Bijzonder score systeem

Mijn dochter heeft er veel tijd in gestoken, maar de lat ligt erg hoog. Ze heeft hem klassikaal gedaan en thuis veel geoefend. Ze heeft haar diploma niet gehaald, zoals vele van haar groep. De basis is wel gelegd.

Dank voor je feedback. Wij hebben de leerresultaten er even bij gepakt en gezien dat jouw kind dicht tegen het examen aan zat en daarna gestopt is. Wat zonde, hij/ zij was er bijna. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer er nog even doorgeoefend wordt (de laatste loodjes) het diploma wordt behaald. Wellicht even instellen op aangepaste normering? (ik zie dat dit niveau al werd beheerst). Neem gerust contact op via 013-5220579. We denken graag met je mee. Grt, Team Typetuin

Leuke cursus voor de kinderen mij zoon vond het geweldig.

Goede begeleiding en snel resultaat

Wij hebben gekozen voor een klassikale begeleiding. Wekelijks werd op school met een kleine klas geoefend. Fijn dat dit meteen na schooltijd op de eigen locatie kon. Thuis elke dag oefenen, en zelfs dan wordt er via berichtjes begeleid. Zelfs in deze vervelende coronatijd voldoende begeleiding gehad waardoor het diploma binnen een half jaar behaald is. Top begeleiding voor zowel de cursist als de ouders (ook wij kregen direct antwoord op onze vragen). Gewoon doen!

Heel fijn om deze manier snel te leren blind typen

Door typetuin kon ik op een snelle en leuke manier leren blind te typen

Prima cursus

De eerste levels waren erg lastig en was niet heel duidelijk wanneer een volgend level open zou gaan. Dit was niet echt motiverend. Vanaf level 3 ging het een stuk makkelijker. Merk dat mijn dochter nu in de lockdown met het thuiswerken veel profijt heeft van het blind kunnen typen.

Op een heel leuke manier goed leren typen

Onze dochter heeft het afgelopen haar heel fanatiek geoefend in de Typetuin. De beloningen in het begin hielpen haar de aandacht vast te houden en toen ze eenmaal alle letters kon, ging ze voor de snelheid. Superleuk!

Typetuin is een leuke en leerzame cursus

In de Typetuin heb ik op een prettige manier alle letters snel leren typen. Het is fijn dat het programma zich aan je niveau en snelheid aanpast! Verder is het leuk dat je door goed te typen diamantjes kan verdienen, waarmee je je kwousel kan versieren. Dat is je eigen plant in dit programma. Ook krijg je elke week een rapport waarop je aan de kleuren kan zien hoe goed je al kan typen. Door de games voelt het niet echt als leren.

Gehaald, maar programma is vrij saai en er is geen begeleiding

Mijn 2 zoontjes hebben het gehaald omdat wij als ouders er vaak op toegezien hebben dat ze bleven oefenen, de begeleiding vanuit typetuin stelt niets voor. Ook de spelletjes geven geen/weinig extra motivatie. Omdat ze met z'n tweeën aan het typen waren was dat meer een competitie (wie heeft meeste aanslagen, welke kleuren e.d.). De berichtjes (begeleiding) die je krijgt stellen niets voor, dit zijn vooraf ingestelde e-mails zonder dat er naar de cursist gekeken wordt. Dit werkt voor een kind soms zeer verwarrend, alsof hij niet vaak genoeg de lagere levels oefent bijvoorbeeld. Ook mogen ze spelletjes doen waarbij ze zo snel mogelijk letters moeten typen die ze nog nooit geoefend hebben, werkt zeer frustrerend voor een kind. We zijn blij dat ze het gehaald hebben maar hadden meer verwacht van het programma / begeleiding.

Beste Johan, Allereerst feliciteer ik de 2 kids met het behalen van het diploma! Een mooi resultaat. Dank voor je beoordeling. We staan altijd open voor feedback. Onze online cursisten begeleiden we op twee verschillende manieren: 1. Door automatische mails over frequentie oefenen, voortgang, kortom welke door data te bepalen is. 2. Door een medewerker bij ons op kantoor die de berichten verstuurt via de berichtenmodule. Dit doen zij op 2 manieren: A. Een mail die voor alle cursisten geldt die in een bepaalde periode gestart zijn. B. Een mail die specifiek op de cursist is geschreven. En daarnaast beantwoorden ze alle vragen/opmerkingen. Als ik kijk naar de berichten die verstuurd zijn dan zie ik dat bij jouw kids begeleiding 1 en 2A de overhand hebben gehad. Dat komt vooral door het feit dat ze een keurige ontwikkeling hebben laten zien. Dat neemt niet weg dat ook deze kinderen wat specifiekere aandacht verdienen. Dat nemen we mee. Ook zie ik dat er contact is geweest over de mini-games. We hebben toegelicht wat hiervan de opzet is. Jammer dat deze uitleg voor jou ontoereikend is. Inhoudelijk gezien is dit echter iets waar wij volledig achter staan, dus daar verschillen we van mening. Het spijt mij dat het verloop van de cursus niet is wat je er van verwacht hebt. Een aantal zaken nemen wij mee ter verbetering. Mvgr, Richard Brouwers, directeur

Leuke typcursus je leerst snel de letters

De letters leerde je snel en je kon een soort plant steeds mooier maken door diamanten

Mooi programma met prachtige graphics en uitdagende spelelementen!

Mijn twee jongens gingen elke dag met plezier aan de slag met te typetuin. Elk op zijn eigen manier, waar het programma zich dus prima voor leent. De een speelde veel spelletjes en wilde pas een niveau verder als het vorige donkergroen was. De ander wilde zsm alle levels voor zichzelf openen. En de Kwauwsels va de jongens waren natuurlijk heel verschillend, die werden regelmatig vergeleken en besproken! Beiden hebben ongeveer tegelijk examen gedaan en geslaagd.

Mijn zoon was zo gemotiveerd dat hij al voordat de cursus klaar was zijn diploma op zak heeft.

Duidelijke combinatie.. Helaas net begonnen voor de Corona tijd, waardoor de cursus niet meer fysiek kon plaatsvinden.. Maar dit hebben ze goed opgelost met digitale lessen.. Onze dochter heeft binnen 4 maanden haar diploma gehaald..

Typediploma behaald, maar toch teleurstellend.

Mijn dochter heeft afgelopen jaar leren typen m.b.v. de Typetuin. De cursus vraagt niet veel van de kinderen, ze moeten oefenen, maar veel tijd zijn ze niet kwijt. Dat is op zich prettig. Het einde van de cursus was echter zeer teleurstellend. Na de laatste bijeenkomst kwam ze nogal ontdaan thuis. Er was geen examen geweest, dus geen diploma. Het was de bedoeling dat ze dat thuis zelf zou doen.... Ze was zeker niet de enige. Van alle deelnemers hadden er 2 het examen binnen de periode behaald. Daarna moest ze zelf zo gedisciplineerd zijn om het examen nog te halen. Dat is haar gelukt, maar het was veel leuker geweest als dit klassikaal was gebeurt met een echte diploma-uitreiking. De communicatie hierover is niet goed verlopen.

Beste Yvette, Dank voor je beoordeling. Goed te horen dat je dochter geslaagd is. Onze cursus is adaptief van opbouw. Je maakt het examen zodra je daar aan toe bent. Juist voor cursisten zoals jouw dochter is deze opzet prettig. Ze heeft geen examen hoeven doen tijdens de laatste les toen ze er nog niet aan toe was. Andere cursisten die sneller zijn hoeven niet geforceerd te wachten totdat iedereen examen kan/moet doen. De meeste cursisten die wij begeleiden slagen binnen twee weken na de laatste groepsles. Deze opbouw lichten wij voor aanmelding toe en staat ook in een aparte mail beschreven die we na 6 weken cursus sturen. Is deze aan jullie aandacht ontsnapt of hebben jullie deze niet ontvangen? Van onze kant nemen we je feedback in ieder geval mee en kijken we waar we de infovoorziening kunnen verbeteren. Grt, Richard

Overzichtelijk, uitdagend

Deze cursus is rustig en overzichtelijk voor onze oudste met autisme. Geen prestatie druk maar gewoon rustig op je eigen tempo vooruit. Desondanks had hij de typetuin cursus binnen 5weken af kunnen ronden. Echter moet je minimaal 6 weken ingeschreven zijn, dus een weekje later examen kunnen doen. Proefexamen is een goede voorbereiding op het examen. Examen heb je 3 pogingen om te slagen.

Super bedankt voor je beoordeling! We werken er hard aan om onze cursus voor iedereen geschikt te maken en verbeteren deze daar waar nodig. Super fijn om dan deze feedback te ontvangen! Grt, Team Typetuin

De combinatie van klassikale lessen en het online oefenen is erg fijn

Hoi Typetuin, Hoewel ik niet altijd veel zin had om te oefenen, waren de oefeningen toch wel leuk om te doen. De site was leuk en ook de spelletjes, Ik heb eerst de klassikale lessen gedaan en daarna thuis verder gewerkt. Omdat we niet naar school hoefden door corona had ik nu heel veel tijd over om te typen. Ik ben wel blij dat ik nu mijn diploma heb. Ik heb hem alleen nog niet thuis ontvangen, maar dat zal nog wel komen. Groetjes, Gijs Rops

Ha Gijs, Dank voor je beoordeling en gefeliciteerd! Heb je inmiddels wel je diploma? Zo nee, heb je wel op afronden geklikt in de rapportkaart? alleen dan krijgen wij een seintje om het diploma af te drukken en op te sturen. Grt, Team de Typetuin

Saaaiii, zegt mijn zoon.

Het is hier best wel een strijd om mijn zoon aan het typen te krijgen. Hij vindt het echt te saai en is al vrij lang bezig..., op 1 januari gekocht. Hij typt een kwartier per dag. Het is nu mei. Hopenlijk haalt hij ooit het diploma en kan hij dan ook goed typen....

Dank voor je beoordeling. Kun je wellicht een mailtje sturen naar [email protected] met daarin de gebruikersnaam van jouw kind in de Typetuin? We kijken dan even extra hoe ver hij is en zullen aanvullende tips geven. Grt, team de Typetuin

hoge kwaliteit

er wordt grondig geoefend. Het bouwen van het kwousel geeft een leuke afwisseling. ik ben tevreden!

*bloos*

Goed haalbaar voor kinderen

Mijn dicdochter hter heeft de cursus binnen een half jaar afgerond. Ze bleef vrij goed gemotiveerd. Fijn dat ze net de proef examens haar niveau kon testen.

Leuke en goede typecursus

Duidelijke informatie en leuk opgezet om kinderen te leren typen

Erg leuke manier om type cursus te volgen.

Onze dochter heeft op deze leuke manier een typediploma gehaald en heeft hier veel plezier bij ervaren. Dit scheelt echt enorm nu ze dit heeft! Echt aan te bevelen.

Vereist wel begeleiding

Kind vindt vooral beloning leuk. De plant is vrij snel op qua beloningen en dan is het lastig gemotiveerd te blijven. Als je goed wilt doen moet je kind echt laten dooroefenen. Dat vergt echt wel begeleiding. En bewust ook blijven oefeen op de lagere niveaus. De beloningssystematiek kan worden verbeterd waardoor dit meer vanzelf gaat. Het eerste spel is te stressvol. Ook uitleg hoe je vingers plaatst met fimpljes zou helpen.

Een bedrijf dat met je meedenkt en hart heeft voor de kids

Mijn zoon had in het begin wat meer aansturing nodig. Na een berichtje aan de typejuf werd dat direct opgepakt. Top!

Beste Elise, Dank voor je beoordeling, goed om te horen! Groet, Richard

heel slecht

het is geen fijne manier van leren en het is ook niet leuk typetopia is veel leuker en leert sneller.

Beste ouder, Wij hebben contact gehad. 3 maanden na de laatste groepsles ontvingen wij een mail waarin je aangeeft dat je niet tevreden bent (de motivatie van Milan is weggezakt) en verwachtte je volledige terugbetaling van het cursusgeld. Zoals aangegeven betreur ik het dat wij niet eerder de mogelijkheid hebben gekregen om ons te verbeteren. Je hebt tijdens de groepslessen niet aan de bel getrokken. Op basis van de resultaten van jouw zoon leek alles ook goed te gaan. Het proefexamen staat zelfs open. Ook in de les waren er geen bijzonderheden waar te nemen. Mijn handreiking om tot het gewenste resultaat (nu even pauzeren en later met elkaar oppakken) te komen wil je geen gebruik van maken. Ik kan mij dus niet vinden in jouw beoordeling. Ik wens Milan heel veel succes toe met het afronden van zijn cursus typevaardigheid. Mijn aanbod om het later bij ons op te pakken blijft gewoon staan. Met vriendelijke groet, Richard Brouwers, directeur

Top typecursus!

Mijn zoon heeft de klassikale cursus op school gevolgd. Hij had er in eerste instantie niet veel zin in. Hij werd goed begeleid tijdens de lessen door een leuke typecoach die er, volgens mijn zoon, voor zorgde dat de lessen helemaal niet saai of stoffig waren. Daardoor was hij thuis ook gemotiveerd en wist hij binnen enkele weken zijn diploma te behalen. Ideaal dat hij met deze basis straks naar het Voortgezet Onderwijs gaat, waar hij dagelijks op een laptop moet werken. Typetuin, bedankt en ga zo door!

Hoi Pauline, Dank, goed te horen! Grt, Team de Typetuin

Leuker dan dit wordt het niet!

Leren typen is nu eenmaal oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Hartstikke saai natuurlijk...maar bij de Typetuin maken ze 't zo leuk mogelijk!

Bosscheweg 46

5056KC Berkel-enschot