goede kwaliteit goede service

heel tevreden

goed werkend toestel, zo goed als nieuw

aardige personeel uitstekend geholpen. Artikel werkt perfect.

Super goede service!

We hadden problemen met een gekochte smartphone. Deze zijn met veel zorg en service voor ons opgelost. Super! Je leert een bedrijf pas echt kennen wanneer er problemen zijn.

Keurig behandelt

Zeer goed geholpen vriendelijk en geduld

Werd heel goed voorgelicht, wat betreft qua telefoon en prijs

Super service niks is te veel

Prima deskundige en snelle reparatie

Goede uitleg van mogelijkheden voor reparatie en juiste prijsopgave vooruit. Top

Super Service

Nooit durven dromen dat de camera van mijn A7 2018 vervangen kon worden. Uiteraard kan het vervangenv van een camera altijd , al vond ik Tweek in verhouding met de prijs van deze reparatie en de service er om heen zeker een Dikke aanrader!!!

In 1 woord " GEWELDIG"

Mijn Samsung was kapot. Snel en professioneel gerepareerd en niet duur...

Prima geholpen en top resultaat

Ik werd netjes te woord gestaan en ze gingen gelijk aan de slag. Na de afgesproken tijd kon ik erom komen. Ik ben nog steeds blij dat ik mijn batterij heb laten vervangen bij jullie.

Gewoon goed.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en prima service. Niets op aan te merken.

Vlot en duidelijke advies.

Prima service!

Al een paar keer een IPhone bij Tweek.nl gekocht, en laatst een scherm laten vervangen. Zoals gezegd: prima service, heldere uitleg en goede prijzen!

prettige feestdagen

Geen problemen, correcte afhandeling

Werden goed geholpen en de telefoon was aanwezig. Verder was alles snel geregeld voor een goede prijs.

Vakkundig geholpen

Vakkundig geholpen

Goede en snelle service!

Mijn bestelling is snel geleverd en goed beschermend verpakt. Ziet er top uit!

Snel en krachtig

het was snel gefixt maar de kwaliteit was uitstekend alles doet naar behoren en was het zeker waard

Klantvriendelijk! Meedenkend!! Betrouwbaar!!! Deskundig!!!! Kwaliteit!!!!!

Kortom, een zaak waar je klant wilt zijn en blijven!

Top service!

Twee keer gebruik gemaakt van de diensten van Tweek.nl en altijd goed en snel (binnen een paar uur) geholpen tegen een redelijk tarief.

snelle service.

positief

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel, en het artikel is wat er beloofd was.

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.