Vriendelijk en vakkundig

Dit bedrijf doet wat je als klant mag verwachten

Goede service, informatie en geen kletsverhaal

Mijn Surface Pro 7 is prima gerepareerd na dat mijn scherm gebarsten was. Van te voren werd aangegeven dat ze geen origineel zouden kunnen plaatsen. Na het testen kreeg ik te horen dat het touchscherm mogelijk niet overal goed zou kunnen werken. Dit heb ik geaccepteerd en nu blijkt dat er met gebruik van de pen nagenoeg geen problemen zijn. Reparatie geslaagd, dikke pluim.

Tweek is altijd goed, ik zoek niet verder.

Altijd goed advies, service en prijs-kwaliteit is ook prima.

Prima ontvangen en goede prijs voor service.

Staan klaar en verlenen uitstekend service

Vriendelijk ontvangen en leveren goed werk denken mee

Blij met mijn bijna nieuwe Iphone 13 mini.

Goed advies van Sjoerd. Ook na aankoop behulpzaam met vragen over de instelling van de Iphone.

Snelle goede service

Snelle goede service

Goede service. De mogelijkheden worden gelijk duidelijk verteld incl kosten en duur van de reparatie.

Goed en snel gerepareerd

Kom vaker bij Tweek. Aankopen enreparaties altijd naar volle tevredenheid

Gewoon goed !!!

Altijd behulpzaam ,snel gemaakt en goed fijn betrouwbaar bedrijf kom er al jaren

goed geregeld

net bedrijf.

fantastisch

klantvriendelijk, secuur en snel

Snelle service, korte en duidelijke uitleg

Topppp

Wat een goede service. Dat vind je nergens anders in Zeeland.

Vriendelijke man en goede service.

Zeer klantvriendelijk en klantgericht

Vanaf binnenkomst tot het uitgaan van de zaak wordt je zeer vakkundig en meedenkend geholpen

wat je mag verwachten

ik kocht een gebruikte I phone, maar deze bleek toch nog een mankementje te hebben. Dit werd zonder problemen direct opgelost. Dit mag je verwachten

Correcte en deskundige behandeling

Je wordt prima en serieus geholpen...deskundig team,adequaat

Snel en deskundig geholpen!

Snel en deskundig geholpen!

Belde voor een ps4 en kon er direct om. Alles netjes

netjes opgelost

Ik heb een refurbished Motorola G6 mobiel gekocht voor 89 euro , met zes maanden garantie. Ik kocht het toestel op een vrijdagmiddag en probeerde er pas enkele dagen later mee te bellen. Dat lukte niet. Het microfoontje was defect. Na contact met Tweek samen oplossing gevonden.

Dank voor je review! Vervelend om te horen dat er iets niet naar wens is. Wij hebben dit geval bekeken en zien dat het toestel is teruggekomen met een compleet gebarsten achterkant, vanwege val- en of stootschade. Hierbij is duidelijk sprake van een eigen risico, omdat de schade door u zelf is veroorzaakt. Dan kunnen wij geen complete garantie bieden. Want vanwege een harde val, kan er helaas het één en ander in de telefoon defect raken. Nu willen wij natuurlijk met u in overleg om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Neem gerust contact op met onze klantenservice via 0118-851050. Met vriendelijke groet, Tweek.

Tweek komt afspraken na en communiceert goed

Tweek heeft veel ervaring en dat merk je als je hen spreekt. Ze komen afspraken na en communiceren duidelijk, waardoor we weten waar we aan toe zijn.

Super goede en snelle service

Ik ben langs gegaan voor reparatie en kon mijn telefoon de volgende dag al ophalen. Medewerker was zeer vriendelijk.

Top service!

Echte experts met top service

Snelle en betrouwbare service in combinatie met kennis van zaken!

Uitstekend!

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.