Alles prima geregeld

Uitstekend appartement in hotel Palace in Splyndner Myln. Uitstekendr service, mooie wellness, behulpzaam en vriendelijke bediening en staf. Mooi Ski gebied.

Goed geregeld

De optie die wij geboekt hadden was helaas al verhuurd. Tsjecho reizen kwam snel met twee goede alternatieven waar we uit konden kiezen. Ook de opmerking over een beter skigebied hebben wij ter harte genomen. Ter plaatsen was alles goed geregeld en alles stond klaar. Vriendelijke mensen bij de verhuur en ski school.

Heerlijke last minute ski vakantie

We wilden nog even snel naar de sneeuw. LIsette heeft ons top geholpen. Na een makkelijke file vrije reis door Duitsland en Polen kwamen we na 10 uur aan in Pod Pec Zhesnu. Mooi appartement en heerlijk skigebied. Een echte aanrader als er sneeuw ligt.

Prima , gern immer wieder .

Kommen seit Jahren in dieses Hotel und fühlen uns sehr wohl . Leider war der TV nicht nutzbar , was uns aber nicht gestört hat . Was nicht gut war war die extrem hohe Gebühr für Hunde .Eine Gebühr ist verständlich aber 300 Kronen pro Tag finden wir echt überzogen . LG

Slechte service engeen klantvriendelijke communicatie

Helaas minder goede ervaring met Tsjecho reizen. Het betreft de huur van de skipakketten en de diefstal van een paar skies ter plaatse en de afhandeling/communicatie/service hieromtrent. Onze volgende reis naar Tsjechië boeken wij niet meer via Tsjecho reizen.

Dat is super jammer te moeten vernemen Marco. Juist omdat wij ...alsmede de eigenaar van de skischool, ervoor hebben gezorgd dat hij zijn kantoor op kerstavond nog heeft geopend om jullie alsnog skispullen te kunnen overhandigen. Hij is ervoor nog speciaal naar kantoor gegaan. Dit omdat je je hier op de aankomst dag alsmede de ochtend erop nog niet hiervoor had aangemeld. Wij begrijpen dat het heel vervelend is als er spullen worden gestolen. Helaas kunnen wij dan niet meer doen dan het advies bieden hiervoor aangifte te doen ten behoeve van de reisverzekering of een verklaring van diefstal te vragen. Deze is door de skischool overhandigd nadat mijn collega heeft gebeld. Helaas kunnen wij deze ski's niet vergoeden.

Leuke rondreis

Wij zijn in oktober 2023 in Tsjechië en Slowakije geweest. Mikulov, Bratislava, Poprad, Malatiny, Jesenice, Praag Leuk gewandeld prachtige omgeving en bij regenachtig weer musea, winkels of grotten bezocht. Wij hebben genoten.

Een goede eerste kennismaking met Tsjecho Reizen

Communicatie zowel per e-mail als telefonisch prima. Informatie over hotels en omgeving in orde. Toch ter informatie enkele opmerkingen: Hotel Malta: goed maar ontbijt en diner in sfeerloze zaal in hotel Ruze. Wachten tot een tafel vrij is of aansluiten bij anderen. Waarom niet in het á la carte restaurant voor diner. Parkeren geen € 8 maar € 13. Hotel Maxant: andere kamer gekregen ( voorzijde met balkon) omdat in de eerste kamer je via het voeteneinde in bed moest kruipen. Alles iedere keer alleen contant afrekenen. Boetiek Hotel: aangeven dat er geen lift aanwezig is. Hotel Windsor: bed aan twee zijden tegen muur, dus één via achterkant in bed klimmen. O.i. geen 4 sterren kamer, staat ook erg vol met overbodig meubilair. Laatste bestemming geen opmerkingen

Onze ervaring met Tsjecho Reizen is zeker vijf sterren waard!

Ondanks dat we in de zomer niet naar de camping van onze keuze konden, heeft Tsjecho reizen dit in de herfstvakantie voor ons ruimschoots goed gemaakt. Wat een prachtig appartement en wat een wonderschone omgeving. De communicatie met eigenaresse Lisette is altijd open en hartelijk geweest, waardoor we met goed vertrouwen op reis zijn gegaan. Zelfs toen ons reisgezelschap wijzigde, heeft Tsjecho reizen ons een fantastisch alternatief geboden. Ook de hond heeft het geweldig gehad. Deze organisatie heeft ons zeker niet teleurgesteld, alleen maar verrast.

Een fantastische vakantie, goed geregeld en snel contact

Alle hotels en informatie worden duidelijk en gebundeld aangeleverd voordat je gaat. Snel contact vis de mail en er wordt meegedacht in alternatieven voor hotels. Tsjechië hebbenwij ervaren als een vriendelijk, schoon land. We hebben op alle plekken iets heel anders ervaren en beleefd ten aanzien van het land.

Een mooie goed verzorgde rondreis.

Een mooie goed verzorgde rondreis.

Heerlijke vakantie gehad?

Tsjechno.reizen reageert heel snel , heel goed contact! Super! Wij zijn zelfs opgewaardeerd, en hadden echt een heel luxe appartement op onze laatste locatie, zo mooi! Wij hebben genoten van onze reis, goed georganiseerd Tsjechno! Wij komen terug, misschien niet met n rondreis, onze leeftijd doet ook mee, maar lekker in n door jullie aanbevolen huisje in Tsjechië! Groetjes Fred en Heleen

Mooie rondreis door Tsjechië

Alle hotels en pensions in overleg geboekt en samen met Tjecho reizen de keuzes gemaakt. Het was echt een mooie ervaring in het prachtige Tsjechië. Bij 1 pension konden we niet overnachten door hygiënische omstandigheden, er was schijnbaar iets met de riolering. Binnen een uur hadden we een andere accommodatie! Super geregeld.

Reis was perfect en hotels waren ook perfect. Alleen is Tsjecho heel slecht bereikbaar met telefoon , sms en , mail. Wij haalden in de vakantie een vraag en konden hen niet bereiken. Sms gestuurd op de dag van vandaag geen reactie.

Prima.

Het door Tsjecho aanbevolen hotel Downtown was uitstekend en 8 min lopen naar het Wenceslausplein. Hoewel de aanvraag hotel 2 dagen voor vertrek was aangevraagd waren de boekingen en reserveringen op tijd toegestuurd.

Matig tot goed

Leuk dat door reizen zo om de 2 a 3 nachten, hotels waren niet altijd top. Wel veel gezien van het land.

Prima verzorgde reis

Fantastisch mooi schoon land. Fijn om op meerdere plaatsen te zijn geweest.

Fijn contact en goede voorstellen, prima organisatie

Het contact met Tsjecho Reizen verliep heel professioneel, er werd goed en snel gereageerd op mail en per telefoon. Mooie rondreis gemaakt, accomodaties niet alle 3 echt top. Hierover stuur ik een mail naar Tsjecho Reizen.

Goede communicatie, correct nakomen van afspraken. Geen vijfde ster, want info over het huis klopte niet helemaal ivm het aantal personen. Er is geen plaats voor 7 volwassenen, want er waren maar 6 stoelen en huisraad voor 6 pers. Voor de rest voldeed het huis aan alle verwachtingen

Prachtig land

Wij hebben genoten van de rondreis. De pensions/hotels waren zeer divers. Over het algemeen matig tot zeer goed. Vooral het pension in Praag waren wij zeer enthousiast over. Prachtige kamer. Zwembad was heerlijk. Maar bovenal de gastvrijheid en verzorging was uitmuntend.

Leuke plekjes, maar er mag meer gelet worden op kwaliteit

Ik heb de reis overall wel positief ervaren, het zou mooi zijn als er vanuit de reisorganisatie wat meer info komt over de activiteiten en bezienswaardigheden op de plekken. De accomodaties zijn niet allemaal even netjes, maar Mala Narnia en Pension Zuzana waren wel heel goed geregeld en schoon. Jammer dat er geen enkele informatie kwam op de vraag vooraf omtrent elektrisch rijden. Dit zou echt beter kunnen aangezien het niet moeilijk is om dit te regelen.

Geweldige service gekregen bij het boeken!

Wij hadden een huis in Tsjechië geboekt, maar het bleek dat we daar niet met beide honden heen mochten, dus werd onze boeking geannuleerd. Toen heeft medewerkster Lisette net zo lang met ons meegezocht en gedacht tot we iets hadden gevonden. Super service. Bedankt Lisette! Helaas was het huis wat wij geboekt hebben in Slowakije minder dan het omschreven stond op de website. De bedden waren erg slecht. Het huisje was heel erg ouderwets van binnen. Er stond gerenoveerd vakantiehuis, maar daar was niets van te zien. Het huis stond wel in een prachtige omgeving. Dat maakte wel wat goed.

Hele fijne en leuke reis

Geheel.nieuwe ervaring voor ons. Hele leuke vakantie, mooie locaties, accomodaties waren bizar goed, vooral bij Lipno keken we onze ogen uit in het appartement. Fietstocht in Praag wad superleuk, wat een mooie stad! Kids en wij hebben genoten, aanrader!

Super geregeld

1e keer Tsjechië en zeker niet de laatste keer wat is het een prachtig land en wat hadden we een heerlijk huis alles was keurig geregeld

Betrouwbaar

Al vele jaren geboekt. Je krijgt wat ze beloven. Gewoon een nette organisatie.

Goede snelle reactie

Bij vragen per telefoon en mail erg snelle reactie. En ook goed advies.

Hoornklantzoen 12 2652 BL Berkel en rodereis