Goed geregeld en super accomodaties

goed en snel geholpen en service is ronduit goed. Appartement was precies zoals omschrevebn op de site. Dus zeer tevreden over Tsjecho Reizen

Super service!

Weekendje Praag laten boeken door Tsjecho Reizen. Alles was super geregeld voor een mooie prijs!

Perfecte ligging van het huis

Keurig huis goede ligging goede begeleiding reisbureau voldeed geheel aan onze wensen

Is goed geregeld

Prettige omgang en zeer behulpzaam bij het vinden van een passende accommodatie

Heel erg tevreden

Wij zijn da laatste 3 jaar wegens omstandigheden niet geweest, maar daarvoor verschillende jaren achtereen. Waren erg verrast met het geheel vernieuwde restaurant, werkelijk een grote verbetering. Een eikel punt blijft het meubilair beneden in de bar, dat is echt uit de tijd en zit voor geen meter. Als je daar s’avonds wat wil drinken dan doe je dat niet voor de lol, wel is het uurtje wellness een uitkomst, zeker na een flinke wandeling.

Goede ervaring. Wel twee opmerkingen: - Tsjech Reizen is wel (te) duur aan het worden. Prijs meer dan 12% gestegen boven het vorig jaar. - Beschrijving van parkeren en prijzen is verouderd.

zeer goed

zehebben mij goed en snel geholpen om een fijne plek te vinden (Kampa)

Na meer dan een week antwoord

Had een vraag voor een lokatie in Karlovy Vary. Na een dikke week kreeg ik adressen en moest ik nog zelf aan de slag. Is dus niet geslaagd

Beste Ineke, Kan het zijn dat u ons verwart met een andere aanbieder? We hebben een uitgebreide chat met u gevoerd van 46 minuten waarin wij diverse accommodaties hebben aangeboden. U vertelde ons dat u graag naar het kuuroord ging waarop wij u lieten weten dat het aanbod in die streek normaal alleen in het zomeraanbod wordt aangeboden. Wij wilden u graag van dienst zijn en hebben in de dagen die volgenden contact gezocht met diverse bestemmingen om te vragen of deze ook een aanbod konden leveren in de winter. We hebben u verschillende mails gestuurd met een aantal opties. Uiteindelijk heeft u ons bedankt en laten weten geen gebruik te maken van hetgeen werd aangeboden. Ik herken daarom niets in hetgeen u omschrijft. In het geval wij een slechte service bieden dan hoor ik dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Yvonne van Reeuwijk

Top vakantie gehad, prachtig huisje en heerlijk skiën

Haj2 gehuurd met de kerstdagen. Een fantastisch, ruim huisje dichtbij de piste en op loopafstand een restaurant met super goed eten. Een advies, geen ski's huren huren bij de skiverhuur welke zit op de parkeerplaats (waar ook de skischool zit) bij skicentrum Klinovec. Beter naar Oberwiesenthal rijden.

Accommodatie is prima, communicatie van Tsjechoreizen kan beter

Website is heeft duidelijke omschrijvingen. De communicatie met Tsjechoreizen kan beter. Bevestigstingmail is onduidelijk, zo was bij ons niet duidelijk welk type appartement was geboekt, hier kwamen we locatie op locatie achter. De accomodatie was goed en we werden zeer gastvrij ontvangen en verzorgt.

Heerlijke skivakantie

Hotel was zoals beloofd. Ski in ski out was helaas niet mogelijk vanwege te weinig sneeuw, dat was wel een domper op het skiplezier omdat deze faciliteit de hoofdreden was tot het boeken van dit hotel. Veel faciliteiten, lekkere buffetten, vriendelijk personeel, … Gemoedelijke ski, betaalbare eettenten langs de pistes.

Kan beter

huis was lastig te vinden. Apresski was er nauwelijks. Skigebied was leuk. Afwikkeling loopt niet vlotjes

Reis was snel geboekt,maar locatie ouderwets

De website is overzichtelijk. De reis was snel gevonden en kan makkelijk geboekt worden. De locatie zelf zag op de foto er gezellig uit. Bij aankomst zijn we goed opgevangen en naar de locatie gebracht. Het appartement is hopeloos ouderwets. Stoelen brak, kussens plat, bedden heel slecht, lampen waren zelfs nog gloeibollen (geen led en geen spaarlampen) douchebak was gescheurd, servies past niets bij elkaar en was heel erg vies. Muren waren gebladderd, en er was over het algeheel heel slecht schoongemaakt. Was absoluut het geld niet waard

Snelle reactie per email

Het bijboeken van skipakketten ging een beetje moeizaam maar na contact per email werd het netjes opgelost. Bijkomende kosten konden beter op de website vermeld worden. Elke vraag werd netjes per email beantwoord. Het hotel was erg kindvriendelijk en fijn zoals beschreven.

Mijn klacht is goed opgelost

Ervaring met organisatie Tsjecho reizen erg goed

Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Accomodatie is een ander verhaal.

Positief

Alles was prima geregeld. Alleen ik zou het fijn hebben gevonden als de status van mijn boeking gecommuniceerd had geworden. Nu heb ik meerdere keren gebeld om te vragen naar het al dan niet lukken van de reservering.

Helemaal top

Alles goed geregeld tot in de puntjes

lekkere vakantie

heerlijke vakantie, nette accommodatie. goed geregeld

Heel goed, zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Zeer behulpzaam, ik kon met alle vragen terecht en er werd actief meegedacht.

Zou wel erg fijn zijn om meer info te krijgen van de mensen die hun huizen verhuren Ook over de omgeving en skieen zou erg fijn zijn voor meer informatie ..... En dat het verplicht zou moeten zijn voor brandveilig voor dat ze hun huis verhuren

Prima club, vriendelijke mensen aan de telefoon

Fijne organisatie met mensen die je vriendelijk te woord staan. Alles liep makkelijk en volgens afspraak. Ideale manier om een (wintersport) vakantie in Tsjechië te boeken. Aanrader

Soepele boeking

De boeking van onze reis ging soepen. Site is duidelijk en we hadden een mooie bungalow in Tsjechië. De afhandeling van de annulering tijdens de week vakantie is ook goed opgepakt.

Fijne vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad met 4 gezinnen in hotel Arnika. Ontbijt viel wat tegen (o.a. oud brood, vieze koffie). Bedden goed, aardig personeel. Diner was erg lekker. We hadden erg geluk met het weer, sneeuw en zon! Je mag per kamer 1 keer een uur van de jacuzzi en sauna gebruik maken, dat was fijn.

Duidelijke informatie en goed uitgeruste accomodaties voor goede prijs

Vooraf goed geïnstrueerd/geïnformeerd over de sleutel afhaal procedure en ter plaatse goed geholpen door de beheerster van het erg sfeervolle en rustieke houten huis aan de Nísa gelegen Huis voor zeven personen was goed en compleet uitgerust en de ligging is perfect te noemen zo’n 50 meter van de piste en liften. Bij navraag betreffende wat extra linnengoed is dit ook heel snel en zonder problemen geregeld. Ondanks dat de eigenaresse de titel Ir. voor haar naam had staan was de communicatie wat moeizaam ,zowel Engels als Duits. Opgelost door telefonische tussenkomst van haar dochter ,deze verbleef echter wel in Dubaí. Eigenaresse kon enkel via E-mail bereikt worden maar ook dat verliep heel goed. Helaas pas halverwege de (Kerst)week pas goede sneeuw maar gebied leent zich uitstekend voor mooie wandelingen met de kinderen.