Prettig reisbureau

Prettig contact met de medewerkers, welke ook goed met ons mee dachten. Fout op de website (wij konden achteraf de accommodatie niet boeken voor de periode die wij voor ogen hadden) was wel een domper. Het alternatief was goed, maar doordat we op doorreis waren moesten we ons reisschema behoorlijk aanpassen. Desalniettemin een goede ervaring door het prettige contact en de snelle reactietijden.

Relaxed, knus hotel

Binnen half uur in hartje centrum, hotel gelegen in rustige wijk. Gastvrije eigenaar, die graag wat tips geeft over de omgeving en waar je in de buurt kan eten.

Tsjechië is ons erg goed bevallen als vakantieland.

Praag is een schitterende stad waar zeer veel te zien is. Het eten en drinken in Tsjechië is verbazingwekkend goedkoop. De 2 hotels die ons zijn aanbevolen (Kampa Garden in Praag en hotel Maxant in frymburk) waren prima qua locatie, ontvangst etc. De 2 excursies via Martin tours (Praag)waren ook top en goed geregeld. Wij hebben een fijne vakantie gehad in Praag en aan het Lipnomeer.

Degelijk en goed.

Prima huis.

Goede online ondersteuning en persoonlijk

Bij het orienteren op een zomervakantie in Tsjechië kwam ik op de site van Tsjechoreizen. Ik had gevonden wat ik zocht maar niet op de datum die ik wilde. Via de chat contact gezocht en tot een passende oplossing gekomen. De bijgekochte kanotocht werd uitgesteld tijdens de vakantie. Ook hier werd ik keurig over geïnformeerd en werd me een ander voorstel gedaan. Voor een reis naar Tsjechie zou ik volgende keer weer bij Tsjecho reizen gaan kijken.

Fijne service, mooie locatie en goed betaalbaar

Voor het eerst Tsjechië uitgeprobeerd, Tsjecho Reizen kan hier prima bij helpen.

De informatie was duidelijk. De locaties top. Jammer dat in Hotel Horal geen lift was. Een keurig appartement hebben jullie ons als vervanging aangeboden in het reuzengebegte. Jammer dat er geen mapje in het appartement lag waarin stond hoe laat het ontbijt was, wie we konden bellen bij een callamiteit En hoe we de Wi-Fi konden vinden. De dame, Dominica, was snel met uitleg omdat we aankwamen op een dag dat men eigenlijk gesloten was. Maar was super vriendelijk. We hebben een top vakantie gehad.

perfecte begeleiding van de reis, precies aangepast op onze wensen

Eerste week was actieve week wat voor ons is aanpast naar wens, was ook echt super. 2e week huis gehuurd, 2wkn voor vertrek nog alternatief moeten boeken wat echt heel erg jammer was, daardoor moesten we veel verder rijden dan gepland, allemaal extra kosten moeten maken. Maar kon tsjecho reizen ook niets aan doen. Wel goede begeleiding bij zoeken naar alternatief

Prima vakantie, maar niet 100% zoals we hadden geboekt.

Heerlijke vakantie gehad. Alles prima geregeld. Echter was één hotel waarin we verbleven een andere dan we hadden geboekt. We hadden hotel Barborka geboekt maar zijn in Hotel Maxant verbleven. Dit was verder een prima hotel maar we vragen ons toch af waarom we hierover niet zijn ingelicht door Tsjecho Reizen. Wij zouden graag alsnog vernemen waarom wij niet in het door ons geboekte hotel zijn verbleven.

Mooie vakantie gehad

Mooi en schoon appartement in Pec pod Snezkou. Iets minder tevreden over appartement aan Lipnomeer. Inrichting was gedateerd en stoffig. Wel ruim en vlakbij het meer. Fijne organisatie waarmee snel contact te maken was.

Super snelle reacties en super mooie accommodaties!

We hebben 2 prachtige appartementen gehad en het hotel in Praag was ook top! Elke vraag werd snel beantwoord dus super snelle service! Bedankt!

leveren wat je op basis van de website kan verwachten

Boeking prima geregeld. Goede informatie. Ook telefonisch makkelijk kontakt. Je kunt alleen via een mailtje naar de gegevens van je boeking. Een link op de website ofzo zou makkelijker zijn.

Alles prima geregeld, goede en schone accomodatie .

Alles verliep zoals verwacht, alle informatie klopte en de accomodatire was prima. Het was echter niet goedkoop.

tevreden

Het was een leuke vakantie, Tsjecho reizen was een goede ondersteuning. Fam C.

Prachtig park in een geweldige omgeving

De woningen liggen prachtig aan de voet van de berg zodat je een geweldig uitzicht hebt. Voor de kinderen is er genoeg te doen en voor de ouders is er een gezellig restaurant waar lekker te eten en drinken is. Een klein minpuntje zijn de bedden. Daar mogen wel andere matrassen op. Al met al een geweldige vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Prima pension met goed ontbijt in hotel Monika en ook in hotel barborka uitstekend verzorgd ontbijt

Eenvoudig en betrouwbaar

Eenvoudige website en makkelijk boeken.

Goed geregeld bij Tsjecho reizen

We zijn goed geholpen door Tsjecho reizen, maar de ervaring met de medewerkers binnen het hotel aquapark spindleruv Mlyn vonden we minder goed, geen goed communicatie!

Alles was goed georganiseerd. We hebben een leuke reis achter de rug!

Mooi aanbod Goede communicatie

Goed geregeld

Vriendelijke medewerkster aan de telefoob en alles goed geregeld.

Intensieve, afwisselende reis waarbij de omschrijving op site niet altijd strookt met werkelijkheid

Afwisselend qua locatie en omgeving maar we hadden er iets meer van verwacht Praag is mooi en westers, andere locaties zijn in schril contrast omdat er weinig te beleven is, alles Tsjechisch is (spreken, menukaart etc). Jammer dat er op de verblijven geen airco was. Wel veel verschillen in cultuur, natuur etc beleefd. Het eten-drinken is er goedkoop. Opmerkelijk was dat we hotel Horizont voor de parkeerplaats moesten betalen.

Fijne service, goede kennis, vriendelijk en snel

We hebben een heerlijke vakantie achter de rug. Het online boeken was makkelijk. Duidelijke informatie op de website. Na het boeken hadden we nog wat praktische vragen en wilden we wat extra info over de omgeving. Toen de dame hoorde dat we ook naar Praag gingen kregen we veel tips om te doen en te bezichtigen. Bedankt daarvoor, we hebben gebruik gemaakt van de tips en het was inderdaad fantastisch. Het is leuk om te horen hoe iemand zo gepassioneerd kan vertellen over een stad en een streek. We zijn een mooie ervaring rijker en hebben onze vrienden inmiddels ook enthousiast gemaakt. Begin volgend jaar willen we weer gaan boeken.

Enorm leuke vakantie gehad in Pec pod Snezkou. We hadden iets anders geboekt in het Reuzengebergte maar kregen een super mooie upgrade. Wat een geluk, we zaten in een prachtig appartement. Mooie omgeving en lekker eten. Tsjecho Reizen verdient een pluim. Bedankt voor het mooie aanbod, we hebben erg genoten en komen zeker nog eens terug!

Fijne vakantie, afwisselende locaties

Het park was wat klein. De bungalow veel te klein voor 5-7 personen. De tweede week was een stuk beter met een goed ingericht huis.

Mooie accomodaties en goede service

Tsjecho Reizen heeft extra inspanningen gedaan om een extra accomodatie te vinden toen het eerste huisje niet de hele week beschikbaar bleek te zijn. De online service is zeer goed.