Fantastische reis en top geregeld!

Net terug van een rondreis door Tsjechië en het was fantastisch mooi en goed geregeld ..diverse streken in Tsjechië bezocht en genoten van de prachtige herfstkleuren en leuke locaties. Alex van pension vetrny Mlyn heeft ons zelfs 2 keer een lift naar het centrum van Praag gegeven. Chapeau!

Ze bestaan nog. Echte reisspecialisten

Mooie herfst rondtrip gemaakt door Tsjechië. Keurige accommodaties uitgezocht door Tsjechoreizen. Passend binnen onze wens (vanuit de accommodaties mooie wandelingen kunnen maken, culturele hotspots binnen haf uur rijden) We hebben gebruik gemaakt van de tip om de stad Praag met de prachtige herfstnatuur van het Boheemse Woud en het Reuzengebergte te combineren. Van harte aanbevolen!

Slechte site. Verdubbelen achteraf prijzen zonder professionele oplossing

de site is niet op orde. wij dachten een ontzettend leuk huis te hebben gehuurd voor een leuke prijs (heb er zelfs een screenshot van omdat ik de prijsopgave toevallig doorstuurde naar mijn schoonzus ter akkoord) krijgen we daarna ineens een mail met een totaal andere prijsopgave.(bijna het dubbele!!) en dat kunnen wij ons niet veroorloven.. extra vervelend is dat we alle vier al onze vakanties hebben geregeld met werk dus we zitten nu vast aan deze periode. heel irritant. even ruilen in de zorg of logistiek is lastig. ik heb een screenshot als bewijs maar er wordt niks mee gedaan. makkelijk om te wijzen naar een bug. Niet professioneel

Beste Marianne, Erg vervelend inderdaad maar onze prijzen stonden nog niet online voor volgende zomer waardoor er vanwege een bug een verkeerde prijs is weergegeven. Direct 10 minuten na boeking zijn we in contact met je hierover getreden en hebben we aangeboden op zoek te gaan naar een andere locatie en je een aanbieding te doen. Direct heb je op facebook een negatief bericht gezet en heb je ons meegedeeld geen hulp te hoeven hebben. Het spijt ons zeer maar we hebben geen kans gehad ook maar iets goed te maken met je.. Jammer dat we zo genadeloos worden afgestraft via diverse kanalen.

Omdat het vandaag de dag lastig is een reis te plannen, alles maar uit handen gegeven aan Tsjecho Reizen. Het was top geregeld! Accomodaties precies zoals beschreven en verwacht en de rondreis was erg leuk. We hebben er erg van genoten. Ik kan het aan iedereen aanbevelen.

Goed georganiseerd

Vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad, die snel een antwoord had op onze vragen.

Beter in spelen op de wensen van de gast

De voorbereidende werkzaamheden waren prima. Enkel hadden wij aangegeven naar Moravië, de wijnstreek te willen gaan. Helaas kwamen we uit in Roznov pod Radhostem, wat helemaal aan de slowakijse grens lag. Hier was niks te doen en Brno lag te ver weg om naar toe te kunnen gaan. Hierdoor hebben wij eigenlijk 1a 2 dagen van onze vakantie weggegooid en dus ook ergens voor betaald wat niet de moeite waard was. De overige plaatsen waren allemaal fijn geregeld!

Gewoon goed.

Hadden een autorondreis die ons veel van Tsjechië heeft laten zien. Wel had ik meer overleg gehad bij boekingsproces als er hotels worden aangepast voordat boeking definitief is. Iets meer schriftelijke informatie over de bezochte plaatsen was handig geweest.

Goede dienstverlening

Rondreis geboekt, waarbij we wouden afwijken van de voorgestelde volgorde van hotels. We kregen heel snel de bevestiging dat dit gelukt was. De hotels/ pensions voldeden volledig aan de verwachtingen die Tsjecho reizen op zijn website beschreven had.

Vriendelijk aan de telefoon en een goed georganiseerde reis.

De route voor de autoreis is prima in orde, misschien nog de postcode erbij vermelden. Dat zoekt handiger in sommige navigatiesystemen. Ook de accommodaties waren goed bereikbaar en zeer goed.

Goede vakantie

Alles volgens wens en afspraken

Top geregeld

Alles was super geregeld van hotels en transfers Ook de activiteiten met de Nederlandse gidsen was erg welkom daar waar er in de groep mensen waren die geen Duits of Engels komen Absoluut een aanrader

Was absoluut TOP

Heb alles in hun handen gelegd, met de mededeling zoek maar een leuke golfreis uit. De accommodaties, de golfbanen en alles er omheen was geweldig en prima betaalbaar. Tjecho Reizen is een absolute aanrader !

Accomodatie was wat minder als beschreven

De accomodatie was prima, maar minder als in de omschrijving. Het zwembad stelde niet veel voor en was op 1 dag na niet bruikbaar, waarschijnlijk vanwege de weersomstandigheden

Prima service en kennis van Tsjechië

Wij zouden voor het eerst met het gezin naar Tsjechië gaan, maar wisten nog niet veel... waar naartoe, welke formule,... Wij kregen van Lisette heel veel goeie tips, offertes en raad zodat we met een gerust hart konden kiezen. Intussen zijn wij met vakantie geweest in Oost-Bohemen (Reuzengebergte en omgeving) en het was prachtig! Zij hebben ons heel goed bijgestaan om te kiezen en ook met praktische tips. En Lisette was vlot bereikbaar en reageerde steeds snel op vragen! Dank je wel hiervoor.

hele fijne vakantie!

IK heb mijn klanten na gebeld, ze hebben het super fijn gehad. Alles goed geregeld, fijne acco's! Het weer gooide een beetje roet in het eten, maar daar kan niemand iets aan doen :)

Erg goed verzorgde reis!

Het appartement was ruim en modern, een mooi groot balkon erbij en zowel de service van Tsjecho Reizen als de host ter plekke was prima (behulpzaam, dachten mee). En goede prijs-kwaliteitverhouding. Bovendien was het erg plezierig dat onder in het appartementencomplex een goed restaurant (Italiaanse keuken, geen pizza's, maar wel erg goede pasta, bruschetta,ed.) zat. Het restaurant werd ook geleid door dezelfde host.

Flexibel en goed meegedacht in deze lastige periode met Covid-beperkingen.

Tsjecho Reizen was flexibel en heeft verschillende malen de reis aangepast aan onze wensen. Bovendien hebben ze goed met ons meegedacht toen we te maken kregen met Covid-beperkingen. De reis zelf en de accomodaties voldeden helemaal aan de verwachtingen. Goed gedaan dus.

Zeer behulpzaam en meedenkend

Vanwege Corona waren er wisselende omstandigheden maar elke keer een snelle behulpzame reactie

Prachtig land, wij komen terug!

In 2,5 week hebben wij (gezin, twee kids v 13 en 10) op 4 adressen een goede indruk van Tsjechië gekregen. En zijn we onder de indruk geraakt: het prachtige Praag, de mooie oerbossen, burchten en kastelen, vriendelijke en relaxte mensen en de gave outdoor activiteiten die je kunt ondernemen. Mede door de goede accommodaties en goede service van Tsjechoreizen hebben we een fantastische reis gehad! Aanrader!

genoten!

Wat een prachtig land is Tsjechie. Aardige mensen en een ongerepte natuur. tsjechoreizen heeft naar onze wensen geluisterd en aan ieders behoefte kunnen voldoen.

Komen hun belofte meer dan waar...

In een van onze verblijven waren er wat probleempjes wat betreft de kamer en het halfpension. Na een telefoontje, reageerde Tjecho Reizen adequaat, belde met het hotel en was het probleem opgelost.

Goede service en duidelijk uitleg

We hadden wat vragen hier en daar waar we duidelijke uitleg kregen met foto's.

Geweldige reis gehad naar Tsjechië

De keuzes die we hadden gemaakt , kwamen niet altijd overeen met onze verwachtingen, maar dit mocht de pret niet drukken. Carlovy vary, Cesky krumlov, waren mooie ervaringen , Brno was een leuke stad en de bergen een mooie ervaring om naar de oorsprong van de Elbe te hiken. Fietsen ging over het algemeen goed, maar ze zijn meer ingesteld op mountainbikers, dit had vooral te maken met de onverharde-grevel paden. Kortom een unieke en mooie ervaring rijker.

Prima service en accommodaties op mooie locaties

Tsjecho reizen heeft op korte termijn een mooie vakantie voor ons samengesteld op drie verschillende plekken in Tsjechië. Alle locaties waren kwalitatief goed tot zeer goed en waren een goede basis voor leuke en interessante uitstapjes / activiteiten.

De boeking verliep vlot en heldere communicatie!

Ervaring met park: Mooi park en prachtige ligging. Het strand was niet echt wat, stenen, te weinig gras en slechte bankjes. Terwijl het juist goed vertoeven zou kunnen zijn door het strand beter te faciliteren, zodat je kunt genieten van het uitzicht! De receptie is ook niet duidelijk geweest in uitleg van de nabetaling. We hadden niet geboekt voor bed en badlinnen, maar bij aankomst lag alles al klaar en waren de bedden opgemaakt. Hebben dit zo gelaten omdat je natuurlijk niet alles weer wilt afhalen. Bij afrekening werd ons gezegd dat we moesten bestalen voor schoonmaak en toeristenbelasting, helemaal prima. Maar wat bleek achteraf, na translaten de bon, hadden we geen schoonmaak kosten betaald, maar bed en badlinnen. Ook dat zo gelaten, maar het klopt natuurlijk niet!!! Duidelijkere afspraken met het park maken en dat goed omschrijven in jullie advertentie, zou een pluspunt zijn. Dit is gewoon vervelend. Ondanks dat een goede vakantie gehad daar !