Heel erg goed

We hebben het heel erg goed gehad maar het huis had wel wat nadelen wat betreft douchen en koken....boiler en slechte pannen

Heel mooi

Groot huis ruimte voor ons alle Veel douche gelegenheid zodat we niet lang op elkaar moesten wachten

Klantvriendelijk en zeer goed verblijf

Goede info vooraf en uitstekend verblijf in mooie omgeving.

Tsjecho reizen had iets meer info kunnen aanleveren over de reis. Lipno viel ook wel tegen. De mensen daar deden de sneeuwkanonnen soms alleen overdag aan. Zo konden niet de banen gebruikt worden terwijl deze wel 7 graden boven 0 met regen wel open waren. Heel onlogisch allemaal.

Prima huis in Tsjechie

Boeking en uitvoering geheel volgens verwachting. Prima huis in Tsjechie.

We hebben een fantastische vakantie gehad waarbij Tsjecho Reizen alles goed geregeld had en super mee dacht over de veranderende omstandigheden omtrent corona.

Fijne tijd gehad.

Voor de groep ( 12 volwassene en 2 kleine kinderen) was het bij elkaar zitten tijdens eten vrijwel onmogelijk. Het is mede daarom dat de 2 volwassene met de 2 kinderen elders onderdak hebben gezocht. Bij het verlaten van deze volwassene hebben zij per ongeluk de sleutel van hun kamer meegenomen deze was dan ook bij het verlaten van de accomodatie spoorloos , navraag bij de vertrokkenen leverde geen resultaat. Afspraak met de verhuurster , mocht de sleutel alsnog gevonden worden, krijg ik bij opsturen de betaalde € 30,00 terug. Mijn schoonzoon heeft daar inmiddels contact over gehad en daar werd erg moeilijk over gedaan, erg jammer. Positief: ieder een eigen kamer met toilet/badkamer, mogelijkheid opbergen van ski uitrusting, auto stalling overdekt, goede verwarming, totale indruk schoon, dicht bij skilift

Een goede eerste ervaring

Lisette reageerde adequaat op onze zoektocht naar een alternatief wintersportadres in Tsjechië, waardoor onze groep toch nog van een geslaagde vakantie kon genieten.

alles prima geregeld

alles snel geregeld en de klanten waren zeer tevreden,

Alles correct verlopen

Bij het aanschrijven voor een mogelijke reis met verschillende eisen heeft Lisette als één van de weinigen effectief hiermee rekening gehouden voor haar aanbevelingen. Ook in het verdere verloop verliep de communicatie goed. Enkel in de laatste 2 weken voor de reis zelf was deze veel beknopter. Ik vermoed dat dit door de drukte kwam, mede veroorzaakt door de veranderende coronamaatregelen. En ik vermoed dat hierdoor de communicatie met mijn zus haar gezin minder verlopen is. (anders had ik een halve ster meer gegeven) Het hotel (Kovarna) en het skigebied (Pec Pod Snezkou) voldeden goed aan de verwachtingen. Zeer vriendelijk personeel, mooi hotel (incl. persoonlijke berging skimateriaal en parking) en het gebied is perfect voor gezinnen met niet te veel ski-ervaring.

Prima gateway naar Tsjechië

Fijn dat we op laatste moment nog geïnformeerd werden over de inreisvoorwaarden. Contact loopt fijn met de backoffice. Voor Tsjechië vakanties ga ik altijd naar dit adres toe

Snelle reactietijd en overzichtelijke website

Ik heb al meerdere keren geboekt via Tsjechoreizen, er wordt altijd vlot gereageerd en goed meegedacht. De informatie met betrekking tot het appartement en de boeking vond ik dit keer wat matig, maar het appartement zelf was prachtig! De bedden waren daarentegen echt niet fijn, harde matrassen en allemaal 1 persoonsbedden die je niet strak tegen elkaar kunt zetten. Locatie was super en het restaurant Kovarna was echt top, ontzettend goed en vriendelijk geholpen door Dominica (echt een topper), het eten was heerlijk en ook de chef-kok was heel erg behulpzaam en meedenkend! Dominica was heel behulpzaam, vriendelijk en spontaan en in overleg was er veel mogelijk.

Fantastische vakantie gehad!

Op het laatste moment besloten wij onze wintersport om te boeken van Oostenrijk naar Tsjechië. Via jullie website zijn we ontzettend goed en snel geholpen. Zelfs in de avond via de chat. Het huis (Johan in Rudnik) overtrof onze verwachtingen en aan alles was gedacht, zo was er al toiletpapier en wasmiddel aanwezig en lag er openhaard hout. De beheerder kwam zelfs het vuilnis aan de wegzetten en even tussendoor vragen of alles naar wens was. Het huis ligt op ongeveer 10 minuten rijden naar de piste van Cerna Hora (Janske Lazne). Ook ligt het vlakbij de stad Trutnov waar je kunt winkelen en uiteten. De mensen bij de skischolen/verhuur en restaurants waren allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben echt genoten van onze week.

Voldeed volledig aan verwachtingen.

Pro-actief meegedacht bij last minute boeking

Na enkele keren een huis te willen boeken dat vrij stond op de site maar toch (net) bezet bleek, uiteindelijk een mooie oplossing gevonden door Tsjecho Reizen door actief verhuurders te benaderen. Zo een goede prijs gekregen voor een huis dat duurder vermeld stond. Dus goede service. Daarvoor wel dus een aantal keer een huis proberen te huren dat onbeschikbaar was. Dus misschien een actueler systeem voor beschikbaarheid gewenst?

Perfect hotel met dienstbaar personeel

Alles in 1 huis. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Alles was perfect geregeld

Alles was perfect geregeld

Prima dus.

Zo als ik het verwacht had!

Super bedrijf

Ze hebben onze wintersport gered. Alles last minute geregeld. Alles gewoon top. Ook wintersport Tsjechië is ons goed bevallen.

Heerlijke skivakantie gehad in Spindleruv Mlynn. Alles uitstekend geregeld

Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Twee dagen voordat we op vakantie zouden moest onze wintersport naar Oostenrijk geannuleerd worden. Via google bij Tsjecho Reizen uitgekomen en werd meteen supergoed geholpen via de live chat. Vervolgens ook nog telefonisch contact. Tsjecho Reizen was erg behulpzaam en ze hadden een hele mooie reis voor ons. De accommodatie in Tsjechië was top! Ons huis/appartement was van alle gemakken voorzien waardoor we niet naar restaurants hoefden en we lekker op onszelf konden zijn. Wel prettig in deze rare tijd. Het skiën in Tsjechië is op zich ook goed bevallen. Helaas waren niet alle liften en pistes open, maar daar kan een reisbureau uiteraard ook niks aan doen.

Ein perfekter Urlaub und alles unkompliziert

Zu jeder Zeit war man immer informiert und alles lief reibungslos. Man ist auf keinen Post Versand angewiesen, weil man sich alles selbst ausdrucken kann. Service war zu jeder Zeit gegeben und für uns war es ein perfekter Urlaub. Jederzeit gern wieder.

Goede en snelle communicatie

Onze eerste ervaring met Tsjecho Reizen was zeker heel goed. Voor een vakantie in Tsjechië zullen wij zo weer via hun boeken. Alles verliep soepel en er werd snel gereageerd op je mails. Zelfs toen het veranderde met de regels werd er ontzettend snel gereageerd op de WhatsApp. Een dikke aanrader! Wij zullen dit ook aan anderen doorvertellen!

Snel geregeld, alles naar wens

Door het sluiten van de scholen hebben we mbv Tsjecho reizen last minute een fantastische ski vakantie gehad met 4 kleine kinderen. 8 persoons appartement met zwembad, direct op de piste was goed verzorgd.