Fijn gesprek

Medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam

Goed resultaat en nette Service

Goed resultaat en nette Service

Ik ben zeer tevreden over hairworld. Alles was goed duidelijk wat ik kon verwachten. Er wordt een duidelijke planning gemaakt en na de behandeling wordt je ook erg goed geholpen en begeleid voor het beste resultaat.

Ik zit nog steeds in het herstel periode maar tot zover ben ik zeer tevreden over hoe ik ben behandeld, van de intake tot de nazorg. Nu nog even wachten op het gewenste resultaat.

Ik heb 1 jaar geleden een haartransplantatie ondergaan en heb bij hairworld Istanbul een hele goeie ervaring aan overgehouden Resultaat wat ik nu heb dat is niet normaal goed dat iedereen om mijn heen het nu ook wilt doen . Service was helemaal top alles was goed geregeld alles wat er was besproken tijdens de 1e consult hoe een proces aan toe gaat als je een haartransplantatie ondergaat alles wat er wordt zegt zo verloopt het ook echt blij mee Voor de mensen die nog twijfelen welke kliniek ze willen kiezen raad ik 100% Hairworld Istanbul aan ze leveren kwaliteit en dat is wat je nodig hebt en dat zul je ook krijgen

Wat goed!!

Heel tevreden met mijn nieuwe kapsel. New me! :-)

Mijn dank is groot, ihb aan Jo-an. Super vriendelijk en profesioneel. Topper!!

Uitstekend bedrijf met de juiste kennis. Alles van het begin tot het eind in de puntjes geregeld. Erg blij mee!

Zeer goede ervaring

Mooie bos haar Aanrader

Zowel het voortraject als ingreep waren op de minuut geregeld (zeer professioneel). Echt alles was tot op de puntjes verzorgd. Super blij met alles tot nu toe. Uiteraard hopende dat het verdere traject (incl. protocol) en de uiteindelijke haardos ook zoals gewenst gaan zijn. Ik zie dat met vertrouwen tegemoet.

Tevreden met resultaat

Ik ben tevreden met mijn resultaat.

Mijn ervaring is top bij hairworld istanbul, dit is mijn 2de behandeling en ik raad het een ieder aan die niet als een “nummertje” maar als een mens behandeld wilt worden om zo het beste resultaat te bereiken. Vragen van de klant worden optimaal beantwoord en dit is het geval voor , tijdens , en na de behandeling.

Top ervaring!

Goeie begeleiding en service. Gaat allemaal wel snel, maar het resultaat is is heel mooi.

Resultaat is prachtig!

Ik ben zeer tevreden met het resultaat. De begeleiding is optimaal! Ze begeleiden je het gedurende jaar. Als je vragen hebt staan ze altijd voor je klaar en krijg je persoonlijk advies. Een echte aanrader!

Geweldig resultaat

Geweldig resultaat is echt geweldig geworden

Zeer tevreden over mijn keuze voor Hairworld Istanbul

Via een kennis ben ik bij HWI terecht gekomen, en heb geen seconde spijt gehad. Zowel de intake als de behandeling in Istanbul verliepen zeer makkelijk en prettig. De Nederlands sprekende begeleiding tijdens de behandeling was ontzettend vriendelijk en fijn, kon me gerust stellen en goed voorbereiden op wat er komen ging. En ook de plastisch chirurg en het medisch personeel waren zo ontzettend vriendelijk en professioneel. De verdovingsprikken in het begin waren het vervelendst, maar die duren maar een paar minuten. Alles wat erna kwam viel mij enorm mee. Al met al enorm tevreden, en zou iedereen deze plek aanraden.

Top behandeling!

De behandeling is top uitgevoerd ik ben namelijk al eens behandeld geweest bij een andere kliniek waar ik niet te vrede over was, nu ik bij Hairworldinstanbul behandeld ben weet ik pas echt wat een behandeling is ! Zo professioneel en ook bijna helemaal pijnloos ! Ik raad het mensen zeker aan als ze een haar transplantatie willen ondergaan om het meteen goed te doen en te kiezen voor Hairworld instanbul wat ik achteraf ook het beste had kunnen doen !

Geweldig! HWI is deskundig, zorgvuldig en op top professioneel in alles!

Ik kan HWI van harte aanbevelen. HWI biedt een uitstekende begeleiding en de prestaties van alle medewerkers van HWI, zowel in Nederland als in Istanbul zijn ook fantastisch. De medewerkers zijn deskundig, vakkundig, aardig en behulpzaam. Het zijn maar enkele termen die in mij opkomen. Je wordt vanaf het begin uitstekend geholpen en begeleid. De operatie is zeer geslaagd. Ik ben verbaasd en blij over het resultaat.

Van A tot Z goed geregeld

Vorige week de transplantatie gehad. Ik kan de positieve reviews alleen maar bevestigen. Zonder exact alles te herhalen is gewoon alles van A tot Z goed geregeld. Hier en daar zag ik reviews dat het wat prijzig is. Dat kan, maar kom op zeg, dit is toch niet iets waar je voor een duppie op de 1e rij wil. Kwaliteit en begeleiding zijn onmiskenbaar goed en dat is bovenal het belangrijkste. Nogmaals, er zijn talloze reviews die het zelfde bevestigen. M’n gezin was mee, hadden derhalve een ander hotel geregeld. Was geen probleem en ook de transfer en reisschema was erop aangepast zonde enkele moeite. Enkele tips voor diegene die nog gaan: Door de medicijnen ga je dag na de ingreep voelen alsof je weer de wereld aankan. Istanbul is super aanlokkelijk, maar zou niet niet te veel ondernemen, je lichaam heeft echt wel wat te verwerken. Ga je dagen daarna pas voelen! Tenzij je het gewend bent, is slapen met een nekkussen echt geen pretje. Zeker gezien je na de ingreep immers op een wond gaat slapen. Had geïnvesteerd in een goede nekkussen en sliep er al voor de ingreep ermee, om m’n nek eraan te laten wennen. Dagelijks wassen op de kruin is bijzonder lastig, als je het zelf wil doen. Heb gelukkig een fantastische vrouw die me hierbij helpt. Om het haar gemakkelijker te maken heb ik een sibel handdouche gekocht. Dan kun je makkelijker bij een wasbak de wassing doen.Voor diegene die helpt is dit zo veel makkelijker en sneller dan bijv onder douche.

Super team, Super kliniek en SUPER service!

Allereerst wil ik aangeven dat de SERVICE en KWALITEIT over het gehele traject (voor, tijdens en na de haartransplantatie) SUPER GOED is. Voor de haartransplantatie werd in kaart gebracht wat mij precies te wachten stond. Tijdens de haartransplantatie werd er heel zorgzaam voor mij gezorgd door elke medewerker en alles werd duidelijk uitgelegd. Er wordt eten en drinken voor je geregeld tijdens de behandeling of in de pauze. Na de haartransplantatie werd er vaak met mij contact opgenomen hoe het met mij gaat en vragen die ik had werden heel snel beantwoordt. Wat betreft pijn ik had het heel veel erger verwacht dan dat het daadwerkelijk is. De eerste paar minuten van de haartransplantatie ervaarde ik een beetje pijn, toen werd namelijk de verdoving ingebracht. Na de verdoving voelde ik helemaal niks meer. Super team, super kliniek, super service alleen maar pluspunten! Thanks Hairworld Istanbul!

Van begin tot eind een super service gehad.

Zeer goede behandeling gehad door alle service rondom de behandeling en door de specialisten tijdens de behandeling. Zeker een aanrader!

Deskundig en prettig, mooi resultaat

Ik heb er lang aan getwijfeld of ik voor een transplantatie moet gaan en daarom verschillende klinieken bezocht. Uit mijn eigen onderzoek en het lezen van diverse ervaringen werd het mij duidelijk: als ik voor de behandeling kies dan moet ik deze bij Hairworld laten uitvoeren. Gelukkig heb ik de transplantatie laten doen en dit heeft een grotere impact op mij gemaakt dan dat ik vooraf had verwacht. Ik voel mij enorm prettig omdat ik, nog geen 4 maanden na de behandeling, mijn haar voor het eerst in jaren weer fatsoenlijk kan dragen. Dit mooie eerste resultaat heeft mijn verwachtingen overtroffen. De instructies rondom de behandeling en de zorg zelf zijn duidelijk en in orde. Alleen is er geduld nodig want het eindresultaat is pas na een jaar zichtbaar. Mijn ervaring na bijna 4 maanden is in elk geval dat er door Hairworld goed naar mijn wensen is geluisterd en dat mijn haar heel mooi aan het groeien is.

So far so good

I only just got the transplant done and i have to say the team here were all very helpful, open, honest, transparent and double checking that I was satisfied, asked if I wanted or needed anything or if I would even like to alter anything after giving recommendations and explaining them. At this point I couldn't be happier with the results and treatment and I hope they will be even better in the future!

Good service and experience

This company is very serious in what they do. Not only when you are there for the treatment, but also before and afterwards they communicate very explcitly to make sure everything is going well. I felt very comfortable the whole experience.

klaphekkenstr 1 5341ch Oss