Reageren snel en zijn flexibel

Goed geregeld allemaal en als er zaken zijn wordt er snel geschakeld.

positief

vriendelijke benadering goeie website snelle reacties

Goede service, snel en duidelijk geregeld

Heb goede service gehad en alles was snel geregeld. Alleen de omschrijving van de service van het hotel klopte niet helemaal.

Hele fijne en persoonlijke hulp. Meteen accuraat in reageren

Zeer prettig ervaren.

Netjes, snel en alles correct verzorgd

Tsjecho Reizen heeft onze reis door Tsjechie goed, netjes en snel verzorgd tegen interessante tarieven.

goed geregeld

leuke reis

Prima geregeld

Prima lokatie en alles was goed geregeld

Voor alweer de 6e keer een rondreis door Tsjechië gemaakt

Rondreis gemaakt, Tsjechreizen biedt er standaard een aantal aan, maar daar kan op verzoek altijd op worden gewijzigd, waardoor het toch maatwerk is. Prima geregeld!

Prachtige vakantiewoning

Als je op zoek bent naar een prachtige vakantiewoning voor een grote groep dan is dit zeker een aanrader!

Ontzorgen en genieten

We waren al enige tijd op zoek naar een leuke vakantie bestemming voor ons gezin met 2 kinderen. De berichtgeving over Zuid-Europa en de aanhoudende warmte, zorgde ervoor dat wij elders zijn gaan zoeken. Door de positieve ervaring met Tsjechië jaren geleden, besloten we om daar naar een vakantie huis te gaan zoeken en via Google kwamen we op de website van Tsjecho Reizen. Met het invullen van onze wensen, kwam onze reisbestemming op het scherm, en ook de gewenste periode, was geen probleem. De boeking was snel gemaakt, ook de reispapieren kwamen idem dito in de email. Een correctie op het reisgezelschap, was geen enkel probleem en werd zonder problemen via de email, voor ons geregeld. Na een reis in 2 etappes, kwamen we aan op de plaats van bestemming. Aangezien deze woning redelijk aan het uiteinde van de wereld lag, was de meegeleverde routebeschrijving met GPS coördinaten geen overbodige luxe. De eigenaar zat bij aankomst op ons te wachten en begroette ons vrolijk. Na een rondleiding door het vakantiehuis, bestaande uit meerdere etages (door de eigenaar zelf afgebouwd) en de grote achtertuin, midden in het bos, begon onze vakantie dan ook echt. De foto's bij de bestemming klopte exact met de werkelijkheid. Geen overbodige luxe, maar alles aanwezig wat je voor een vakantie in de middle of nowhere kunt wensen. Inclusief een klein, schoon en overdekt zwembad met een aangename temperatuur. Onze vakantie voor volgens jaar stond al gepland, maar wat ons betreft is de bestemming voor 2025 al bekend, uiteraard via Tsjecho reizen.

Prima georganiseerde rondreis gehad

Bij ons laatste verblijf was er iets niet goed met de boeking. 1 telefoontje met tsjecho reizen en binnen 10 minuten was het opgelost.

Het was een prachtige reis.

We hebben veel binnenwegen gereden, vandaar erg genoten van het mooie landschap. De steden waren overweldigend, de hotels prima. Het appartement in Pec pod Snezkou is nog niet af, staat in de steigers en er wordt flink geschuurd de hele dag. We waren blij met het pension in Praag, waar de auto kon blijven staan en wij met het openbaar vervoer (gratis) binnen 25 minuten in de binnenstad waren. Al met al, Tsjechië is een mooi land!!!

prachtige rondreis in Tsjechië gehad, goede verzorging en gemak

Tsjecho reizen heeft de voorbereiding van onze vakantie erg gemakkelijk gemaakt. verschillende rondreizen om uit te kiezen en goede overnachtingen gehad. mooie extra service om wat bezienswaardigheden op locatie te gaan bekijken. Bedankt Lisette, we hebben een geweldige vakantie gehad!

Zeer goed geregeld

Het appartement was zeer goed en zuiver. Bij aankomst de sleutel opgehaald en alle info ontvangen betreffende parkeerkaart en bijgeboekte ontbijt. We zijn zeer tevreden.

Mooi

Eerste hotel Kampa Praag Hotel heet niet meer Kampa maar is overgenomen door een andere keten, heel verwarrend . Net hotel maar geen 4 sterren waarden kamers zijn gedateerd, ontbijt is zeer bescheiden. Onbijtruimte ongezellig en kelderruimte. Vriendelijk personeel en de grote troef van het hotel’ de LIGGING. Volgende hotel kasteel hotel Grandery Praag, moeilijk te bereiken wegens wegwerkzaamheden, wat is makkelijker dan een bewegwijzering te plaatsen voor de buitenlandse gasten. Ook hier is het hotel Van naam veranderd wegens overname van het hotel. Het ontbijt is ok, het restaurant is NIET goed. Het personeel is zeer vriendelijk en het is een leuke lokatie.

goede prijs en duidelijke communicatie

goede prijs en duidelijke communicatie

Alle drie de locaties waren top!!

Goed geholpen en fijn advies

Wij hebben een rondreis op maat laten samenstellen door Tsjecho Reizen en hebben zo een mooi advies gekregen omdat wij met Tsjechie kennis wilde maken. Volop genoten van west bohemen noord bohemen, reuzengebergte praag en zuid bohemen. Wat een prachtig land!! We komen zeker terug alle verblijven waren prima en we werden aardig ontvangen

Heerlijke wandelvakantie in mooie natuur

Prima , schone hotels waar ontbijt telkens ruim voldoende was. Diners eenvoudig, maar voedzaam. De wandelingen waren heel goed te doen. Mooie natuur. In de dorpjes is weinig tot niks te beleven. De wandelingen zijn vanaf papier niet heel overzichtelijk. Wij hebben de wandelingen vanaf Wikiloc gedaan. Tip> navigeren met telefoon ipv vanaf papier. Laatste 2 wandelingen bij Turnov niet heel logisch. Je wandelt voorbij je hotel en moet aan het eind weer terug met de trein. Handiger om bij het eindpunt te overnachten. Wij hebben zelf een 2e wandeling gezocht bij Turnov.

Organisatie van de reis was prima in orde

De dingen die geregeld moesten worden hebben jullie prima gedaan, maar ik geef je ter overweging niet meer bij hotel Malta te boeken. De kamer was dik in orde, maar het eten en dan vooral de ontbijtfaciliteit was onder de maat. Veel te kleine zaal met alleen maar kuuroord patiënten terwijl er een ruim restaurant één deur verderop beschikbaar is. Personeel was ook niet erg behulpzaam. Alle golfzaken waren wel goed geregeld. We hebben wel een paar keer vroegere starts gemaakt vanwege de drukte in de baan of de verwachte warmte. Dat was gelukkig nooit een probleem.

Altijd goed advies en fijn geregeld!

Al jarenlang klant en wij ervaren Tsjecho Reizen als een fijne start voor onze vakantie. Veel tips en de bestemmingen zijn altijd leuk. We hopen nog vaak met jullie te reizen!

Communicatie en reageren op wensen zijn goed verzorgd

Ik kwam op mijn vakantie adres aan en alles was prima geregeld. Ik had wel gehoord van Tsjecho reizen maar had nog nooit geboekt maar mijn ervaring nu is helemaal top. Mijn dank voor een hele fijne vakantie. Johan en Truus Witteveen.

Mooi gebaar slechte uitvoering

Midweek aangeboden gekregen omdat eerdere locatie tegenviel. Een mooi gebaar. Kregen een midweek cadeau in een appartementencomplex. Helaas werd het hele complex rondom in de steigers gezet voor schilderonderhoud. Direct gemeld. Men kon er niets aan doen en de overlast zou meevallen alleen van 8 tot 16.00. Daarna op dinsdag volop overlast tot 17.30 uur, woensdag rustig en donderdag de hele dag het geluid van schuurmachines. Geen fijn gevoel overgehouden.

Grandioos

Geweldig!!!!!!!