR

pakket was opengescheurd en er zat een reuze kras op het beeld, waarschijnlijk dus door het transport. Heel jammer

Namasté, dank voor de order en review. Wel jammer dat u ons niets direct gecontact heeft, we lossen dit dan natuurlijk direct op. We hebben geprobeerd via email en telefoon contact te krijgen. Helaas niet gelukt. Wat ons wel bevreemde was dat deze beoordeling pas maanden na de levering is geplaatst. Is hier een reden voor? We horen het graag!

Absolute aanrader

Omdat ik niet in de buurt woon, ben ik via de telefoon en via whatsapp geholpen. Uitstekende service. Super snelle reacties en geen enkele vraag is ze teveel. Er wordt echt met je meegedacht en een eerlijk advies gegeven. Absoluut een aanrader dus!

Goed advies, bestelling op maat

Bestelling kon opgenomen worden tijdens de kortingsactie en 2 maanden later geleverd. Een goed advies gekregen en er werd met mij meegedacht. Top!

Hele fijne zaak

Vriendelijke mensen met Hart voor wat ze doen voor de klant. Ze reageren snel en snel verzonden met passie, namaste

Aanrader voor mooie boeddhabeelden

Erg mooie olifant met oog voor detail. Netjes ingepakt en snel verzonden. Altijd tevreden met deze winkel. Enige puntje was dat de foto's op de site niet overeenkwam met de geleverde olifant. Op de site was de "deken" van de olifant rood/groen. Maar dt is maar detail, blijft een mooi beeld van een olifant

Ben heel tevreden

Ik ben heel te vreden met Boedha beeld. Heeft een heel mooi plek in mijn woonkamer. Had het voor de balcon gekocht maar daar geniet ik er niet van. Met licht en liefde Emmy

Geode snelle correcte service. Mooi assortiment. Mijn winkel. Goed verpakt. Levering in 2-3 dagen

Goede en snelle servies

zeer tevreden

zeer tevreden over het geleverde product en zeer goed verpakt

Nijverheidsweg 103 8071DD Nunspeet