Top vakantie gehad

Uitstekend geregelde vakantie op prima locaties.

Hele fijne organisatie met mooie vakantie

Keurig geregeld

Wij zijn dik tevreden.

Super vakantie gehad met de 12 daagse rondreis , het was allemaal super geregeld , zal het zeker aanbevelen .prachtige hotels /pension.

Prijs kwaliteit in orde

Mooi huis. Enkel verwelkoming had beter gekunnen

Alles goed geregeld

Steeds snelle terugkoppeling van Lisette. Prachtige stad , fietstocht aanrader , boottocht zowel overdag als ‘s avonds een aanrader . Mensen zijn helaas niet erg vriendelijk en je kan niet overal met pin betalen .

Duidelijke communicatie en informatie, vlot reserveringsproces

Onze eerste ervaring met Tsjecho reizen is uitstekend. Het reserveren loopt via een soepel proces en als er vragen zijn wordt er snel en duidelijk op gereageerd. De informatieverstrekking vlak voor de reis is ook prima. Kort samengevat: gewoon goed geregeld!

Tsjecho reizen denkt met je mee

Fijne reislocaties gehad in Tsjechié, totaal 5 pensions/hotels in diverse regios. In eerste instantie leek een locatie niet haalbaar maar na verificatie met de eigenaar en aanpasssing van de aankomsttijd was alles in orde.

Geweldig appartement en omgeving

Heel mooi appartement met alle voorzieningen. Italiaans restaurant erbij welke erg goed was. Dicht bij de kabelbaan naar de top en voor jong en oud veel te doen.

Goed geregeld! We (2 ouder en 1 kind 14jr) op auto-hotel reis geweest in tjechie en dat is goed bevallen. De lokaties zijn goed beschreven. Sommige hotels zijn nogal minimalistisch (qua aankleding) en het was nogal heet (+30gr) overdag. Wel is het advies alles op papier (uitgeprinte vouchers) in de hand te hebben voordat je op reis gaat. mvg R+E+F

Dankzij de streek tof

Hygiëne van het huis een onvoldoende Haren in putjes Stof op bepaalde dagelijkse plekken was niet afgedaan. Hebben niet kunnen bbq daar deze vuil en vies was. Door het hoge Gras konden we ook de put om zogezegd kampvuur ook niet gebruiken. We moesten ook achter de relax stoelen zoeken stonden hier en daar weggestoken dus niet op een plaats. Misschien wel geschikt voor gezinnen met kinderen ,maar minder voor 7 volwassenen.

Alles prima geregeld, duidelijk en snel

Solide ruggesteun in voor ons onbekend Tsjechie

We hebben de dienstverlening van Tsjecho reizen als heel aangenaam en efficient ervaren. Op ons verzoek om tips voor accommodatie in en om het Reuzengebergte kwam een rijtje mogelijkheden met een persoonlijke aanbeveling. We hebben het heel goed gehad in onze appartementen in "Kaola" in Pec Pod Snezkou, al vonden onze kinderen het wel jammer dat ze in ons appartement voor 2 á 6 personen geen aparte slaapkamer hadden (en moest er uit de kelder nog ergens een extra matras worden bijgesleept). Het spectaculaire uitzicht maakte dit meer dan goed!

Heerlijke reis gemaakt.

Wij hebben een 12 daagse autoreis gemaakt. Begonnen in het reuzengebergte, waar wij tot onze verrassing een appartement aangeboden kregen in plaats van een studio. Dit was prima geregeld. Na 3 nachten verplaatst naar Praag, waar Pension Zuzana onze overnachtingsplaats was. Ondanks de keiharde bedden, was het een ideale uitvalsbasis om 3 dagen Praag te doen. Metrostation op loopafstand en voor 30 euro met ons drieën 3 dagen gebruik maken van de metro. Daarna verplaatst naar Moravië in hotel Na Trajoku. Degelijke kamer met goede bedden, heerlijk ontbijt en ondanks 2 dagen regen, toch goed vermaakt met o.a bowlen en zwemmen. De laatste paar dagen aan het Lipno meer doorgebracht. In hotel Barborka kregen we wederom een prachtig appartement met alle voorzieningen. Heerk ontbijt en een goede badkamer. Enig minpuntje was dat de WIFI niet werkte in ons appartement. Kortom, wij hebben genoten van onze reis en het prachtige Tsjechië.

Prachtige vakantie gehad voor een redelijke prijs

Rondreis gemaakt en de plaatsen Karlovy Vary, Praag en Cesky Crumlov aangedaan. Erg genoten, was wel warm.

Mooie pensions, met vriendelijke gastouders.

Het laatste adres in cez pod is geen aanrader in de zomer. We waren de enige gasten. Er is dan geen sfeer

Prachtige rondreis

Wat is Tsjechië een mooi land.

Persoonlijk, correct en helemaal goed

Ik vond de hele ervaring erg fijn. Vanaf het kijken op de site, het boeken tot aan antwoorden op vragen die ik had. Alles ging op een persoonlijke en vlotte manier. Voor een volgende keer ga ik heel graag weer via Tsjecho Reizen op stap. Ook heel leuk om de keuze tussen goedkoop en wat luxer te hebben. Wel neem ik de volgende keer altijd de luxe keuze. De prijs is niet extreem veel hoger maar het niveau maakt een aanzienlijke sprong.

Goed georganiseerde interessante gevarieerde rondreis door Tsjechië

Ik heb een goed georganiseerde, interessante en gevarieerde rondreis door Tsjechië gemaakt, waarbij ik de verschillende delen van het land heb gezien met mooie natuur, stedeschoon en bv. kastelen. Enig minpunt een familiehotel in een van de verblijfplaatsen dat niet zo geschikt was voor een alleenreizende (voor mij eigenlijk te druk).

fijne samenwerking. ze regelen alles goed en snel

fijne organisatie. Alles wordt goed geregeld en ze komen ook met goede suggesties

Goed hotel resort

Ze hebben voor ons een mooie accommodatie uitgekozen.

Fijne adressen in Tsjechie

Ik had een mix van 5 overnachtingen in een periode van 2 weken geboekt via Tshecho reizen. Het meedenken van Tsjecho reizen vooraf stelde ik zeer op prijs, dit heeft ervoor gezorgd dat een aantal adressen top waren. De pensions die ik heb gehad zijn zonder meer aan te bevelen, de eigenaren zijn zeer behulpzaam en communicatief. De hotels vond ik een klein beetje tegenvallen, de werknemers waren over het algemeen niet erg behulpzaam, taal (Duits of Engels) werd bijna niet gesproken, zelfs niet op korte afstand tot de grenzen wat ik zeer lastig vond. Vooral de oudere werknemers leken beter hun best te doen om zich verstaanbaar te maken, de jongere liepen eigenlijk gewoon weg. De hotels en pensions waren voor de rest prima en schoon.

Goed advies goede ervaring

Met mijn vriendinnen een actief uitje gehad in het Reuzengebergte in combinatie met Praag. Het was super de natuur als ook het appartement en de bijbehorende verzorging. Alles van A tot Z goed geregeld door Tsjecho Reizen. Pension Vetrny Mlyn in Praag was ook prima. Voordelig en voor 150 czk zaten we per Uber in het centrum

Mooi apartement voor lage prijs

Zeer aardige eigenaren van een net apartement. Woonkeuken met alles wat er nodig is, alleen een paar comfortabele stoelen zouden welkom zijn.

Goede accommodaties en mooie omgevingen.

Zoals reeds mondeling besproken waren de accommodaties zonder meer goed. Enige opmerking is de soms iets te afgelegen ligging. Verder prachtige omgevingen.