Soldeer-bazen !

Tijd voor de loftrompet :) 2 moeilijke gevallen, een paar vrij dure motorcommunicatiesets waren belachelijk mishandeld , afdeling... " serieus ? " Waardoor de USB poorten waren gaan hemelen, 1 was er letterlijk uit getrokken met grof geweld. Die setjes worden ook met weer en wind gebruikt, dus de print zelf was ook niet helemaal oksel-fris meer. De mensen van Tweek hebben er echt alles aan gedaan om het spul weer draaiend te krijgen, en waren ook niet te beroerd om het een en ander uit te leggen. Resultaat , 2 "dood" verklaarde communicatie sets gaan gewoon weer mee op reis . Totale aanrader !

vriendelijk, en snelle reparatie

als het nodig is, kom ik zeker weer.

Blij verrast met de kwaliteit

Majora's Mask voor de N64 gekocht. 2e hands natuurlijk, kartonnen doosje dus had wel wat gebruik verwacht maar kwam bijna mint binnen voor minder dat bepaalde websites/verzamelaars vragen. Zeer blij verrast en dus een topaankoop. Bedankt!

De reparatie is vlot en volgens afspraak in orde gemaakt.

Zeer goede service. Reparatie uitgevoerd conform afspraak, zowel qua prijs als reparatietijd. Goede communicatie. Heel fijn!

Vriendelijk en klantgericht

Aanrader voor iedereen

Snel geholpen, vriendelijk personeel

Snelle keurige service

Keurige service, snel antwoord op navraag voor wachtwoord

Professioneel en snel geholpen.

Na telefonisch contact heb ik mijn OnePlus 8 pro laten voorzien van een nieuwe originele glazen achterkant. Hij ziet er weer als nieuw uit.

Goede en snelle service

Ze hebben me erg goed geholpen en ze weten goed waar ze mee bezig zijn

prima service, professionele reparatie.

Als Fanatiek kringloper kom ik hier al jaren, naar volle tevredenheid!

Vriendelijk en goed

Vriendelijk en service gericht en meedenkend en eerlijk

Heel snel en goed geholpen

Mijn telefoon was zaterdags gevallen, waardoor mijn scherm zwart bleef. Tweek heeft die zelfde zaterdag nog mijn telefoon voorzien van een nieuw scherm waardoor mijn telefoon het weer deed! Heel blij mee.

goed geholpen!

Ben blij met mijn smartphone van Tweek.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Bij de aankoop van een telefoon werd ik zeer vakkundig begeleid en kreeg ik goede tips voor extra veiligheid van het apparaat.

snel en goed gerepareerd

Mijn telefoonscherm was kapot en gezocht naar een reparatie bedrijf in de buurt . Heel snel en goed gemaakt !

Vriendelijk en goed product

Ik kocht een refurbished telefoon. Prima toestel nog

prima product

Mijn pakketje kwam een dag later dan aangegeven door DHL. Maar mijn pakketje is in een goede werkende staat aangekomen. Dat DHL het te laat bezorgt kan Tweek.nl waarschijnlijk niet veel aan doen, dus vandaar krijgen ze 4 sterren.

Perfect!!

Ik kom al jaren bij dit prachtige bedrijf. Nu voor een computerreparatie, perfect en snel geholpen. Zeer tevreden. -Goede kwaliteit -Scherpe prijzen -Duidelijke communicatie -Vakkundige reparatie

Mijn telefoon was dezelfde middag nog gemaakt!

Als je telefoon niet goed werkt ben je echt onthand. Ik was daarom erg blij met de snelle en deskundige service van Tweek. Mijn telefoon werkt weer als vanouds!

Uitstekende service voor een reeële prijs

Zij deden er alles aan op een eerlijke manier om mij zo goed mogelijk te helpen en probeerden mij zeker geen nieuwe computer aan te smeren. Verbeterpunt: bereikbaarheid met het openbaar vervoer voor een oudere doelgroep (zonder rijbewijs)

Goed en Snel

Goed en snel

Snelle en geweldige service

Al diverse I-phones gekocht hier en altijd een juist en correct adviezen gekregen. Ook de garantie service is prima en zonder problemen.

Kwaliteit prima en goede service

Grandioos

Herinstallatie Imac, maandag gebracht; dinsdag opgehaald.Super!

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.