Betrouwbaar

Alles is goed geregeld en compleet,nooit problemen gehad

Goede vakantie gehad, maar laatste keer wintersport in Tsjechië

Zoals de titel vermeld "laatste keer" in dit gebied, dit ligt niet perse aan Tsjecho Reizen maar meer aan de forse prijsstijgingen aldaar, waardoor het niet meer interessant is. Reis was snel en goed geregeld bij Tsjecho reizen, echt een min puntje is dat het een verassing is hoe de geboekte kamer er uitziet qua indeling, oppervlakte ect.

Omschrijving omgeving klopt niet

Voor 2e keer geboekt via tsjecho reizen. De foto's van accomodatie kloppen, maar de omschrijving van wat er in de omgeving is en over inventaris in accomodatie klopte dit jaar weer niet. Dat is erg jammer en onhandig

Vriendelijke, geduld en duidelijk:)

Super geregeld. Was onze eerste keer I Tjechie.

Eenvoudig en nette accommodatie maar de lakens en beddengoed kan van een betere kwaliteit.

Gastvrije en vriendelijke gastheer.

Positief, naar wens, goed geïnformeerd. vriendelijke medewerkers!

Betrouwbaar reisbureau verzorgt fantastische vakantie

Via Tsjechoreizen een fantastische voormalige postkoets stopover gehuurd in Hradeck. Groot authentiek huis met alle essentiele voorzieningen gelegen in een rustige natuurrijke omgeving. Biedt zeer goede basis om het noord-westen van Tjechie te verkennen en ook om te skieen in Klinovec. Alle afspraken en beloften zijn zowel door Tjecho reizen als door de plezierige en behulpzame host Karel nagekomen. Ik kan Tjechoreizen van harte aanbevelen.

‘Halfpension’ Pec Pod Snezkou

Er zou een mogelijkheid zijn om een halfpension bij te boeken voor €85,- per persoon per week. Aangekomen op de bestemming is ontbijt €7,- per persoon per dag en kun je hoofdgerechten (elke keer dezelfde 4 opties) ‘s avonds bestellen en betalen. Een halfpension is dus niet mogelijk… Het kost in totaal een stuk meer dan de geanticipeerde €85,- extra per persoon. Van tevoren geen boodschappen mee kunnen nemen om zelf ontbijt en avondeten te regelen, omdat we niet goed geïnformeerd zijn. Als we dan naar Lisette van Tsjechoreizen bellen geeft ze aan dat de eigenaar het even geleden heeft veranderd en ze toch niet al haar klanten kan informeren over de wijziging.. Verkeerde informatie door Tsjechoreizen en totaal geen inlevingsvermogen bij navraag. Ik boek eerst niet weer via Tsjechoreizen.

Beste Tara, Dat is spijtig om te horen. Je hier zoals altijd ontbijt en diner verkrijgen in het restaurant dat is niet veranderd. Even per dag opgeven. Het ontbijt is 7 euro per persoon zoals altijd. Dat lijkt me een schappelijk bedrag. Je kunt avond eten verkrijgen ook tegen een normaal tarief. Het is niet haalbaar dit voor 5 euro per persoon toeslag per dag te organiseren. Dat spijt ons zeer maar dat tarief is ter plaatse aangepast en daar hebben wij geen invloed op. De beheerder berekend zeer schappelijke prijzen. Boodschappen kun je uiteraard in het dorp alsnog doen en natuurlijk kun je in het dorp ook elders eten er is hier geen verplichting omdat je hier alleen kunt boeken op basis van logies. We wensen je nog een fijn verblijf toe!

Goed geregeld

Moeizame start.

Dag na boeking bleek het vol te zijn . Netjes afgehandeld door alternatieven te geven. Bij de alternatieve boeking bleek bij aankomst het te zijn dubbel geboekt. Waardoor dag 1 gestrest en onzeker was. Maar ook hier hebben ze het goed en zo snel mogelijk opgelost. Dus kort: moeilijke start maar goed opgelost.

Goede hulp

Ik heb de vakantie geregeld voor mijn familie, een groep van 16 personen. Ik heb veelvuldig contact gehad met Lisette via de mail. Mijn vragen werden altijd snel beantwoord. En dat waren er best nog wel wat :-).

Prima geregelde reis met goede adviezen en snel contact.

Fijn en schoone accomodatie

Wat een verassing toen we aankwamen. De accommodatie was mooi, schoon en de bedden lagen heerlijk. Ook hebben we beneden nog gebruik gemaakt van de gezamenlijke woonkamer om spelletjes te spelen. Het telefoonnummer van de eiegennaar was goed bereikbaar. De skie pistes en het bus vervoer er naar toe top. De restaurants hadden goed eten. Voor eens en nog eens.

Alles goed geregeld

We hebben een fijne vakantie gehad via Tsjdchoreizen. Er werd goed advies gegeven en snel gereageerd op vragen, een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik kan Tsjechoreizen zeker aanraden.

Goede ervaring, jammer van de weinige sneeuw

Boeking en reservering lopen ok. Hier en daar wel wat onduidelijkheden bij lespakketten. Systeem voor documenten is ook wat verouderd en zou handiger kunnen. Wel steeds bereikbaar voor oplossingen uit te werken of voor vragen. We proberen zeker nog eens! Kenneth Loos

klachten niet opgelost

Bij aankomst in ons hotel bleek dat wij twee kamers tegenover elkaar hadden gekregen. De door ons geboekte familiekamer bleek namelijk per abuis vergeven aan een ander gezin. Na direct gebeld te hebben met Tsjechoreizen zouden wij worden teruggebeld met een alternatief, hetgeen nooit is gebeurd. Het hotel kon het probleem niet oplossen ( de fout werd toegegeven) want er waren geen familiekamers meer beschikbaar. We hebben dus heel de vakantie in een onhandige, ongezellige situatie gezeten met een hond en 3 kleine kinderen. Fouten kunnen gemaakt worden, maar dat Tsjechoreizen geen enkele follow up doet en het hotel dit laat oplossen vind ik niet professioneel. Dit is mijns inziens juist de reden dat je via een reisorganisatie boekt, zodat zij dit soort zaken voor je oppakken. Wij hebben desondanks een prima vakantie gehad maar voor ons geen Tsjechoreizen meer.

Matig enthousiast

Op de website aangeprezen een wellness hotel. Inclusief kerstdiner, helemaal goed. Hotel uit 2016 dus vrij nieuw dachten wij. Bij aankomst blijkt dat het hoofdgebouw met de wel wellness zeer gedateerd is en het onderhoud te wensen overlaat. Het kerstdiner was eigenlijk een afhaal. Stukje vlees, zuurkool en een aardappel. Eigenlijk niet wat je verwacht van een kerstdiner. Het plaatje uit de folder was anders dan aangetroffen. Schoonmaken is ook niet iets wat gedaan wordt. . Desalniettemin toch een fijne vakantie gehad. Doen wij het nog eens? Nee , dat denk ik niet.

Goede service en accomodatie zeer mooi!

Wij hebben het boeken bij tsjecho reizen als prettig ervaren. Alle vragen die we hadden werden goed beantwoord. Accomodatie was echt zo mooi als beloofd was op de site. Dik tevreden over onze boeking. Voor herhaling vatbaar.

Persoonlijk contact en direct reactie.

Goed contact met steeds dezelfde medewerker. Maatoplossing en er wordt pro-actief meegedacht. Ook bij klachten achteraf een goede en fijne service. Top.

Organisatie prima... accommodatie iets minder

Tsjecho reizen is een duidelijke site. Goed geregeld en snel antwoord. Prima. Helaas was de accommodatie minder. Vergane glorie. Bed was stuk... bank zat een dikke scheur in onder het kleedje. Alles was behoorlijk verouderd. Opzich redelijk in te verblijven maar toe aan wat vernieuwing. Wel heerlijk warm. Site zou ik aanraden Accommodatie alleen met uitleg dat het echt verouderd is.

Super locatie en een Heerlijke vakantie gehad

Eigenlijk zou ik vakantiehuis Beernink niet moeten aanbevelen want dan wil iedereen erheen…maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat t een toplocatie is als je van rust houdt en midden in het echte Tsjechie wil zitten! Vanuit hier verschillende uitstapjes gedaan oa naar Praag en Jested. Het huis is netjes en voorzien van alle luxe zoals thuis. Beheerder(ster) was bijna ten alle tijden bereikbaar en haardhout was geen probleem Kortom Topvakantie gehad en ga deze locatie zeker weer boeken!

Redelijk, maar kreeg niet altijd de juiste antwoorden en traag

Op gestuurde mails, met vragen, werd niet altijd beantwoord en moest ik weder om vragen waar antwoord bleef. Antwoorden klopte ook niet altijd met de werkelijkheid. Verder was het wel een positieve vakantie en hebben we genoten van de lokatie.

Het huis was fantastisch, de informatie vooraf wat minder

Tsjechoreizen is makkelijk per mail bereikbaar. Wat ik gemist heb is een duidelijke omschrijving van de inventaris van het huis, een boekingsbevestiging waar het geboekte huis makkelijk in te herlezen was. Standaardinformatie over de openingstijden van de supermarkten( ik kwam er bij toeval achter , anders was het een kerst zonder eten geweest). Skipas vooraf online kopen is veel goedkoper, die info had ik graag gehad. Bij de skihuur hadden ze grote moeite met het voucher van de gehuurde materialen. Het was nieuw voor ze. Het heeft mij 1,5 uur gekost. Een helm kon ik niet vooraf reserveren. Ter plaatste wel weer maar dan weer extra betalen. Dat kostte ook weer een kwartier. We moesten bij het huis achteraf betalen voor een sleutel van een badkamerdeur die aan een slaapkamer grensde. Dus tel vooraf alle sleutels.

Voor herhaling vatbaar

Heel erg tevreden met het snelle en accurate contact. Het huis voldeed aan de verwachtingen.

Hoornklantzoen 12

2652 BL Berkel en rodereis