Alles is goed geregeld en van goede kwaliteit.

Mijn ervaring met Hairworld Istanbul is zeer positief en met het eindresultaat ben ik zeer tevreden.

Zeer verrast met het resultaat

Ik voel me veel gelukkiger en sta echt heel anders in het leven. Veel positiever.

This is the best you can get

Absoluut de top, zowel de professionele behandeling, een groot team van specialisten voor elk onderdeel (oogsten, gaatjes, inplanten, verdoving, fibroplast, etc) als de complete organisatie er omheen: je wordt van minuut tot minuut begeleid, alles maar dan ook alles wordt je uit handen genomen

Geweldig!!!

Ik heb 2 keer een haartransplantatie gehad bij hairworld Istanbul, de resultaat is geweldig. Ondanks m’n donorgebied heel klein was hebben ze toch mij een mooi resultaat gegeven. Ook de nazorg en controle in Nederland is super. Deze kliniek is echt een aanrader 👍

Precies wat ik hoopte.

Al 20 jaar bedacht ik dat ooit een haartransplantatie ook voor mij nodig zou zijn. Omdat ik veel op het toneel sta en gefotografeerd word voelde het vorig jaar dat ik dit moest doen. Ik heb om me heen gekeken en ben via bekenden bij HairworldIstanbul gekomen, maar vooral op mijn gevoel af gegaan. Dat ontstond al bij de eerste ontmoeting met de dame achter de balie. Na enkele gesprekken besloot ik het te doen en alle verwachtingen werden ingelost. Ik werd perfect van deur tot deur geholpen, in Nederland en in Istanbul. Ik ben express twee dagen eerder naar Istanbul gevlogen om daar nog wat aan sightseeing te doen. Na een half jaar komt mijn haar goed door en kan ik met veel trots kijken naar het eindresultaat.

De beste service die ik kon wensen

Op 3 januari ben ik naar Istanbul gevlogen voor de haartransplantatie. Ik heb aardig wat recensies gelezen over dat sommige mensen het wat vervelend vinden dat er meerdere mensen zijn die je begeleiden door het process heen. Ik vond dit totaal geen probleem. Vooral omdat ze allemaal hun eigen functie hebben. Ze zijn allemaal erg behulpzaam, klantvriendelijk en spraken allemaal perfect Nederlands. Ik was in het begin best nerveus maar was snel gerustgesteld. Alles verliep snel en de pijn was minimaal (alleen de verdoving voel je een beetje in het begin). Zelf had ik wat problemen op het financiële gebied, waarbij m'n pin pas niet altijd meewerkte. Dit was gelukkig ook geen probleem. En heb toen ik weer thuis was de dag daarna het laatste deel mogen overmaken. Ik ben nu weer een paar dagjes thuis en krijg dagelijks een whatsapp berichtje, vragend voor update fotos. Zodat ze alles goed in de gaten kunnen houden. Ik kan absoluut geen betere service wensen!

Waanzinnig!!❤️

Ik heb vandaag een haartransplantatie gedaan bij HairworldIstanbul. Ik was super zenuwachtig en nerveus voor alles maar het valt echt mee allemaal! Vrijwel geen pijn!! Mijn advies is: behandeling met voorverdoving van 250 euro. Hierdoor voel je vrijwel niets. Personeel is fantastisch en service is ook super! Bedankt voor jullie goede behandeling. Eerste indruk is echt super mooi. 10/10 B

Erg goed eindresultaat, goede prijs/ kwaliteit verhouding Alles wordt goed geregeld, zowel voor als nazorg is standaard bij de behandeling.

Betaling in Istanbul !

Bedankt voor u recensie, De reden dat wij aan onze klanten vroeger het restant van een openstaande betaling contant in Istanbul te betalen is omdat het buiten de Europese Unie vaak niet mogelijk was om grote bedragen te pinnen. Wij hebben echter sinds eind 2018 betere afspraken met onze banken kunnen maken zodat het nu wel mogelijk is om het resterende openstaande bedrag in Istanbul te pinnnen. Onze cliënten moeten niet vergeten dat ze hun pin limiet moeten verhogen voordat ze naar Istanbul gaan.

Zeer prof. begeleiding voor, tijdens en na de behandeling. Vlucht,hotel en eten was ook perfect, mede daar door ontspannen aan de behandeling begonnen.Blij met het resultaat.

Super! Mijn haar is top geworden en service was ontzettend goed!

Top ervaring gehad, vriendelijke mensen. En ben al zo en 2 jaar enorm blij met mijn haar! Aanrader als je dit wilt gaan doen.

Uitstekende ervaring met HairWorld Istanbul

Na 4 eerdere haartransplantaties ben ik behandeld bij HWI. Zowel het gebied op de kruin als de haarlijn en voorkant zijn behandeld, ruim 3.000 grafts zijn getransplanteerd. Het donorgebied ziet er nog steeds goed uit en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Pluspunten

Duidelijk, eerlijk en realistisch.

Vooraf uitleg geven over het te verwachten model van het getransplanteerde haar.

Pluspunten

Ik ben Hairworld Istanbul zeer dankbaar omdat ze mij hebben vertrouwd met de betaalregeling. Zonder dit vertrouwen kon ik geen transplantatie ondergaan. Daarnaast vond ik het zeer prettig om nazorg te krijgen. Hier werd mijn haargroei stap voor stap(3e, 6e, 9e en 12e maand) gecontroleerd. Tijdens de controles kon ik terecht met al mijn vragen. Ik vond dit bedrijf, deskundig, behulpzaam en klantgericht! Met veel dank aan de medewerkers :)

Pluspunten

Ik heb een haartransplantatie in september 2017 gehad. Ik was in het begin erg sceptisch. De foto's en filmpjes die ze lieten zien tijdens het intakegesprek zagen er super gelikt uit. Na research te hebben gedaan heb ik besloten om via dit bedrijf mijn haartransplantatie uit te laten voeren. Ik kan niet anders zeggen dat ik super tevreden ben over het eindresultaat. Het is zelfs boven verwachting, omdat ik fijn haar heb werd mij verteld dat de dichtheid minder kan zijn. De zorg tijdens het verblijf (hotel, vervoer, aanspreekpunt) zijn geweldig georganiseerd. Daarnaast is in Nederland de nazorg ook goed geregeld. Ze zijn goed bereikbaar als je ergens mee zit. Indien ik in de toekomst wederom een haartransplantatie nodig acht ga ik dit zeker weer uit laten voeren bij hairwordinstanbul!!

Grootste nadeel vond ik dat je het grootste gedeelte van de kosten contant in Turkije moest voldoen. Het voelt niet veilig als je daar met 2000 euro in je broekzak op het vliegveld staat. Het zal veiliger zijn als je het grootste gedeelte met internet bankieren kan overmaken. Ik had tijdens mijn verblijf vier verschillende aanspreekpunten. Het zal beter zijn als je max. twee aanspreekpunten hebt. Iemand die de chauffeur begeleid en iemand bij de kliniek.

Pluspunten

Afspraken worden nagekomen en geven een duidelijk beeld van wat je te wachten staat in Istanbul, wat toch voor de patiënt vaak een groot vraagteken is omdat deze Istanbul niet kent.

Wat mij niet geheel duidelijk was is hoe het zit met de betaling. Ik heb daar zelf twee keer contact over gehad. Misschien goed om te vermelden welke bank biljetten worden geaccepteerd en waarom je in Euro moet betalen?

Pluspunten

Beste Hairworld, Jullie hebben de foto’s van 9 mnd inmiddels binnen maar wil toch een woord van dank toevoegen! Zelf ben ik erg te spreken over de manier waarop jullie je werken van A tot Z uitvoeren. Ondanks dat het midden stuk (nog niet behandeld) wat zwakker is ben ik onwijs tevreden met het resultaat. Jullie gastvrijheid en klantgerichtheid verdiend een warme douche. Na jaren lange onzekerheid zie ik de toekomst positief tegemoet en loop weer rechtop. Wat jullie kunnen betekenen voor een zelfbeeld van een mens is onbeschrijfelijk! Nogmaals dank voor het gehele proces en manier waarop jullie je vakbekwaamheid ten uitvoer brengen. Zelf wacht ik nog een jaartje om te overwegen of een andere behandeling nodig is. Ook mijn omgeving attendeer ik op het feit dat verandering mogelijk is. Jullie zijn top! Keep up the good work.

Eventueel onderzoek naar Ritalin gebruik en het hebben (bijwerking) haaruitval/dunner worden haar.

Pluspunten

Een half jaar geleden op 2 maart 2018 een haartransplantatie bij hairworld Istanbul gehad. Een zeer professioneel bedrijf. Vanaf de intake en tot nu alles zeer goed geregeld. Het hotel regelen hun. De mogelijkheid is er om iemand mee te nemen,wat bij mij het geval was.Daarnaast kunnen hun ook een vlucht voor je boeken. Ik heb dit zelf gedaan. Bij aankomst op het vliegveld word je keurig opgevangen door iemand die Nederlands spreekt. Vanaf het vliegveld werd ik door de chauffeur naar de kliniek gebracht voor bloedafname. Ook daar werd ik keurig opgevangen door iemand die Nederlands spreekt. Hij begeleidde mij ook grotendeels tijdens de transplantatie.Hij was erg aardig en professioneel wat de rest van het personeel ook was. De volgende dag werd ik weer keurig opgehaald van het hotel om naar de kliniek gebracht te worden voor de ingreep.bij aankomst werd eerst het financiële gedeelte geregeld en vervolgens werd ik gelijk geholpen. Ook dit gaat zeer professioneel bij hairworld Istanbul en wat mij opviel was, dat je op je gemak gesteld word . Uiteindelijk zijn er bij mij bijna 4700 grafts geplaatst wat erg veel is. Het resultaat tot nu toe ben ik al zeer tevreden mee en ik sta versteld hoeveel haar ik al weer heb.Dit ondanks ik nog niet het eindresultaat heb. De nazorg word in Nederland gedaan. Ik heb 2 cts behandelingen gehad en zit aan de supplementen van hairworld. Kortom ik kan dit bedrijf iedereen aanraden want hun kunnen iemand weer een mooie coup met haar geven.

Misschien het bij een aanspreekpunt houden en naast het contant betalen vervangen door pin in Istanbul. Al gaat dit wel allemaal professioneel. Het is meer het idee.Verder is hairworld Istanbul top.

Pluspunten

Goede ervaring gehad. Hotel en vervoer waren top geregeld. Behandeling zelf is erg meegevallen al duurt het wel erg lang. Nazorg reageert snel op je mails. Tot nu toe zeer tevreden, benieuwd naar het resultaat

Het is misschien handiger om 1 contactpersoon per patient aan te houden/ een centraal nummer. Heb met 5 verschillende nummers contact gehad en dit werkt erg verwarrend.

Pluspunten

Goede nazorg. Perfect resultaat

Pluspunten

Alles is tot in de puntjes geregeld zowel vervoer van luchthaven naar hotel en ziekenhuis en super vriendelijk en professioneel personeel gewoon top

Ik kan op het moment niet echt iets bedenken het was gewoon top

Pluspunten

Professioneel bedrijf en hele mooie resultaten.

Pluspunten

Super goede nederlandse begeleiding in Istanbul. Perfect verblijf in het hotel.

Pluspunten

Goedendag ik ben 6 maanden geleden behandeld door hairworld istanbul, dit was mn 2de behandeling mn eerste behandeling was door een andere kliniek in nederland maar hier had ik geen resultaat

Deze kliniek heeft geen verbeterpunten