Top !

Alles was perfect geregeld en iedereen is heel vriendelijk. Echt een aanrader !

Gister mijn behandeling gehad ik moet eerlijk zeggen Alles valt mee .... K ben benieuwd naar mij resultaat !!! Maar dat moet nog wachten .... voor derest is alles gewoon top geregeld eten goed hotel. Zeer goed gewoon in 1 woord klasse. Waar k van hou !!!! Hairworld Istanbul. Nu snap ik waarom het duurder is dan andere klinieken .... hier doen ze gewoon echt alles wat je wil. Plus je ziet het resultaat bij andere ben blij dat ik gekozen heb voor deze kliniek !!!? Groetjes jimmy

Had ik dit maar 3 jaar eerder gedaan !

In mijn gesprekken met zowel yilmaz als lazslo had ik al gauw door dat hwi een kwalitatief hoogwaardige transplantatie aanbied.. Ik heb er voor gekozen de operatie in Vlaardingen te ondergaan op 9 december ipv af te reizen naar Turkije, ondanks dat het circa 20% duurder is was dit voor mij de beste optie. Je komt aan waar de chirurg je uitlegt hoe de behandeling zal verlopen, voordat je het weet wordt je kaalgeschoren en begint men met de voorbereiding .. het enige dat enigszins pijnlijk is aan de hele 8 uur durende operatie is de verdoving aan het begin .. men schiet als het ware nietjes met verdoving langs je hele hoofd inclusief voorhoofd :) . De rest valt echt reuze reuze mee, op je buik liggen 2 a 3 uur terwijl men de grafts eruit haalt is wellicht het meest belastende vd hele operatie Daarna lig je relaxt op je rug netflix kijkende terwijl het team bestaande uit 3 man haar werk doet. . Herstel is me heel positief meegevallen exact 2 weken na de operatie leef ik alsof ik nooit een transplantatie heb ondergaan.. geen last gehad v zwellingen of pijn. Houdt je aan de voorzorgsmaatregelen die je op papier meekrijgt en je herstel zal spoedig verlopen. Jeuk is wel irritant gedurende de eerste 10 dagen maar daar heb je een zalf voor, licht nevelen met water is ook echt super super effectief Al met al adviseer ik iedereen die met het idee speelt een haartransplantatie te doen niet langer te twijfelen ! Ik ben super benieuwd naar het resultaat en ik zal zeer zeker nog posten hier wat de nazorg cts behandelingen en service betreft

Ik heb een fijne ervaring gehad, het team heeft mij goed ondersteund tijdens mijn verblijf, het hotel was top, vervoer van- en naar de kliniek was strak geregeld, de tolken waren ontzettend behulpzaam en de behandeling is uitstekend verlopen!

Ik ben heel goed begeleid met name door Fatih en Celil! Behandeling ging goed en ik ben zeer tevreden met de kliniek. Bedankt voor jullie top service kanjers!

Zeer deskundig en super goede nazorg.

Na een aantal jaar lang nadenken en zoeken naar de voor mij meest geschikte kliniek, ben ik begin 2020 op consult geweest bij HairWorld Istanbul. Tijdens het consult wordt er op zeer deskundige wijze gekeken naar jouw persoonlijke situatie en aan de hand daarvan een behandelplan opgesteld. Enkele maanden later (mede door het begin van de coronacrisis) heb ik in september 2020 dan eindelijk de haartransplantatie ondergaan. Vooraf en tijdens de behandeling word je zeer professioneel begeleid en word alles duidelijk uitgelegd. Ik was van te voren erg nerveus, maar na de verdoving voel je eigenlijk helemaal niks meer. In de weken na de behandeling word er zorgvuldig aandacht besteed aan jouw herstel. Er worden meerdere malen foto's opgevraagd door het team om het herstel te kunnen volgen en advies te kunnen geven; is HWI altijd goed bereikbaar voor vragen; en ga je in het traject enkele malen terug om CTS-behandelingen te ondergaan. Nu ruim een jaar en een volle haardos verder, ben ik zeer tevreden met het resultaat. Ik zal HairWorld Istanbul bij een ieder aanraden. Bij twijfel gewoon een vrijblijvend consult aanvragen. Nogmaals dank voor alles team HairWorldIstanbul!

vanaf de consult zelf tot aan de behandeling, echt top ervaren. Heel lang getwijfeld om het te laten doen maar achteraf ben ik enorm blij dat ik ben gegaan. De beste kliniek sowieso uit Turkije, ben nu 3 maanden verder en vind het nu al super mooi, laat staan over 10 maanden. Ik raad het echt iedereen aan!

Zoek niet verder!

Toen ik op mijn 16e constateerde dat mijn haren begonnen uit te vallen, sloeg dit in als een bom. Ik begon mezelf te isoleren en ging nergens heen zonder een hoofddeksel. Mijn levensvreugde nam aanzienlijk af, nu mijn haar een essentieel onderdeel is van mijn geluk. Binnen mijn levensvisie zie ik haaruitval als een ziekte, waar ik vastberaden in was alles aan te doen wat mogelijk is om maximaal van te herstellen. Op jonge leeftijd kwam ik terecht bij een andere grote haartransplantatiekliniek in Nederland. Naïef als ik was, niet goed lettend op voor en na foto's en enkel afgaand op de prijs die er werd gevraagd en het gebouw waarin de consults werden gehouden, besloot ik hier meerdere transplantaties te ondergaan van mijn spaargeld als 17 jarige. Toen de resultaten erg tegenvielen werd ik nog wanhopiger. Haarstukjes, MHP, medicatie, veel heb ik overwogen en geprobeerd maar niets dat echt bij mij pastte. Niets dat mij een goede bos haar kon teruggeven. Totdat ik stuitte op de instagram van Hairworld Istanbul. Op het eerste gezicht zagen de voor en na foto's er zo goed uit! Ik heb vervolgens alles bestudeerd wat ik over ze kon vinden en besloot na een teleurstellend resultaat bij de andere kliniek en een beperkt donorgebied toch te kijken wat er bij Hairworld mogelijk was. Uit het eerste gesprek met Yilmaz putte ik gelijk weer hoop. Iemand die mijn situatie begreep en mij een eerlijk en transparant advies kon geven wat er mogelijk was bij Hairworld. Los van dat het begeleidingstraject uitstekend verloopt, van eerste consult, tot verblijf in Istanbul tot nazorg, is het resultaat verbluffend. Bij Hairworld worden er resultaten behaald die elders niet mogelijk zijn! Ondanks dat ik meerdere transplantaties bij een andere kliniek ben ondergaan en een beperkt donorgebied overhield zijn er wonderen verricht. Ik heb weer een natuurlijke haarbos! Inmiddels ben ik 2 behandelingen verder en heb ik al mijn laatste beschikbare donorharen aan hen toevertrouwd. Door Hairwor

Geweldig bedrijf met uitstekende dienstverlening

Twee dagen geleden heb ik de haartransplantatie gedaan bij Hairworld Istanbul. Tot op heden ben ik erg tevreden met hoe het gehele proces is verlopen. De artsen zijn zeer vriendelijk en nemen ook de tijd om je persoonlijke voorkeuren mee te nemen in de nieuwe haarlijn. De begeleider vertaald het gehele proces en komt ook vaak controleren of het goed gaat tijdens de behandeling en geeft tevens aan waar de artsen mee bezig zijn. Dit zorgt ervoor dat je ontspannen bent en niet onnodig in de stress schiet. Je wordt goed begeleid en de voor- en nazorg zijn ook prima geregeld. De vragen die je hebt worden ook binnen zeer korte tijd beantwoord. Natuurlijk weet ik nog niet hoe het definitieve resultaat eruit komt te zien, maar vooralsnog ben ik dik tevreden!

Fantastisch!

Ik heb in december 2020 bij Hairworld Istanbul een haartransplantatie ondergaan. Wat een geweldige mensen. Het team is superprofessioneel, heel sympathiek en enorm ervaren. Ik voelde me vanaf het moment dat ik binnenstapte heel veilig en prettig. Ik dacht dat de behandeling wel pijn zou doen. Maar het was eigenlijk heel relaxed. En ook de nazorg was helemaal top geregeld. Het resultaat is super. Ik heb inmiddels een flinke haarbos. Ik krijg heel veel complimenten. Dank aan het geweldige team van Hairworld Istanbul.

Life changing!

Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met Hairworld Istanbul. Na een mentaal zware periode van onzekerheid en verdriet heb ik besloten om een haartransplantatie te ondergaan. Mijn uiteindelijke resultaat na 9 maanden heeft ervoor gezorgd dat ik mijn zelfvertrouwen grotendeels terug heb en dat ik weer de dingen kan doen die ik altijd leuk heb gevonden (zoals zwemmen etc.). En het belangrijkste; ik kan mijzelf weer in de spiegel aankijken. Van het voortraject tot de behandeling tot de nazorg is alles goed geregeld. Het contact is ook persoonlijk, wat het vertrouwd doet aanvoelen. Als je vragen hebt reageren ze ook binnen een dag terug, wat erg fijn is als je ongerust bent. Met alle vragen kun je bij ze terecht. Dankjewel Hairworld Istanbul! :)

Heb het heel goed ervaren alles van A tot Z is heel goed geregeld ! Ben daar heel blij mee kan hairworld Istanbul aan heel veel mensen aanraden want ze leveren kwaliteit .

Goed bedrijf, met goede persoonlijke communicatie en service

De rechtstreekse persoonlijke communicatie is zeer goed bij dit bedrijf. Je kunt altijd contact opnemen met HWI, met vragen. Ik raad dan ook iedereen dit bedrijf aan!

Goede dienstverlening

Duidelijke uitleg, goede service, goed opgevangen in turkije en de nabehandelingen ook goed doorlopen. Zeer tevreden met mijn resultaat op dit moment na 4.5 maand al.

Blij met mijn resultaat.

Oktober 2020 tijdens de coronacrisis heb ik besloten om mijn haren te transplanteren. De toen inteligente lockdown kwam voor mij als geroepen. De eerste maanden na mijn transplantatie waren voor mij de zwaarste maanden (maand 1 tot 3). Vanaf maand 4 kon mezelf geruststellen en zag ik echt haargroei. Ik heb meermaals contact gehad met HWI om mezelf gerust te stellen. Ze stonden mij dan ook altijd te woord. De transplantatie in Istanbul heb ik prettig ervaren. Van begin tot aan vertrek, alles was goed geregeld. Ik zit op 6 maanden en de resultaat tot nu toe, vergeleken met wat ik had, is verbluffend. Dank HWI Tip: - Voor de cliënt is het prettig als er na de behandeling een rapport wordt meegegeven met aantal grafts, before foto’s etc.

Een goed ervaring

Geen enkel spijt alles was top verlopen. Allemaal heel vriendelijk heel goed service hebben mij altijd tot rust gehouden met de vragen die ik had alles verloopt top tot nu toe en kan alleen maar beter gaan.

Top ervaring

Ik ben nu inmiddels bij me 7de maand ben erg tevreden! Word alleen beter en beter. De Service wat ze me hebben aangeboden ook top & de fue Ct behandeling! Ik zou zeggen twijfel niet en gewoon doen echt een aanrader. Hairworld Instanbull!

Top service voor, tijdens en na behandelingen.

Zoals de titel al zegt heb ik over heb hele proces een top ervaring gehad. Je wordt goed ingelicht, het proces is heel prettig en ook na de behandeling kan je altijd bij ze terecht voor vragen.

Super tevreden, en ik ben pas halfweg!

Na jaren twijfelen of ik wel of niet koos voor een haarttansplantatie, koos ik uiteindelijk om het toch te laten doen. Ik begon online research te doen en al snel kwam ik erachter dat Hairworld Istanbul dé beste in dit vak is. Met het volste vertrouwen vertrok ik richting mijn ingreep, en de enige spijt die ik heb is dat ik het niet 5 jaar eerder heb laten doen. Ze laten je op je gemak voelen en dankzij de goede communicatie sta je er voor, tijdens en na de operatie niét alleen voor! Dankjewel team Hairworld Istanbul!

Uitstekend!

Recent behandeling ondergaan bij hairworldIstanbul. Vanaf het consult tot aan de nazorg heb ik de gehele proces super fijn ervaren. De service was erg goed geregeld, medewerkers van HWI zijn proffesioneel en begeleiden je bij het gehele traject. Kortom; zeer positief! Erg benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden. HairworldIstanbul Bedankt!

Super ervaring!

Vorige week ben ik behandeld bij HairworldIstanbul en heb dit als zeer prettig ervaren. Goede bergeleiding vooraf bij de intake met wat de mogelijkheden zijn in mijn specifieke geval. Bij binnenkomst goed ontvangen met duidelijke uitleg wat er te wachten stond. Je word stap voor stap begeleid. Het was een mooie ervaring met een professioneel team met goede zorg. Ook de nazorg is erg goed geregeld. Je krijgt snel reactie op eventuele vragen die je hebt. Zeer benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden!

Le meilleur de l'implant capillaire

Je suis totalement satisfait du service de Hairworld Istanbul et recommande cette clinique à tous le monde qui pense faire un implant capillaire. N’hésitez pas ! Vous êtes entre de bonnes mains. Je me suis opéré chez eux en janvier 2019 et au bout de 6 mois j’avais déjà un résultat stupéfiant. Avant de choisir Hairworld Istanbul j’ai fait pas mal de recherche. J’ai reçu des offres d’autres cliniques qui me proposait un implant pour environ la moitié du prix que j’ai payé chez eux. Mais le plus important pour moi c’était la qualité, l’hygiène, l’expertise et les contrôles post opératoires. Ce que la majorité des cliniques ne vous propose pas. Ce qui est logique pour le prix que vous payez ailleurs. Chez Hairworld Istanbul on vous propose un service exceptionnel et sur mesure. Je vis en Belgique don j’ai pu aller en consultation à Vlaardingen avant de prendre une décision. La consultation était en anglais mais cela ne me posait pas de problème. J’ai reçu mon planning une semaine avant mon départ. Du début jusqu’à la fin ils étaient très ponctuels. Le transfert est arrivé à temps. Un chauffeur m’attendait a l’aéroport. A l’hôpital j’ai été accueilli par une personne qui parlait français. Pas a pas elle m’a expliqué clairement ce que les soignants allaient faire. Le suivi a été fait pro activement par eux et l’expert pouvait ainsi intervenir à temps en cas de besoin. Il y a quelques mois ma sœur est parti faire ses dents. Oui, en effet, Hairworld Istanbul planifie aussi en collaboration avec une clinique dentaire un traitement sur mesure. Le résultat était super et naturel. Je conseille vivement Hairworld Istanbul a tous ceux qui veulent retrouver confiance en soi avec une touffe de cheveux comme avant et un sourire éclatant.

Topkliniek! Ik ben super tevreden. Veel van mijn vrienden zijn ook hier geweest vanwege de goede resultaten. Ook ken ik mensen die ergens anders zijn geweest en dat zag er niet goed uit. Ik keek er helemaal doorheen. Ik kies liever voor kwaliteit en dat heb ik gekregen.

Super professioneel en behulpzaam!

Vorig jaar heb ik een haartransplantatie laten uitvoeren bij Hairworld Istanbul in Turkije. Al vanaf het eerste contact zijn ze super professioneel te werk gegaan en ben ik voorzien van een offerte. Na het consult gesprek in Vlaardingen was het zeker. Ik laat mij behandelen door hun. Het bleek een uitstekende keuze en ben ik nu een jaar verder super content. Ik kan weer lopen met een mooie haardos en wil iedereen bedanken die er voor gezorgd heeft dat ik me weer goed kan voelen. Alles was goed geregeld zoals ophaalservice, hotel en behandeling. Tijdens behandeling begeleid door een Nederlands sprekende begeleider. Nazorg ook heel goed verlopen zowel via mail als nazorgbehandelingen in Vlaardingen. Nogmaals wil ik alle mensen van Hairworld Istanbul bedanken voor hun professionaliteit en hulp.

Professionaliteit op z'n best !

Vanaf het consult gesprek tot aan de terugvlucht naar huis is alles top geregeld ! Iedere keer was het geregeld zoals aangegeven in de planning die je krijgt opgestuurd. De service was heel erg goed, daarnaast zijn alle werknemers super vriendelijk en behulpzaam. Iedereen helpt je om je op je gemak te laten voelen en het traject soepel te laten verlopen.

klaphekkenstr 1

5341ch Oss