Duidelijke communicatie!

Fijn en duidelijk contact. Vlotte en nette afhandeling!

Snelle levering, iPhone is mooi, ouders zijn er blij mee.

Vriendelijk geholpen. En mijn beeldscherm gefixt voor een goedkope prijs.

Nette vriendelijke bediening

Hele goede service 9

Goede service, flexibel en efficiënt

Goede service, flexibel en efficiënt

Top service!!

Telefoon voor schermreparatie gebracht op vrijdag. Zou eigenlijk maandag pas binnenkomen maar was toch dezelfde dag nog klaar. En ook nog eens Black Friday korting!!

Goede service snel klaar en heel netjes te woord gestaan .

Zeker aan te raden

Correct snel en professioneel.

Snelle en vriendelijke service

Aardig personeel, snelle en duidelijke communicatie, snel geholpen en tevreden met het resultaat!

Ik ben er zeer tevreden over

Klant vriendelijk en werkt perfect

Prettig met goed resultaat

Ik werd op een prettige manier geholpen en het resultaat was zeer goed. Het was de vraag of de telefoon nog gemaakt kon worden aangezien hij ook wat verbogen was maar de volgende dag zag hij er weer uit als nieuw en werkt hij weer perfect.

vriendelijke mensen goed bereikbaar goede servies

Ik had een telf gekocht maar die werkte niet zoals ik had verwacht. Nadat ik contact had opgenomen met Tweek kon ik de aankoop gewoon retour doen en kreeg mijn geld terug.

Super fijne ervaring

Goede service. Fijn personeel. Weten alles. Behulpzaam. Veel voor weinig en garantie. Vandaar super fijne ervaring

Erg tevreden met de refurbished (midrange) smartphone!

Het toestel werd als nieuw geleverd. Inclusief originele doosje en lader.

Snelle en goede reparatie!

De vervanging van m’n iPhone 6s batterij verliep snel en ook voor een goede prijs. Top plek voor telefoon reparaties.

Goed, maar duur

De reparatie ging goed. Echter, de kosten waren veel duurder dan in eerste instantie aangegeven, hierdoor was ik bij het ophalen erg verrast. Het zou prettig zijn geweest als hier meer duidelijkheid over was bij het begin.

Prima telefoon in een goeie deal

Snel en kundig

Snel en kundig!!

Zeer goed en snel

Volgens afspraak en zeer snel en goed geregeld. Juiste informatie

Super service!!

Nieuwe batterij, super en snel geholpen!

Snelle reparatie iPhone batterij vervangen Ben heel tevreden .

vakkundig

Zeer snel en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel

Gewoon goed werk afgeleverd!

iphone se, oud model! accu vernieuwd. top, kunnen weer jaren vooruit,

Geweldig bedrijf.

Een eerlijk bedrijf, met een jonge eigenaar die verstand van zaken heeft van de smart elektronica die hij verkoopt en of repareert. Vraagt een eerlijke prijs. En komt afspraken na. Ik vertel heten iedereen die het maar horen wil.

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.