Grandioos

Herinstallatie Imac, maandag gebracht; dinsdag opgehaald.Super!

Reparatie was snel gedaan en is heel netjes geworden!

Ze konden me direct helpen en geven goed advies.

Positief

Goed en snel schermpje van mobiel gerepareerd.

Uitstekend!

Levering is snel en goed.

Goede apparatuur en service

Top. Heel fijn bedrijf.

Vriendelijk geholpen

Aardige medewerker. Nieuw beschermfolie op t scherm van m’n mobiel geplaatstst. Er zit 1 luchtbelletje onder

goed en deskundig geholpen

Netjes en deskundig geholpen

Top bedrijf

goed en correct

snel en proffesionelel

Perfect geholpen

Nieuwe batterij

Snelle service en prima geholpen.

Prijsopgaaf vooraf .

Zeer vriendelijk en goed advies voor mij als digibeet

Laptop gekocht. Was wel klein iets mis mee, maar dat hebben ze snel verholpen. Ik koop hier al mijn telefoons en laptops. Goed voor duurzaamheid/onze planeet en goedkoop.

Super geregeld en goeie prijzen

Blij dat ik tweek gevonden heb

Goed geholpen.

En een goede prijs.

Snelle diagnose van een niet werkende PS4, dito reparatie en retournering en ook voor een mooie prijs.

Duidelijke prijs en goede service

Vooraf goed aangegeven wat het kost en wat er gedaan wordt. Goed en snel geholpen.

Snel en goed geholpen

Kundige medewerkers die ons probleem met de switch snel hadden geanalyseerd en verholpen tegen een eerlijke prijs.

Goed geholpen maar wel aan de prijs.

Mijn oplaad poort was vervuild. Netjes geholpen door een medewerker, was met nog geen 5min geregeld en de laadkabel past nu weer perfect in het toestel. Of ik wel even €20 wil afrekenen, Het is fijn dat het opgelost is maar dit is wel snel verdient lijkt mij, snap dat er een risico aan zit en dat jullie apparatuur en personeel ook betaald moeten worden. Maar communiceer het even van te voren, ik had het ook kunnen vragen, Maar als ik aanbied het toestel achter te laten en de medewerker zegt wacht maar even is met een paar minuten geregeld, dan verwacht je dat het niet veel kost. Zeg dan laat je toestel even achter en kom het over een aantal uur weer halen, dan heb je in ieder geval nog de indruk dat er langere tijd werk aan is geweest.

De accu van mijn I-phone werkte niet goed meer. Na telefonische afspraak werd mijn smart phone geanalyseerd en de accu was binnen het uur vervangen. Klaar terwijl u wacht. De I-phone werkt weer als vanouds en dat voor een redelijke prijs. In 1 woord geweldig!

Vriendelijke medewerker. Goede afspraken en service.

Goede deal, aardige mensen

Goede deal gemaakt. Product was als nieuw.

Deskundig en Profesioneel

Perfecte behandeling

Wat mij is opgevallen is de bereidheid van jullie het probleem van de klant te begrijpen . Verder is het euvel van de computer vakkundig verholpen . Succes met jullie zaak

Ampereweg 26 4338PT Middelburg

Over Tweek.nl

Tweek. Een nieuwe standaard in refurbished smart elektronica en vakkundige reparaties aan je gadgets. Tweek combineert een passie voor de tweedehands markt samen met een eerlijke vorm van (detail)handel en dienstverlening. Is je smartphone of ander device kapot? Neem direct contact met ons op! Je vindt bij ons ook altijd een uitgebreid assortiment van tweedehands iPhones, smartphones en gaming producten. Iets te verkopen? Wij kopen het graag van je, voor een eerlijke prijs. Simpel.