Heb een fijne behandeling gehad. Was constant een Nederlands sprekend persoon aanwezig dus dat was erg prettig. De behandeling verliep vlot en zonder complicaties. Hotel was ook erg prettig. Al met al een hele fijne ervaring gehad.

Top geregeld

Heel professionele behandeling en begeleiding.

Uitstekend!

Zeer tevreden over het proces. Werkelijk van A tot Z perfect geregeld. Wat nog belangrijker is, is dat mijn haar echt als maatwerk is aangepakt. Perfect en complimenten voor de artsen!

Goede begeleiding

Goede Nederlandse begeleiding. En goede na zorg.

Uitstekende behandeling!

Erg goed en fijn geholpen met een prachtig resultaat!

Super service, transparante organisatie!

In 2017 en 2020 een transplantatie laten doen, erg enthousiast over het resultaat en over de service. Ik maak nog steeds gebruik van de shampoo, echt een aanrader! Altijd snel en met geweldige service!

Erg prettig

Tijdens mijn consult gesprek goed geholpen wat er mogelijk was. De dag van de operatie erg fijn en warm verzorgd. De dag daarna terug voor de na zorg was ook goed geregeld. Ik ben de dagen erna nog geappt hoe het met me ging, ik ben erg tevreden over de service!

Perfect, top kwaliteit. Beter kan het niet!

9 januari ben ik geopereerd, ik zelf ben heel blij dat ik voor hairworld istanbul heb gekozen!

De behandelig is goed verlopen

Ik ben erg tevreden over het consultgesprek + de behandeling. Ik zit momenteel in de 4e week van de nazorgfase, dus over het eindresultaat kan ik nog geen uitspraak doen.

Top service !!

Alles perfect verlopen, niks op aan te merken . Ik zou werkelijk iedereen Hairworld Istanbul aanbevelen !!! Mvg Mike Wouters

De ervaring was top

Ik ben goed geholpen daarnaast voelde het fijn om me haren bij hairworld Istanbul te laten implanteren het gaf mij een vertrouwd gevoel en alles is netjes geregeld van het vliegveld in Istanbul tot het hotel en ziekenhuis en de begeleiders waren ook top.

Ontvangst in Utrecht was zeer goed. Alles werd duidelijk uitgelegd. Wij zijn een paar maanden later naaar Istanbul gevlogen. Het Team daar was echt fantastisch. Nederlandse tolken, specialist die echt een artiest is. Hij en zijn team werkte snel efficiënt, alles werd altijd zeer duidelijk uitgelegd. Echt een betere plek zal u volgens mij niet vinden. Na zorg is ook tot hier toe super goed. Een probleem even bellen of appen en ze helpen u gelijk verder. Her resultaat tot nu toe is dik in orde

Vanaf het consult gesprek al gelijk een goed gevoel gekregen en daar op af gegaan. Dat heeft zich geresulteerd dat ik dit als op en top heb ervaren. Alles was goed geregeld. De transfer, begeleiding en de hotel waar ik zat was top. Je kan na de behandeling altijd terecht bij de support lijn als je vragen hebt, wat super fijn is.

Kwaliteitsvolle behandeling met goede klantenservice

Zeer professionele en klantvriendelijke kliniek. Zowel op voorhand als tijdens en na de behandeling erg duidelijke communicatie!

Super !

Ik heb de behandeling als bijzonder prettig ervaren. Zeer duidelijke instructies en verder verliep alles als een geoliede machine. Nazorg is top en je kan altijd vragen stellen via whatsapp. Je kan aan alles merken dat de artsen het beste resultaat voor je willen behalen!

Betrokken, professioneel en vakkundig

Vanaf de eerste intake in Utrecht een goed gevoel bij Hairworld Istanbul. Mooi dat Yilmaz zelf de intake doet en zelfs in Istanbul de tijd nam om er even bij te zijn. Ook in Istanbul goede en betrokken begeleiding. Haren gaan al groeien en wachten op het eindresultaat.

Best!

The best clinic, doctors are very professional, staff friendly and very helpful. Fully recommended. Thanks again!

Professioneel

Een top team met enorm veel kennis en ervaring. Vakbekwaamheid. Ik ging na de behandeling met een heel goed gevoel naar het hotel.

Van A t/m Z alleen maar TOP!!

Het was voor mij een spannende dag! Eenmaal aangekomen in Utrecht ( uiterst moderne kliniek ) merkte ik dat alles van A t/m Z volledig professioneel geregeld is! Werkelijk TOP! Ik voelde mij gerust gesteld en op mijn gemak! Hierbij kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! Het team van Yilmaz is super! Zij doen wat zij beloven. Nu het resultaat afwachten, maar alles gaat zeer voorspoedig! Ik heb er alle vertrouwen in! Mocht je plannen hebben, dit is het juiste adres!!

Uitstekende ervaring

Mijn ervaring bij Hairworld Istanbul was uitstekend! Van begin tot eind het gevoel gehad dat ik goeie handen was en ben door het gehele proces goed begeleid. Nu wachten op het eindresultaat

Goed geoliede machine

Mijn ervaring tot nu toe is erg positief met hairworld instanbul. Ze gaan professioneel en tegelijkertijd wat fabrieksmatig te werk. Ondanks de wat fabrieksmatige werkwijze weten ze er toch duidelijk een persoonlijke touch te geven aan het gehele proces, van consultgesprek tot het nazorgtraject. Ze zijn telkens erg duidelijk en doelgericht en heb me geen moment oncomfortabel gevoeld. Nu is het natuurlijk wachten tot het eindresultaat, ben daar erg benieuwd naar!

Was een hele goede ervaring

Ik had een hele goede ervaring bij deze kliniek en ik raad hem ook bij iedereen aan

Heel erg blij met het resultaat en voor mij nummer 1 !

Ik heb in april 2023 mijn tweede sessie gedaan bij Hair world Istanbul en ben tot nu toe weer heel tevreden hoe het gaat. Mijn resultaat na de 1ste ingreep 2020 was top. Maar ik wou na 3 jaar toch nog de puntjes op de i (wat niet persee nodig was) en ben heel blij. De FUE CT techniek is uniek en zorgt voor de beste grafts en resultaten, het hele proces is heel goed geregeld en de nazorg ook. Een absolute aanrader voor mensen die overwegen een harttransplantatie te doen. Dankbaar dat ik me haren terug heb!

Harika

İyi bir karşılama, sonrasında aydınlatıcı bilgilendirme, operasyon sırasında ekibin zamanın iyi geçmesi için muhabbet açıp sizi muhabbete dahil etmesi, sık sık sağlık durumunuzu kontrol etmesi, moral vermesi, çok güzeldi.Bu sebeple profesyonel yaklaşımları ile güler yüz ve ilgileri ile bu süreci gönül rahatlığıyla geçirmemi sağlayan Hairworld Istanbul ekibine teşekkürlerimi sunuyorum.Musa Bey ve Celil Bey’e samimi ve içten yaklaşımları için ayrıca teşekkür etmek istiyorum.Çok güzel sonuç alacağım konusunda fazlasıyla umutluyum.Heyecanla bekliyorum

Goed ontvangen voor de behandeling. Nu wachten op het resultaat!