Motiverende cursus

Hartstikke fijne typecursus. Werkt ook erg motiverend voor de kinderen. Ze kunnen er hier goed zelfstandig mee om gaan. Als iets niet goed gaat krijgt de ouder al snel een bericht van de juf! Helemaal top!

Super leuk opgezet voor kinderen! Leuke manier om te leren typen. Ik vond de groepslessen niet persé veel toevoegen, anderzijds neemt mijn kind meer aan van ‘de juf’ dan van mij. Dus uiteindelijk ben ik tóch blij dat ik voor de cursus inclusief groepslessen ben gegaan. M’n zoon heeft maar 5 lessen nodig gehad en was daarna zelf super gemotiveerd om door te oefenen. Binnen 2 maanden geslaagd! We zijn er heel blij mee!

Mijn zoon leerde het typen snel

Ik heb mijn zoon klassikaal opgegeven en heeft alle lessen bijgewoond. Mijn zoon kreeg snel de smaak te pakken met het typen Halverwege lukte het even niet met al die leestekens maar na goede uitleg van de juf , ging hij als een speer Hij kan nu snel en blind typen en heeft zijn diploma behaald Ik ben zeer tevreden over deze cursus. Mijn oudste zoon heeft er ook nog steeds baat bij. Een goede aanrader!

Aanrader

Echt een aanrader, lekker thuis op eigen niveau, tijd aandacht je typediploma behalen. Goed en vlot contact met de medewerkers achter typetuin. Snelle vlotte handelingen volgens het online programma zelf. Kinderen worden uitgedaagd. Ook gemotiveerd en gestimuleerd als je te lang afwezig bent. Als ouder krijg je wekelijks voortgangsrapportage, zodat je goed op de hoogte blijft. Onze zoon heeft een taalontwikkelingstoornis, maar bephaalde via dit programma met vlag en wimpel zijn diploma. Dus het is een aanrader op elk niveau van een kind.

Zeer tevreden over de typetuin

Via school aangemeld. Na een aantal lessen op school had m'n dochter de smaak van het typen te pakken. Inmiddels haar diploma behaald. Het was lastig om de focus te behouden om uiteindelijk het diploma te behalen, maar je hebt er dan ook 1 jaar de tijd voor. Mn dochter heeft de cursus in 8 maanden afgerond

Geweldig leuk opgezette cursus!

Erg leuke cursus om typen zo onder de knie te krijgen. Mijn zoontje heeft met vlag en wimpel de cursus gehaald. Leuke omgeving en goed bedacht om het interessant te houden. Erg tevreden!

Op een speelse manier met 10 vingers leren typen!

Zeer tevreden over de manier waarop kinderen leren typen in de Typetuin. Zowel als leerkracht als ouder. Fijn om kinderen zo vlot met 10 vingers te zien typen na de cursus! Zeker een aanrader.

Wel aardig deze typecursus

Onze zoon heeft via school deze cursus gevolgd. Enthousiast begon hij er aan. Het werd volgens hem alleen steeds saaier en moeilijker. Zeker toen hij bij level 6 was. Bij navraag was dat het moelijkste level....maar daardoor duurde het ook heel lang voordat hij door kon naar level 7, 8 en 9. Zeer de motiverend. De klassikale lessen waren volgens onze zoon heel anders dan de typeles thuis. Vond hij jammer. Nadat deze lessen klaar waren was onze zoon nog moet klaar. Toen we onderweg vragen hadden aan onze mentor kon zijn niet meer in zijn profiel, want ze had al een andere groep. Zeer bijzonder als je verwacht er een jaar aan kunnen te werken en dus ook begeleiding verwacht. Mails via typetuin kwamen dus ook niet meer aan. Lastig en onhandig. Uiteindelijk met normering aanpassen het diploma behaald. Wij gaan voor onze andere kinderen kijken naar wat anders, met de wetenschap dat wij niet weten of dat beter is. Maar kijken kan altijd.

Leuk door de kwousel

De cursus is duidelijk, het kwousel(sterren sparen om je eigen personage te maken) maakt het leuk. Onze zoon vond het oefenen saai.

Super leuk leren typen

Onze dochter heeft met dit programma, blind leren typen. Dit helpt haar super met leren op school. Het gaat hierdoor sneller en dat vind ze erg fijn omdat ze dyslexie heeft. Ze hoeft niet meer te zoeken naar de letters.

Het is heel leuk

Het was echt top en ik kan nu 100% blind typen Ik vond het leuk en ik probeerde elke dag 15 min te werken

Het wordt duidelijk en goed uitgelegd. De resultaten worden ook steeds beter naarmate je meer oefent. In het begin moest mijn zoon echt even wennen en ontdekken. Als je het eenmaal door heb komen de resultaten vanzelf. De scores die je ontvangt via de mail vond ik heel fijn. Ik hoop dat hij hier veel aan heeft voor de middelbare school en verdere toekomst.

Uitstekend!

Makkelijke aanmelding goede voorbereiding , leuke en aantrekkelijke uitvoering, wekelijkse update van de vooruitgang en uiteraard zeer leerzaam

Superleuk en speels met game element

Mijn kids hebben allebei met veel plezier deze cursus gevolgd. De speelse manier van leren maakt het een stuk minder saai. Ging ook vrij snel. Na 3 maanden hadden ze allebei hun diploma.

Goede en persoonlijke begeleiding

Mijn zoon ging niet zo soepel door de cursus. Maar door de goede begeleiding en ook communicatie tussen ouder en deskundige is mijn zoon met vlag en wimpel geslaagd!

Erg leuke cursus waarmee men snel blind leert typen!

Onze 2 jongens (10 en 11 jaar) zijn op 4 april begonnen met de online typecursus van Typetuin. Heel trouw hebben ze elke dag 2 keer minstens een kwartier geoefend. Ze gingen als een speer vooruit en ze vonden het erg leuk. In de week van 19 mei hebben ze allebei hun diploma gekregen. Super knap! Het is een uitnodigend programma voor kinderen en verschillende opties in het programma kunnen worden in- en uitgeschakeld zoals de tijdbalk bijvoorbeeld. De tips die worden gegeven zijn duidelijk en nuttig. Wat ook zo fijn is dat ze nu nog steeds kunnen blijven oefenen in level 6 t/m 9. Dit kan tot volgend jaar april (een jaar na inschrijving). Een top programma!

Een fijne Typeschool met goede begeleiding

Mijn dochter kreeg deels klassikaal en deels online begeleiding. De manier van typen was erg goed en stimuleerde het typen. Het was zelfs erg leuk om te typen. De begeleiding was heel goed en er werden tips gegeven waar nodig toen online werd gezien dat m’n dochter bleef hangen op een bepaald punt. Deze tips hielpen waardoor m’n dochter weer verder kon. Wekelijks kreeg je als ouder ook een overzicht over de stand van zaken. Mijn dochter heeft met veel plezier de cursus gedaan.

Creatieve manier om kinderen snel te leren typen

De manier hoe de les wordt aangeboden, zorgt ervoor dat de kinderen hun aandacht erbij houden en de lessen graag willen volgen. Het is vergelijkbaar met een computergame waarbij je een beloning krijgt dmv kristallen, waarbij je je eigen creatie kunt bouwen. Leuk en leerzaam!

Erg leuke manier om manier om blind te leren typen.

Leuke en speelse manier op te leren typen. De beloning in de vorm van kwouwsels, een plant die je zelf kweekt, is ook erg leuk.

Leuke speelse manier om te leren blind typen

Leuke cursus waarin je door middel van het verdienen van punten gemotiveerd wordt om snel en blind te leren typen

Speels opgezette cursus

Door de leuke opzet is het voor kinderen leuk om je doelen en levels te halen. Geen gezeur met oefenen. Aanrader

Leuk om punten te kunnen winnen

Ik vond het leuk dat ik punten kon winnen bij de oefeningen. Het was duidelijk en ik kon de juffrouw altijd een berichtje sturen als ik iets wilde vragen. De lessen waren leuk maar daarna kwam corona weer en had ik geen lessen meer. De juf hielp mij goed door berichtjes te sturen.

Leerzaam en goede begeleiding!

Leerzaam, duidelijk en een goede begeleiding! Dit type cursus is echt op het lijf geschr..typt van mijn zoon! Graag tot de volgende keer!

Het was leuk om te doen en ik kan nu makkelijk blind typen!

De software werkte goed en is geschikt om zelfstandig mee te oefenen. Aan de instructielessen had ik niet zoveel, de juf kon niet echt orde houden.

Het was heel leerzaam

De lessen waren heel leerzaam en goed te volgen. Het programma was leuk in elkaar gezet. Ik had een mooie kwouwsel gemaakt.