Super service en goede prijzen

Echt een toptent. Wij hebben hier verschillende iPhones aan verkocht en ook gekocht. Goeie service, goede communicatie, goede prijzen, echt niets op aan te merken! Wij deden eerst zaken met Forza maar dat beviel niet echt.. Tweek.nl is stukken beter! We gaan niet meer terug!

Deskundig en correct geholpen

Rogier heeft me meer dan goed geholpen en ook ongevraagd essentiële info meegegeven. Daarnaast nog gratis schermbeveiliging geplaatst. Oftewel helemaal goed

Zeer goede service!

Ik was opzoek naar een Switch, maar wel met een bepaald serienummer. Ze hebben mij netjes geholpen en te woord gestaan bij al mijn vragen over de switch. Op mijn vragen kreeg ik snel antwoord. Eenmaal thuis bleek er een defect aan 1 van de joycons ook dit probleem werd direct opgepakt en opgelost. Binnen een week had ik weer een perfect werkende switch, zulke snelle en goede service vind je niet bij van die giganten!

Vriendelijk, snel, positief ervaring

De gekochte telefoon naar 2 vaanden was kapot en ik kreeg er een andere in ruil volgens de garantie van 3 maanden

Garantie is garantie. Dus als de telefoon binnen 3 maanden stuk gaat, dan krijgt u direct een nieuwe :)

Top review!

Snel en effectief!

Goed contact en snelle service

Dank je wel Jefry. Communicatie vinden we erg belangrijk!

vlot contact, goed meedenken en adviseren, sympathiek bedrijf

afspraak gemaakt na een telefoontje en gelijk dezelfde dag goed geholpen , service is uitstekend!

Helemaal goed om te horen. We doen ons best!

scherm reparatie

Ik was bij tweek voor een scherm reparatie voor iPhone 7 , hij was binnen 10min gerepareerd en hij werkt prima!

Super snel! Dank voor de review :)

leuk bedrijf met goede service

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Prima service en goede producten.

Dank je wel! Altijd leuk om een goede ervaring te horen!

Vriendelijk, hulpbehoevend, gewoon goede service, eerlijk en oprecht

positief en goed

Dank je wel John! We doen ons best :)

Alles afgehandeld volgen prijs opgave.

Goed geholpen en snelle service.

Dank je wel! Als we een prijs opgeven, dan houden we ons daar ook aan :)

Goed en snel geregeld

prima service .

Dank je wel!

Reparatie scherm

Snel en netjes!

Dank je wel! Niet voor niets: De Zeeuwse Repair Experts.

Flex en vakkundig

Altijd goed

Dank voor de beoordeling :)

Snel, goede service, betrouwbare indruk

Snel geregeld binnen een half uurtje had ik een nieuwe telefoon.

Top! Veel plezier met het toestel :)

Levering van onderdeel duurde lang.

Het betreffende onderdeel voor mijn PS4 bleek lange tijd niet leverbaar. Uiteindelijk maar een onderdeel van een andere, gecrashte PS4 overgezet naar de mijne. De daadwerkelijke reparatie duurde niet lang (was de volgende dag klaar). Al met al tevreden, want alles functioneert weer naar behoren.

Dank voor de beoordeling! Helaas hebben we op de levering van sommige onderdelen weinig invloed. Alsnog is alles netjes opgelost :)

Uitermate klantvriendelijk, prima producten!

Dank je wel voor de beoordeling!

Snelle en professionele service

Je kunt hier snel terecht en wordt professioneel geholpen. Men denkt met je mee. Warme service. Kom hier zeker terug!

Dank je wel! We zorgen ervoor dat onze klanten er warmpjes bij zitten :)

snelle levering, deskundig advies, tegen acceptabele prijs

snelle levering, deskundig advies, tegen acceptabele prijs

Dank je wel! We houden de prijzen altijd scherp in de gaten!

Top service!

Wordt altijd snel en goed geholpen, ookal is het tegen sluitingstijd aan! Zeker aanbevolen

Dank! Ja, alles voor het gemak van de klant :)

goede service

Was een klein foutje opgetreden en dat is perfect opgelost.

Er kan helaas altijd iets misgaan. Dan heeft het voorrang voor ons om het zo snel mogelijk op te lossen :) dank voor de beoordeling hiervoor!

Uitstekende servicce!

Prima services

Dank voor uw review!

Goede service !

Aantal keren heb ik producten gekocht bij Tweek.nl (o.a. IPhone&Samsung toestellen en een Playstation 4), bij iedere keer wanneer ik langskom wordt er genoeg informatie gegeven over onderwerpen waar ik bijvoorbeeld vragen over heb en ze zijn nog eens klantvriendelijk ook ! Top service echt waar !

Alle vragen worden altijd netjes door ons beantwoord en we proberen het zo vriendelijk mogelijk te houden! Dank voor de beoordeling :)

Erg netjes geholpen telefonisch. Kreeg gelijk advies en tips. De lokatie was voor mij wat bijzonder. Ik had een winkel verwacht. Maar het was meer een balie. Verder uitstekend en professioneel geholpen

Dank voor de review! Ja, we zijn inderdaad meer een webshop dan een winkel!

Goede review!

Over Tweek.nl