Prima, wel wat duur voor een rustig gebied

Appartement behoorlijk in orde. Wel wat bestek en pannen stuk en draaikiep raam stuk. Een gootsteen stop zat zo vast dat we die niet konden gebruiken.

Een ontdekking!

Het huis is gelegen aan een doodlopend weggetje dat eindigt in een half verhard pad. Het laatste huis. Rust gegarandeerd. Alle voorzieningen aanwezig. Behalve wifi. Heerlijk geen apps geen mail slechts rust. Naast de ontdekking van dit heerlijke onderkomen is het natuurgebied, Sumava, waarin het is gelegen ook een ontdekking. Prachtige bossen, velden, rotspartijen, paddestoelen, bessen, wild en frisse berglucht. Wij hebben genoten en zijn het volgende bezoek al aan het plannen.

Prima vakantie

Geen problemen gehad, prima dienstverlening.

Mooi huis

Prachtig mooi huis met mooie grote tuin en parkeerplaats.

goede ervaring

netjes verzorgt.

Goed geregeld

Duidelijke lijnen. Huis was naar verwachting.

Wunderbarer Urlaub

Die Häuser sind einfach ausgestattet, alles Wichtige ist vorhanden. Das Haus war sauber und gemütlich. Die Mitarbeiter *innen an der Rezeption waren sehr freundlich und hilfsbereit. Wir hatten sehr erholsame zwei Sommer Wochen und kommen gerne wieder.

Goed voor elkaar en netjes!!

Leuke tijd met ons gezin gehad.

Alles was heel goed geregeld is

geen problemen gehad

Alles in Ordnung

Gut bis sehr gut! Allerdings müssten von Zeit zu Zeit die Hotels und Pensionen die angeboten werden auf Ordnung und Sauberkeit kontrolliert werden,d.h. getestet werden!

top!!

wij hebben tsjecho reizen als geweldig ervaren.

Contact was goed

Alles was naar wens

Duidelijk en klantvriendelijk

Behulpzaam en vriendelijk en ter zake kundig

Niet hygiënisch, nest dieren enz

Wij hadden al goede ervaringen bij tjecho-reizen. Maar dit huis: Vakantiehuis Milec was toch echt slecht. Een huis voor 6 personen. Dan moet in de slaapkamer beneden toch echt een stapelbed. Hoe het nu is is het heel benauwd! Het huisje is heeeeeeel warm, een ventilator zou geen overbodige luxe zijn. Verder hadden wij twee weken lang last van een nest oorwormen. Dit hebben wij zelf opgelost, maar toch blijven er enkele in je huis komen. Wij konden ‘s avonds niet de balkondeur open houden bij schemer. Dan hadden we weer last van de vleermuizen. 1x hadden we ook een vleermuis binnen. De tweepersoonskamer boven was vol geluid als je ‘s avonds naar bed wilde. Getjilp, gefladder en getrippel. Tussen de muren zaten muizen, zwaluwen, vleermuizen. Aan de buitenkant ontdekte wij een gat waardoor ze tussen de muren konden komen. De dieren maakte zo’n herrie dat slapen niet makkelijk werd. Verder was er veel spinrag toen wij kwamen. De omgeving verder is prachtig.

Onvergetelijke vakantie

Na mijn eerste contact met Lisette van Tsjecho Reizen, prima geholpen aan een tweeweekse rondreis door Tsjechië. Accomodatie was zoals op de website staat aangegeven. Geen 'verrassingen'. De staff in de verschillende hotels was van behulpzaam tot supervriendelijk. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad met onvergetelijke indrukken en zijn zeker van plan dit mooie land nogmaals te bezoeken!

Super wintersportvakantie gehad in Tsjechië

Heerlijke kerstvakantie in Tsjechie gehad. Het appartement was nieuw, groot en schoon en de mensen vriendelijk en behulpzaam. Prima skiën in Pec pod Sněžkou en leuke restaurantjes op de berg voor een hapje/drankje. Ook een paar keer in Janské Lázně geskied. Leuke pistes en mooie omgeving! Bedankt Tsjecho Reizen! Top geregeld en we komen zeker terug!

Leuk hotel fijne mensen en prettig reisburo

Wij zijn in hotel Adam geweest in Spindleruv Mlyn en hebben het super gehad. Vriendelijke mensen en heerlijke wellness voor na het skiën. Eten was ook prima en de kamers goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar en wat ons betreft volgend jaar weer!

Goede service bij het zoeken naar een wintersport

Snel en prettig geholpen bij het vinden van een leuke wintersport vakantie. We hebben het erg naar ons zin gehad in Spindleruv Mlyn

boeking en service goed, accomodatie en lokatie niet

De boeking verliep perfect, ook het telefonisch contact was perfect. De accommodatie waar we zaten viel een beetje tegen. Zeer drukke straat, een van onze kamers was niet helemaal wat wij verwachten volgens info website. Ook niet volledig afgewerkt. Ontbrak bijvoorbeeld kapstok en douchekop. Ook in het plaatsje zelf was er veel dicht, om ergens te eten moest je ruim van te voren reserveren. Ook waren er diverse restaurants en uitgangsgelegenheden al een langere periode gesloten. Als we dit van te voren hadden geweten, waren we daar zeker met onze kinderen niet naar toe gegaan. Aanbevelen reisorganisatie Ja, accommodatie en plaats Nee

Altijd goede ervaring gehad mAar voel me afgelopen keer wat minder serieus genomen

Heb mail wisseling gehad omtrent het pad van de kamers naar de eetzaal en dat ik dit niet normaal vond, het was zeer glad en niet goed sneeuw vrij gehouden terwijl dat bij andere hotels (ook van tjecho reizen) wel sneeuw en ijsvrij was Ben daar op mijn achterhoofd gevallen omdat ik uitgleed op dat pad , nacht in ziekenhuis gelegen en niet meer mogen skiën rest van de vakantie Het enige wat mij opviel in de mailwisseling dat het allemaal politiek op zijn Rutte achting werden beantwoord Ik had eigenlijk gedacht dat ik hier wat schade vergoeding voor kon. Krijgen

Prima boeking, e-mail contact en duidelijkheid kan her en der beter

We hebben e-mails gekregen met daarin wel alle informatie, maar toch was er tav aanvullende pakketten nog wat onduidelijkheid bij de boeking (of we dat nu wel of niet hadden en hoe je dat het beste kon regelen van te voren of ter plekke).

Hotel goed, heenreis goed, terugreis voor twee mensen minder goed.

Het hotel was prima, de heenreis en de overstap in Maarheeze verliep vlot. Bij aankomst in Harrahov wilde de chauffeurs maar op een punt stoppen nl. het busstation., ver van ons hotel. Na aandringen van ongeveer 10 personen is de chauffeur toch nog wat dichter bij het hotel gestopt. Toch moesten wij nog een aardig eindje lopen met de koffers. Er rijden morgens vroeg geen taxie, Staan in ieder geval niet bij het busstation. De terugreis verliep vlot , bus was ook op tijd. Alleen hadden twee mensen van ons gezelschap een hele kleine zitplaats. Dit waren de twee plekken meteen achter de middendeur. bij de toilet. daar staat een schot voor zodat je je benen niet kunt strekken. Dit hebben we meteen bij de chauffeur gemeld,. Maar hij zei alleen maar dat alle plekken gelijk waren. Dit is zeker niet het geval. Verder in de bus zat een kind allen op twee stoelen. Hier had ons inziens best mee omgeruild kunnen worden. Een van de twee mensen heeft van het langdurig krappe zitten een dikke knie overgehouden, en moest daar mee naar de dokter. Het valt mij op de chauffeurs gemakkelijk zeg hier niets aan doen, ik krijg ook maar opdracht" Wij hebben ze over hun rijvaardigheden zeker geen klachten. Maar een stukje service als reisbegeleider zou zeker op zijn plaats zijn. Ik reken er dan ook op dat wij van u hierover een reactie krijgen, zodat dit soort dingen niet meer voor komen mochten wij nog een met u reizen. met vriendelijke groet, Anneke van Dongen

Was Top!

Goede begeleiding en advies gekregen. Hotel was prima! We hebben genoten! Gebied was klein, maar dat wisten we op voorhand. Voor de kinderen prima!

Stroef begin, uiteindelijk goed gekomen

We hadden het als onprettig ervaring dat onze aanbetaling niet zichtbaar afgetrokken was van het restbedrag. Er moesten meerdere mails over en weer voordat dat in orde was. Is wel goed gekomen.

Slechter dan slecht!

Na geboekt te hebben was er totaal geen service meer, met als diepte punt de reactie van Lisette Mulder die een mail beantwoord waarvan de totale inhoud was: 'zie onder'. Dus zonder aanhef mailt ze enkele links door, zo van: zoek het maar uit... Het kwam bij mij als ongemanierd en onbeschoft over. Op tweede en laatste mail heb ik helemaal geen reactie meer gekregen met als excuus dat de eigenaar van het huis 'niet over de grens' zou spreken... Na wat zoekwerk heb ik het telefoonnummer van de verhuurder achterhaald en hem maar zelf gebeld. Zijn Duits was prima en het Engels van zijn vrouw was ook top. Kortom een zeer, zeer teleur stellende ervaring die ik overtuigd op elk verjaardagsfeestje zal delen.. Boek NOOIT bij Tsjecho reizen.