Doen wat je belooft is altijd goed!!

Prima bedrijf!! Zou ik zo weer heen gaan!!

Korte lijntjes - snelle service

Ik kon mijn telefoon de volgende dag al brengen. En na mijn boodschappen het toestel al weer ophalen. Top. Jammer dat de service beperkt is voor Apple en Samsung.

Klantvriendelijkheid ten top!!!

Al jaren klant bij tweek, het vertrouwen is inmiddels blindelings. Wat een topproducten leveren ze tegen eerlijke prijzen en wat een geweldige klantvriendelijkheid!! Voor ons geen ander, alléén maar TWEEK!!!

Goede service, goede communicatie. En een snelle reactie.

Reparatie van een iPad (glas kapot). Goed uitgevoerd, netjes en klaar conform de opgave vooraf.

Perfecte service, degelijke reparatie, in-time afgeleverd

Was in eerste instantie in twijfel maar wat ik hersteld terugkreeg overtrof mijn verwachting. Kan Tweek met stip aanbevelen!

Snel contact, overleg wanneer. Duidelijkheid in prijs vooraf. En heel snel klaar. Dank.

Snelle en vakkundige service voor een goede prijs

Snelle en vakkundige service voor een goede prijs

eerste in druk vriendelijke service

moet ik na de reparatie zien maar ze komen zeer professioneel over .

Snel, professioneel en goed

Snel, professioneel en goed

Hele fijne & snelle service!

Kon dezelfde dag mijn telefoon nog brengen en de volgende dag alweer ophalen omdat het schermpje niet op voorraad was. Super vriendelijk geholpen, ik zou het zeker aanraden. Mocht ik zakelijk ook nog iets hebben kom ik zeker weer terug.

Goede service wat in deze tijd zeer belangrijk is

Fijn dat ik deze firma heb gevonden

Goed resultaat na reparatie, bedankt!

Super service!

Snel en precies, goed oprecht advies en duidelijke communicatie. Zeer tevreden!

Goed zo als altijd

Mijn telefoon was dagelijks na 10 minuten al leeg. Ik vond tweek en kon meteen komen. Ze zouden hem tussendoor maken. Fantastisch gelukt. Ik ben weer blij!

Goede service. Contact is goed en snel.

Fijne mensen, goede hulp en de service is ook goed

Snelle reparaties. Kosten netjes in overleg.

zeer prettig

snelle duidelijke afhandeling en communicatie

Vakkkundig bedrijf

IPad weggebracht voor nieuwe batterij. Duidelijk verhaal omtrent vervangen van de batterij. Risico van kapot scherm bij demontage wordt ook voor gewaarschuwd. Advies is om gelijk scherm mee te vervangen. Ook duidelijk over de totale kosten. Aan te bevelen bedrijf

Heel serviciaal, goeie communicatie en eind resultaat psp werkt weer! Zoon helemaal blij mee.

Heel fijn bedrijf. Snelle reacties en servicegericht. Aanrader!

4 games besteld, kreeg foto's doorgestuurd naar de staat van de games. Netjes verpakt en games zagen er perfect uit bij binnenkomst

Snelle service en makkelijk in communicatie

Mijn scherm was snel en in overleg van tijd gemaakt. Contact verliep heel makkelijk (whatsapp) en dat maakt het wel nog eenvoudiger om een afspraak te maken.

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.