Snel en professioneel!

Heel snel en professioneel!

Snelle goede service.

De lens van mijn PS4 was kapot. Dankzij de goede en snelle service binnen enkele dagen vervangen. Ook was mijn PS4 stofvrij gemaakt en de koelpasta vervangen. Daardoor is mijn PS4 weer muisstil. Heel tevreden over de service.

Prettige snelle reparatie

Even gebeld voor reparatie scherm IPhone. Hier op vakantie, maar we konden snel terecht. Prijzen zijn online te checken. Prima transparante service. Een volgende keer zouden we hier opnieuw heengaan!

kan maar 1 ding zeggen, Geweldig

zal jullie bij iedereen die ene probleem heeft aanraden .

Kundig,snel en scherp geprijsd

Maakt belofte waar.

Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg. Niets was te veel. Goedkope reparatie zonder dat het er goedkoop uitziet. Top!

Keurige service

Al lange tijd een hoge standaard m.b.t service in onze regio.

erg goed service gericht klant vriendelijk

Gewoon goed en zeer vriendelijk.

Gewoon goed en zeer vriendelijk. Duidelijk in communicatie met wat ze doen en wat de kosten zijn.

Goed communicatie

Goed communicatie,

Vakkundig, professioneel en zeer klantvriendelijk

Vakkundig, professioneel en zeer klantvriendelijk

heel goed en vriendelijk

Mijn playstation werd niet meer gekoeld en ik kon er niet achter komen wat het probleem was, en dus de playstation naar tweek gebracht. De volgende dag kon ik hem weer ophalen en het probleem was heel goed gefixed.

Prima zaak.

Drie telefoons reeds hier gekocht en altijd zeer tevreden geweest. Ook snelle levering.

Prettig, vriendelijk en correct geholpen.

Na gebeld te hebben en het mankement voorgelegd .( niet meer kunnen opladen van de accu) kon ik direct komen. Er werd eerst gekeken of de batterij nog te resetten was, maar toen dat niet lukte is er een nieuwe ingezet voor een hele redelijke prijs.

Snel geholpen

Na een telefoontje kon ik snel terecht, kant vriendelijk, snel gemaakt en werkt weer prima!

Klantvriendelijk en meedenkend.

Goeie ontvangst en snelle service. Erg coronavriendelijk geregeld ook. Aanrader. Ik ben geholpen door Rogier. (Middelburg)

Prima en snelle service

Rogier reageert snel en denkt goed mee. Dat is erg fijn. Reparatie was ook snel en goed uitgevoerd.

goede service

Snelle service. Goede uitleg bij vragen en over de reparatie, nette bediening.

Netjes en snel goede service

Hij kwam vrijdag mijn telefoon halen scherm was kapot en zaterdag middag belde hij of het oké was als hij hem zondag terug kon brengen. De onderdelen waren laat binnen en telefoon moest echt goed drogen. Ivm met corona had hij handschoenen aan en pin apparaat in plastic. Kon gewoon thuis pinnen. Telefoon was keurig gemaakt. Ook de rekening die via de mail kwam was keurig met foto's van kapot scherm voor de verzekering. Geweldige service ook is hij echt heel vriendelijk.

Prima en vakkundige bedrijf

Hele goede ervaring voor een schappelijke prijs wat kan je meer verwachten o ja en de communicatie is heel vriendelijk mijn iPhone is weer als nieuw een echte aanrader

Goede reparatie van mijn accu. Mijn accu is weer helemaal goed

Snel vriendelijk en niet duur

Snel vriendelijk en niet duur

Behulpzaam, bekwaam

Prima geholpen, via mail aanvraag gedaan. Snelle reactie. Reparatie snel en vakkundig uitgevoerd.

Vakkundig en meedenkend

Ondanks het corona virus, was ik welkom voor een reparatie van mn telefoon. En heb me ook veilig gevoeld, door de aangeboden handschoenen en de afscheiding. Prijsberekening, extra info, de overweging wel of niet repareren, het meedenken. Alleen maar lof!

Nette service, Goed nagedacht over hoe je zaken doet in deze tijd met covid19 Snelle reactie op de app En ik kon direct terecht voor reparatie van mijn camera van mijn iPhone , die vervolgens weer zeer snel gerepareerd was. De reparatie kon uitgevoerd worden met een 2e hands onderdeel. Dus de kosten vielen ook mee. Kortom prima ervaring en als ik wat te repareren heb kom ik zeker weer bij Tweek .

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.