Een fijne vakantie gehad op mooie locaties

Begin augustus voor een 12 daagse autorondreis naar Tsjechië geweest. De reis die was uitgezocht kon helaas niet gemaakt worden vanwege het niet beschikbaar zijn van een paar accommodaties. Lisette van Tsjecho Reizen heeft toen uitgezocht wat wel mogelijk was en kwam snel met een voorstel dat nog beter was. Mooie accommodaties met 3 i.p.v. 4 stops. Een paar dagen later gingen we al op reis. We hebben het heel goed naar ons zin gehad en ik beveel Tsjecho Reizen zeker aan als een reisbureau dat meedenkt en waar veel mogelijk is. Heel klantvriendelijk en een vlotte afhandeling van alle vragen.

Die Buchung über Tsjecho Reisen war unkompliziert und die Mitarbeiter freundlich und hilfsbereit

Das Objekt hat nicht ganz unseren Erwartungen entsprochen. Das Sofa im Wintergarten war kaputt (Sitzpolster aufgerissen), die Schlafzimmer mit Bad waren verhältnismäßig klein im Vergleich zur Größe des gesamten Objektes. Leider gab es auch keine Hinweise vom Vermieter, wie der Müll zu entsorgen ist (Mülltrennung ja oder nein) Die Mülltonne vor dem Haus war bereits bei Ankunft total überfüllt. Es lagen volle Müllbeutel daneben, was auch fremde Hunde aus der Nachbarschaft angezogen hat, die in diesen Müllbeuteln nach Fressbarem gesucht haben und sich kaum vom Grundstück vertreiben ließen. Eine Toilette war nicht nutzbar. Es gab einige kaputte Fenster in den Schlafzimmern (Glasbruch, teilweise nicht zu öffnen) Die elektrischen Leitungen war sichtlich veraltet. Man konnte z.B. den Geschirrspüler und den Wasserkocher nicht gleichzeitig nutzen. Vermisst haben wir auch ein paar Liegestühle für den Garten. Der Urlaub war trotzdem sehr schön, vor allem aufgrund der ruhigen Lage des Hauses, der tollen Natur im Böhmerwald und den zahlreichen Freizeitangeboten im näheren Umkreis.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Heerlijke vakantie in Tsjechië!

Voor het eerst naar Tsjechië op vakantie geweest en via Tsjecho Reizen een geweldig reis geboekt. We hebben genoten, een mooi huis en een prachtige omgeving. Goede service en vriendelijk te woord gestaan met onze vragen.

Fantastische reis door Tsjechië

Al in de winter vroegen we Tsjecho Reizen om advies voor de zomervakantie met ons gezin met 3 pubers. We kenden Tsjechië onvoldoende om een mooie reis samen te stellen die voldeed aan onze eisen. Mooie locaties, verschillende delen van Tsjechië en voldoende outdoor mogelijkheden in de buurt. Tsjecho Reizen heeft een mooi voorstel gedaan voor een fantastische reis. Door corona was het helaas lange tijd onduidelijk of de reis door kon gaan en de communicatie op de website had meer up to date gekund. Last minute kwamen we er zelf achter dat onze vlucht was geannuleerd.... Gelukkig heeft Tsjecho Reizen toen alsnog een oplossing kunnen regelen. Kortom; aanrader!

We hadden een zeer mooie vakantie

We konden ter plekke ook nog eens een week bij boeken, supervriendelijke mensen. Het keukentje vonden we bij aankomst wel niet zo heel proper.

Hele fijne week!

Voor de derde keer bij Tsjechoreizen gekoekt! Wij zijn erg tevreden over de service, extra info en het land Tsjechië’ hier heb je nog waar voor je geld! Heerlijk eten, ruimte en rust! Waarschijnlijk dit jaar ook naar Tsjechië voor de wintersport....we hebben er al zin in!

vriendelijk te woord gestaan maar verwarrende site

Tsjecho reizen is verder prima maar we hadden voor afgelopen zomer een huis gehuurd voor 8 personen en op basis van de foto's een groot huis met twee badkamers en twee aparte toiletten verwacht. Het huis was echter klein, veel te klein voor 8 volwassen personen en er was 1 toilet. De foto's waren zeer misleidend en daardoor het verblijf enigszins teleurstellend. Het uitzicht daarentegen was prachtig.

Blij gemaakt met een dode mus.....

Gewoon niet top! Een huisje aanbieden wat na betaling dan toch al verhuurd blijkt te zijn, dan wordt er een vervangende optie aangeboden voor hetzelfde geld, die dan heel luxe en groot zou moeten zijn, maar blijkt als je die ter plaatse had geboekt veel goedkoper, en niet zo luxe als beloofd..... Kan beter, maar goed, je kunt ook niet altijd 6 gooien.......

Weinig meedenkend gezien het corona-virus

Er is een mail gestuurd op een bepaald moment dat er geannuleerd kon worden ivm corona. Hier stond geen termijn in waarbinnen je moest reageren. Echter toen ik een paar dage later reageerde kon ik nog wel annuleren, maar dan kreeg ik maar 40% terug van het totaal bedrag. In de mail werd gesproken over dat alleen de aanbetaling betaald hoefde te worden. Toen ik hier op reageerde, gaven ze aan dat ik te laat was met reageren. Hoe kun je te laat reageren als er geen uiterste reageer datum wordt gegeven? Nee, ik zal niet snel weer boeken. Daarnaast was het huisje vies, de bedden ontzettend hard en liepen er overal doorhuis orenkruipers. Echt heel vies, je kon niets op het aanrecht laten liggen of er zaten beesten.

Prima geregeld

De foto's komen overeen met de werkelijkheid. We hadden een mooi nieuw huis. Nadeel was dat er geen douche in zat. Alleen een bad waarin je dus ook ok kon staan om te douchen. Dit hebben we als erg vervelend ervaren. Verder word er verteld dat je op 100 meter lopen van het meer zit. Hemelsbreed klopt dat. Maar het hoogteverschil van ik denk meer dan 20 metermaakt dat je niet zomaar even op en neer wandelt. Mensen die slecht ter been zijn zullen het lastig hebben.

Een heel mooi, zeer praktisch huis in een zeer mooie omgeving

Het huis is erg mooi en zeer praktisch gemaakt. Van alle gemakken voorzien, zelfs een nespresso machine. De inrichting is erg gezellig met hele leuke accenten. Vooral voor wintersporters is het een perfect huis. De auto parkeren voor de garage en daar alle spullen netjes wegzetten. Eetgelegenheden zijn redelijk in de buurt te vinden of op ongeveer 10 minuten rijden. En dat is ook geen straf want het is en mooie bosrijke omgeving.

Top Service!

Last minute is ons vakantie naar Kroatië geannuleerd. Wij wilde op vakantie en Tsjecho Reizen heeft ervoor gezorgd dat wij (14 personen) een onvergetelijke vakantie hebben gehad. Service was top! Alles hebben ze geregeld nagevraagd en uiteindelijk geboekt. Wat ons betreft een aanrader voor een TOP vakantie in Tsjechië. Super bedankt!

Prima geregeld

Ondanks de dredging van corona, een mooie vakantie gehad die door tsjecho reizen prima geregeld was.

Eerste accomodatie Panorama hotel in blansko was weer goed. Tweede pension Laguna was vies oud en half pension was slecht. Alles uit frituur en ontbijt bestond uit een kuipje leverpastei en verpakte creamkaas en een kuipje jam. Derde accomodatie apphotel kovarna was prima. Ze wisten alleen niet hoe om te gaan met half pension. Op woensdag was er helemaal geen kok. restaurant dicht. Raambekleding was stuk en veelste weinig verduisterend. En NL tv was beloofd maar was niet aanwezig. Al met een matig/voldoende beoordeling.

persoonlijk contact maakt veel goed

We hebben op een reis in Tsjechie drie hotels gehad waarbij het reisbureau ons heeft geholpen. Alles was snel geregeld, klopte en was netjes. Ik zou het bedrijf zeker aanraden.

Fantastische vakantie gehad

Super. Komen zeker terug bij Tsjecho reizen

Leuke een zeer goede ervaring.

Moest alleen zelf bellen voor de reisbescheiden een week tevoren. Was er ws bij ingeschoten. Maar dat was ook alles. Zou zo weer bij tsjecho reizen boeken.

Geweldige vakantie

Ondanks Corona een top vakantie gehad, elk gezinslid heeft genoten.

Mooi land, lekker eten goede schone en nieuwe accomodaties!

Fantastische hulp gehad om alsnog vakantie te kunnen vieren!!

Door een last minute annulering van onze vakantie i.v.m. corona hebben wij de hulp ingeroepen van Tsjecho Reizen. Vanaf de start zijn wij vriendelijk te woord gestaan en hebben ze er alles aan gedaan om voor ons een mooie vakantiewoning te vinden in Tsjechie. Wij waren al bang dat onze vakantie van 2020 niet door zou gaan, dat is gelukkig allemaal goed gekomen. Team Tsjecho bedankt!!

Het was een heel mooi huis in een mooie omgeving

We hebben een fijne vakantie gehad, in een goed ingericht huis. En de omgeving was erg mooi. De ontvangst was vriendelijk.

Fijne reis met fijne klantenservice

Ondanks corona hele fijne reis gehad. Alle vragen die ik had over corona in Tsjechië werden razendsnel behandeld.

In corona tijd goed geregeld

Ondanks de corona tijd was men bereidt om de betaalterijn te verschuiven.

Heerlijke vakantie gehad aan het lipno meer

We hebben een prima vakantie gehad aan het lipno meer in Tsjechië. De accommodatie hadden we via tsjecho reizen geboekt, de rest van de activiteiten konden allemaal prima lokaal worden geregeld. De accommodatie was prima en kwam overeen met de beschrijving.