Pluspunten

het is handig dat je de levels opnieuw moet doen, want dan leer je de letters sneller uit je hoofd en dan kan je sneller die letters (blind) typen

Pluspunten

Prettige manier om te leren typen. Mijn zoon heeft met veel plezier de cursus doorlopen Fijn dat er verschillende niveaus in te stellen zijn. Het werkt allemaal goed en simpel. Als er vragen zijn wordt er snel geantwoord.

Wat jammer is, is dat er na een tijdje niets meer " te koop" is. Mijn zoontje had alles al gekocht en verdiende dus diamantjes voor niets. Dat kan verbeterd worden.

Pluspunten

Leuke manier om je typediploma te halen! Het spel (game) element zorgde ervoor dat onze zoon iedere dag een half uur ging oefenen met typen (ipv een spelletje op de iPad). Hij had zijn diploma in een kortere tijd kunnen halen, maar voor hij vond het ook leuk en een sport om alle levels in het donkergroen te krijgen.

Pluspunten

Goede manier om blind te leren typen. Ook voor kinderen die niet makkelijk automatiseren of dyslectisch zijn, is dit ideaal. Je vingers gaan op een gegeven moment gewoon de letters vinden. Ik merkte wel dat in het begin het heel snel ging. Ik dacht.. die heeft in 10 weken haar diploma en daarna kwam de klad er een beetje in. Ze ging niet meer zo snel vooruit en dat demotiveerde een beetje. Toch als je elke dag even 15 minuten oefent dan is heb je in no-time je typediploma. Toch is dochter nu wel blij dat ze "ervan af" is. En ik ben blij dat ze blind kan typen. Het enige diploma, naast m'n zwemdiploma, waar ik echt wat aan gehad heb in mijn leven. ;-)

Helemaal prima zoals het is

Pluspunten

De kinderen krijgen ook fysiek les. Dat vond ik als ouder belangrijk. Mijn kind vond de spelletjes, de levels en de diamanten een uitdaging. Oefenen lijkt zo ook op het spelen van een game. Fijn dat je als ouder ook kan oefenen tegen een gereduceerd tarief (en zonder les)

Ik had het als ouder wel fijn gevonden om van de docent te horen hoe het tijdens de lessen ging. De mails zijn niet persoonlijk en steeds hetzelfde. Een stukje persoonlijke feedback met terugkoppeling naar de lessen zou meer opleveren.

Pluspunten

Duidelijke uitleg in de lessen. Snel, duidelijk en vriendelijke reactie als je een vraag had per mail of telefonisch of via de les.

Ik vindt achteraf gezien 150 euro (175 euro)voor deze cursus ( 8 lessen op eigen school en gebruik van software Typetuin.) best wel veel Weet niet of ik het de volgende keer dit bedrag er voor over heb. (De Ouder, die dit schrijft)

Pluspunten

Mijn dochter vond dit een erg leuke methode. Dat ze daarbij aan haar eigen creatie kon bouwen wanneer ze verder kwam was zeker ook een extra. Soms moest ze wel een beetje worden aangespoord maar over het algemeen ging ze zelf aan de slag omdat ze verder wilde komen in het avontuur. Ze kan nu goed typen. Al met al dus een uitstekende methode om te leren typen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mogelijkheid tot klassikale les.

De typetuin was voor mijn zoon met dyslexie niet geschikt. Hij heeft zich rot geoefend, maar ging weinig vooruit. Het is ook een vrij saaie manier van oefenen. De plant is helemaal af, maar nog geen zicht op het aangepaste type examen. 1 keer een persoonlijke mail ontvangen van de begeleidster van de klas nav een vraag, maar dat was het ook wel. Mijn zoon is echt een doorzetter, maar zijn motivatie voor deze cursus is weg.

Pluspunten

De persoonlijke benadering en adequate handelwijze.

Pluspunten

Staat van zaken via email over de levels van Edelien.

Geen, wij zijn tevreden

Pluspunten

Leuke mails met positieve benadering naar de kinderen toe. Onze dochter had niet altijd zin om te oefenen, maar als er dan weer een mail van de professor kwam, wist ze niet hoe snel ze moest inloggen... Meester Hans was erg leuk in de omgang met de kinderen. Nog een pluspunt: ouders kunnen zelf ook meedoen aan de cursus, voor gereduceerd tarief.

Pluspunten

Leuke cursus, kinderen kunnen zelf beslissen op welk moment van de dag ze gaan oefenen, daarbij is het ook een leuke manier van werken met het sparen van punten en het maken van een leuke plant.

Pluspunten

Snelle reactie op vragen en iedere week leuke, positieve mails!

Wat een fijne beoordeling, leuk dat je zo tevreden bent! Groetjes, Astrid van de Typetuin

Pluspunten

Leuk om te doen. Makkelijk, want je kunt lekker thuis oefenen. Begeleiding.

Ben eigenlijk heel tevreden

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de Typetuin. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met het diploma! Groetjes, Astrid van de Typetuin

Pluspunten

Goede begeleiding e goede tussentijdse communicatie.

Meer lessen

Bedankt voor je positieve beoordeling en gefeliciteerd met het diploma! groetjes, Astrid van de Typetuin

Pluspunten

Leuke opzet en handig in gebruik.

Bedankt voor je leuke beoordeling en gefeliciteerd met het diploma! groetjes, Astrid van de Typetuin

Pluspunten

Lessen op school.

Nog iets meer uitdaging voor de wat snelle leerlingen?

Wat fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt met de Typetuin. Bedankt voor het delen! Groetjes, Astrid van de Typetuin

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

je leert typen

de manier van werken is zeer demotiverend als je punten hebt en je maakt een snelle fout dan zijn eigelijk veel punten weg.en de woorden die je krijgt zijn geen woorden maar bijvoorbeeld "ajkl;as" dat is best raar en lastig om te oefenen. en in de klassikale les was de "speciale" toevoeging minimaal je krijgt een boekje en dan is het maak deze opdrachten en je krijgt eigelijk geen extra aandacht

Pluspunten

Mijn zoon had het typen naar mijn mening heel snel 'in de vingers'. En diploma volgde al snel. Vooral omdat er ook klassikale lessen zijn is het heel motiverend.

Pluspunten

Het type tuin programma ziet er leuk uit, het spreekt ons kind aan

De begeleiding is na de klassikale lessen minimaal.

Pluspunten

Typetuin is heel leuk om te doen Mijn dochter vond het geweldig om alle dagen in te loggen. Bedankt jullie voor deze super cursus...

Pluspunten

Hoera Rick heeft zijn typediploma al na 5 lessen gehaald. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd Rick! Dat heb je superrrrrr knap gedaan! We geven de complimenten door aan typecoach Helga. Fijne dagen! grt, Richard van de Typetuin

Pluspunten

Ik Heb hier mijn typecursus gedaan en ik vond het echt superleuk dat je munten kreeg om te besteden aan schatten! En dan kon je in de typetuin les lekker opscheppen over je schatten!

Ik heb geen verbeterpunten ik heb nog nooit zo leuk blind typen geleerd!

Wat een leuke beoordeling! Fijn dat je de cursus zo leuk en leerzaam hebt gevonden! Hier heb je de rest van je leven plezier van!

Pluspunten

De leeromgeving is echt heel erg leuk gedaan. Onze dochter vond ik het een heel avontuur en wilde Typetuin graag spelen. We hebben haar eigenlijk niet hoeven aansporen. De begeleiding van de organisatie was ook een meerwaarde. We zijn erg tevreden!

Pluspunten

Goede begeleiding!

Over Typetuin