Prima geholpen

Mijn zoon zijn Nintendo switch was stuk. Ik had telefonisch contact gezocht en ben prima voorgelicht over de prijs, reparatie tijd en Corona maatregelen. De Nintendo os vervolgens geheel volgens afspraak gemaakt en ik ben dik tevreden.

Klantvriendelijk en vakkennis

Maatregelen i.v.m. corona virus pandemie waren grondig en professioneel genomen. Snelle reactie op mijn reparatie vraag. Gedane beloften zijn nagekomen. Vriendelijk te woord gestaan.

Een top bedrijf met een snelle service

Vandaag mijn hoesje besteld en vandaag nog in huis beter kan niet! Ook daar mijn iphone besteld en werkt super!

Goed en vakkundig geholpen

Goed geholpen. Ook na dat een 2e hands een defecte camera had. Keurig en snel opgelost zonder maarrrrrs.

Alles is prima geregeld niets is te veel!

Goede en vlotte afhandeling van zaken.

supersnel, goed en coronavrij geholpen

supersnel, goed en coronavrij geholpen

goede service!

Beeldscherm reparatie Samsung S10 plus. Vriendelijk te woord gestaan en netjes gerepareerd!

Snelle en goede service

Na telefonisch contact kon ik dezelfde dag nog komen en is de batterij van mijn telefoon vervangen en werkt hij nu weer prima

Gewoon super!

Ik ben super geholpen, al was ik zelf niet helemaal wakker... Hij had enorm veel geduld met me en ondanks dat mijn PS3 niet meer te redden was, hebben we een mooie deal kunnen sluiten en ben ik alsnog met een werkende PS3 naar huis gegaan voor een leuke prijs. Echt super! 😊

Top ervaring

PlayStation weggebracht voor reparatie. Laser was kapot waarschijnlijk. Rekende geen onderzoekskosten maar kwamen tot dezelfde conclusie. Werd netjes gebeld over de kosten. Onderdelen besteld en werd de volgende dag gelijk gerepareerd. Netjes gebeld dat hij klaar was. Aangegeven dat ik niet in staat was om hem op te halen, en ik hem maandag op zou halen (het was zaterdag). Werd aangeboden om hem langs te brengen. Zo gezegd zo gedaan. Kwamen keurig netjes langs om de PlayStation te brengen. Ondanks dat ik dit wel verwacht had werden hier geen kosten voor gerekend! Ik kon netjes pinnen op locatie, PlayStation netjes verpakt en de factuur netjes per mail. Uiteraard werkt het apparaat ook nog eens prima! Service waar veel bedrijven nog een voorbeeld aan kunnen nemen!

Prima ervaring, snel en goed geinformeerd

Prima ervaring, snel en goed geïnformeerd. Kortom een betrouwbaar adres.

Snel en vakkundig geregeld tegen een goede prijs

positief vriendelijk en goede uitleg

zie boven

Superfijn en snel

Eerste keer dat ik gebruik maak van hun diensten. Door onstandigheden kon ik thuis noet weg. Wat blijkt; ze komen voor reparaties aan huis! Aardige vent over de vloer en reparatie was zo gefikst. Betalen met pin en 6 maanden garatie op reparatie. Helemaal top!

Vriendelijke behandeling en goede iPhone

De ervaring beschrijving met iPhone kan ik pas over minimaal een half jaar doen.

Heel goede klantgerichte service. Desondanks wat tegenvallers en dergelijken toch uitermate tevreden met de service en reparatie.

Zeer snel geholpen

Zeer vriendelijke medewerker. Mijn oplaadpunt in de iPhone was stuk, dit konden ze snel repareren, binnen drie uur kon ik m’n iPhone weer al ophalen. Echt top! En dat tegen een zeer scherpe prijs

Duidelijk en snel

Duidelijke afspraken van te voren. Scherpe prijs en snelle service. Zeker aan te raden

Snel

Even bellen voor een afspraak telefoon afgeven en binnen een paar uur gemaakt dus de service is top

Snelle en goede service tegen een concurrerende prijs!

Snel en goed geholpen tegen een prijs die concurrenten niet kunnen bieden voor de reparatie van een scherm voor een iPhone. Ga zo door!

perfect

vroeg om specefiek model, na een poosje gebeld en had deze in perfecte nieuwstaat

Een snelle deskundige en voordelige reparatie bij Tweek

Tweek bied altijd een goede oplossing voor ons telefoon probleem ook voor de levering van een recenter toestel

Professionele hulp

PlayStation kapot, Tweek kijkt eerst wat er mogelijk aan de hand us en komt met een kosten-raming. Fijn dat zij mij erop attendeerden dat het mogelijk een reparatie binnen de garantie zou zijn. Dat bleek inderdaad het geval. Ook een telefoon gekocht bij Tweek, prima service! Topzaak!

correct en snel

Binnen 1 uur was mijn telefoontje klaar, geweldig en hij doet weer wat hij moet doen.

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.