fijne samenwerking. ze regelen alles goed en snel

fijne organisatie. Alles wordt goed geregeld en ze komen ook met goede suggesties

Goed hotel resort

Ze hebben voor ons een mooie accommodatie uitgekozen.

Fijne adressen in Tsjechie

Ik had een mix van 5 overnachtingen in een periode van 2 weken geboekt via Tshecho reizen. Het meedenken van Tsjecho reizen vooraf stelde ik zeer op prijs, dit heeft ervoor gezorgd dat een aantal adressen top waren. De pensions die ik heb gehad zijn zonder meer aan te bevelen, de eigenaren zijn zeer behulpzaam en communicatief. De hotels vond ik een klein beetje tegenvallen, de werknemers waren over het algemeen niet erg behulpzaam, taal (Duits of Engels) werd bijna niet gesproken, zelfs niet op korte afstand tot de grenzen wat ik zeer lastig vond. Vooral de oudere werknemers leken beter hun best te doen om zich verstaanbaar te maken, de jongere liepen eigenlijk gewoon weg. De hotels en pensions waren voor de rest prima en schoon.

Goed advies goede ervaring

Met mijn vriendinnen een actief uitje gehad in het Reuzengebergte in combinatie met Praag. Het was super de natuur als ook het appartement en de bijbehorende verzorging. Alles van A tot Z goed geregeld door Tsjecho Reizen. Pension Vetrny Mlyn in Praag was ook prima. Voordelig en voor 150 czk zaten we per Uber in het centrum

Mooi apartement voor lage prijs

Zeer aardige eigenaren van een net apartement. Woonkeuken met alles wat er nodig is, alleen een paar comfortabele stoelen zouden welkom zijn.

Goede accommodaties en mooie omgevingen.

Zoals reeds mondeling besproken waren de accommodaties zonder meer goed. Enige opmerking is de soms iets te afgelegen ligging. Verder prachtige omgevingen.

Geweldige ervaring

Appartement in Ped Pod Snezkou welke zeer mooi en van alle gemakken was voorzien. Lekker gewandeld en veel gezien. Plaats waar je goed kunt eten en s avonds zeer rustig. Een echte aanrader.

Mooi en goed Apartement

Goed ontvangen goed Apartement op een mooie plaats. Leuke receptioniste heel behulpzaam Fijn dat de auto in de garage mocht staan . Alles was aanwezig in het appartement, we misten maar één ding dat was een stofzuiger. Groetjes Ton Els Kees en Marja

Was allemaal top geregeld

Hele fijne vakantie gehad. Vooraf moesten een aantal alternatieve overnachtingsadressen worden geregeld (omdat nog niet alles open was en dit was fantastisch opgelost. Alle verblijfadressen waren prima maar de laatste (hotel Petr) viel ons toch wel wat tegen. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Uitmuntend

Dit is niet de 1ste keer met Tsjecho Reizen. Ook de andere reizen verliepen prima. Alles op tijd geregeld en alles duidelijk en goed bijgesloten.

Contact met Tjecho Reizen was top, op lokatie zelf weinig gastvrijheid.

Het contact met Thechoreizen was prettig snel en duidelijk, maar eenmaal op locatie verliep het contact met de medewerkers van het hotel stroef. Ze hadden op de dag van aankomst geen (vooraf besteld) ontbijt voor ons, dus we moesten om 8 uur smorgens elders ontbijt zien te regelen in het dorp. Ook was het niet duidelijk dat we de auto niet bij het hotel konden zetten en we 40 euro moesten betalen voor een weekend de auto parkeren. De receptie deed wat ze moesten doen maar leken meestal niet de behoefte te hebben om vriendelijk of meedenkend te zijn. We hebben beddengoed gekregen voor 1,5 personen, terwijl we met 5 personen waren en de matrassen waren vies met vlekken en lamge donkere haren. We hadden de sauna geserveerd maar die stond vervolgens niet aan, waardoor we een half uur moesten wachten. We kregen vervolgenseen een half uur langer ter compensatie, dat was mooi. Verdere ervaring; de ligging van het huisje was prachtig, je kon vanaf de piste via een bospaatje tot de voordeur van het hotel skiën. Het ontbijt was goed, de kamer was precies als op de foto's; oud maar alles werkt, was goed en was heel. Al met al hebben we een goede tijd gehad, maar dat hebben we gedaan door ons flexibel op te stellen, niet te veel aan te trekken van het personeel en het zelf leuk te maken

goede en duidelijke informatie

goede en duidelijke informatie

Fijn contact, snelle reacties, handige site

We zijn nog niet op vakantie geweest, want we gaan pas volgend jaar, maar het boeken ging soepel, snelle reacties, en persoonlijk contact!

Geweldige vakantie

Elke keer weer een super vakantie

Helemaal prima

Online geregeld. Via de mail op de hoogte gehouden over wijzigingen. Dikke prima!

Goed geregeld zoals altijd

Na 15 jaar nog steeds tevreden

Klantgericht

Wat heel fijn was de snelle reacties en nakomen van beloftes

Alles goed geregeld! Mooi appartement!

Alles goed geregeld, mooi appartement. Alleen bij vertrek was er niemand om de sleutel bij in te leveren.

Het boeken ging wisselend, wij zijn nog niet weggeweest dus kan nog niet optimaal beoordelen.

Ik heb op diverse manieren contact gehad met Tsjecho reizen. Telefonisch was het contact matig en kon ik geen antwoorden krijgen op mijn vragen. Dit moest worden nagevraagd en hierover zou ik worden teruggebeld, dit is echter nooit gebeurd. Via de chat verliep het contact beter en kreeg ik antwoord op al mijn vragen. Na alles zo te hebben doorgegeven zoals aangegeven hoop ik dat er voldoende rekening gehouden wordt met de allergie van mijn dochter en alles deze zomer vlekkeloos verloopt. Doordat wij deze zomer dus pas op vakantie gaan kan ik dus alleen nog maar een beoordeling geven over de boeking, vandaar dat dit ook daarop is gericht. Hopelijk hebben wij deze zomer een onvergetelijke vakantie en kan ik een complete beoordeling geven.

Prima organisatie

Altijd fijne vakanties in Tsjechië gehad, goedkope huizen met alles wat je nodig hebt

Hele goede ervaring!

Ik heb last minute een reis moeten boeken, daar werd ik door Lisette heel goed bij geholpen. Ze is snel in antwoord geven en zorgt dat het geregeld is. En de locatie was top!

Alles was geregeld

Dichtbij alles en schoon

Tot nu toe goed

Tot nu toe goed we moeten alleen nog zien hoe het er in mei aan toe gaat want dan hebben we pas vakantie in Tsjechië

Super vakantie

Bij Tsjecho Reizen advies gevraagd er werd zelfs op zondag nog geholpen. We hadden geen idee waarnaartoe te gaan want dit was de eerste keer Tsjechië maar Lisette heeft ons een leuke bestemming aanbevolen we hebben genoten! condities waren super het zonnetje erbij maakte het compleet

Geweldige service en persoonlijke aandacht

Corona was voor iedereen een moeilijke tijd maar hun bleven kijken wat ze voor de klant konden blijven doen