super

Snel, duidelijk en effectief...

Het was super leuk!

Het was super leuk om naar de lessen te komen. Ik ben snel geslaagd en dat is heel fijn. Ik vind de lessen leuk omdat we veel variatie hadden spelletjes kerstquiz onze nagels lakken in kleurtjes het was super leuk zeker een aanrader!

Leuk om te leren!

Het is een leuke omgeving om te leren typen. Ook is het fijn dat de opdrachten aan je eigen niveau worden aangepast! Wel een uitdaging om alle sterren te halen!

Leuk en leerzaam.

Leuk leerzaam en een mooi avontuur ook leuk dat je extra dingen hebt zoals een kwouwsel en mini games.

Super fijne ervaring met typetuin! Alles duidelijk in de mail gezet. Thuis typen ging ook super goed. Heel duidelijk programma. Heel goed gericht op kinderen om steeds een nieuw level te halen. Daar werden ze enthousiast van.

Een aanbeveling!

Een hele goede typecursus, absoluut niet saai waardoor mijn zoontje het blindtypen zeer vlot onder de knie kreeg. Ook kwam er snel reactie bij de vragen die hij kon stellen via de chatfunctie.

Leuke en motiverende cursus voor blind typen

Hele fijne en toegangelijke digitale omgeving om te leren blind typen. Mijn dochter heeft met veel plezier deelgenomen aan de cursus en met een mooi resultaat haar diploma behaald. Regelmatig leuke en motiverende berichtjes gehad en bij vragen was er snel reactie van professor Begoni.

Fijn programma

Mijn dochter heeft met plezier haar typediploma behaald. Ondanks dat niet alle lessen fysiek konden doorgaan heeft de docent digitaal goed contact gehouden. De digitale omgeving van de typetuin ziet er ook heel goed uit en werkt naar behoren.

Fijne cursus

Ik heb de cursus online gedaan, ik kreeg elke week wel wat berichtjes met handige tips, ik heb elke dag geprobeert te oefenen, dat lukte niet altijd, maar uiteindelijk in 5 maanden gehaald met een hoge score. Dus ik raad de cursus aan om te doen.

Supersnel leren typen

Op een leuke en snelle manier blind leren typen. Leuke lessen! Goed je huiswerk doen en dan typ je jezelf snel door het programma en krijg je een diploma!

Ook bij dyslexie leuk en leerzaam.

Hij vond het leuk en leerzaam. We hadden de online cursus van typetuin, met de dyslexie versie. Heerlijk eigen tempo aan kunnen houden en geen druk van anderen die sneller gaan.

Lekker snel leren typen

Ik heb lekker ge typt en vond het hartstikke leuk om een kwaulso te maken en ben ook heel erg blij dat ik nu mijn typ diploma heb gehaald.

Hele goede ervaring

Ik vind het goed hoe typetuin ondanks de Corona tijd de kinderen kan motiveren het typediploma te halen. De verlenging voor het behalen was erg prettig, top geregeld. Onze dochter heeft het daarom toch maar ff gehaald en daar zijn we super trots op!

Goede communicatie en prettig programma!

Het programma stimuleerd kinderen om te typen. Wekelijks een overzicht met daarin de vorderingen, goede communicatie. Ik raad het iedereen aan!

Erg leuk en je leert goed typen!

Onze dochter vond de typecursus bij de typetuin erg leuk. Had les van een enthousiaste lerares. Deze reageerde altijd heel snel op vragen. Onze dochter oefende vaak, vond het leuk om te doen. Het ging spelenderwijs. Heeft inmiddels haar dyploma. Het is een echte aanrader.

Ik vond het heel leuk!

Het typen in de typetuin was erg leuk. Het kwauwsel vond ik superleuk! Ik ben heel blij dat ik het heb gehaald ondanks mijn zware dyslexie.

Het was leuk

Ik vond het thuis typen vooral handig. De lessen op school waren leuk. De levels waren uitdagend. Ik had altijd wel zin om te oefenen. Ik kan nu goed typen.

Leuk en snel leren typen

In het begin was ik zeer enthousiast, dat ging er na een tijdje wel vanaf. Ik was dus blij dat ik ook in de klas les kreeg. Dit stimuleert heel goed.

Leuk educatief programma

Ik heb door middel van de typetuin snel leren typen. Het was leuk om elke keer weer iets erbij te verdienen. Alleen het gedeelte op school was niet zo leuk omdat ik daar uit een boek moest typen.

lastig maar erg leuk

het is een erg leuke curses maar je maar wel even doorzetten ook dit bericht heb ik getypt met 10 vingers blind

Nog beter geworden!

Ik heb drie kids. Mijn oudste heeft in 2014 de Typetuin online cursus gedaan. Toen mijn middelste dochter in 2018 aan de slag ging (toen gekozen voor klassikaal voor extra stok achter de deur) was de cursus al sterk verbeterd. Nu mijn jongste aan de beurt is, is de cursus wederom verbeterd. Niet alleen grafisch maar ook inhoudelijk. De cursist wordt nog beter aan de hand meegenomen. Alle drie de kids hebben de cursus met veel plezier gevolgd. Gaaf om te zien dat deze aanbieder de cursus voortdurend verbeterd.

Snel en foutloos typen

Mijn dochter vond de cursus erg leuk. Het was niet makkelijk om elke dag te oefenen, maar ze zag ook in dat als ze het elke dag deed, ze haar typediploma ook sneller had!

Top cursus

Leuke manier om te leren blind typen. Leuke kwouwsels, goede oefeningen, ook in de spelletjes en super leuk om elke week motiverende mailtjes te krijgen. Mijn zoon kan met een gemiddelde van 160 aanslagen per minuut blind typen op 9 jarige leeftijd!

leuke cursus

leuke , vrolijke type cursus. elke week een update hoe het gaat. en diamantjes verzamelen. om je eigen kouwsel te maken. zeker een aanrader

Goed.

Goede begeleiding, onze dochter vond het leuk om te doen. Ik zelf heb ook meegedaan als ouder. Voor een aangepast tarief kan ik nu ook blind typen. En het is leuk om elkaar uit te dagen, als ik een level had vrij gespeeld dan werd onze dochter ook weer getriggerd om gas te geven. Ze was erg trots op haar diploma.