Creatieve manier om kinderen snel te leren typen

De manier hoe de les wordt aangeboden, zorgt ervoor dat de kinderen hun aandacht erbij houden en de lessen graag willen volgen. Het is vergelijkbaar met een computergame waarbij je een beloning krijgt dmv kristallen, waarbij je je eigen creatie kunt bouwen. Leuk en leerzaam!

Erg leuke manier om manier om blind te leren typen.

Leuke en speelse manier op te leren typen. De beloning in de vorm van kwouwsels, een plant die je zelf kweekt, is ook erg leuk.

Leuke speelse manier om te leren blind typen

Leuke cursus waarin je door middel van het verdienen van punten gemotiveerd wordt om snel en blind te leren typen

Speels opgezette cursus

Door de leuke opzet is het voor kinderen leuk om je doelen en levels te halen. Geen gezeur met oefenen. Aanrader

Leuk om punten te kunnen winnen

Ik vond het leuk dat ik punten kon winnen bij de oefeningen. Het was duidelijk en ik kon de juffrouw altijd een berichtje sturen als ik iets wilde vragen. De lessen waren leuk maar daarna kwam corona weer en had ik geen lessen meer. De juf hielp mij goed door berichtjes te sturen.

Leerzaam en goede begeleiding!

Leerzaam, duidelijk en een goede begeleiding! Dit type cursus is echt op het lijf geschr..typt van mijn zoon! Graag tot de volgende keer!

Het was leuk om te doen en ik kan nu makkelijk blind typen!

De software werkte goed en is geschikt om zelfstandig mee te oefenen. Aan de instructielessen had ik niet zoveel, de juf kon niet echt orde houden.

Het was heel leerzaam

De lessen waren heel leerzaam en goed te volgen. Het programma was leuk in elkaar gezet. Ik had een mooie kwouwsel gemaakt.

Leerzame leeromgeving met fysieke les

Het was fijn dat mijn zoon ook fysiek kon oefenen. Advies is 2x een kwartier of een half uur per dag thuis. Op ‘t einde werd dat wat lastig. Maar je werd goed gemotiveerd door professor Bogoni. Ook kon je altijd online met de juf communiceren per mail.

Ik vond het leuk en leerzaam

Ik moest de leesetende plant verslaan en dat was een leuk avontuur. Uiteindelijk kon ik het met mijn ogen dicht.

Ontzettend Leuke en leerzame typecursus

In de eerste dagen is het je laten met Lief een lief beestje in de vorm van een blad. Daarna kende ik nog veel meer van dit soort leuke beestjes. De typecursus was interessant en leerzaam. De kwouwsels waren ook heel leuk, gek en grappig. Ik vind dit een van de beste typecursussen van Nederland!

Omgeving typtuin mooi ingericht!

Onze Zoon is net 9 jaar, hadden we een jaartje gewacht sloot de cursus wellicht beter aan. De ondersteuning is alert geweest op ontwikkelingen. De fysieke les vond hij leuk. De levels doorlopen ging oké. Er is een level bij met speciale tekens, daar liep mijn zoon op vast. Ook omdat hij nog belangen na niet al die diverse tekens kent.

Heel leuk en stimulerend programma voor kinderen! Mijn zoon vond de klassikale lessen ook heel leuk en gezellig. Hij had ruim voor het einde van de cursus zijn diploma al gehaald, maar wou toch nog naar de lessen die daarna volgden. Dat mocht ook!

Super motiverende type cursus

Ik vond het erg leuk om mijn type diploma te halen via de leermethode die de Typetuin aanbiedt!

Duidelijke, kindvriendelijke typecursus. Begeleiding online is prima.

Erg leuke methode!

Super fijne methode waar mijn dochter met plezier mee gewerkt heeft!

Goed geregeld

Cursus is zeer goed verlopen . Mijn kinderen konden thuis heel goed oefenen . Aanrader !!

leuke cursus

Onze zoon vond het een leuke cursus. Prima begeleiding bij de lessen. Erg motiverend door het maken van het kwouwsel.

Top Cursus!

Zeer goed uitgevoerde site. Grappig, mooi thema, goede methode om te leren. Met hulp van de leerkracht het kind per e-mail aanmoedigen. Tevreden met deze cursus. Blij met het succes van mijn kind!

Prima cursus, goed opgebouwd

Fijne cursus, beloningssysteem werkte goed bij mijn zoon. Goede opbouw.

Super leuk

Ik vond het super leuk in de typtuin. En heb er ook echt snel en blind door leren typen. De lessen waren altijd super gezellig en leuk. Het is ook zeker een aanrader om je kind voor op te geven

Fijne goede online typecursus op maat

Fijne typecursus die echt aanpast wordt aan het kind. Ondanks dat het een online cursus is ook fijne begeleiding. Ondanks dat t soms lastig was heeft ze haar diploma in een keer gehaald en zelfs zonder dyslexie aantekening!

Goede begeleide cursus voor kinderen!

Was heel erg leuk om de typecursus tedoen. Je kreeg ook geregeld berichten in je postvak om je te motiveren of te zeggen dat ik goed voorruit ging.

Waar mijn dochter moeite had met online typecursus, was het fijn dat er persoonlijke begeleiding was. Dit heeft haar veel geholpen. Ook vond zij het programma leuk!

Leuke en leerzame typecursus

Beide kids hier inmiddels de cursus afgerond. Onze tweede had zelfs voor het einde van de cursus zijn diploma al gehaald, hij ging als een speer en vond het echt super leuk.