Betrouwbaar deskundig en snel!

Je kan er van op aan!

Super!!!

Heel fijn en snel contact en super goede service.

Betrouwbare indruk

Mijn Iphone X is prima gerepareerd en kon daar ook een nieuw opladersnoer kopen, handig hoor Binnen twee u was mijn telefoon voorzien van een nieuwe batterij voor een redelijke prijs. Kon hem ook eventueel inruilen voor een nieuwe of gebruikte telefoon Dit hou ik in gedachten

Zeer tevreden over de reparatie

Het reparatie proces wordt dagelijks gecommuniceerd met de klant. Prijs prestatie verhouding is uitstekend.

Super tevreden over de reparatie.

Snelle reactie op vragen per email. Reparatie per post aangeboden en de telefoon is dezelfde dag dat deze door Tweek is ontvangen gerepareerd en weer aangeboden aan de pakketdienst. Prijs is ook uitstekend in vergelijking met andere reparatiebedrijven. Dit is mijn derde reparatie die ik naar alle tevredenheid heb laten uitvoeren door Tweek.nl

Gebeld afspraak gemaakt 2 uur later telefoon netjes gemaakt netjes en vriendelijk geholpen

Duidelijk en professioneel!!

Mijn glas van m’n Ipad was stuk, de mannen van tweek hebben het vakkundig weer gemaakt of vervangen!! Het duurde wat langer omdat er iets nig niet in orde was. Maar tweek communiceerde met mij en het was duidelijk wat er was. Nu gebruik ik mijn Ipad alweer een week, en ik ben zeer tevreden als klant!!

Duidelijke en snelle service

Transparant over de kosten, duidelijke uitleg over wat ik moest doen zodat mijn telefoon het weer goed zou gaan doen. Ook kreeg ik nog een tip dat het misschien via mijn inboedelverzekering te verhalen zou zijn. Heel prettig behandeld.

Prima service pefecte reparaties zeer klantvriendelijk

Rogier heeft mij prima en vriendelijk geadviseerd.

Snel, laagdrempelig, persoonlijk en eerlijk advies zonder typische verkoperstrucs. Goed gedaan

Een prima bedrijf

Ik ben goed en correct geholpen, en de afspraak die we hadden staan werd keurig uitgevoerd.

Prima service voor een prima prijs

Onlangs het scherm van mijn i-pad laten vervangen. Goede uitleg gehad over de werkzaamheden en vooraf de prijs doorgekregen, geen fratsen of verborgen kosten. Werk is keurig volgens afspraak uitgevoerd en de i-pad kan er weer tegenaan. Jaren geleden al eens een Gameconsole verkocht aan Tweek, ook een prima prijs voor gekregen. Een aanrader wat mij betreft.

zakelijk. direkt en keurig werk afgeleverd.

Bedankt voor de reparatie.

Aankoop gebruikte Nintendo Switch

Aankoop gebruikte Nintendo Switch, duidelijk en goed. Helaas geen doos meer maar dat is verklaarbaar. Prijs was goed en scherp!

Superservice

Goed en deskundig en snel.

TOP aanradertje

Iets verkocht en iets gekocht. In beide gevallen uitstekend en kundig geholpen. En welkom in de winkel om de producten te bekijken,

Prima service.

Heb een B-Grade Apple watch series 3 gekocht. Prima ervaring. Voldeed aan mijn verwachtingen van een B-Grade, wel wat gebruikerssporen maar in goede staat. Bijv. de accu capaciteit t.o.v. origineel staat op 95%. Tevreden mee! Tweek bied ook een goede service!

Snelle en goede service!

Goed advies en met het best passende product terug naar huis!

Goed en snel geholpen.

Geen gezeur over backups en ander gedoe. Gewoon nieuwe accu erin en binnen een paar uur klaar.

Een fantastische service bij Tweek Middelburg, ga zo door.

Refurbished iPhone gekocht, als nieuw, werkt prima! Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Duidelijke service en snel geregeld!

Goed en snel geholpen.

Oude iPhone weer prima met nieuwe accu

De bestelling is snel verwerkt en keurig in originele doos met gebruiksaanwijzing snel bezorgd. Ben heel tevreden.

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.