Goede en snelle service

Goede reisorganistaie, minder fijn hotel maar hebben een prachtige week gehad, denk wel dat jullie in deze periode er meer uit kunnen halen qua wintersport.

Goed geregeld allemaal!

Snel en vlotte afhandeling.. fijne accommodatie, snel en goed skiverhuur en skilessen.

Hotel goed, eten lekker, skiverhuur oké.

Leuk skigebied, 16 jaar geleden waren wij daar ook. Is best duurder geworden. Maar was hele leuke vakantie.

Goede ervaring! Leuke en betaalbare vakantie. Kon op het laatste moment nog een dag bijboeken. Vriendelijke en behulpzame mensen bij Tsjecho reizen.

Gewoon goed geregeld

Alles kort en bondig geregeld.

Het was een fantastische week!!

Een week met de vriendengroep + kids naar Spindelruv Mlyn geweest. Eigenaar vd woning was vriendelijk al kon hij moeizaam Duits of Engels. Ondanks dat was het ontvangst en week super goed geregeld. Ook het nalopen van het huis op de laatste dag was dik in orde. Iedere dag kwam de eigenaar de kachel schoonmaken. Keurig netjes en schoon huis.

Een prettige en kundige reisorganisatie voor Tsjechië

Wij waren op zoek naar een leuke en betaalbare locatie om te gaan skiën met ons gezin waarvan ons zoontje voor het eerst ging skiën. Via vrienden werden we geattendeerd dat je prima kan skiën in Tsjechië. Via het zoeken van Google terecht gekomen op de site van Tsjecho reizen. Hier was een mooi aanbod van appartementen in Pec Pod Snezkou. Via de site en via de mail alles kunnen regelen. Ging allemaal soepel.

Toereikend

Toereikende accomodatie die wel wat rammelt her en der. Slechte kraan in de keuken en het serviesgoed was wat rommelig en niet compleet. Verder mooie accomodatie voor een mooie prijs

In principe is alles goed geregeld. Alleen het adres klopte niet wat bij de skischool stond en wat meer info qua hotel zou fijn zijn. Het eten was in 2 blokken sochtends en savonds en dat was volgens mij niet vermeld van te voren en hadden we geen rekening mee gehouden. En weet ook niet zeker of er wel vermeld stond dat er geen lift in het hotel was.

Prima verblijf. Leuk wintersportgebied. Het boeken en betalen vond ik wat onduidelijk. Er waren wel wat gebreken in het apartement. Kapotte lamp (ook boven de kookplaat). Harde en smalle matrassen. En de wasmachine die op de site genoemd werd was er dus helemaal niet. Erg jammer als je minimaal meeneemt omdat we met 6 personen en bagage in 1 auto moesten. Met wasmachine was dit geen probleem geweest.

Alles goed geregeld.

Graag volgend seizoen meer Club Hotel Harmony inkopen.

Alle afspraken zijn nagekomen

Communicatie via mail verloopt goed. alle afspraken worden nagekomen.

De bus prima , bedden staken spiralen, personeel hotel onvriendelijk, Verder prachtig skigebied

skibussen reden erg weinig , 1 keer per uur op drukke tijden , en voor onze skilessen moesten we ook een overstap maken -----> erg lange reis voor een skiles , verder moesten we een heel eind lopen om bij de skibus te komen en dit over een glad niet schoongemaakt pad. We hebben veel gebruik moeten maken van de taxi waardoor veel extra kosten.

Alles keurig geregeld en verzorgd

Alles rondom de reis en verblijf goed geregeld. Wel moet rekening worden gehouden met extra kosten voor zoals kinderbed, bedden- en linnengoed en schoonmaakkosten. Deze komen bovenop de huur. De kosten en de hoogte daarvan wordt vooraf bij het boeken onvoldoende aandacht aan besteed.

goed geregeld en mooi appartement

Gasten

Was door een misverstand dubbel geboekt, wel goed opgelost. Accommodatie was prima en het eten ook, alleen jammer dat het in een pension was. Hierdoor waren er geen andere gasten en hierdoor mis je wel wat gezelligheid.

prima geregeld

lekker geskied ,goed pension .mooie ligging vooral .

Perfect geregeld

Super verblijf, goed geregeld

Heel knus gezellig huis. We hebben een fantastisch verblijf gehad.

Boekingen waren prima en duidelijk. accommodatie was goed in orde, de ski school die geboekt was via Tsjecho reizen was rommelig bij aanvang (tijden, groepjes etc.) einde van de week was het goed

Fijne vakantie voor goede prijs

Goed hotel, prima eten. Jammer dat de kamer klein was en we de een pers. Bedden niet tot twee pers bed konden maken

Goed geregeld

Al jaren met Tsjecho Reizen op wintersport gegaan. Hotel Windsor is top! De berichtgeving (factuur, vouchers) is gelukkig kort en handig in één mail met een link naar de stukken. Geen overbodige reclame of mails. Gewoon goed en duidelijk.

Het eten was goed,kamers ook voor sommigen waren matrassen iets te hard enige wat ontbrak was misschien biljarttafel en wat meer dingetjes voor de kinderen om ze bezig te houden

Prima accommodatie in een mooie omgeving.

Prijsverhouding is goed ten opzichte wat je krijgt.

Voor de derde keer geboekt en steeds weer uitstekende service. Accommodatie is zoals omschreven. Skipaketten waren prima geregeld. Super