Perfect!

Echt even een momentje voor mezelf gehad bij het openen van het pakketje. Lekker snoepje erbij, de inkt was verpakt in een cadeaupapiertje, en wat extra gratis penpunten erbij. Zeer tevreden! Ook zeker een hele goede kwaliteit aan producten en een snelle levering. Bedankt!

Zo moet het.

Zoals afgesproken, mooi verpakt, kaartje en een snoepje geeft toch het gevoel van een persoonlijke touch.

Zoals altijd gewoon goed!

Snel geleverd, netjes verpakt, en een kaartje erbij. Hartelijk dank!

Vlot en verzorgd

De bestelling wordt altijd keurig verzorgd (vaak ook nog mooi ingepakt) en vlot geleverd. Ook wordt er over het algemeen zeer snel gereageerd en ook nog regelmatig buiten reguliere winkeltijden. Dit keer had ik een klacht over DHL en die is opgepakt maar helaas heb ik geen reactie meer gekregen op de vraag die ik daar nog over stelde. Wellicht over het hoofd gezien of nog niet aan toegekomen?

alles in een keer keurig verzorgd

verzending goed verpakt en snel en goed verzorgd verzonden.Bj de verzending zat een chocolade snoepje,is gewoon heel erg leuk,hulde

Ronduit schitterend!

Mooie waar mooi en zorgzaam verpakt met als kers op de taart een snoepje. Maakt dat je je speciaal voelt🥰

Dit is mijn derde bestelling bij Scrittura Elegante en als altijd is een plezier om spullen van ze te kopen, kwaliteit staat voor en top service, erg tevreden!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Fantastic service!

Very quick, fantastic communication, always a pleasure.

Goede service en altijd een leuke verrassing

Telefonisch een goede service, bestelling snel verstuurd en mooi ingepakt. Tevens altijd ets extra's wat een hele leuke verrassing is.

Geweldig mooi product

Mijn vriend was er enorm blij mee! Hij vindt het een erg mooie pen en leuke inkt

Great pens, good service

Ordered 2 pens (Montegrappa). Arrived quickly, well packed. Good service. The pens are great.

Uitstekende winkel

Al diverse keren besteld en de laatste weken een paar keer gebruik gemaakt van de bijzondere kortingen. Alles goed verpakt en volgens afspraak vlot geleverd. Kijk bijna elke dag.

Top winkel

mooie en top kwaliteit ,en een super vriendelijke klanten service!

Mooie pen, mooie verpakking en snelle levering

Heel goed!

Goeie ervaring! Mooie inkt, superfijne aanbieding, snelle service en mooi ingepakt! Beetje jammer dat de liefde voor inkt en vulpennen nu pas ontdek nu jullie gaan stoppen daarmee😅

Snelle levering maar niet overeen met verwachting obv site

De bestelling via de website gaf een vertekend beeld, ik was erg teleurgesteld toen ik er bij ontvangst achterkwam dat ik een incomplete stempel had gekocht en slechts enkele waskaarsen. Uit de bestelling was niet duidelijk dat de stempel niet compleet was, en leek het alsof de waxkaarsen per set van 3 verkocht werden. Voor de huidige bestelling vond ik het niet in verhouding met de prijs

Snelle levering en prima service!!

Alles prima!

First class service and fast delivery

As always, the hardest part is to find the best pieces in a webshop that holds only incredible beautiful stationery material of the highest quality. Ones ordered the great Petra does her best to get your goodies out as fast as possible (probabely it is at the outgoing post office the same day). Nice follow-up and e-mail notifications.

Absolutely nothing to complain about

Very good experience. Delivery happened as they said and the product is of very high quality.

Consegna veloce in una bella confezione

Ik heb tijden naar de website zitten kijken. Wat een prachtige spullen. Ik heb weinig geld, doch voor de door mij aangeschafte kroontjespen deed ik met genoegen mijn ogen een stukje toe en mijn knip wat open. Het knipperde voor mijn ogen. Ik had deze recensie graag in inkt geschreven, doch die tijd zijn we ver vooruit. Ik hoop dat Scrittura Elegante nog lang zulke prachtige tot de romantische verbeelding sprekende producten blijft verkopen. Ik kom zeker terug. Ik heb nog oude lire liggen. Misschien kan ik daar mee betalen.

Pluspunten

Mooie pennen!!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, Attent

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering, goede communicatie indien een product niet op voorraad is en zeer vriendelijk en attent.

Verbetering website zodat een product dat op is er niet toch nog (één) lijkt te zijn. Misschien iets minder plastic bij verpakking? Wellicht zou papier milieuvriendelijker en beter passend bij het bedrijf zijn? (Ik weet niet of dit daadwerkelijk zo is hoor.)

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer aantrekkelijk geprijsd. Kleine attentie bij bestelling. Alles degelijk verpakt. Snel geleverd.

Over Scrittura Elegante

Scrittura Elegante houdt de traditie van het schrijven met een vulpen in ere. Net zoals een handgeschreven brief met vulpen een persoonlijk statement is, gaan wij voor persoonlijke relaties met onze merken en leveranciers. We focussen ons daarom op bijzondere, minder wijd verkrijgbare, merken waarmee we een persoonlijke band hebben. Vaak exclusief. Altijd persoonlijk.