Super service! Deskundig advies!

Ik kom al jaren bij Tweek! En nog steeds een tevreden vaste klant!! Eerlijk en deskundig!

Goed service

Goed te woord gestaan en goed geholpen.

Top telefoon gekocht voor prima prijs.

Goed geholpen en div. Telefoons op voorraad hierzo. Toestel werkt prima.

Goed en snel geholpen.

Goed meegedacht met reparatie en vervanging. Bovendien snel geholpen. Uitstekende service.

uitstekend gerepareerd en de levering van Samsung A52 doet het goed.

Ik kon 's morgens ineens mijn GSM niet meer gebruiken. Na contact met TWEEK was hij 's-middags al gerepareerd. Nogmaals dank u wel voor de snelle service.

Fantastisch!

Zowel de afspraak, uitleg als de reparatie met voorwaarden. helder en duidelijk!

Snelle service, de telefoon ziet eruit als nieuw! Heel klantvriendelijk ook!

Professioneel bedrijf

Bedrijf met kennis van zaken . Vriendelijk personeel, en snelle service.

Prima zaken gedaan

Prima telefoon gekocht, voor mooie prijs , en was vlug klaar, en alles overgezet .

Word netjes geholpen. En ze hebben echt top kwaliteit

Goede producten, snelle service, goede prijs

Als ik nieuwe apparatuur nodig heb, kijk ik eerst bij Tweek!

Hele goede service

Meerdere keren heel goed geholpen

Vriendelijk en vakkundig

Dit bedrijf doet wat je als klant mag verwachten

Goede service, informatie en geen kletsverhaal

Mijn Surface Pro 7 is prima gerepareerd na dat mijn scherm gebarsten was. Van te voren werd aangegeven dat ze geen origineel zouden kunnen plaatsen. Na het testen kreeg ik te horen dat het touchscherm mogelijk niet overal goed zou kunnen werken. Dit heb ik geaccepteerd en nu blijkt dat er met gebruik van de pen nagenoeg geen problemen zijn. Reparatie geslaagd, dikke pluim.

Tweek is altijd goed, ik zoek niet verder.

Altijd goed advies, service en prijs-kwaliteit is ook prima.

Prima ontvangen en goede prijs voor service.

Staan klaar en verlenen uitstekend service

Vriendelijk ontvangen en leveren goed werk denken mee

Blij met mijn bijna nieuwe Iphone 13 mini.

Goed advies van Sjoerd. Ook na aankoop behulpzaam met vragen over de instelling van de Iphone.

Snelle goede service

Snelle goede service

Goede service. De mogelijkheden worden gelijk duidelijk verteld incl kosten en duur van de reparatie.

Goed en snel gerepareerd

Kom vaker bij Tweek. Aankopen enreparaties altijd naar volle tevredenheid

Gewoon goed !!!

Altijd behulpzaam ,snel gemaakt en goed fijn betrouwbaar bedrijf kom er al jaren

goed geregeld

net bedrijf.

fantastisch

klantvriendelijk, secuur en snel

Snelle service, korte en duidelijke uitleg

Ampereweg 26

4338PT Middelburg

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.