Prettig geïnformeerd

Informatie gevraagd betreft mijn gsm. Advies gekregen voor een refurnished exemplaar. Alles is overgezet, ik ben er blij mee. Bedankt!

Heel tevreden

Uitstekend geholpen.

Snel afspraak voor reparatie scherm iPad. Goeie service.

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en krijg serieus antwoord op vragen kortom prima..

De manier waarop je met Tweek kunt overleggen over de app is in 1 woord Top

Prima end to end ervaring met oplossing van het probleem aan de PS4

Prima contact en service

Het scherm is goed vervangen, alleen is mijn batterij verbruik meer dan verdubbeld. Als dit komt door het imitatie scherm had ik dat graag van tevoren geweten. Graag hoor ik of we samen tot een oplossing kunnen komen? Mvg, Robert

Heel goed en duidelijke uitleg

Eerlijk en betrouwbaar

Netjes geholpen. Nintendo van mijn zoon doet het weer en is goed gerepareerd.

Geen poespas. Lekker duidelijke antwoorden op mijn vragen. Prijsopgave van te voren en wat eventueel mogelijk is. Snelle service. Een aanrader!

Telefoon was binnen enkele uren voorzien van een nieuwe batterij en vrij goedkoop als ik het vergelijk met andere bedrijven

Beschikbaar als dienst maar niet netjes af

iPad scherm binnen afgesproken termijn vervangen Lijmresten niet verwijderd en vetvlekken op het scherm. Voor deze bedragen verwacht je dat dat bij afleveren netjes voor elkaar is. Schoorvoetend deze twee punten opgelost na aandringen van mijn kant.

uitstekend, vriendelijk en efficiënt

Ik werd heel snel en efficiënt geholpen en kan Tweek iedereen aanbevelen.

Klantvriendelijk geadviseerd

Vriendelijke medewerkers, nemen de tijd en leggen goed uit

Gewoon prima!

Klantvriendelijk, inhoudelijk goed.

Scherm iPhone 12 prima gerepareerd

Heldere communicatie, vlotte afspraak. Telefoon was op aangegeven tijdstip klaar.

Prima service, snel geholpen

Prima snelle service

Onze vraag op maat en voor een mooie prijs invulling aan gegeven.

Snelle en goede reparatie

iPhone er laten repareren. Regeren snel op whatsapp Snel gerepareerd Alles volgens afspraak

Goede service en duidelijke uitleg

Accu laten vervangen van mijn iPhone 11 pro Netjes binnen een uur klaar.

Keurig netjes gerepareerd en werd keurig gebeld toen telefoon klaar was.

Goede service, vriendelijke mensen

Toestel gerepareerd en eerkt weer prima. Goede service

Snel en kwalitatief!

Wij zijn al een meerdere keren met verschillende klussen langs geweest. Ook met telefoon die andere zaak al meerdere keren ‘gerepareerd’ had, maar wat niet naar behoren werkte, na reparatie bij Tweek wel! Wij komen steeds terug, mannen leveren keurig werk en alles is altijd snel gerepareerd!

Goed advies en top service

Goed advies en top service. Veel keus in refurbished mobieltjes. En met een 128Gb gekocht met 1 jaar garantie voor €150

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.