Perfecte cursus

Laagdrempelig. Leuke uitdagingen en ook goede opbouw naar examen Fijn dat er na der klassikale lessen thuis verder geoefend kan worden.

Typetuin heeft een goede opbouw en spellen die stimuleren.

Lovend! Zeker doen.

Het ging vanzelf!

Eerst kon ik niets. Toen iedere week een beetje oefenen. Een tijdje later kan ik opeens blind typen.

Boeiend!

Ik ben blij dat mijn zoon deze typecursus heeft gedaan! Samen met een paar klasgenoten heeft hij elke woensdagmiddag op school typeles gehad. Uiteraard zo nu en dan thuis ook geoefend. Door de verschillende levels bleef het boeiend voor hem, hij had er echt lol in. Veel dank Typetuin!

Je kunt op eigen tempo blind leren typen

Mijn dochters doen allebei de typetuin cursus.maar zo fanatiek zijn ze niet dus heel fijn dat ze een jaar de tijd hebben het diploma te halen.zonder constant te moeten pushen

Leerzaam

Erg leerzaam

Een leuke cursus met verschillende levels.

Een leuke cursus. Doordat er verschillende levels waren was het leuk om te doen. Ook handig dat je kon oefenen met een proefexamen en dat je ook 3 keer het echte examen kon maken en waarbij het beste examen telde.

leuke typecursus

Onze twee jongens zijn samen begonnen aan de typecursus. Groep 6 en groep 7. De oudste is snel door de cursus gegaan. De typetuin omgeving stimuleerde hem om vrijwel dagelijks te typen. Het was ook fijn dat thuis het examen kon worden gedaan. De jongste had iets meer moeite om zich er toe te zetten. Maar omdat iedereen het in de typetuin op zijn/haar eigen tempo kan doen, heeft hij het ook kunnen afronden. Kortom fijne cursus.

Het was een leuk avontuur

Mijn dochter van 10 vond het zeer leuk in de typetuin! Ze bleef ook gemotiveerd. Het was een super leuk avontuur! Een echte aanrader!!

Prima cursus

Onze zoon heeft er 10 maanden over gedaan en we hebben hem veel achter de broek aan moeten zitten. Hij vond best lastig om gemotiveerd te blijven en elke dag te oefenen. De klassikale lessen hadden niet echt een toevoeging.

Mijn zoon van 9 jaar (die ook dyslexie heeft) heeft de Typetuin cursus met plezier gevolgd. We zijn helemaal tevreden en hij is trots op zijn typediploma. Hij kon de cursus op eigen tempo afronden. Alles werkte prima, de opmaak van de cursus is erg leuk. Onze zoon vond het ook leuk om mailtjes te sturen naar de professor en dan antwoord te ontvangen. We kunnen Typetuin van harte aanbevelen.

Fantastisch!

Wat een super goede cursus was dit, mijn zoon vond t in het begin maar lastig allemaal, maar dankzij enorm goede hulp van zijn meester heeft hij zijn diploma gehaald! Wij zijn zeer enthousiast over zijn typcoach, hij heeft ons fantastisch geholpen ons kind hierdoor te slaan. Dank daarvoor!

Leuke, speelse manier van leren voor mijn dochter van 9 jaar. Flexibel en duidelijk. Kortom super!

Hele leuke ervaring

Het typen bij de typtuin is heel leuk. Ik heb in korte tijd veel geleerd. Het verdienen van diamanten en daarmee een kwouwsel bouwen was erg vet. Alleen jammer dat ik maar een kwouwsel kon maken

Typetuin is zeker een aanrader

Fijne begeleiding! De kinderen worden ook tussentijds via persoonlijk berichten positief gestimuleerd en voorzien van tips.

Goede en duidelijke informatie en uitleg.

Zie tekst hierboven. Fijn dat ik wekelijks een update kreeg hoe mijn zoon het deed. Het programma is leuk voor kinderen. Ze worden uitgedaagd om steeds verder te komen.

Typetuin is superleuk!

Typetuin was superleuk en ik heb er heel veel lol in gehad en ook veel van geleerd. Het is niet moeilijk om te doen, als je elke dag even oefent haal je uiteindelijk als vanzelf je diploma. Het spelelement motiveert om te gaan oefenen.

Zeer goed, goede begeleiding en mooi programma

je leert heel snel typen en het is handig!

Aardige mevrouw voor uitleg. Goed geregeld en ik ben blij met de diploma!

Super typecursus!

Onze dochter heeft de hele tijd het gevoel gehad dat ze spelletjes aan het doen was i.p.v. een typecursus. Hij is dus absoluut niet saai om te doen.

Pluspunten

heel goede manier van les verzorgen volgens mij zijn mijn meiden 2 eerste die hun diploma binnen hebben van de groep

misschien dst de kinderen op hun eigen laptop mogen oefenen tijdens de les.

Pluspunten

Regelmatig duidelijke mailtjes met updates over de behaalde resultaten van je kind. We moesten wel regelmatig zeggen dat ze moest gaan oefenen maar nu had ze ook binnen 3 maanden haar diploma. De lessen op school waren ook een goede stok achter de deur om haar te motiveren door de behaalde resultaten van andere leerlingen. De lessen opzich hadden volgens haar niet veel inhoud of extra’s alleen een fijn vertrouwend persoon die je eventueel vragen kon stellen en de kinderen nog extra motiveerde.

Het afsluiten was onduidelijk. We dachten dat 2 weken na een behaald examen het afgesloten zou worden en we het diploma zouden krijgen. Dit was pas na de 3de poging. Verder zijn wij van mening dat hoe je ook aanmeld er voor dit bedrag altijd een behaald diploma opgestuurd mag worden.

Pluspunten

Leuk programma, goede lessen en snelle communicatie

Pluspunten

Werkenden goed samen met de kinderen

Meer contact met de ouders