Correct

Buitengewoon fijne ervaring.

goede service en begeleiding

Tot top tot teen alles goed geregeld! Leuke ervaring de artsen stellen je op gerust, ben benieuwd naar het eind resultaat!

Top behandeling

Uitstekend geholpen door het deskundig personeel. Ondanks dat het een hele dag liggen was probeerden de medewerkers alles om je een comfortabel gevoel te geven. Buiten dat het spannend is neemt men de nerveusiteit wel weg door een transparant en eerlijk verhaal. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Perfectie !

Vanaf minuut 1 zeer gastvrij ontvangen een aanrader voor iedereen. Behandeling duurde 8/9 uur maar door de goede service vloog de tijd zo snel voorbij.

Professioneel en Geruststellend.

Over het algemeen had ik behoorlijk wat stress voor deze operatie. Toch moet ik zeggen dat Hairworld erin sloeg om steeds alles duidelijk te communiceren, vragen te beantwoorden, en mijn situatie op te volgen wanneer nodig. De ingreep zelf was zo goed als pijnloos, en het herstel ziet er na enkele dagen al super uit. Wel neem ik nog een puntje weg, omdat ik vind dat de zorg en communicatie tijdens de operatie zelf iets beter mag. Ik had niet het gevoel dat ik in slechte handen was, maar toch had ik af en toe iets meer transparantie en begrip willen krijgen. Ik ben van nature nogal een angstig persoon, dus neem dit laatste maar met een korreltje zout. Al bij al een super ervaring, en zeker aan te raden!

Uitstekkend

Goed begleiding en alles is duidelijk

Top ervaring!!!

Mijn behandeling bij Hairworld Istanbul heb ik zeer positief ervaren. Ik werd netjes op tijd opgehaald door een privé taxichauffeur in een luxe busje. Vervolgens werd ik naar het ziekenhuis gebracht waar ik bloedonderzoek moest doen. Ik werd ontvangen door een collega die goed Nederlands sprak die mij alles duidelijk heeft uitgelegd . Vervolgens werd ik weer opgehaald door privé taxichauffeur en werd ik naar een luxe 5 sterren all-in hotel gebracht. Daarna ben ik lekker een rondje gaan maken in de mooie stad Istanbul wat souveniertjes gekocht. Volgende ochtend werd ik weer opgehaald door de privé taxichauffeur en dan begint de behandeling je wordt eerst verdoofd daar merk je nauwelijks wat van. En voor je het weet is de behandeling klaar en wordt je weer terug gebracht na je hotel en wordt er lekkere eten na je kamer gebracht. Volgende dag ga je terug na het ziekenhuis voor controle en halen ze de verband er af en kan je weer lekker na huis. Het is echt super snel gegaan.

Goed service

Binnenkort heb ik een harttransplantatie gedaan het ging goed nu moet ik wachten op het resultaat

Super van A tot Z

Afgelopen 1 oktober heb ik een haartransplantatie laten doen bij Hairworld Istanbul. Als ik iemand nog van zijn twijfels af moet helpen dan bij deze. Ik heb meerdere consulten gehad bij verschillende haarklinieken, waar uiteindelijk mijn keuze viel op Hairworld Istanbul. Nu na mijn operatie kan ik ook aangeven dat zelfs mijn hoge verwachtingen die ik had van de reis en de operatie dat deze zelfs zijn overtroffen. Van begin tot eind was alles echt top geregeld. Bij aankomst in Istanbul staat Cerkan je op te wachten om vanuit daar door te rijden in een VIP taxi busje naar het ziekenhuis voor het bloedonderzoek. Bij aankomst bij het ziekenhuis staat er al direct een Nederlands sprekende medewerker op je te wachten om vervolgens direct geholpen te worden bij het bloedonderzoek. Je slaapt in het Hilton hotel wat echt een super luxe hotel is. Kamers zijn top, op de 34e verdieping heb je heel de dag gratis eten en drinken en je ontbijt en avondeten wordt op de minuut nauwkeurig op je kamer gebracht door de roomservice. De VIP taxi is er op ieder afgesproken moment op de minuut nauwkeurig. De dag van de operatie was ik redelijk zenuwachtig. Vooral voor de verdoving. Ik had de voorverdoving erbij genomen, waarbij er met een flinke druk echt een super dun naaldje uit de pen geschoten wordt en direct de voorverdoving mee komt. De echte verdoving was daarna enkel een minuut een beetje een nare gedachten dat er een naald in je hoofd kwam, maar pijn deed het alles behalve. Na de verdoving voel je echt niks meer van de operatie. Ik was zelfs in slaap gevallen. De doktoren zijn erg meelevend en vragen constant of het goed gaat. De specialist tekent natuurlijk je nieuwe haarlijn en zet ontzettend dicht op elkaar alle nieuwe kanaaltjes. Bespaar alsjeblieft geen geld op deze behandeling. Hairworld Istanbul is misschien iets duurder dan andere haarklinieken, maar ik heb genoeg personen voor me zien gaan bij andere klinieken en daar is de gehele reis en nazorg niet zo geregeld als hier.

Prettig en relaxed

Ik heb sinds kort een haartransplantatie ondergaan bij Amsterdam Hair Institute in Nederland. De behandeling wordt door dezelfde professionals uit Turkije van Hairworld Istanbul uitgevoerd wat wel fijn is om te weten. Je wordt over alles goed geïnformeerd zowel voor als na de behandeling over wat je allemaal kan verwachten en waar rekening mee te houden. Ik heb het hele proces als prettig ervaren. Vriendelijke mensen en relaxte sfeer tijdens de behandeling. De behandeling deed vrijwel geen pijn. Alleen de anesthesieprikken waren wat gevoelig maar dat was ook wel te verwachten. Na de behandeling heb je ook een tijdje geen gevoel op je achterhoofd bij het slapen wat even wennen is. Maar gelukkig keert dat na verloop van tijd langzamerhand weer terug. Binnenkort mijn eerste CTS behandeling en het zal nog even duren voordat het eindresultaat zichtbaar is, maar ik kijk er al zeer naar uit!

11 dagen geleden heb ik haarinplantatie ondergaan top service ben zeer tevreden over de behandeling.

Tot nu toe goed!

Veel grafts verplaatst: ze zeiden zo’n 4800. Erg benieuwd wat het resultaat gaat zijn, ook in het donorgebied. Nu een week verder en alles ziet en zag er rustig uit. Begeleiding in Istanbul was erg goed. Nergens hoeven wachten, goede en vriendelijke begeleiding. Tot nu toe is HWI een aanrader.

Goede service!

Ik ben onlangs behandeld door Hairworld Istanbul. 1e ervaring vanaf consult was goed, kon steeds terecht met mijn vragen. Snel een afspraak kunnen maken in Turkije. Na boeken van ticket krijg je een hele planning, en wordt je eenmaal in Turkije opgewacht door een Nederlandse begeleider, die de hele behandeling aanwezig is als tolk. Je wordt continue gevraagd hoe het met gaat en veel persoonlijke begeleiding. Artsen en personeel zijn vriendelijk en nemen hun tijd. Ook na de operatie kon ik steeds terecht met vragen, en werd er rekening met je gehouden. Nu afwachten hoe het resultaat wordt.

Top bedrijf en betrouwbaar.

Ik heb behandeld door hairworld istanbul. Mijn ervaring was heel goed. De service was top, de begeleiding goed geregeld. En er is veel aandacht voor de patient. Je wordt continue gevraagd hoe het met gaat en veel persoonlijke begeleiding. De artsen en ziekenhuis personeel zijn vriendelijk en nemen hun tijd. Gelukkig geen gehaast gedoe. De intake gesprek op de behandeldag was heel fijn. Ook de nazorg heel goed geregeld, je krijgt snel een antwoord op vragen.

Het is duidelijk en goed verlopen

Het gesprek met Yilmaz was duidelijk en de mensen die er werken en de transplantatie uitvoeren zijn ook prettig in de omgang. Nu het resultaat afwachten natuurlijk na een jaar. Hoop dat ik na een jaar net zo een positieve beoordeling kan geven als de intake en uitvoering. Het herstel verloopt na vier weken prima

Top behandeling

Alles is heel duidelijk uitgelegd en ben goed begeleid tijdens de behandeling. Ook het nazorg traject is heel duidelijk, je kan makkelijk in contact komen met werknemers van Hairworld Istanbul voor vragen.

Vakkundig en vakmensen

Ik ken de eigenaar goed en ik vind ze erg vakkundig en proffesioneel ga zo door ik raad iedereen Hairworld aan!!!

3 dagen geleden heb ik haarinplantatie ondergaan ben zeer tevreden over.

Goede ervaring en resultaat!

3 weken geleden een behandeling ondergaan, wat heel erg meeviel allemaal. De begeleiding is vanaf het begin tot nu toe heel erg goed. Het wordt je goed duidelijk gemaakt wat er gaat gebeuren en hoe de nazorg aangepakt moet worden. Met vragen krijg je ook direct antwoord. Ik ben tot nu toe al tevreden met het resultaat. Al met al, raad ik Hair World Istanbul zeker aan.

Geweldig resultaat

Ze hebben het hele proces heel goed gezorgd. het waren erg aardige en professionele mensen, het was absoluut pijnloos, Ik heb een beter resultaat behaald dan ik had verwacht. Als u een haartransplantatie wil ondergaan İk zou geen andere plek aanraden dan hier.

Perfect van begin tot eind

Vanaf het consult tot en met de terugvlucht heb je volledig het gevoel in goede handen te zijn. Naast het kwalitatief hoogwaardige team dat de medische procedures uitvoert, is ook de begeleiding en het vervoer optimaal ingesteld om de beste service te verlenen. Je wordt geen moment aan je lot overgelaten en zit voor je het weet weer terug in het vliegtuig met het begin van een nieuwe coupe. Ook gedurende het verblijf kan je altijd contact zoeken en word je tot in de puntjes geholpen met vragen/problemen. De beste keuze die je kan maken als je voor kwaliteit wil gaan!

Uitstekend geregeld

Een zeer goede ervaring. Het was mogelijk om op zeer kort termijn geholpen te worden. Eenmaal in Istanbul aangekomen was alles uitstekend geregeld. Ze waren punctueel en verzorgen je van voldoende informatie. De artsen en verpleegkundigen zijn vriendelijk en er is ten allertijden een tolk aanwezig die je stap voor stap door de procedure heen loopt. Ook na de behandeling word je van goede informatie en handleidingen voorzien inclusief filmpjes waar je op terug kan vallen. Als je een goed resultaat wilt dan raad ik ze zeker aan.

Van ontvangst tot afscheid perfecte service en optimale dienstverlening

Heel erg professioneel qua informatievoorziening, behandeling én voor- en nazorg met prima resultaat!

Goede service en begeleiding

Ik heb vanaf aankomst tot behandeling tot vertrek een goede begeleiding en behandeling gehad. Meedenkend met de wensen en eisen.

Goede begeleiding, goede resultaten.