Mooi land

Mooie reis, ski hotels zijn in de zomer niet voor iedereen de geschiktste locatie.

Leuke reizen echt genieten

De mooiste plekjes om te ontdekken en keurige accomodaties

Goed geregeld is het halve werk !

Onze 3-daagde trip naar Praag zat goed in elkaar. Prima hotel met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet aan de rand van het centrum. Superleuke gids, Maria, die “gewoon” in het Nederlands de mooie plekjes laat zien. De aanbevolen restaurantjes waren ook top.

Huisje top, skihuur en les dramatisch

Na een reis aankomen (iedereen komt op dezelfde dag aan), en vervolgens 2,5 uur wachten op uitgifte skiespullen is niet prettig. Vooraf 4 x €100 borg gepind, per skiset: niet nodig- loop je gehele week met €400 aan contanten… Skieles: beginners : eerste dag goede aandacht, maar daarna eigenlijk alleen achter iemand aan skiën.

Alles prima verlopen!

Goede info gekregen en prima hotel prijs/kwaliteit

prettig

Telefonisch goed bereikbaar en prettige dienstverlening, goede informatie en leuke bestemmingen.

Ik heb genoten van de wintersport in Tsjechie

genoten van de wintersport in Tsjechie, alleen ons huis was uit de jaren 50 en het was 1 mtr buten de gevel net zo warm als binnen de woning.. geen isolatie wat dus inhield dat wij 110 euro meer moesten betalen als de reeds betaalde 260 euro door elektra en gas. Huis was enorm oud en smerig geen bezem geen stofzuiger.. kleine douche ,mijn zoon en schoonzoon moesten gebukt onder de douche .. lekkage op de overloop door de overstort van de boyler welke niet aangesloten was op de riolering Ik raad de mensen wel aan wintersport in Tsjechie maar uit te kijken naar een goed gesioleerde woning

Goed geregeld

Goed geregeld! Fijn pension .

Prima vakantie

We hebben een prima vakantie gehad dankzij de behulpzame dame van Tjechoreizen. Toen de kamer niet meer boekbaar bleek werd er gekeken naar alternatieven iom ons. Dit ervaarden wij als zeer prettig

Mooie nette locatie.

Zeer mooi en net huis waar we in mochten verblijven.

Goede en persoonlijke service

Vlotte en accurate antwoorden op mijn vragen

Verkeerde informatie

Ik heb voor Tsjechoreizen gekozen omdat ik graag een hotel aan de piste wilde waar de kinderen ook les kregen. Op die vraag kreeg ik verschillende opties. We hebben een van die opties geboekt incl. lessen en materiaal. Daar aangekomen bleek dat de les op een andere berg was. Toch weer iedere dag met de auto/taxi/bus heen en weer. Ik heb ze direct gemaild maar ze nemen geen verantwoordelijkheid hiervoor. Ook stond er in de beschrijving dat er een bar was in het hotel, maar die bleek er niet te zijn en de gemeenschappelijke ruimtes moesten we om 20.30 uit. Bijzonder jammer.

Het was een oud hotel met veel mankementen

We hadden lekkage bij de verwarming daar werd een soepkom onder gezet. Er was een deur die flink beschadigd was door waarschijnlijk vandalisme. Het ontbijt was goed en het avondeten ook, het nadeel dat je nergens met pin kon betalen.

Eenvoudig, maar prima hotel dichtbij de bus en piste!

Het hotel was prima, gezellige mensen en goed eten. Schone voorzieningen. Dichtbij de bushalte. Prima parkeergelegenheid en leuk dorpje. Klinovac is zowel met de bus als met de auto goed te bereiken. Klein skigebied, maar prima voorzieningen en ook daar goede eetgelegenheden.

Gewoon goed geregeld. Snelle reacties op vragen

Snel en direct contact.

Slecht geregeld, maar topvakantie

Het was de eerste maar onmiddellijk ook de laatste keer dat we zullen reizen met tsjechoreizen. De info die we kregen via Lisette was vaak verkeerd of kwam te laat. Na veelvuldig meer duidelijkheid te vragen, heeft ze uiteindelijk een tandje bijgestoken. Vriendelijkheid is ook niet haar sterkste troef. Gelukkig, na veel bloed, zweet en tranen, is het toch een fantastische skivakantie geworden. Hotel Harmony en VIP skischool zijn top!

Beste Lies, Willen toch even reageren op deze beoordeling. Het viel toch allemaal wel mee met de bloed, zweet en tranen dachten wij... Hebben juist jullie na boeking er op geattendeerd dat skischool Max (die gekoppeld is aan hotel Harmony) duurder is als andere skischolen. Heb aangeboden daarvoor in de plaats skischool VIP te regelen. Dit is ook geregeld door mijn collega Jan. Het had wat voeten in aarde maar dit heeft jullie 30% aan kosten bespaard. Jammer dat dit positieve aspect vergeten is. Uiteraard willen wij niet onvriendelijk overkomen excuus daarvoor. In ieder geval fijn te horen dat de vakantie goed is bevallen en alles goed is verlopen.

Goede ervaring

Al jaren gaan wij met tjecho reizen op wintersport bijna atlijd positieve vakanties 1 keer een minder fijne ervaring gehad hiervan ook melding grmaakt helaas is hier niet echt op gereageerd dit vind ik echt jammer misschien dit wel serieus nemen wij zijn geen klagers om het klagen.

Onvoldoende geïnformeerd

Ik had een ski-reis geboekt bij Tsjechoreizen, met nog 2 andere gezinnen. De info die we van Lisette kregen was ondermaats, en zelfs misleidend kan ik zeggen. (Skilessen die toch niet aan het hotel plaatsvinden, skimateriaal toch in een ander hotel te huren, skipassen zelf te regelen, ..) Toen ik haar - geërgerd - belde om mijn bezorgdheid te uiten en ook te klagen over de slechte info die we via mail van haar kregen, legde ze gewoon de telefoon af midden in het gesprek. Nooit eerder meegemaakt.. Met enige ongerustheid zijn we vertrokken naar Spindleruv Mlyn. Eens ter plaatse was alles wel zeer goed geregeld: top hotel (Harmony) en prima skilessen voor de kids (VIP school). Kortom, ik zou er graag terug gaan, maar zeker niet met Tsjechoreizen.

Beste Mieke, Zoals al aan Lies (hierboven) gezegd juist willen wij transparant zijn. Zeker wel konden jullie lessen via skolmax bij het hotel verkrijgen. Echter hebben wij jullie juist na boeking er op geattendeerd dat skischool Skol Max (die gekoppeld is aan hotel Harmony) duurder is als andere skischolen. Heb aangeboden daarvoor in de plaats skischool VIP te regelen. Dit is ook geregeld door mijn collega Jan. Fijn dat het uiteindelijk ter plaatse goed geregeld was. Het had wat voeten in aarde maar dit heeft jullie 30% aan kosten bespaard. Jammer dat dit positieve aspect vergeten is. Inderdaad moesten jullie wel de ski uitrusting aldaar halen maar dit is zeker wel van te voren allemaal overlegd en daar stond de korting tegenover. Het heeft niet als doel gehad dat dit ongerustheid zou veroorzaken. Uiteraard willen wij niet onvriendelijk overkomen excuus daarvoor. In ieder geval fijn te horen dat de vakantie goed is bevallen en alles goed is verlopen.

Superservice

Tsjechoreizen bezorgde ons wederom een onbezorgde reis

Goede hulp / service bij het boeken van de reis

Goede hulp / service bij het boeken van de reis.

Geen enkele reactie

Na boeken en tijdens reis geen enkele reactie

Beste Marcelle, Kun je de beoordeling wat nader toelichten? Groeten Lisette

Lisette Mulder heeft mij uitstekend geholpen

Alles was prima geregeld. Zelfs het weer :-) Hotel was prima, Bus was op tijd. Helemaal top!

Goed geregeld.

We hebben een huis geboekt en dat verliep heel goed. Het contact wat we hadden was wat wisselend vaak heel snel en vriendelijk en soms wat kortaf. Gelukkig hebben ze veel voor ons kunnen betekenen zoals het bijboeken van kinderbedjes en kinderstoelen. Kortom, prima organisatie.

100% tevreden

Gehele ontzorging van A tot Z Bij vragen snel antwoord en oplossing…prima !

Betaalbaar en goed geregeld

Mooie locatie, prima voorzieningen en goed geregeld.

Hoornklantzoen 12 2652 BL Berkel en rodereis