correct en snel

Binnen 1 uur was mijn telefoontje klaar, geweldig en hij doet weer wat hij moet doen.

Snel en goed geholpen voor een scherpe prijs!!

Ps3

Ps3 gekocht gisteren in prima staat werkt soepel

top service en kwaliteit.

een reparatie gewonnen met een actie, top uitgevoerd en super snel. een playstation gekocht en wederom too service en kwaliteit!

Eerlijke snelle service

Goeie snelle service.

Ik kon gelijk mijn telefoon brengen en laten fixen, binnen twee dagen mijn telefoon weer zo goed als nieuw terug. Had de volgende dag al kunnen zijn als de batterij op tijd bij hun geleverd was. Ik zou zeker terug gaan.

Fantastich!

Vlugge, vriendelijke en professionele hulp

Deskundig advies goede prijs en vriendelijk geholpen.

Fijn en professioneel contact en goede service

Onlangs een tweedehands IPhone 6 gekocht. Bij ontvangst van de phone bleek er een klein mankement te zijn. Telefoon kon zonder problemen retour worden gezonden en het mankement werd binnen dezelfde dag nog gemaakt. Telefoon vandaag weer retour gekregen en werkt zoals het hoort. Erg tevreden met de mailwisseling en werd zeer correct te woord gestaan. Tweek zou ik zeker willen aanbevelen voor het kopen van een iPhone of andere producten👍👍

Snel en vakkundig

Ben zeer tevreden over de vervanging van de batterij in mijn Iphone 7+

Andere telefoon gekocht, helemaal top

Goed, snel en vakkundig!

Snel, goed en vakkundig

Het product was goed en snel geleverd

Vakkundig, snel en klantvriendelijk geholpen!

Zie boven

Prettig en vriendelijk personeel

Reparatie was heel snel klaar!!

Uitstekende kennis en mooie producten

Tweek.nl heel netjes afgehandeld.

Het enigste wat ik kan zeggen is dat de verzending via post.nl op het ogenblik een ramp is, je zit een hele dag te wachten en dat krijg je bericht het is niet gelukt, morgen kan je het ophalen. Maar daar kan Tweek.nl niets aan doen.

PRIMA

Snel, aan huis, goede uitleg.

Wat een leuk zaakje

Mooi hoe ze dat regelen. Ik kon direct terecht voor een nieuwe iphone batterij. Nette uitstraling, vriendelijke mensen. Pand was goed te vinden en ik kan netjes wachten op de reparatie.

TOP SERVICE!

Echt een top bedrijf. Telefoon was binnen 10! minuten gereed na een reparatie.

Top geregeld

echt top ! 10 min nieuwe accu

Ik ben erg goed geholpen en te woord gestaan

Prima.

Afspraken nagekomen. Prima service voor een redelijk prijs.

Topservice

Goede zaak om je reparatie uit te laten voeren voor o.a. je smartphone of tablet. Goed geholpen, vriendelijk en reparaties die ik heb laten doen, waren allemaal snel geregeld. Aanrader!

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.