Welwillend.

Prima emailverkeer ervaren. We moeten het product nog wel testen, maar dat komt met kerst wel. Over de extra garantie deed hij ook niet moeilijk. Top dus...

Dank voor je bericht! We doen zeker niet moeilijk over zulke zaken :)

Keurige afhandeling van de aankoop.

Artikel zelf afgehaald, lag klaar. Met pin betaald(voorkeur van de verkoper). Aankoopbon via e-mail ontvangen.

Dank je wel voor de review! Jazeker, pinnen heeft altijd de voorkeur :)

Psp4 probleem

Mijn psp4 was defect heb hem afgeven En was binnen 2 dagen gemaakt netjes op de hoogte gehouden mooie gerantie afspraak raad het zeker aan het is wel even zoeken waar het precies is maar voor de rest super survice

Dank je wel voor de review!

Al jaren zeer tevreden.

Werden weer zeer vriendelijk geholpen zo als altijd.

Dank je wel! Tot de volgende keer

Top bedrijf!

Meerdere malen reparaties laten doen aan een Iphones, Ipad beeldscherm,.keurig netjes altijd uitgevoerd, snel en met een goede prijs! Zeker een aanrader!

Helemaal goed hoor!

Servicegericht, goed advies en doen wat ze beloven.

Speelt goed in op klantvraag en iedere keer weer is wat geleverd wordt ook wat er beloofd is.

We zeggen wat we doen, en we doen wat we zeggen!

Alles goed volgens afspraak!

Snelle goede service!

In exact 24 uur tijd mn samsung voorzien van een nieuw scherm

Snelle service! Dat leveren we!

Buitengewone service

Tweedehands iPhone 7+ gekocht. Helaas ging een 3x per dag de telefoon spontaan op simlock. Hierover gebeld en per direct een ruil mogen doen met een exact gelijk exemplaar en deze werkt vlekkeloos!

Soms is een toestel helaas niet helemaal goed. Dan doen we er totaal niet moeilijk over. Dank je wel voor de review!

Goed en snel!

Had een kapotte batterij en kon snel terecht. Was klaar terwijl ik wacht; heel goed geholpen.

Altijd een snelle service! Dat proberen we te regelen :)

Top service en Top spullen!

Gewoon goeie spullen die voor een eerlijke prijs en met een goede service geleverd worden!!

Dank je wel!

Een leuk bedrijf.

Goed geholpen met de juiste adviezen, Zal zeer zeker vaker langs gaan.

We zien je graag weer verschijnen!

behulpzaam

Staat altijd voor je klaar, kennis van zaken, betrouwbaar.

Wat een mooie review! Dank je wel :)

Heel positief en vriendelijk!

Kon heel flexibel mijn bestelde telefoon ophalen, buiten reguliere openingstijden en snelle reactie per whats app. Heel blij met mijn telefoon!!

Ja, we zijn erg flexibel! We proberen het voor de klant zo goed mogelijk aan te pakken!

Goed verlopen, telefoon werkt weer prima!

Mijn batterij vervangen. Prima verlopen. Eerst app contact gehad, werd snel op gereageerd. Daarna telefoon gebracht en was vervolgens na een half uur gemaakt.

Top! Heel leuk om te horen dat je tevreden bent. Een nieuwe accu voelt altijd lekker aan in je telefoon!

Keer op keer u per geholpen

Ben ondertussen door 2 verschillende collega's van Tweek geholpen. Vriendelijk, duidelijk en transparante hulp. Tweek zal ik altijd aanraden voor reparatie of advies.

Helemaal goed hoor! Dank je wel voor het vertrouwen :)

Duidelijke en snelle levering

Mooi product en snelle levering

Dank je wel voor de review!

Prima geholpen

Net als een paar geleden een prima product voor een zeer redelijke prijs. Vr. Gr, J.Vreugdenhil.

En we zien je over 2 jaar graag weer verschijnen hoor! Dank je voor de mooie woorden.

Snel en vakkundig

Goed en kundig advies, vlotte service!

Dank je wel voor de beoordeling!

Prima service en opvolging

Goed bereikbaar en snelle oplossing bij storing op toestel.

Super snel! Daar staan wij voor :)

Goeie prijs kwaliteit en snel

Goeie prijs kwaliteit en snel

Dank je wel!

Zeer vriendelijke, snelle en goede service.

Zeer vriendelijke, snelle en goede service.

Dank je wel voor de vriendelijke woorden!

perfect

goede ervaring

Helemaal goed. Een mooie review!

Fijne medewerker duidelijke uitleg Niets is te veel

Dank voor de review! We willen altijd zoveel mogelijk informatie geven.

snelle en adequate service!

prima service en handig dat het niet in het centrum zit, zodat het makkelijk en snel te bereiken is. Ook in het zomer (toeristen) seizoen.

Dat vinden we ook handig! Het is parkeren voor de deur en meteen gaan!

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.