Prima reis met uitstekende reisleiding en een goed reisprogramma.

Zeer geslaagde en indrukwekkende reis.

Men denkt goed mee en we hebben gebruik kunnen maken van de expertise van het reisbureau

Onze stichting had bijzondere wensen m.b.t. de te bezoeken musea/plaatsen en deze zijn tot onze volle tevredenheid ingevuld. Ook de moeite die men gedaan heeft om Nederlandse gidsen te krijgen hebben we zeer gewaardeerd.

Prima georganiseerde reis

Prachtige Paasreis gemaakt naar Dresden, Praag, Terezin en Louny. De reis werd door Stedenband Barendrecht - Louny in samenwerking met Tsjecho Reizen georganiseerd. Prima gidsen in Dresden en Praag. Uitstekende chauffeur, mooie en comfortabele bus.

Het was een interessante goed verzorgde reis!

Goed programma Goede bus Goede hotels Goede info

Uitstekende organisatie, prettig verloop, voor aanvang van en ook tijdens de reis: bij bezienswaardigheden of hotels lag alles klaar bij aankomst. Goede chauffeur, uitstekende gidsen die op de een of andere manier ervaring hadden met een historische situatie, zelf of via verwanten, waardoor wij ons als luisteraars nog beter konden inleven. Zeer tevreden over de hotels. Keuze en uitleg van bezienswaardigheden uitstekend. Kortom: het kon niet beter. Dank!

Verkeerde informatie over skilessen gegeven

Verkeerde informatie over skilessen gegeven niet blij mee.

Heel leuke vakantie

Leuke vakantie. Goed contact vooraf met reisorganisatie. Makkelijk te benaderen bij vragen vooraf

Prima en snel geregeld

Eerste contact was goed per Whatsapp, reserveren via de website ging ook prima. Voordeel is dat je naast verblijf ook direct skiles en skihuur kan reserveren.

een grote teleurstelling nooit meer waardeloos

heb u al een mail gestuurd, en ook onze bevindingen op u site gezet. een bagger boel voor de deur dat is niet nodig . u informatie is echt te kort geschoten u had moeten melden dat het huisje ( schuur ) bij sneeuw slecht te bereiken is, gelukkig lag er geen anders was ik er niet gekomen te steil de ontvangst door dhr novak dat kan echt niet had het allen druk met de energie standen.. en dv keren vragen om 100 euro, en hij was zeer grof tegen ons snauwde frau frau schoenen aus met een been in de huis kamer. binnen heeft hij niet laten zien bedden 50 jaar oud stalen veren hoorden je als ik mij omdraaide en hard wij zijn van narigheid maar een paar dagen eerder vertrokken. wc papier niet aanwezig gelukkig had ik nog een rol in mijn auto kan nog wel even doorgaan doe ik maar niet niet goed voor mij gezond heid .

Goed geregeld en prima advies

We hebben een geweldige, eerste, wintersportvakantie beleefd die we boekten bij Tsjechië reizen. Accomodatie, skiles, huur materiaal en busreis, het complete pakket. Alles goed geregeld en snelle reacties per mail. Een heel positieve ervaring!

Gedeeltelijk tevreden

Het huis was ruim en lag op een goede plek. De keuken erg klein voor 14 mensen. Een vaatwasser hoort standaard te zijn. de schoonmaak was niet optimaal. Onder de bedden lag stof en we vonden er een sok en een vuile zakdoek. De eigenares was moeilijk te bereiken en moeilijk te verstaan.Toen we belde dat de regen door het dak in een slaapkamer lekte, zei ze dat er over een week iemand langs zou komen!Op uw webside werd niet vermeld dat de tweepersoonsslaapkamer tevens de entree was van het huis. Het is niet prettig als iedereen door je slaapkamer moet lopen om in en uit het huis te komen. Ook de opgestuurde informatie waarop de locatie van het huis stond aangegeven klopte niet. het huis lag in een andere straat op een andere plek. Waar we wel tevreden over zijn was het skieen en de wandelingen die we hebben gemaakt in de mooie omgeving

Denken goed mee

We hebben een passend (groot) huis gevonden. Boeken gaat goed, ook met aanvullende wensen. Bij nadere vragen zijn ze ook benaderbaar. Het enige wat ik soms miste was informatie over wat ik precies geboekt had. Dat kon ik alleen terugvinden door hetzelfde op de website op te zoeken. Een mail met boekingsinformatie was handiger geweest.

Veel foute informatie

Op de voucher staat veel verkeerde informatie. Handdoeken en keukenlinnen wel aanwezig, borg van 400 euro niet nodig, toeristenbelasting niet afgerekend. Volgens mij bij het reserveren gelezen dat er twee auto's bij het huis mochten staan en eventueel een derde auto op de betaalde parkeerplaats,krijg je vrijdag voor aankomst van de eigenaren een mail dat je nu voor elke auto per dag 150 kronen moet betalen, dus voor 3 auto's omgerekend 18 euro per dag x 7 dagen is in totaal 126 euro. Vindt het erg vreemd dat je daar zoveel voor moet betalen omdat het de grond van de buurman is. Huis is niet goedkoop, krijg je dat er ook nog over heen.

Fijne communicatie, alles in 1

Het is heel fijn communiceren met Tsjecho Reizen, er wordt snel gereageerd en wijzigingen zijn eventueel mogelijk, al dan niet tegen betaling. Ik zou zo weer boeken bij Tsjecho Reizen. Ik had alleen ter plaatse wat meer informatie willen hebben, het was niet heel duidelijk waar we de ski's konden ophalen, en op welke tijd. Er stond wel een hotel genoemd, maar dat bleek na aankomst nog maar heel kort open en de lessen zouden de volgende dag al beginnen, dus we moesten echt die materialen nog wel ophalen, dat gaf gelijk op de eerste avond wat stress en onzekerheid, we hadden immers ook nog geen idee hoe laat onze lessen zouden starten de volgende dag. Helaas hadden we gemist dat er geen skipassen bij het arrangement zaten, alles zat er bij in, behalve de skipassen t.w.v. € 1000, daar heb ik wel een goede nacht wakker van gelegen. Waarom heeft Tsjecho Reizen dat geen enkele keer in de communicatie benadrukt, let op, je skipas moet je daar nog regelen? Er rijdt een gratis skibus, maar het is handig om te weten bij welke halte je moet uitstappen. Helaas startten onze lessen op een punt waar geen bus kwam, dus dat werd noodgedwongen een taxi.... De volgende dag hebben we zelf met de skileraar een ander punt afgesproken. Alles kwam goed, we hebben een topweek gehad, maar het was gewoon af en toe even zoeken naar de juiste informatie.

Prima geregeld allemaal!

Mooi appartement

Erg teleurstellend

We hadden specifiek een accommodatie op de piste gevraagd. Helaas bleek dit anders te zijn.Moesten we nog sjouwen met alle ski’s.

Goed advies gekregen

Ze hebben goe met ons meegedacht over de bestemming.

Großes Angebot und tolle Organisation

Wir wurden sehr gut betreut auch vor Ort hatten wir eine hilfsbereite und kompetente Ansprechpartnerin. Die Unterkunft entsprach weitestgehend den Angaben auf der Website. Wir können Tsjecho Reisen absolut empfehlen.

Goed geregeld en alles netjes te downloaden

Alles goed geregeld en goed advies gegeven over de skipas. Handig dat deel Tsjechisch opgeschreven was op de papieren, dat konden ze daar beter lezen. Alles was geregeld en goed huisje!

mooi appartement

we hebben genoten maar miste toch iets. misschien handig om 2 sleutelsets aan de huurder ter beschikking te stellen. nu moesten we bij thuiskomst soms buiten op elkaar wachten. een emmer en een dweil zou ook handig zijn. verde was alles naar wens

Zoals verwacht (eerder via hun geboekt). Enige minpuntje: Opgegeven snowboard te huren maar bij de winkel dachten ze aan skiën. Er was dan ook geen board op de juiste lengte. Volgende keer geef ik de maten erbij in de hoop dat ze daar rekening mee kunnen houden.

Servicegericht en klantvriendelijk

Ze zijn goed bereikbaar, we kregen zelfs in het weekend snel een oplossingsgericht bericht terug nadat ik in de app iets gevraagd had.

Prima geregeld

Het onderkomen was prima en voorzien van genoeg spullen. Kwamen niets te kort.

Zeer behulpzaam.

Uitstekend geregeld allemaal. Verblijf, skihuur en les. Ook nog even een paar dagen van te voren skischoenen kunnen huren. Mijn eigen schoenen bleken kapot te zijn. Je zal daar aankomen en ze hebben je maat niet meer..

Alles is helemaal volgens plan verlopen!

Wij hebben een prima eerste ervaring gehad met Tsjechoreizen. We zijn goed geadviseerd en goed geholpen. We zouden het zo weer doen .