Life changing!

Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met Hairworld Istanbul. Na een mentaal zware periode van onzekerheid en verdriet heb ik besloten om een haartransplantatie te ondergaan. Mijn uiteindelijke resultaat na 9 maanden heeft ervoor gezorgd dat ik mijn zelfvertrouwen grotendeels terug heb en dat ik weer de dingen kan doen die ik altijd leuk heb gevonden (zoals zwemmen etc.). En het belangrijkste; ik kan mijzelf weer in de spiegel aankijken. Van het voortraject tot de behandeling tot de nazorg is alles goed geregeld. Het contact is ook persoonlijk, wat het vertrouwd doet aanvoelen. Als je vragen hebt reageren ze ook binnen een dag terug, wat erg fijn is als je ongerust bent. Met alle vragen kun je bij ze terecht. Dankjewel Hairworld Istanbul! :)

Heb het heel goed ervaren alles van A tot Z is heel goed geregeld ! Ben daar heel blij mee kan hairworld Istanbul aan heel veel mensen aanraden want ze leveren kwaliteit .

Goed bedrijf, met goede persoonlijke communicatie en service

De rechtstreekse persoonlijke communicatie is zeer goed bij dit bedrijf. Je kunt altijd contact opnemen met HWI, met vragen. Ik raad dan ook iedereen dit bedrijf aan!

Goede dienstverlening

Duidelijke uitleg, goede service, goed opgevangen in turkije en de nabehandelingen ook goed doorlopen. Zeer tevreden met mijn resultaat op dit moment na 4.5 maand al.

Blij met mijn resultaat.

Oktober 2020 tijdens de coronacrisis heb ik besloten om mijn haren te transplanteren. De toen inteligente lockdown kwam voor mij als geroepen. De eerste maanden na mijn transplantatie waren voor mij de zwaarste maanden (maand 1 tot 3). Vanaf maand 4 kon mezelf geruststellen en zag ik echt haargroei. Ik heb meermaals contact gehad met HWI om mezelf gerust te stellen. Ze stonden mij dan ook altijd te woord. De transplantatie in Istanbul heb ik prettig ervaren. Van begin tot aan vertrek, alles was goed geregeld. Ik zit op 6 maanden en de resultaat tot nu toe, vergeleken met wat ik had, is verbluffend. Dank HWI Tip: - Voor de cliënt is het prettig als er na de behandeling een rapport wordt meegegeven met aantal grafts, before foto’s etc.

Een goed ervaring

Geen enkel spijt alles was top verlopen. Allemaal heel vriendelijk heel goed service hebben mij altijd tot rust gehouden met de vragen die ik had alles verloopt top tot nu toe en kan alleen maar beter gaan.

Top ervaring

Ik ben nu inmiddels bij me 7de maand ben erg tevreden! Word alleen beter en beter. De Service wat ze me hebben aangeboden ook top & de fue Ct behandeling! Ik zou zeggen twijfel niet en gewoon doen echt een aanrader. Hairworld Instanbull!

Top service voor, tijdens en na behandelingen.

Zoals de titel al zegt heb ik over heb hele proces een top ervaring gehad. Je wordt goed ingelicht, het proces is heel prettig en ook na de behandeling kan je altijd bij ze terecht voor vragen.

Super tevreden, en ik ben pas halfweg!

Na jaren twijfelen of ik wel of niet koos voor een haarttansplantatie, koos ik uiteindelijk om het toch te laten doen. Ik begon online research te doen en al snel kwam ik erachter dat Hairworld Istanbul dé beste in dit vak is. Met het volste vertrouwen vertrok ik richting mijn ingreep, en de enige spijt die ik heb is dat ik het niet 5 jaar eerder heb laten doen. Ze laten je op je gemak voelen en dankzij de goede communicatie sta je er voor, tijdens en na de operatie niét alleen voor! Dankjewel team Hairworld Istanbul!

Uitstekend!

Recent behandeling ondergaan bij hairworldIstanbul. Vanaf het consult tot aan de nazorg heb ik de gehele proces super fijn ervaren. De service was erg goed geregeld, medewerkers van HWI zijn proffesioneel en begeleiden je bij het gehele traject. Kortom; zeer positief! Erg benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden. HairworldIstanbul Bedankt!

Super ervaring!

Vorige week ben ik behandeld bij HairworldIstanbul en heb dit als zeer prettig ervaren. Goede bergeleiding vooraf bij de intake met wat de mogelijkheden zijn in mijn specifieke geval. Bij binnenkomst goed ontvangen met duidelijke uitleg wat er te wachten stond. Je word stap voor stap begeleid. Het was een mooie ervaring met een professioneel team met goede zorg. Ook de nazorg is erg goed geregeld. Je krijgt snel reactie op eventuele vragen die je hebt. Zeer benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden!

Le meilleur de l'implant capillaire

Je suis totalement satisfait du service de Hairworld Istanbul et recommande cette clinique à tous le monde qui pense faire un implant capillaire. N’hésitez pas ! Vous êtes entre de bonnes mains. Je me suis opéré chez eux en janvier 2019 et au bout de 6 mois j’avais déjà un résultat stupéfiant. Avant de choisir Hairworld Istanbul j’ai fait pas mal de recherche. J’ai reçu des offres d’autres cliniques qui me proposait un implant pour environ la moitié du prix que j’ai payé chez eux. Mais le plus important pour moi c’était la qualité, l’hygiène, l’expertise et les contrôles post opératoires. Ce que la majorité des cliniques ne vous propose pas. Ce qui est logique pour le prix que vous payez ailleurs. Chez Hairworld Istanbul on vous propose un service exceptionnel et sur mesure. Je vis en Belgique don j’ai pu aller en consultation à Vlaardingen avant de prendre une décision. La consultation était en anglais mais cela ne me posait pas de problème. J’ai reçu mon planning une semaine avant mon départ. Du début jusqu’à la fin ils étaient très ponctuels. Le transfert est arrivé à temps. Un chauffeur m’attendait a l’aéroport. A l’hôpital j’ai été accueilli par une personne qui parlait français. Pas a pas elle m’a expliqué clairement ce que les soignants allaient faire. Le suivi a été fait pro activement par eux et l’expert pouvait ainsi intervenir à temps en cas de besoin. Il y a quelques mois ma sœur est parti faire ses dents. Oui, en effet, Hairworld Istanbul planifie aussi en collaboration avec une clinique dentaire un traitement sur mesure. Le résultat était super et naturel. Je conseille vivement Hairworld Istanbul a tous ceux qui veulent retrouver confiance en soi avec une touffe de cheveux comme avant et un sourire éclatant.

Topkliniek! Ik ben super tevreden. Veel van mijn vrienden zijn ook hier geweest vanwege de goede resultaten. Ook ken ik mensen die ergens anders zijn geweest en dat zag er niet goed uit. Ik keek er helemaal doorheen. Ik kies liever voor kwaliteit en dat heb ik gekregen.

Super professioneel en behulpzaam!

Vorig jaar heb ik een haartransplantatie laten uitvoeren bij Hairworld Istanbul in Turkije. Al vanaf het eerste contact zijn ze super professioneel te werk gegaan en ben ik voorzien van een offerte. Na het consult gesprek in Vlaardingen was het zeker. Ik laat mij behandelen door hun. Het bleek een uitstekende keuze en ben ik nu een jaar verder super content. Ik kan weer lopen met een mooie haardos en wil iedereen bedanken die er voor gezorgd heeft dat ik me weer goed kan voelen. Alles was goed geregeld zoals ophaalservice, hotel en behandeling. Tijdens behandeling begeleid door een Nederlands sprekende begeleider. Nazorg ook heel goed verlopen zowel via mail als nazorgbehandelingen in Vlaardingen. Nogmaals wil ik alle mensen van Hairworld Istanbul bedanken voor hun professionaliteit en hulp.

Professionaliteit op z'n best !

Vanaf het consult gesprek tot aan de terugvlucht naar huis is alles top geregeld ! Iedere keer was het geregeld zoals aangegeven in de planning die je krijgt opgestuurd. De service was heel erg goed, daarnaast zijn alle werknemers super vriendelijk en behulpzaam. Iedereen helpt je om je op je gemak te laten voelen en het traject soepel te laten verlopen.

Ik heb in 2014 met een FUE techniek een haartransplantatie ondergaan maar kreeg helaas minimaal resultaat. Ongeveer 2 jaar geleden heb ik besloten om wederom een haartransplantatie ondergaan maar dan dit keer met een FUE CT techniek. Ik ben nu heel erg blij met het behaalde resultaat. Via deze weg wil ik team HWI nogmaals bedanken.

Professioneel en de beste!

Mijn persoonlijke ervaring bij HWI is zeer positief, vanaf de eerste intake tot aan het eindresultaat, nu 1 jaar na de haartransplantatie. Je merkt aan alles dat het een professionele onderneming is met veel kennis, ervaring en zorg voor de klant. Via een vriend ben ik bij HWI terecht gekomen en geen haar op mijn hoofd die spijt heeft van deze keuze. Je voelt je vanaf het eerste moment op je gemak en de begeleiding gedurende het proces is snel en erg prettig. Het getransplanteerde haar is erg vol geworden en de haarlijn oogt ook nog eens natuurlijk. Voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit, kan ik HWI ten zeerste aanbevelen.

Uitstekend!

Vorige week heb ik bij Hairworld Istanbul de FUE CT haartransplantatie ondergaan. Ik ben zelf 24 jaar en had last van inhammen/teruggetrokken haargrens en kale plekken. Na verschillende intake gesprekken heb ik toch gekozen voor Hairworld Istanbul. Dit omdat de foto's en video's die zij naar buiten brengen zeer betrouwbaar overkomen en de resultaten goed zijn. Ik ben vanaf het begin tot einde zeer professioneel begeleid. De directeur, Yilmaz is zelf ook zeer betrokken bij het proces. Hij weet precies wat er gebeurt en houdt aller zeer nauwlettend in de gaten. Dit gaf mij persoonlijk een fijn en goed gevoel. Voor de behandeling was ik van plan om de ingreep zonder voor verdoving uit te voeren. Later heb ik toch gekozen om dit wel te doen. Je krijgt namelijk best een aantal prikken en als je niet goed tegen prikken kan raad ik het aan om te kiezen voor een voor verdoving. Al met al is mijn ervaring tot nu toe zeer positief. Alles is tot in de puntjes geregeld. Ook de communicatie is super, als ik ook maar ergens vragen over heb krijg ik binnen enkele minuten antwoord van het team van Hairworld Istanbul.

Geweldige service!

Ik ben enorm tevreden en blij met de top service die Hairworld Istanbul aanbiedt. De behandeling is erg goed gegaan. Na thuiskomst heb ik nog een paar keer contact opgenomen omdat ik wat vragen had. Al mijn vragen werden vriendelijk, netjes en snel beantwoord en niks was teveel gevraagd. De aftercare is ook zeker erg fijn en goed!! Ik wil hairworld Istanbul bedanken voor deze fijne ervaring!!

Fantastisch!

7 maanden terug ben ik een FUE CT behandeling ondergaan bij Hairworld Istanbul. Op mijn 25e leeftijd, had ik al last van hele erge inhammen en lichte haren. Hierdoor overwogen om bij Hairworld Istanbul een fue ct transplantatie ondergaan, en tot vandaag ben ik de artsen, medewerkers en meneer Yilmaz Kahraman, enorm dankbaar voor alle advies, behandelingen, tips en zorg. Via de mail reageren ze heel snel en ook bij vragen via de telefoon en instagram wordt je goed geholpen. De behandeling is uitstekend gegaan. Geen pijn, super goede artsen die je enorm geruststellen, echte service van top tot teen en een super goede nazorg!! Ik heb tijdens de behandeling gekozen voor verdoving zonder naalt en ik heb heel de behandeling zonder pijn muziek geluisterd en geslapen. De artsen waren echt geweldig. Ik was echt heel nerveus en dankzij hun geruststelling heb ik de operatie zonder angst laten verlopen. In vlaardingen weten ze precies wat ze doen en dat bevorderd de haargroei enorm!! Mijn advies: neem 9 maanden lang fue ct pillen (extra vitamine) Minimaal 2x cts behandeling voor een boost om haargroei te stimuleren. Maximaal 4x per week fue ct shampoo gebruiken. Anders krijg je droge haren en vettige hoofdhuid. Gebruik wel echt de shampoo want je haren worden niet normaal sterker!!! Bij vragen/opmerkingen altijd hairworld op de hoogte houden. Zij staan 24/7 klaar voor hun clienten en dat kan ik alleen maar waarderen. Ik heb echt een fantastisch resultaat!!!0648679762, is mijn nummer mocht je twijfelen, overwegen om een haartransplantatie te ondergaan. Kies voor kwaliteit zou ik zeggen. Ik wil yilmaz abi enorm bedanken voor alle hulp en advies en ook de artsen en mevrouw toptas voor haar hulp en top service!❤️ Kies niet voor goedkoop want dat wordt duurkoop! #hairworldistanbul#10/10#efsane#Yilmazabim#harikasin!

Betrouwbaar en resultaat gericht !

Goedemiddag iedereen, Het eerste wat ik wil zeggen is dat ik altijd erg mooi haar (krullen) heb gehad, tot aan me 28ste jaar toen zag ik het langzaam achteruit gaan en dat deed toch wel iets met me. Veel research gedaan en heb eind 2019 de stap gezet om een haar transplantatie te nemen bij Hairworld Istanbul, Vooraan de behandeling wist ik al dat het goed zat en ging er vol vertrouwen in. Het geen wat mij de doorslag heeft gegeven is hoe Hairworld Istanbul hun echte betrouwbaarheid toont door bev. vooraf foto’s te plaatsen van een BNN-er en pas na maanden het resultaat te tonen met weer een foto, dat betekent dat er niet altijd een goed resultaat hoeft uit te komen maar dat ze wel eerlijk laten zien hoe het proces verloopt. Ik ken tot nu toe geen andere Haar klinieken die dit aandurven. Daarbij komt dat ze niet de goedkoopste zijn omdat ze zich focussen op maar een paar behandelingen per dag, zodat hun kwaliteit en resultaten hoog blijven. En naar mijn mening moet je niet willen bezuinigen op je lichaam. De service die verleent word en het Nederlands sprekend personeel in Istanbul , is heel fijn tijdens de begeleiding van de Ingreep. De nazorg (CTS) is ook een aanrader om zo het maximale resultaat van de ingreep te behalen. Mijn persoonlijke ervaring is een dikke 10! Hoewel ik een kritisch persoon ben en ook een tikkeltje ijdel ben ik enorm tevreden over mijn resultaat na nog maar 5 maanden. Ik heb me haar terug ! Nog maals harstikke bedankt hair world Istanbul!

Fantastische service!

Gisteren mijn behandeling gehad. De begeleiding was nog beter dan ik verwacht had. Je wordt door zeer vriendelijk en kundig personeel door deze spannende dag geleid. Betere service krijg je niet! Al met al een top ervaring.

helemaal top geregeld en resultaat

bij een paar kennissen gezien dat het wel goed moest zijn , toch ook de stap genomen met gewenste resultaat , goede nazorg en berichtgeving , daarvoor helemaal top

Goed geregeld, goed geholpen

Super tevreden nu op maand 4 Beter als verwacht Fijne mensen, erg vriendelijk Kan niet meer zeggen dan super tevreden !!

Zeer tevreden over het gehele traject en het resultaat.

Ik had haartransplantatie lang uitgesteld omdat ik er tegen op zag en door de vele aanbieders ook niet wist waar ik moest zijn. Door een de goede ervaringen van een vriend heb ik de stap uiteindelijk toch genomen bij Hairworld Istanbul en dit blijkt een zeer goede keuze te zijn geweest. Ik ben zeer tevreden over het hele traject vanaf het eerste intake gesprek in Vlaardingen, de behandeling in Turkije en de nazorg. Nu na 7 maanden is het eindresultaat nog niet bereikt maar ik ben er nu al heel blij mee en ik krijg ook veel goede reacties van anderen, Kortom Hairworld Istanbul is een aanrader !