Zeer goede en professionele hulp bij herstel I phone 6s

Super snelle hulp en betaalbare vernieuwing van batterij bij I phone 6 s

Geweldige service enthousiaste medewerker

En het belangrijkste snel en efficiënt geholpen

Uitstekend!

Snel en adequaat geholpen, duidelijke afspraken!!!!!

Snelle service, top geregeld.

Ivm zakelijk gebruik kon ik mijn telefoon niet lang missen. Tweek heeft mijn telefoon netjes gerepareerd binnen korte tijd.

Snel en fijn geholpen

Ik ben heel snel en goed te woord gestaan en geholpen met het probleem op mijn telefoon

Snel, behulpzaam en vriendelijk

3 kapotte PS4 controllers opgestuurd ter reparatie. Aan de telefoon hadden ze al gemeld dat de kans op een succesvolle reparatie klein was. Na 2 dagen al een telefoontje dat er 1 controller gefixed was. Voor een klein prijsje (inclusief retour verzendkosten) hebben ze alles weer teruggestuurd. Precies waar je op hoopt bij een winkel. Erg prettig zoals ze dit hebben opgelost.

Zeer goede service

Zeer goede service, en bij vragen krijg je een duidelijk, maar eerlijk antwoord.

Zijn snel en goed

Prima en snel

Fijne service en prima reparatie van mijn smartphone!

prima service

even van te voren bellen, mobiel afgeven en 1,5 uur later ophalen. goede prijs / kwaliteit verhouding.

Goede service!

Fijne, effectieve service in een prettige omgeving.

naar volle tevredenheid geholpen

Duidelijk en vriendelijk de problemen verholpen en een redelijke prijsafspraak nagekomen mn oprechte dank

Betrouwbaar, klantvriendelijk en snelle service !

Onwijs goed en snel geholpen

Goed snel kwaliteit

Godver wat goed

Snelle vakkundige batterijwissel voor een prikkie En een zeer goede klanrbenadeing!1 Kortom: ik ben er zeer tevreden over.

geweldige service

ik had een telefoon op het oog en twijfelde geen seconde, binnen 1 werkdag geleverd en in topconditie (A+) ik ga hier zeker opnieuw bestellen.

Betrouwbaar, transparant en klantvriendelijk.

Geen slechte ervaringen.

Uitstekend geholpen

Duidelijke uitleg, reparatie prima uitgevoerd, goede afspraken. Ben er al meerdere keren prima geholpen

Prima service, snelheid en communicatie

De telefoon van m'n dochter was gevallen en ze heeft direct in het weekend al via WhatsApp contact gehad waarna ze de volgende dag kon langskomen. De reparatie werd zsm uitgevoerd en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Prima zaak. Heel tevreden

Ik ben goed geholpen bij tweeks. Ik kon een afspraak maken en langs komen. De iPhone waarvan ik dacht dat ik die het best kon aanschaffen bleek toch iet zo ideaal. Tweeks deed niet moeilijk over ruilen. Dus nu blij met een ander model. Tweeks heeft dan misschien niet heel veel keus maar mij is een fijn en persoonlijk contact veel meer waard. Ik raad aan hier je tweede hands iPhone aan te schaffen!

Super vriendelijk personeel! En goede adviezen

De medewerker die me heeft geholpen heeft alles erg netjes uitgelegd en me goed verder geholpen. Erg sympathiek. Toppers!

Goeie service

Goeie service,snelle reparatie en nette prijs.

Top kwaliteit en service

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.