een mooi huis maar niet schoon

we waren erg blij dat we dit huis gevonden hadden , helaas bij aankomst was het niet schoon en moesten we meteen gaan schoonmaken.

Duidelijke website, makkelijk om iets te boeken. Alles verloopt digitaal er is geen persoonlijk contact, dat was in ons geval ook niet nodig.

Alle overnachtingen tijdens onze rondreis zijn goed geregeld.

De autorondreis was prima. Goede locaties, een dikke voldoende voor de kamers incl. ontbijt. De ontvangst per locatie was verschillend, van voldoende tot top. Onze eerste voorkeur in Zuid Bohemen kon niet worden gehonoreerd, helaas werd dit niet gecommuniceerd door Tsjecho Reizen. Pas na mijn mail werd gereageerd. Tevens hebben wij te laat het info pakket over Tsjechie ontvangen (wij waren reeds vertrokken), dit werd ook pas toegezonden na mijn telefoontje. Al met al genoten van een prima vakantie ondanks enkele aanloop problemen.

leuke reis alleen kamers mogen wel donkere gordijnen

een leuke trip , mooie wegen goede wandelingen kunnen maken . jammer dat ze mij voor 1 dag geen vergunning verleende om in de revieren te vissen

Fijn goed geregeld

Leuke rondreis in fijne accomodaties.

Mooi huis, slecht schoongemaakt

Het huis is prachtig gelegen, zeer rustig mooie omgeving en lekker ruim. Maar dient echt veel beter te worden schoongemaakt. De kleedjes in de wc/badkamer hebben we maar buiten gelegd omdat ze stonken.

leuke vakantie met kinderen

Eerste week in Pec Pos Snezkou. Dit is een heerlijk dorpje waar je prachtige wandelingen kunt maken. De appartementen waren ruim en schoon maar wij vonden het een groot nadeel dat de kinderen niet zelf in de buurt konden spelen. In het relaxpark (wat naast de appartementen ligt) was voldoende om te spelen, maar daar betaal je 10,-/kind voor per entree. De tweede week hebben we doorgebracht aan het lipnomeer. Daar was gelukkig wel speelgelegenheid voor de kinderen. Ook daar fijne appartementen, een mooie omgeving en een verfrissend zwembad vlakbij het appartement.

Snel antwoord op al je vragen

Nog nooit eerder gehoord van tsjecho reizen. Maar deze zomer via hun geboekt ( residence lipno) en wat een geweldige vakantie was dit. Ook zat ik met veel vragen en tsjecho reizen beantwoorde elke vraag erg snel!

Zeer leuke vakantie

Vakantie was super Het vakantiehuis was zeer comfortabel en van alle nodige zaken voorzien David was zeer vriendelijk en behulpzaam

Super advies en daardoor geweldige vakantie

Wij waren nog nooit in Tsjechië geweest dus daarom hebben wij advies gevraagd waar we het beste naartoe konden gaan. Gezegd wat we wilden en de meiden hebben een leuke reis voor ons uitgestippeld. We zijn erg enthousiast geworden over Tsjechië het heeft ons erg verrast. Volgend jaar weer via Tsjecho Reizen en dan een andere streek tot horens!

Zeer aangenaam hotel

Eten was lekker en leuk om de Tsjechische keuken te leren kennen. We hadden elke dag keuze uit 3 gerechten, dus veel variatie.

Goed geregeld

Goed geregelde accomodaties, leuke contacten voor activiteiten!

Prettig, en duidelijk

Mooie rondreis gemaakt... Laatste Hotel viel alleen erg tegen, maar dit is goed opgelost.

vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

Zeer goede service. Aangezien onze late boeking waren er een aantal adressen niet meer beschikbaar. Na telefonisch contact zijn er voor ons geweldige locaties uitgezocht.

Klantvriendelijk, overzichtelijk aanbod, behulpzaam

Klantvriendelijk, overzichtelijk aanbod, behulpzaam

Zeer goede ervaring

Verschillende keren al bij Tsjecho reizen Geboekt en het komt goed overeen met hetgeen ze over de accommodatie schrijven. Om te boeken en iets geschikts te vinden doen ze er alles aan. Van ons een dikke pluim.

Geen klachten alles was goed in orde

Pluspunten

Goede en duidelijke informatie via zowel mail als chat. Snelle en pro actieve communicatie. Zijn van leuke tips voorzien.

Zorg dat deze kwaliteit wordt vastgehouden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goede prijskwaliteit verhouding. Goede en snelle service.

Misschien liggng van hotel tov de liften beter aangeven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed meegedacht over een perfecte accommodatie in onze situatie.

Druk om ski’s en lessen te huren via organisatie is wat overdreven.

2 sterren: slechter dan verwacht

Jammer dat ik extra betaal voor een 2 persoons kamer alleen, en dat ik toch maar een 1 persoons kamer krijg

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

duidelijk, verzorgd, goed georganiseerd

enorme prijsverhoging voor bustransport tegenover vorig jaar voor identieke reis (240€ meer voor 4 personen)!!!!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

reageert snel en communiceert duidelijk

Over Tsjecho Reizen B.V.