Klantvriendelijk! Meedenkend!! Betrouwbaar!!! Deskundig!!!! Kwaliteit!!!!!

Kortom, een zaak waar je klant wilt zijn en blijven!

Top service!

Twee keer gebruik gemaakt van de diensten van Tweek.nl en altijd goed en snel (binnen een paar uur) geholpen tegen een redelijk tarief.

snelle service.

positief

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel, en het artikel is wat er beloofd was.

Vakkundig en correct

Tweek wist mijn 5 jaar oude iPad Air weer op te pimpen met een nieuwe accu en scherm. Al jaren een vertrouwd adres.

Snelle en correcte service

Goed product

Prima reparatie adres. Jongens met verstand van zaken.

Voor het eerst bij TWEEK geweest en ben er heel tevreden over. Leveren goed werk af en de kosten vielen reuze mee. Zo worden er minder spullen vervangen maar gewoon een tweede leven geven. Spullen kunnen veel langer mee dan veel mensen denken. Jammer dat Twee uit de stad is vertrokken naar een bedrijven terrein. Een stukje verder fietsen dus. Ook voor de studenten die eerder op loopafstand zaten.

Goede duidelijke service!!!

Helemaal top!

Top service. Kennis van zaken. Betrouwbaar. Aanrader!!

Snelle service en vriendelijk bediend

Ps4 ter reparatie aangeboden. Maakte veel lawaai. Koelpasta is vervangen en geheel schoongemaakt. Draait weer muisstil

Geweldige service, zoals altijd!!!

Iphone 7 ingeruild voor een iphone 8. Prima service en prima prijs, zoals ik van tweek gewend ben, betrouwbaar en eerlijk. Voor mij geen andere meer!!

Goede en snelle service

`ze doen wat ze beloven

Ontvangst, uitvoering en afhandeling alles niets op aan te merken. Door coronabescherming zeer bekrompen entourage.

Prima toestel!

Zeer tevreden toestel is als nieuw en voor een schappelijke prijs, alles werk prima ben er erg blij mee!

Goed geholpen

Omdat we zeer tevreden waren over de aankoop van een IPhone voor mijn vrouw, heb ik er 1 voor mezelf besteld.

Goede service!!

Voor een schermreparatie werd mn Iphone 8 thuis opgehaald en tien hij gemaakt was weer via de post terug gekregen. Factuurtje via de mail. Voor 100,- is mijn Iphone weer helemaal als nieuw zonder dat ik er zelf de deur voor uit moest. Ik kan jullie goed aanbevelen.

Toppie

kapot glas van tell ook prima tweedehands iPhones gekocht prima toestel ook al voor reparatie

Snelle service!

Netjes en snel

Geen gezeur gewoon advies wat werkt

Ik heb bij Tweek de accu van mijn Samsung Gear S3 smartwatch laten vervangen, s'morgens afgegeven en s'middags weer opgehaald. De accu is door een origineel exemplaar vervangen, ik kan mijn smartwatch nu weer 3 dagen gebruiken voor hij weer moet worden opgeladen. Tweek is één van de weinige die smartwatch reparaties verricht in zeeland. Bedankt Tweek voor de service Top!

Super snelle en uitstekende service!

Mijn iPhone 8 laten vallen :( maar dankzij de snelle service is ie weer als nieuw :) Top gedaan en zeker een aanrader!

primareparatie

blij met de reparatie, telefoon is als nieuw

Keurig

Netjes geholpen

Bestelling kwam snel,helaas niet de juiste maar super snel opgelost,Zonder gedoe!

Goed spelconsoles en games voor een leuke prijs

Leuk Wii met games voor een mooie prijs. Alleen de tijden Waarneer je het kan op halen kan beter gecommitteerde worden

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.