Dik in orde !

Alles was in orde, correct

Een hele mooie, fijne en gemoedelijke vakantie gehad.

15 dagen autovakantie noorden, Praag, zuiden en westen van Tsjechië bezocht. Veel natuur, cultuur en historie gezien en beleefd. Tsjechië is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Alles prima geregeld.

Zou onmiddellijk terug via jullie boeken als we naar Tsjechië gaan

Heerlijk

Uitermate aangenaam. Ik had goede afwisseling van uitgestippelde wandelroutes.

Alles netjes geregeld

Komen afspraak na. Alles was duidelijk en goed geregeld

Een mooie vakantie

We hebben een prima vakantie gehad in Tsjechië. Hotel was goed en personeel zeer behulpzaam. Van het zwembad mag je dagelijks 2 uur gebruik maken en dat is voor ons voldoende geweest. Als je een keer niet ging nam je de uren mee naar een volgende keer. Goed geregeld dus. In de omgeving is veel te doen dus een echte aanrader. Jammer dat de hotelkamers geen balkonnetje hebben maar dat mocht de pret niet drukken. Onze oudste zoon kwam een paar dagen later, dat was geen probleem en werd goed gecommuniceerd met het hotel.

Goede en juiste informatie

Wij hebben een prachtige vakantie gehad!

We hebben genoten van onze rondreis door Tsjechië! Fijne accommodaties, helaas wel een wat gehorige in Praag maar de locatie zelf was erg centraal. We hebben heerlijk gegeten en echt het gevoel dat we Tsjechië hebben kunnen ontdekken in 8 dagen. De reisinformatie was erg duidelijk en de communicatie helder en snel. Zeker een aanrader!

Goede reis tegen een overeenkomstige prijs.

Goede reis gehad. Info klopte helemaal, prachtig appartement, goede hotels en b en b. Afstanden tussen de verschillende accommodaties was prima te doen. Veel natuur, weer was wat wisselend. Jammer dat de bevolking nauwelijks een woord Duits of Engels sprak. Ook de menukaarten waren meestal alleen in het Tsjechië’s. Een vertaalprogramma via Google biedt uitkomst.

We hebben een afwisselende reis door Tsjechië gehad. Over algemeen goede onderkomens.

Voldeed bijna geheel aan onze verwachtingen

Goede informatie en begeleiding van de reis. Accomodaties die wij kozen waren eenvoudig maar goed. Pension Zuzana was helaas het zwembadje nog niet gevuld en geen relax stoelen er omheen. Het seizoen blijkt daar pas op 1 Juli te starten. Jammer dat wij dit niet wisten, speciaal geboekt vanwege het zwembad.. Advies om dit in de reisinformatie te beschrijven.

Prima organisatie

Het appartement was super, het was compleet ingericht en schoon. Het enige minpuntje was dat de volledige informatie erg laat via de mail binnenkwam.

Prima geregeld.

Prijs kwaliteit verhouding is goed. 4 hotels in 4 zeer verschillende gebieden is leuk. 3 nachten per hotel ook goed. Elk gebied had leuke bezienswaardigheden. En…. Het weer zat 100 procent mee en dat is geen onbelangrijke factor. Alleen maar mooi weer gehad.

Perfect geregeld

Alles klopte van begin tot eind. Het hotel kenden we al. Eerder ook geboekt via Tsjecho reizen. Hotel Harmony is schoon, er is vriendelijk personeel en er is veel te doen. Spindleruv Mlyn is een gezellig bergdorp. Wintersportplaats bij uitstek voor de beginners, zomers minder activiteit. Wandelomgeving bij uitstek

Dat alles goed en netjes geregeld is en leuke accommodaties

Het was de eerste keer met Tsjecho Reizen en het is ons goed bevallen. Is voor herhaling vatbaar.

Prachtige reis gemaakt, mooi land!

Tsjechië is een prachtig land, de rondreis bood ons veel verschillende landschappen en steden. We hebben veel moois gezien. Qua onderkomens staken Maxant in Frymburk en Bynovec er bovenuit. Na Trojáku vonden we de minste, toch nog een beetje oude oostbloksfeer. Maar ik ben aangenaam verrast door de staat van het land waar ik al sinds 1974 met tussenpozen kom. Er is nog veel te ontdekken.

Geweldige vakantie gehad

De hotels waren prima en ook de reisbescheiden klopten prim.

Prima hotels, mooi land.

De gekozen hotels waren prima, ook v.w.b. De verbinding met het centrum.

Goed maar kon beter

4 van de 5 accomodaties zijn meer als voldoende 1 accommodatie past niet in het program. Hotel met 3 sterren is beneden niveau. Zelf zouden wij nooit in een 3 sterren hotel gaan. Jammer kleine tegenvaller.

Prettig contact, snelle reacties

De tweede keer dat we via Tsjechoreizen.nl hebben geboekt. Beide keren prima verlopen. Vlot en vriendelijk contact, duidelijke informatie.

Behulpzaam personeel

Ze denken mee aan oplossingen als er b.v een Hotel vol zit. Papierwerk word netjes afgehandeld.

Twijfelachtig

De omgeving was mooi, maar door het slechte weer niet van kunnen genieten. Ook over het hotel en het eten niets dan goed. We hadden echter een fietsvakantie in gedachten en afgesproken dat de ritten niet te zwaar zouden zijn. Dat was wel een tegenvaller want de ritten waren echte MTB parcouren.

Prima reis met uitstekende reisleiding en een goed reisprogramma.

Zeer geslaagde en indrukwekkende reis.

Men denkt goed mee en we hebben gebruik kunnen maken van de expertise van het reisbureau

Onze stichting had bijzondere wensen m.b.t. de te bezoeken musea/plaatsen en deze zijn tot onze volle tevredenheid ingevuld. Ook de moeite die men gedaan heeft om Nederlandse gidsen te krijgen hebben we zeer gewaardeerd.

Prima georganiseerde reis

Prachtige Paasreis gemaakt naar Dresden, Praag, Terezin en Louny. De reis werd door Stedenband Barendrecht - Louny in samenwerking met Tsjecho Reizen georganiseerd. Prima gidsen in Dresden en Praag. Uitstekende chauffeur, mooie en comfortabele bus.

Handelsplein 24

3071 PR Rotterdam