Fantastisch!

Prachtige producten van goede kwaliteit. Evenals de service, de snelle verzending en team aan mensen! Een pareltje onder de schrijfwaren! Top!

Snelle levering zonder problemen en een uitstekend product

Heerlijke webshop met super service!

De webshop is heel mooi, het assortiment is geweldig, de service super en persoonlijk. Je pakketje wordt met veel zorg en aandacht gemaakt!

Kwaliteit, service en mooie levering!

Mooie website met prachtige spulletjes (ook “neven-site”; de website van D’Alonzo). Bij Scrittura Elegante prachtige pennen gekozen uit hun onwijs mooie selectie, er is tevens veel mooie inkt. Bij D’Alonzo een navulbare, leren notitieboek en leren etui. Zo prachtig, heb er diepdruk van mijn initialen in genomen. Snel geleverd en zorgvuldig en lief verpakt! Verliefd... dus een aanrader!

Geweldige service, prachtige producten en dito website!

Scrittura Elegante is een prachtige winkel! Dat geldt voor de producten, de website én de service! Een ab-so-lú-te aanrader!

Fantastische winkel met mooie producten!

Bestelling erg mooi ingepakt met een persoonlijk bedankje en wat extra's erbij! Waar vind je dat nog, tegenwoordig?

De bestelling vlot ontvangen. Een leuk extraatje gekregen, nog bedankt daarvoor!

precies waar ik naar op zoek was.

Precies waar ik naar op zoek was.

Goede kwaliteit en snelle levering

De zegelwas is van goede kwaliteit, flexibele was met mooie diepe kleuren. Blijft intact tijdens de post reis. Snel geleverd.

degelijke winkel

prima kwaliteit materialen, zeer snel verzonden, goed verpakt en een persoonlijke toets met de verpakking in leuk papier

Prima geholpen

Snelle verzending, goed verpakt. Bij twijfel over iets in je order nemen ze voor verzending contact op. Super!

Alles zoals het hoort

Heel goede service, een beetje jammer dat op de site niet stond dat hetgene wat ik wilde bestellen niet meer op voorraad was.

Prachtige kwaliteitsartikelen

Fijn om online al die mooie schrijfspullen te bekijken en dan bij levering te ontdekken dat het ook echt hele mooie spullen zijn. Goed ingepakt - een echt kadootje! - en tijdig geleverd. Aanrader.

Persoonlijke en zeer klantvriendelijke benadering

Zeer goede service

Prima service.

Mooi product en een snelle levering.

Weer een perfecte ervaring!

Dit was niet mijn eerste bestelling bij Scrittura, en zeker niet de laatste. De pakketjes worden altijd met zorg ingepakt, en het voelt als een cadeau om uit te pakken. Een aanrader!

Verrassend verzorgd

Niet eerder heb ik via een online bestelling zo goed verzorgd een pakketje thuisgestuurd gekregen. Binnen een paar dagen. Zonder het extra aan te geven of extra te betalen was mijn bestelling smaakvol ingepakt. Dit kwam extra goed uit omdat ik de zending cadeau ga doen. Kortom perfecte levering en service!

dik in orde

bestelling en levering zijn dik in orde. ben blij met de flexibele zeggellak die lekker ruikt naar bijenwas. wel zou wat mij betreft het assortiment uitgebreid mogen worden met meer kleuren.

Sublieme service, professioneel afgehandeld.

Ik was verrast door de snelle levering. Veilig en bijgevolg ook professioneel verpakt. Het product zelf is top. De Laban Galileo is niet alleen exclusief mooi, de pen schrijft ook goed.

Een vlotte afhandeling van mijn bestelling

Zoals bij voorgaande bestellingen verliep alles goed, zowel het gebruik van de site als de verzending. Enig minpuntje: ik had een lakstift besteld die volgens de site nog in voorraad was en dat bleek een fout te zijn.

Professioneel, snelle levering, met aandacht verpakt

Mijn bestelling werd binnen twee dagen geleverd. Ik was aangenaam verrast dat het object zelf ook nog verpakt bleek in cadeaupapier. Zo voelde het echt een presentje aan mijzelf. Ik las dat dit overeenkomt met de bedrijfsfilosofie, dus daar zit inderdaad een stukje bewuste attentie achter. Die betrokkenheid geeft net dat stukje extra. Je schaft met een product immers ook een gevoel aan. De dames hebben dat uitstekend begrepen. Complimenten!

Altijd weer een feestje!

Elk pakket van Scrittura is weer een feest om te openen! Snoepjes erbij, een leuk berichtje en mooi ingepakte artikelen. Zeker een aanrader!

Zeer tevreden.

Snelle levering van goede producten. Cadeaupapier maakt het net een tikje speciale

Pakje openen en genieten...Veel succes verder...

Over Scrittura Elegante

Scrittura Elegante houdt de traditie van het schrijven met een vulpen in ere. Net zoals een handgeschreven brief met vulpen een persoonlijk statement is, gaan wij voor persoonlijke relaties met onze merken en leveranciers. We focussen ons daarom op bijzondere, minder wijd verkrijgbare, merken waarmee we een persoonlijke band hebben. Vaak exclusief. Altijd persoonlijk.