In drie kwartier de accu van mijn iPhone SE vervangen. Top!

Zeer klantvriendelijk

Omdat ik via de website (welke ze aan het vernieuwen zijn) niet alles kon vinden, heb ik gebeld. De verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam. In overleg mijn bestelling bij elkaar gezocht en deze kon ik direct ophalen bij hun filiaal. Daar kreeg ik nog de keuze uit kleur en ook de prijs was prima.

De beste service denkbaar!!!

De service die we gewend zijn van Tweek, uitstekend en betrouwbaar. Voor mij is er maar één: tweek.nl

Blijven de beste

Ik kom met plezier terug!!!

prima staat, helaas geen boekje erbij

Game was snel verzonden, in prima staat aangekomen, echt als nieuw - iets dat knap is voor een gebruikte xbox game van bijna 20 jaar oud. Maar helaas geen boekje erbij, en dat stond niet vermeld. Nu geef ik daar niet zoveel om, echter wist de verkoper dat niet, en vind ik het niet zo netjes. er zijn genoeg verzamelaars die dat wél iets uitmaakt.

Netjes refurbished telefoon

Gemakkelijk omdat het vlakbij is, en tegen een redelijke prijs

Prima ipad deskundige advies en goede hulp

Perfecte service!

Ik had online 2 Singstar microfoons besteld, maar zag daarna dat er geen ontvanger bij de bevestiging beschreven stond. Toen ik in een mail vroeg of deze er wel bij zat of dat ik anders de bestelling kon annuleren, was het geen probleem om deze toe te voegen. Ook annuleren had prima gekund, geen druk of verplichting. De volgende dag kwam, netjes verpakt, een compleet setje met microfoons, ontvanger, kabeltje én nieuwe batterijen, ook nog in een origineel hoesje. Ook het mailcontact met de medewerker was erg prettig. Goede ervaring dus!

Heb hem al eenmaal laten repareren bij tweek. Vriendelijke en directe antwoorden en service. En snel klaar! Dus ik ga volgende week weer voor een reparatie, helaas, want mijn telefoon wilde geen vliegles...

Prima service en snel

iPhone gekocht, zo geregeld, moest nog een nieuwe foli over scherm , duurt 5 minuten, als u even kan wachten is het zo klaar ✔️ Top service

Direct en snel geholpen.

Binnen een paar uurtarief telf afspraak is mijn i-phone weer als nieuw. Dank voor de snelle service

Snel en goed telefoon gerepareerd.

Zijn serieuze vakmensen bij Tweek.

Super service, superprijs, superkwaliteit

Een spiksplinternieuwe iPad 2019 had een kapot scherm, door een val. Internet afgezocht en bij Tweek terecht gekomen vanwege de prijs van reparatie: de goedkoopste in heel Zeeland! Binnen een week netjes gerepareerd!

No Nonsense

Online gekeken naar iPhone-reparaties (vervanging accu). Tweek.nl geeft duidelijke overzicht van reparatiekosten voor de verschillende telefoonmodellen. En laten ze nu ook nog eens de goedkoopste zijn in Zeeland. Dan is 1 plus 1, 2.

Goed en vriendelijk geholpen

Volgens afspraak snel batterij vervangen voor redelijke prijs.

Goed bedrijf

Nette spullen voor niet al te veel geld

Volgens afspraak

Reparatie volgens afspraak, netjes en goed

Vakkundig

Snel en vakkundig geholpen. Uitstekende uitleg gekregen

goed!

na telefonische afspraak, snelle afhandeling van, in mijn geval, dekreparatie aan zijn iPhone.

Prima bedrijf.

Afgelopen week had ik problemen met het scherm van mijn telefoon. Er werd gelijk naar gekeken. Het vermoeden was een kapot scherm. Er werd direct een nieuw scherm besteld en de volgende morgen kon ik mijn telefoon brengen. Om 12.00 werd ik gebeld en was mijn telefoon weer klaar. Supersnel had ik zo mijn telefoon weer terug. Super bedankt.

Super vriendelijk en komen afspraken na.

Erg klantvriendelijk

Door zelf slecht te lezen had ik een product besteld die ik eigenlijk niet wilde. Na een mailtje gestuurd te hebben werd ik vriendelijk te woord gestaan door een medewerker van Tweek en heeft hij mij alternatieven voorgesteld. Omdat dit ook niet was wat ik wilde, heeft hij mijn bestelling geannuleerd. Kortom, snel en vriendelijk contact. Top!

Altijd hele goede service niets is teveel

profesioneel

Snelle reparatie scherm iPhone. vriendelijke medewerker belde dat een nieuw scherm niet nodig is maar een 2e hands net zo goed kan scheelt toch weer € 10,00.

keurig

goeie snelle correcte service

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.