Top Service. Scherpe prijzen!!

Probleem snel opgelost. Super service. Top prijzen en kwaliteit. Fijn advies

Nette reparatie en supersnel geregeld.

Goede communicatie via de app. Dezelfde dag nog klaar!

Super service en een leuk aanbod!

Ik heb er zelf een Pc gekocht. Bevalt goed, en is netjes afgeleverd. Ook echt goed schoongemaakt aan de binnenkant. Super netjes gedemonteerd. Kortom een goed product, voor een nette prijs. Een echte aanrader.

Refurbishd iphone aangeschaft prima staat

Een tweedehands iPhone gekocht. Alles doet het prima. We zijn zeer tevreden

Alles top!

Snel, duidelijke info, fijne communicatie, goede reparatie!

Enorm blij met de service van Tweek! Ze hebben mij erg goed geholpen en binnen 3 dagen. Bedankt!

Aardige mensen niks is teveel.

Mijn ervaring is dat Tweek een uitstekende service heeft!

Bij Tweek word ik altijd heel snel en vakkundig gehopen

Heel vriendelijk en professioneel

supergoed geholpen!

Via internet jullie bedrijf gevonden en supergoed geholpen, en snel! Kom graag weer terug als het nodig is.

Professioneel en correct

Dit bedrijf werd me aanbevolen en terecht. Super professioneel en netjes, correct en beleefd. No-nonsens hulp voor een batterij probleem op een oude dierbare iPhone. Correct qua prijs. Prima bedrijf.

Nieuw schen op iPad

Super service! Deskundig advies!

Ik kom al jaren bij Tweek! En nog steeds een tevreden vaste klant!! Eerlijk en deskundig!

Goed service

Goed te woord gestaan en goed geholpen.

Top telefoon gekocht voor prima prijs.

Goed geholpen en div. Telefoons op voorraad hierzo. Toestel werkt prima.

Goed en snel geholpen.

Goed meegedacht met reparatie en vervanging. Bovendien snel geholpen. Uitstekende service.

uitstekend gerepareerd en de levering van Samsung A52 doet het goed.

Ik kon 's morgens ineens mijn GSM niet meer gebruiken. Na contact met TWEEK was hij 's-middags al gerepareerd. Nogmaals dank u wel voor de snelle service.

Fantastisch!

Zowel de afspraak, uitleg als de reparatie met voorwaarden. helder en duidelijk!

Snelle service, de telefoon ziet eruit als nieuw! Heel klantvriendelijk ook!

Professioneel bedrijf

Bedrijf met kennis van zaken . Vriendelijk personeel, en snelle service.

Prima zaken gedaan

Prima telefoon gekocht, voor mooie prijs , en was vlug klaar, en alles overgezet .

Word netjes geholpen. En ze hebben echt top kwaliteit

Goede producten, snelle service, goede prijs

Als ik nieuwe apparatuur nodig heb, kijk ik eerst bij Tweek!

Hele goede service

Meerdere keren heel goed geholpen

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.