Tevreden over contact en kwaliteit.

Vlot geholpen, reparatie binnen een dag geregeld voor vaste prijs.

Aardig, eerlijk en deskundig dat is TWEEK

Ik had mijn Smartfoon in het "schone" toilet laten vallen en daar kon het ding niet tegen. Na een eerdere goede ervaring met Tweek ben ik daar weer terecht gekomen. Erg tevreden over dit jonge bedrijf.

Blij verrast.

Zeer coulante afhandeling van een onmogelijke reparatie Levering van een ref. Iphone voor een Correcte prijs. Plezierige communicatie: vertrouwenwekkend

Iphone X gekocht in uitstekende staat voor mooie prijs

Daarnaast erg vakkundig geholpen in de keuze van de smartphone en benodigdheden. Alles zag er zeer netjes uit.

Goed en snel

kon eenvoudig vinden wat ik nodig had. werd vlot geleverd. Ook op de vraag is servicegericht gereageerd.

Perfect!!!

Deskundig personeel dat mee denkt. Super goede klantenservice!!! Prima prijs kwaliteit!! Zeer tevreden!

Uitstekend, vakkundig en snel.

Al vele aankopen, verkopen en reparatie laten doen. Altijd goed uitvoering en prijs volgens afspraak. Gewoon goed.

Prima service en nazorg!

Kocht een 8plus. Bleek niet 100% (geluid niet goed). Uitstekend en snel opgelost. Zeer tevreden!

Schermpje vervangen van telefoon en nieuwe SSD kaart en processor laten installeren in Pc. Service goed en snel, meedenken en makkelijk communiceren via whatsapp.

Supersnelle vriendelijke goedkope service

Altijd afspraak in overleg, goed meedenkend. Fijne snelle service!!

Goede en snelle service

Goed en snel geholpen tegen redelijke kosten.

Snelle service en goed product

Mijn bestelling uit de webshop kon ik super snel ophalen. Prettig dat er garantie zit op de IPhone en dat je er een oplader en opladerkop bij krijgt. Prima service!

Snel en goed gemaakt. Vriendelijke mensen.

Positief

Goede service, zeer vriendelijk, kundig en betrouwbaar

Goede service, zeer vriendelijk, kundig en betrouwbaar. Prijs om goed

Goed en snel

Accu vervangen van iphone se binnen 30 min voor een leuke prijs.

Uitstekend meer kan ik niet zeggen

Mijn ervaringen mijn tweek zijn zeer uitstekend Al sinds het begin heb er vele dingen gekocht van een smart tv PlayStation 3 en gsm’s nooit wat op te merken hele goede service en klantvriendelijk

Top service!

Klantvriendelijk!

een 2e hands aangekocht ,met advies

i8

Keurig gemaakt

Ben langs geweest voor een nieuw scherm, oplaadpunt revisie en nieuwe accu voor m'n iPhone 6s. Prima gerepareerd en doet het weer feilloos.

goed geholpen en prima service

In drie kwartier de accu van mijn iPhone SE vervangen. Top!

Zeer klantvriendelijk

Omdat ik via de website (welke ze aan het vernieuwen zijn) niet alles kon vinden, heb ik gebeld. De verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam. In overleg mijn bestelling bij elkaar gezocht en deze kon ik direct ophalen bij hun filiaal. Daar kreeg ik nog de keuze uit kleur en ook de prijs was prima.

De beste service denkbaar!!!

De service die we gewend zijn van Tweek, uitstekend en betrouwbaar. Voor mij is er maar één: tweek.nl

Blijven de beste

Ik kom met plezier terug!!!

prima staat, helaas geen boekje erbij

Game was snel verzonden, in prima staat aangekomen, echt als nieuw - iets dat knap is voor een gebruikte xbox game van bijna 20 jaar oud. Maar helaas geen boekje erbij, en dat stond niet vermeld. Nu geef ik daar niet zoveel om, echter wist de verkoper dat niet, en vind ik het niet zo netjes. er zijn genoeg verzamelaars die dat wél iets uitmaakt.

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.