Prima service en kennis!

Vriendelijk personeel, goed overleg over status en kosten reparatie

Vriendelijk personeel en goed advies.

Zeer vriendelijk geholpen. Het product wat ik wilde hebben was er niet. Vervolgens boden ze mij aan om op een wachtlijst te zetten. Ze belde mij zeer snel terug omdat ze het product konden leveren, top.

Precies zoals het hoort!

Goede website, snelle levering, vriendelijke service, kortom; alles waar je op hoopt bij het kopen van een nieuwe telefoon!

Snel, makkelijk en goedkoop

Snel, makkelijk en goed + een goede service! Wat wil je nog meer?

Snell

Denkt mee naar de besten oplossing

Top service !

Altijd netjes en snel.

Tevreden over contact en kwaliteit.

Vlot geholpen, reparatie binnen een dag geregeld voor vaste prijs.

Aardig, eerlijk en deskundig dat is TWEEK

Ik had mijn Smartfoon in het "schone" toilet laten vallen en daar kon het ding niet tegen. Na een eerdere goede ervaring met Tweek ben ik daar weer terecht gekomen. Erg tevreden over dit jonge bedrijf.

Blij verrast.

Zeer coulante afhandeling van een onmogelijke reparatie Levering van een ref. Iphone voor een Correcte prijs. Plezierige communicatie: vertrouwenwekkend

Iphone X gekocht in uitstekende staat voor mooie prijs

Daarnaast erg vakkundig geholpen in de keuze van de smartphone en benodigdheden. Alles zag er zeer netjes uit.

Goed en snel

kon eenvoudig vinden wat ik nodig had. werd vlot geleverd. Ook op de vraag is servicegericht gereageerd.

Perfect!!!

Deskundig personeel dat mee denkt. Super goede klantenservice!!! Prima prijs kwaliteit!! Zeer tevreden!

Uitstekend, vakkundig en snel.

Al vele aankopen, verkopen en reparatie laten doen. Altijd goed uitvoering en prijs volgens afspraak. Gewoon goed.

Prima service en nazorg!

Kocht een 8plus. Bleek niet 100% (geluid niet goed). Uitstekend en snel opgelost. Zeer tevreden!

Schermpje vervangen van telefoon en nieuwe SSD kaart en processor laten installeren in Pc. Service goed en snel, meedenken en makkelijk communiceren via whatsapp.

Supersnelle vriendelijke goedkope service

Altijd afspraak in overleg, goed meedenkend. Fijne snelle service!!

Goede en snelle service

Goed en snel geholpen tegen redelijke kosten.

Snelle service en goed product

Mijn bestelling uit de webshop kon ik super snel ophalen. Prettig dat er garantie zit op de IPhone en dat je er een oplader en opladerkop bij krijgt. Prima service!

Snel en goed gemaakt. Vriendelijke mensen.

Positief

Goede service, zeer vriendelijk, kundig en betrouwbaar

Goede service, zeer vriendelijk, kundig en betrouwbaar. Prijs om goed

Goed en snel

Accu vervangen van iphone se binnen 30 min voor een leuke prijs.

Uitstekend meer kan ik niet zeggen

Mijn ervaringen mijn tweek zijn zeer uitstekend Al sinds het begin heb er vele dingen gekocht van een smart tv PlayStation 3 en gsm’s nooit wat op te merken hele goede service en klantvriendelijk

Top service!

Klantvriendelijk!

een 2e hands aangekocht ,met advies

i8

Keurig gemaakt

Ben langs geweest voor een nieuw scherm, oplaadpunt revisie en nieuwe accu voor m'n iPhone 6s. Prima gerepareerd en doet het weer feilloos.

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.